رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Kamyab

مدیریت
  • تعداد ارسال ها

    1569
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    66

گروه های دیگر

شخص بسیار مهم (VIP)

Kamyab آخرین بار در روز June 18 برنده شده

Kamyab یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره Kamyab

  • تاریخ تولد 09/21/2000

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Kamyab

آخرین بازدید کنندگان نمایه

143702 بازدید کننده نمایه

دستاورد های Kamyab

مرشد

مرشد (12/14)

  • سوپراستار نادر
  • متعهد
  • شروع کننده مکالمه
  • ماشین ارسال نادر
  • اولین ارسال

نشان‌های اخیر

3.2k

اعتبار در سایت

بروزرسانی وضعیت تکی

نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط Kamyab

  1. من واسش پرشین مهربون و تنبل بودم

    ولی اون Champawat لازم بود

    ☺️

    1. نمایش دیدگاه های قبلی  بیشتر 13
    2. HaajAqA

      HaajAqA

      از کجا به کجا رسیدیم

      ادامه بدید من چیبس اوردم 

       

       

       

      آنرا که عیان است چه حاجت به بیان است

    3. Kamyab

      Kamyab

      @Fayez یکی طلبت 💆🏻‍♂️

      @OneL واقعا ممنونم ازت که داری سعی‌ خودت رو میکنی 

      در امتداد متن عالی Fayez باید بگم که: پیام اولت از اول هم مخفی بود و من میتونستم ازش عبور کنم. ببخشید که اینو میگم اما «گستاخانه، مبهم، دستوری و فرمایشی و ... بود» با این حال بنده هم خوندم هم «به آرامی، دقیق، با خواهش و ...» پاسخ شما را دادم.

      حتی نمیدونم چه کسی اون رو مخفی کرده و دلیلش چی بوده.

       

      به لطف @Ali و سیاستی که تاسیس کرده، ما چهارچوب مشخصی تعیین کردیم که در صورتی که آن را رعایت کنید، می‌توانید دقیقا طبق مقررات و طبق شأن انسانی، پیگیر حق خود باشید.

      و این یک سیستم خودکار هوش طبیعی است.

       

      قطعا بی نقص نیست اما قابل یادگیری و اصلاح هست. ما نمیتونیم حق شما رو براتون پس بگیریم اما راهش رو براتون طی قوانین و چهارچوب‌ها مشخص کردیم.

    4. OneL

      OneL

      @Fayez سلام عزیزم، امیدوارم حالت خوب باشه.
      دوست خوبم، اگر دیدی انتقادم را خیلی شفاف و با مثال مطرح نکردم، دلیلش این نبود که بلد نیستم انتقاد کنم یا حرفی برای گفتن ندارم. ترجیح دادم کلی‌تر صحبت کنم تا زیر پست فانِ کامیاب جان حاشیه‌ای ایجاد نشود؛ چون واقعاً جای این بحث‌ها اینجا نیست.
      حتی الان هم دلم نمی‌خواهد این موضوع بیشتر از این ادامه پیدا کند، اما انگار شرایط طوری پیش می‌رود که نمی‌شود کاملاً سکوت کرد. با این حال، از اول هم قصدم فقط این بود که بدون ایجاد حاشیه، حرفم را محترمانه بزنم.

       

       

      اما من سکوت میکنم چون فایده نداره 

       

      @Kamyab وقتی به پیام @Fayez میگی عالی عملاً دیگه جایی برای حرف زدن من باقی نمی‌ذاری.

      نقل قول

       اما قابل یادگیری و اصلاح هست

      موفق باشید همتون❤️

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...