جفت اقلیت ها رو دوست دارم
Paramedic چون اولین اقلیت بنده بود دوستش دارم
و خبرنگاران رو فکشن پر درامدی هست, البته فکشن مفیدی هم محسوب میشه اونم اگر بدونی چطور از قابلیت هاش استفاده کنی
متاسفاته افراد بسیار زیادی در این مجموعه نیستند که بتوانند در اقلیت مفید واقع بشوند مثل همین الان که همه دارن News های سال 2018-2019 رو میزنن