رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Nigga

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    3152
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    15

تمامی مطالب نوشته شده توسط Nigga

  1. ممنون برای تمام کامنت های زیباتون❤️
  2. نمیدونم برای آرسنال ناراحت باشم یا برای PSG خوشحال 

    اما این وسط امباپه ای که از PSG رفت به مادرید و تیم سابقش 2 بار برنده لیگ قهرمانان اروپا شد

    1. MamadNigga

      MamadNigga

      حقیقت مثل رنگ صورت امباپه سیاهه

    2. Scorpro

      Scorpro

      پس نتیجه میگیرم

       

      چیبس میخورم با نسکافه

      ......... امباپه 🗿

    3. MohammadTaha

      MohammadTaha

      پس امشب میشینیم

  3. Nigga

    درخواست مرخصی

    - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): 30-05-2026 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ شاید به میتینگ نرسم ( اگه رسیدم رد بشه )
  4. Nigga

    سیستمی نوین برای گزارشات C-8

    بسیار عالی هست مطلبتون و میتونه کار آمد باشه
  5. Nigga

    زیدی تگ کن 🤣

    عمو مهدی من رو زنم غیرتی ام نزنی این حرفو زنه من زنه من چیه😠
  6. Nigga

    بچه های Spawn

    عمو معلومه خیلی هاشون خیلی کلافت کردن😂
  7. Nigga

    زیدی تگ کن 🤣

    @AngeI
  8. با سلام خدمت همگی دوستان محترم امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید سلامت و استوار باشید ❤️🌹 دوستان در تاپیکی که قبلا گذاشته بودم در مورد مورد ناقص بودن قوانین یک سری از اعضای اقلیت PD میخواستند بدونن که در اطراف شهر Los Santos ماشین هارو با چه سرعتی باید کنترل کرد چون براشون واضح نبود و واقعا خسته شده بودند از اینکه بیشتر اعضا فقط یا در Temple یا در Market رادار سرعت قرار میدهند و از همگی دوستان خواهشندم طبق این نقشه ای که بنده برای شما درست کردم در تمام شهر Los Santos شهر را به راحتی کنترل کنید نقاطی از شهر که با 100KM سرعت مجاز حساب میشود: خط کشی های آبی با سرعت 100KM Los Santos International |Market | Commerce |Temple | Downtown Los Santos | Temple | Mulholland | Mulholland intersection | Red County | Richman | Rodeo | Santa Maria Beach | Mariana | Verona Beach Verdant Bluffs |East Beach | East Los Santos | Ganton | Willowfield | Playa del Seville | Idlewood | Conference Center | Market Station | Vinewood | Rodeo | Glen Park | Las Colinas | Los Flores نقاطی از شهر که با 130KM سرعت مجاز حساب میشود: خط کشی های نارنجی با سرعت 130KM بیشتر این مکان ها که بروید اسمی ندارند و نوشته شده Los Santos و این موضوع در مکان های با سرعت 160KM هم هست ولی از روی نقشه میتوانید تشخیص بدید در روستا ها کناره هایی که علامت گذاری شدند باید سرعت 130KM کنترل شود دو عدد از مثال هایش: Dilimore و Flint Intersection نقاظی از شهر که با 160KM سرعت مجاز حساب میشود: خی کشی های قرمز با سرعت 160KM در اتوبان هایی که خط کشی قرمز شدند مقدار سرعت 160KM حساب میشود که اسم Los Santos دارند دوستان امروز روز آخر لیدری بنده در اقلیت Los Santos Police Department میابشد و خواستم به یک شکل دیگر وظیفه ای که دارم برای بهبود قوانین کمک ریزی کرده باشم و توی این مدت سپاسگزارم از هر کسی که توی دسته ویژه به شکلی کمک کرد برای رسیدگی به مجرمین و رانندگی در شهرها ممنون از همگی ❤️🫂 @Ali@Kamyab@Proctor@SFC@EnDWaY@ZakharAsli@Terible@PermenentLion@Dictator@Mehrdad@DrDep@Noise@Toofan@Mohny@AliExpert@Semtex@Arvan@Arda @Danth@Suroush@New@PermanenT@HosiDark@SaLiOne@SlimShady@ZeranG@LaJBaZ@Episode@Areno@Puri@Peak@Kiya@ZeRoX@AFK@Morfy@Mehshad@Pooriya@Jansuz@Silence@PANDORA@Olden@Exit@Iranian@SaIeh@NighTCore@BigMeeTi@Maahyar@Tommy@Neymar@Vinak@Alonso@RGB@ElmiraKamrani58@Buff@Rate@McQueen@MohammadAli@Doctor@DoNaLd@iFarbod@EzraeeI@Sobi@Ting@ForceGod@AliRagnarok@Buffon@Amuabas@Nazism@TheMatin@HemosO@Azemat@GeRDaB@ilor@cbb@Bodybuilder@Omid@Shohrat@ENDED@Xsyn@iYounes@AmoNiMA@TooRagi@Ara@Fader@Shifo@Badbin@Trager@NiK@Erwin@iNViSiBIe@DeaDHerO@Alarm@Scorpro@SuperMaN@ELM@BarFi@OMlDREZA@cristiano@Hydro@Emilio@SilentAiM@PAKMAN@Havok@KrillZ@Fazaei@xjab@Mahler@AlBeRT@Roozbeh@Peiyman@TheTrust@Wise@Masdod@NeverKill@Alicodninja2@JoNoB@BABAKi و و و بقیه دوستان امیدوارم خوشتون اومده باشه و به کارتون بیاد❤️❤️
  9. Nigga

    قوانین ناقص دسته ویژه

    با سلام خدمت تمامی عزیزان محترم نیازمند دونستم یک تاپیک ایجاد کنم برای قوانین دسته ویژه مخصوصا قوانین سه قلیت Police Department A یک Clan Wall آپدیت شده داخل سرور از وقتی این آپدیت اومده روزانه بیشتر کلن ها درگیر این رقابت ها هستند و بسیاری از بازیکنان روزانه در این بخش فعالیت دارند ولی تنها قانونی که برای این موضوع هست اینه که افسر های دسته ویژه نباید On-Duty در این رقابت ها شرکت کنند و با این کمبود قوانین بسیار سوال ها پیش رو هست. 1-افسر های دسته Police Department آیا میتوانند هنگامی که شخصی داخل این رقابت ها هست License اون شخص رو باطل کند؟ 2-افسر میتونه اون شخصی که از رادارش رد شده رفته داخل این رقابت هارو جریمه کند؟ یا باید صبر کند رقابتش تموم بشه؟ 3-اگر شخصی از رادار سرعت رد بشه و یک رقابت را شروع کند و این رقابت را 10 دقیقه ادامه دهد که فقط زمان جریمه شدن تموم بشود مجازاتی برایش تعریف نمیشود؟ مثل Admin Jail 4-افسر های اقلیت Federal آیا میتونند اون اشخاص رو Frisk در هنگامی که میخواهند رقابت شروع کنند یا رقابت در جریان هست یا تموم شده Frisk بدند؟ B در قوانین دسته Police Department یک قانون اضافه شده برای مجوز رانندگی که به این صورت میباشد: - مجوز رانندگی(Driving): * در صورتی که یک فرد به صورت مکرر (بیشتر از دو بار) مرتکب هر یک از تخلفات زیر شود، علاوه بر جریمه، امکان Suspend مجوز وی نیز وجود دارد. در این قانون هم باز سوالاتی برای افسر ها ایجاد میشود که به این صورت هست: 1-اگر اون شخصی که مرتکب اشتباه میشود ما دو بار مدرک داریم و باره سوم که مرتکب خطا شدند لایسنس اون شخص رو 3 ساعت باطل کنیم مدارک ما باید تا چند روز اعتبار داشته باشند؟ مثلا اولین مجازاتی که ما اعمال کردیم برای 25 روز قبل و مجازات دوم برای 15 روز قبل و مجازات سوم برای امروز میباشد در صورتی که در قوانین گفته شده که مدارک فقط هفت روز اعتبار دارند 2-اگر افسری بیشتر از سه اشتباه رانندگی از بازیکنی ببیند آیا میتواند مجوز رانندگی را 3 ساعت باطل کند؟ 3-اینکه یک شخص سه بار باید اشتباه رانندگی داشته باشد در چند روز باید صورت بگیرد مثلا در یک روز باشد یا یک هفته یا یک ماه؟ پیشنهاد: پیشنهادی که در باره این موضوع داریم ما اعضای دپارتمنت این هست که زمان مدارک هفت روزه باشد و مجازات ها در هفت روز صورت بگیرند و یک پنجره اضافه بشود هنگامی که ما میخواهیم یک شخص را مجازات کنیم به ما اطلاع بده که اون شخص را ما قبلا در چه تاریخ و ساعتی مجازاتی کردیم. C در بخش اخطار ها گفته شده که تمامی اخطار ها باید سه بار صورت بگیرد در غیر این صورت مجازات میشویم ولی هنگامی که افسر های محترم از دستور [MP/] استفاده میکنند با اولین دستور برای افسر متنی ارسال میشود که میتواند وانتد به اون شخص بده برای افرادی که نمیدونند این اخطار چی هست بگم که زمانی که شخصی با مثلا ماشین در حال کمک کردن به یک وانتد هست ولی خودش وانتدی نداره اخطار میده که اون شخص رو از ماشین پیاده کنه پیشنهاد: یا در قوانین ذکر بشود که افسر با یک بار اخطار میتواند وانتد بدهد یا در سیستم تغییر ایجاد شود که افسر با سه بار اخطار بتواند وانتد بدهد. یک سری پیشنهادات ما دادیم و تایید شدند از طرف Manager عزیز آقای Sajjad و گفتند که به زودی این موضوع ها عملی میشودند A پیشنهاد اول این بود که در قسمتی که برای اقلیت Los Santos Police Department از اون مکان Spawn میشوند افرادی که در دسته ویژه نیستند میتوانند حضور پیدا کنند و بار ها شده که شروع کردند به کشتن افسر هایی که اونجا Spawn میشوند و اونجا به حالت HQ برای افسر های محترم دسته ویژه هست طبیعتا به غیر از افراد دسته ویژه شخصی نباید برود داخل و اگر هاستری با دستور های خودش برود داخل برای شروع به کشتن افسر های پلیس در اون مکان مورد مجازات قرار بگیرد حضور اعضای مدیک در چت Department و بسیار صورت گرفته شده که از این چت استفاده بی مورد صورت بگیرد از اعضای اقلیت Paramedic و آقای سجاد گفتند که این موضوع به صورتی میشود که اگر افرادی که در دسته ویژه نیاز به یک پزشک داشتند با استفاده از تلفن همراه خود بتوانند یک درخواست برای اعضای Paramedic ارسال کنند. امیدوارم که تمامی این موضوع هارو بخونید و امیدوارم تغییراتی صورت بگیرد ممنون که وقت گرانبها خودتون رو برای این مشکلات گذاشتین و این مطلب را مطالعه کردید. عکس HQ اقلیت Los Santos Police Department که گفتیم که روزانه چقدر منجر به استفاده اشتباه و بی مورد افرادی که در دسته ویژه نیستند میشود. @Ali@Kamyab@Proctor@SFC@Mohny@Toofan@EnDWaY@ZakharAsli@Terible@PermenentLion@PermanenT@JinX@LiN@DrDep@Dictator@AlBeRT@Roozbeh @Noise@Puri@Collaps@AliExpert@Areno@AbneR@Semtex@SaLiOne@Matinjli@SlimShady@Arda@Arvan@Slap@PaulWalker@Mehrdad@WhiteCollar@KaGaN @Destroyer@Danth@Aras@Peak@Mute@Aliiseyed@Neymar@Luciano@Raper@ZeranG@AmOReZa@EIyas@TheMatin@Sobi@Amuabas@Xanax@SaIeh@Alonso @Clinkz@Fazaei@CalaCe@AliRagnarok@Alicodninja2@TheHeRo@cristiano@LetsGo@Nice@EvicT@Carlos@Pooriam@HemosO@Morfy@Bodybuilder@Vinak@AFK @RGB@AlCheMy@BaLLoCH@BalaaCh@ElmiraKamrani58@EzraeeI@AnatomY@Omid@Naaji@Ting@Kiya@iYounes@Genius@Olden@PANDORA@Silence@Jansuz@Pooriya@Iranian@BigMeeTi@Xsyn@Hushang@NighTCore@Exit@iAdwin@Kindle@Bambi@Tommy@Buffon@Vident@New@McQueen@AmirBerLyN@PaKaR@Varagh @Scy@Edwards@Roast@ENDED@Meytiii@TaShar@HamedLuckRight@hamiid@SaRDeL@Dayiee@SadClown@Awrsh@TouRagi@LighTNighT@KOLOFT@GSF@AlarmGod @Alarm@ForgeT@Mamazi@Zhao@KillerShot@NightLight@Poury@Fader@Difficulty@Rate@SuperMaN@HosiDark@SilentAiM@Parsi و بقیه دوستانی که وقت نداشتم همه رو تگ کنم❤️
  10. Nigga

    موشک های ArSaCiA به پایتخت Amrica

    سلام سلام خدمت دوستان با جمعی از رفقا یه حمله کردیم به دشمنامون جواب بدن دفه بعد با تانک میریم تو شهرشون https://uploadkon.ir/uploads/09ca24_25ArSaCiA.mp4 @DrDep
  11. Nigga

    National Guard

    سلام یه فیلم براتون ادیت کردم از NG عشق کنید برید به دوستاتون که میان NG تا کمتر از R2 کیک میشن نشون بدید پلن یاد بگیرن https://www.aparat.com/v/edjqF مرسی از همه دوستام داخل اقلیت National Guard تو مدت 4 ماهی که تو فکشن بودم خیلی خوش گذشت این تاپیکو داشته باشید دیگه تا بعد سربازی منو NG نمیبینید ? ولی باز بر میگردم و بینتون همیشه هستم. من از NG هم برم بازم NG هستم از بچه های اقلیت های FBI و PD هم تشکر میکنیم بابت همه همکاری ها و لیدر های این 2 اقلیت تو زمان لیدری خودم که کارشون خوب بود. I am everywhere ببینید و لذت ببرید لایک و کامنت هاتون رو بزارید همتونو دوست دارم❤️
  12. Nigga

    ZedBazi

    بر اساس یک داستان واقعی? سلام دوستان امیدوارم حالتون خوش باشع ?? اومدم چنتا از بهترین آهنگ های ZedBazi رو براتون بزارم. اگه خوشتون اومد لایک ? کامنت ? فراموش نشع? 1- https://uupload.ir/view/hichkas_-_chera_badi_128_y9c.mp3/ چرا بدی 2- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_ahangamoon_khodaast_[128]_yx2l.mp3/ آهنگامون خداس 3- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_az_khazar_ta_khalije_fars_[128]_z00e.mp3/ از خزر تا خلیج فارس 4- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_bache_mahal_[128]_t1b1.mp3/ بچه محل 5- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_cigare_soorati_[128]_x3o2.mp3/ سیگار سورتی 6- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_khodesh_midoone_khoobe_[128]_ipnv.mp3/ خودش میدونه خوبه 7- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_tabestoon_kootahe_[128]_6ora.mp3/ تابستون کوتاهه 8- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_taze_shuru-e_zendegimoone_[128]_fx9i.mp3/ تازه شروعه زندگیمونه 9- https://uupload.ir/view/zedbazi_-_yakh_[128]_slwj.mp3/ یخ @ORTEGA @KingHeRoiN @Mahi@Alireza@iErfaN@Wonder@EnDWaY@RoseRain@CaKe@MHI@Marijuana@Luciano@Ali@Meli @Himmler@Anita
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...