رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LukeCage

عضو
  • تعداد ارسال ها

    455
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

درباره LukeCage

  • تاریخ تولد 05/23/2004

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    LukeCage

آخرین بازدید کنندگان نمایه

2082 بازدید کننده نمایه

دستاورد های LukeCage

ستاره در حال رشد

ستاره در حال رشد (9/14)

  • واکنش دهنده مشتی
  • اولین هفته تمومه
  • یک ماه بعد
  • یک سال گذشت
  • شروع کننده مکالمه

نشان‌های اخیر

70

اعتبار در سایت

  1. LukeCage

    درخواست استعفاء

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله. - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ مشغله های زندگی و کاری اجازه دغدغه داشتن تو گیم رو بهم نمیده و هم نمیتونم فعال باشم و از طرفی برای فکشن مفید باشم. (عملا حضورم هیچ منفعتی برای فکشن نداره، پ.ن: جا برای افراد فعال و با انگیزه باز بشه و همچین کسایی که دوست دارن این فکشن بی نظیر رو تجربه کنن) از این جهت انگیزه ای برای بازی ندارم. (مخصوصاً برای سمپ) - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: لیدرا همه عالی بودن مخصوصا سینا عزیز @ZombieRanger که واقعا میشه گفت پیدی رو به اوج خودش رسوند و بهترین دوران این فکشن بود تو این چند ماهی که من بودم، از وقتی که رفت یکم این رویکرد به قول خودمون شل گرفته شد اما با شناختی که از عرفان جان دارم @Nuclear مطمئنم میتونه خیلی خوب این قضیه رو مدیریت کنه. یه سری مشکلات همیشه هست اما اگه بخوام فاکتور بگیرم چیزی جز زیبایی ندیدم... نمیخوام کلیشه ای حرف بزنم، از ته قلبم میگم خیلی خوشحال شدم از اینکه با همچین رفقایی معاشرت داشتم و بازی میکردم ممبرای فوق العاده عالی و خون گرم خیلی چیزا ازتون یاد گرفتم و تجربه کردم واقعا خرسندم و اگه ۱۰۰ بار هم برگردم و از صفر شروع کنم تو این سرور بازم میام PD و یه لحظه هم شک نمیکنم! اگه خوبی، بدی دیدید حلال کنید، امیدوارم که دوباره ببینمتون رفقای عزیزم @Omid @HoxeiN @iMahDi@Iranian و بقیه عزیزان
  2. سلام و عرض ادب. به عنوان کسی که عضوی از این فکشن واقعا خوب و بینظیر بودم قبول دارم مشکلاتش رو. و باید بگم این قضیه خیلی وقت ها پیش و تا جایی که من یادم میاد همیشه مورد نقد بوده و اعتراض ها و چه بسا پیشنهاد هایی در رابطه با این داده شده، اما متاسفانه تایید نشد و دلیل قانع کننده ای نگرفتیم. و بعید میدونم این موضوع مجددا بررسی بشه و یا حتی عملی. با این حال خوشحالم از تکرارش.
  3. پس دوران اوج NG رو چجوری میتونی توجیح کنی؟ اون موقع که اصلا قانون خاصی هم نبود با این حال در روز اگه 5 تا بر فرض مثال راب میزدن که یادمه خیلی کم هم راب میزدن از ترس NG 4 تاش فیل بود. اینو میخوام بگم که اون موقع ممبر ویژه میدونست که باید جلوی راب رو بگیره حتی اگه اکتیویتی سبز بود. به این میگن تعصب و مسئولیت پذیری در قبال فکشن خودش و دیگر فکشنای ویژه ولی الان دیگه اینجوری نیس هرکی کار خودشو میکنه و براش فرقی هم نداره، حالا واسه جذابیت هست یا تکراری شدن یا ضعف مدیریت دیگه نمیدونم.
  4. ببین حرفتو قبول دارم ولی تا یه جاهایی دیگه خود پلیر باید بخواد و تلاش کنه یا نه؟! هرچقدرم مسئول مدیریت کنه یا سیاست کنه تا وقتی خود پلیر تعصب نداشته باشه، بهش پایبند نباشه چه فایده؟ انگار پشت غاز آب میریزی.
  5. کاملا درسته... ولی من با همون روال که فقط افراد به سختی میتونستن وارد کاپ بشن موافقم شاید بگید چرا ببینید هممون اینو میدونیم که اگه کسی به سختی یه چیزیو بدست بیاره واسش تلاش کنه و بجنگه وقتی که بدستش میاره براش با ارزشه و قدرشو میدونه همونطور که خیلی از ما برای رفتن به کاپ زمانی که سابقه، اولویت داشت سختی کشیدیم و پاش هم موندیم خود من وقتی NG بودم امکان نداشت هر 10 دقیقه کسی بانکارو چک نکنه حتی وقتی که بانک SF هم اومده بود با اینکه اعتراض کرده بودیم ولی بازم خیلی پیگیر بانکا بودیم. همیشه سعی بر این بود که آیدی هارو گیر بیاریم تا همش از Rep و Buff استفاده کنیم. واقعا وضعیت الان NG رو به هیچ وجه نمیشه با اون زمان مقایسه کرد، به قول عزیزی NG حرمت داشت ? حالا اگه همون سیستم قبلی عضویت ملاک قرار نگرفت حداقل یه قانون جدید براش وضع کنن چون به قول خودت همه راحت تایم میزنن و رفتن به ویژه خیلی ساده و عادی شده. نمیگم سختش کنن حداقل یه چیزی باشه که نه سخت باشه نه اینقدر هم ساده. نه افراط نه تفریط
  6. بهار که پرستو‌ها می‌آیند من کوچ می‌کنم
    مقصد من شهر آرزو‌های آبی‌ست...
    بهار که بیاید شکوفه‌ها ناخواسته می‌شکفند
    و من با چمدانی پر از برف به سوی خورشید می‌روم
    لحظه‌ی ناب دل کندن از نداشته هایم
    و خداحافظ‌ ای داشته‌های من

     

    این نیز گذشت...

    آن نیز میگذرد...

    بدرود ?

    1. AmirMahdi

      AmirMahdi

      بابا براچی همه بای میدین چخبرتونههه  :|

      چعخبعرتوووننننههه :|

  7. دیدم نوشته اند به دیوار این کهنه رباط

    با خط دلپذیر، که این نیز بگذرد...

  8. آدمای منفی به پیچ و خم جاده فکر میکنن و آدمای مثبت به زیبایی جاده ...

    هردوشون به مقصد میرسن ...

    اما یکی با حسرت و دیگری با لذت!

     

     

  9. حسین (ع) یک درس بزرگ‌تر از شهادتش به ما داده 
    و آن نیمه‌تمام گذاشتن حج و به سوی شهادت رفتن است
    مراسم حج را به پایان نمی‌برد تا به همه حج‌گزاران تاریخ
    نمازگزاران تاریخ و مؤمنان به سنت ابراهیم بیاموزد
    که اگر هدف نباشد، اگر حسین (ع) نباشد و اگر یزید باشد
    چرخیدن بر گرد خانه خدا، با خانه بت، برابر است

     

    ?

     

  10. من قبلا هم همیشه به این فکر میکردم که آفلاین کاپ ها قایق دارن چرا آنلاین نداشته باشه؟ درضمن حتی جذاب ترهم میشه و خیلی کارشون راحت تر میشه. این مشکلو منم داشتم و میفهمم چی میگید! عالیه.
  11. قیامت بی حسین غوغا ندارد”شفاعت بی حسین معنا ندارد”حسینی باش که در محشر نگویند”چرا پرونده ات امضاء ندارد.

     

    ماه محرم رو تسلیت می گم?

  12. خوبه و میتونه عملی بشه? موفق باشید.
  13. خب اینو میدونم که باگ نیس قطعا
×
×
  • اضافه کردن...