جستجو در تالارهای گفتگو
در حال نمایش نتایج برای برچسب های 'توسط'.
2 نتیجه پیدا شد
-
عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: توضیحات: سلام خدمت کارکنان محترم ارساکیا.ادمین محترم sfc بدون دلیل بنده احضار میکردن و مورد بازخواست قرار میدادن و بعد از اینکه بنده به ایشون به دلیل این رفتار غیر حرفه ای اعتراض کردم ایشون منو تهدید به بن کردن و توقیف اموالم کردن که بعد از اون تهدید من از سرور کیک و بن شدم لطفا رسیدگی بشه ممنون. مدارک (فیلم یا عکس
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: با سلام خدمت همه عزیزان بنده شکایتی از EndWay به دلیل عدم رعایت اولویت در لیدری انجام دادم اما هنوز پس از سه روز مسئول ادمین ها هنوز به خود زحمت اینکه حتی بنویسد در حال بررسی هم نداده است به طوری که هم مسئول لیدر های سابق (ٍEndWay) بر کنار شده هم لیدری که به غلط منصوب شده بود (Butler) از سمت خود عزل شده است ولی هنوز که هنوزه هیچ توضیحی در مورد چگونگی منصوب شدن و... داده نشده حتی ایشون شکایات دیگه رو هم بررسی کردن ولی شکایت بنده رو نه!!! شاید بگن توضیحات آقای EndWay که در ذیل شکایت داده شده کافی است ولی ما نه در تاریخ اراساکیا بلکه در هیچ کجای جهان همچین قانونی نداریم که متهم بتواند خودش به شکایت خود رسیدگی کند ایشان فقط میتوانند توضیحات و دفاعیه خود را بیان کنند و مسئول ایشان(BourBon) به شکایت باید رسیدگی کند و رای نهایی را در مورد موضوع شکایت صادر کند، که این اتفاق تا به الان نیوفتاده. لذا از شما علی عزیز میخوام خودت به این شکایت رسیدگی کنی و در صورت صحیح بودن عاملان این اتفاق رو مجازات کنی: @ArSaCiA @Meli @SajjiLey بد نیست شما که مافوق آقای BourBon هستید بر کار ایشان نظارت کافی رو داشته باشید. • مدارک (فیلم یا عکس):
