رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

DoNaLd

ناظم
  • تعداد ارسال ها

    1322
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    5
  • حمایت مالی

    0 تومان 

گروه های دیگر

آزماینده بتا

DoNaLd آخرین بار در روز February 10 برنده شده

DoNaLd یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره DoNaLd

  • تاریخ تولد 04/01/2002

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    ArLo

آخرین بازدید کنندگان نمایه

11519 بازدید کننده نمایه

دستاورد های DoNaLd

با تجربه

با تجربه (11/14)

  • متعهد
  • واکنش دهنده مشتی
  • خیلی محبوب نادر
  • شروع کننده مکالمه
  • اولین ارسال

نشان‌های اخیر

304

اعتبار در سایت

  1. DoNaLd

    New training system for new players

    خیلی موافقم علی جان، ممنون از پیشنهاد خوبت
  2. عالی و درجه یک HQ فقط Paramedic
  3. در زندگی واقعی هم شما وقتی با 110 تماس میگیرید، به صورت خودکار به اورژانس هم متصل میشید تا در صورت نیاز، امدادگر ها اعزام بشن. حالا چی باعث شده انقدر مخالف چت دپارتمان باشید؟ چت های بی مورد تازه وارد ها؟ همه اشتباه میکنن خب و این وظیفه لیدر اقلیت هست که در بدو ورود اعضا به اقلیت، آموزش های لازم رو بده و بگه که چطوری جواب کد رو بگن و در مواقع اضطراری چطوری عمل بکنند. شما قرار نیست به محض ورود به یک اقلیت تمام آموزش ها رو بلد باشید. به عنوان مثال عرض میکنم، یک امدادگر برای ارائه خدمات و امدادرسانی کردن چقدر تلاش میکنه و تحصیل میکنه؟ چقدر باید در موقعیت های بحرانی و اضطراری قرار بگیره و کسب تجربه بکنه؟ بحث C-16 هم دقیقا همینه! یکی از جذابیت های این اقلیت همین چت دپارتمان هست و به شدت با حذف شدنش مخالف هستم. رسیدگی به کد C-16 خودش هیجان انگیز و لذت بخش هست. اینکه میگید کم پیش میاد درخواست پشتیبانی بکنند از مدیک، تا حدودی درسته ولی خودم چندین بار دیدم که از این کد استفاده کردن و مدیک های عزیز بسیار موثر واقع شده اند. میتونید پیشنهاد بدید و راهکار هایی ارائه کنید تا استفاده از این کد بیشتر بشه اگه مشکل اینه. با احترام، نظر شخصی بنده بود، مرسی بابت نظر خواهی @Syd @Tequila @Mohny مخلصیم آقا ساسان از کار درستای مدیک این پیشنهاد توسط @AliExpert داده شده بود و نظر بنده هم اونجا ثبت شده. https://forum.arsacia.ir/topic/38729-محدودیت-چت-دپارتمان-برای-medic-rank-1/
  4. DoNaLd

    First Android Hacker

    عالی بود فقط دیگه F نکن
  5. درود، این وظیفه لیدر اقلیت هست که تمام نکات و اهمیت چت دپارتمان رو به ممبراش، چه تازه وارد چه سابقه دار، به طور کامل و با تمام جزییات بیان کنه. همون طور که در جریانید به دلیل وجود کد C-16 چت دپارتمان برای پارامدیک شو میشه و زمانی که رنکی جز 1 آنلاین نباشه، در جواب کد C-16 باید جواب کد رو بده! آموزش جواب کد و موارد دیگر وظیفه لیدر هست. در ضمن در صورتی که ممبری قانون شکنی کرد و بی توجی کرد به این مورد طبق قوانین برخورد میشه باهاش. با توجه به توضیحات با پیشنهاد شما مخالف هستم.
  6. کاش عید امسال رو کنارمون بودی 💔...

    عیدت مبارک محمد جان، به یادتیم داداش🙂❤️

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 4
    2. Fazaei

      Fazaei

      زیاد نمی دیدمت عمو ممد، پس بگو ...!!

      عیدتم مبارکه مشتی، به امید رشد بیشتر 🔥

    3. Supervisor

      Supervisor

      @DoNaLd داداش پارسای گل، ممنون که به یادم بودی ❤️
      @ArmanJall @Syd @Pythagoras @None @Fazaei
      داداشای گل، ممنون از محببتون، آرزوی بهترین اتفاقای ممکن براتون تو سال جدید اتفاق بیوفته و به هرچی که تو دلتون هست برسید، سال نوتون مبارک 💖

    4. DoNaLd
  7. DoNaLd

    هنگ کردن ag:samp

    اگه همچنان با این باگ مواجه میشید لطفا فیلم ارسال کنید.
  8. DoNaLd

    هنگ کردن ag:samp

    فیکس شده هم اکنون عزیزم
  9. DoNaLd

    هنگ کردن ag:samp

    @Ali جان تست شد و برطرف شده ولی وقتی ریکورد رو شروع میکنم fps افت شدیدی پیدا میکنه در حالی که قبلن این مشکل نبود. پ.ن: موقع باز کردن چت باکس fps افت پیدا میکنه
  10. DoNaLd

    باگ Punish زندانیان JailBreakers

    بررسی ها صورت گرفته. این مورد باگ نیست. @WhiteCollar
  11. DoNaLd

    باگ Ramming on car cop

    این مورد به خاطر محدودیت ها به این شکل هست. خود وانتد Ramming on cop car محدودیت داره و به خاطر همین هست که سیستمش اینطوریه اگه غیر این بود، آزار دهنده بود چون 99 درصد مواقع هیچ برخوردی به ماشین پلیس نمیشه و وارن وانتد میاد.
  12. DoNaLd

    AV

    فدات شم متین جان خب دسته ملایم جوریه که خیلی باید به ممبر ها کمک کرد. خیلیا تجربه اولشونه که میان فکشن و میخان پیشرفت کنن و باید هواشون رو داشته باشیم. جات خیلی خالیه تو مدیک متین از دکترای کار درست سرور بودی @Guardian عزیز، پیشنهادت قبلن مطرح شده و به احتمال خیلی زیاد این مورد در WUCP رفع خواهد شد. در آپدیت WUCP قسمت RPG از فروم به طور کامل حذف میشه و تمام بخش ها به WUCP منتقل خواهد شد.
  13. DoNaLd

    General Taketest

    تمامی سوالات طبق آخرین بررسی و آپدیت ها بروز رسانی و طبق آخرین ادیت قوانین، دستخوش تغییرات شده اند و این سوال هم که میگید مشکلی نداره و گزینه Mamnu ast گزینه صحیح میباشد. نظر نهایی رو مدیریت عزیز @Kamyab جان خواهند داد.
  14. DoNaLd

    باگ Inventory Clan

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: باگ به این صورت هست که اگه شما دسترسی به Inventory کلن رو نداشته باشید، میتونید از Inventory برداشت کنید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): 1- Premession به Inventory داشته باشید (به جز لیدر کلن) 2- به Clan/ قسمت Inventory برید. 3-روی یکی از گزینه ها Drugs-Materials-Cash کلیک کرده و گزینه Take رو انتخاب کنید. 4-در همین حال که Box باز شده تا مقدار مورد نظر رو وارد کنید، اگه Premession از شما گرفته بشه، با وارد کردن مقدار مورد نظر، اروری دریافت نمیکنید و در عین حال که دسترسی ندارید، میتونید مقدار مورد نظر رو برداشت کنید.
×
×
  • اضافه کردن...