رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

qBALROGp

عضو
  • تعداد ارسال ها

    24
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

پست ها ارسال شده توسط qBALROGp

  1. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

    qBALROGp.png


    • سن واقعی: ۱۹


    • اسم واقعی: محمد حسین


    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: به کسی کاری ندارم کسی هم به من کاری نداره سرم تو کار خودمه


    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ ۴ تا ۶ ساعت معمولا


    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): ۱۲:۰۰ تا ۲۱:۰۰


    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: خیلی خیلی تکراری شده بود برام


    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه): چون دلم میخواد


    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون علاقه دارم 


    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ ۴ تا ۶ بار

  2. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 

    qBALROGp.png
    • سن واقعی: ۱۹
    • اسم واقعی: محمد حسین
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: جدی با اعصاب خورد و گاهی اوقات خوش اخلاق
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ هر چقد که بتونم مثلا ۵ ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00):  از 00:00 تا 20:00
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: ازش خسته شدم تکراری شده بود . هیجان هم نداشت
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه): چون فکر کنم هیجان داره . به همین خاطر جای منه
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون عشق دسته متوسط ام . جای خودمه
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ دروغ نگم ۸ تا ۱۰ بار در روز

  3.  عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: 

    qBALROGp.png

     

    - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله مطمئن هستم

     

    - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ دیگه برام تکراری و خسته کننده شده و مورد دوم این که میخوام اقلیت های دیگه رو هم تجربه کنم

     

    - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: همه شون گل و دوست داشتنی هستن و در مدتی که تو این اقلیت بودم درگیری یا بحثی یا مورد منفی ندیدم

  4. تبریک نمی گم به دلایل زیر ?

     

    1 - بچه های ما با دنیایی از انرژی وارد مدرسه می شوند و نظام آموزشی در طول سال های تحصیل، از آن کودکان سرزنده، کنجکاو، پرسشگر، پرنشاط و پرامید، افرادی عمدتاً سرکوب شده، بی تفاوت، کم رمق و ناامید می سازد. ورودی های اول دبستان و خروجی های سال آخر دبیرستان را با هم مقایسه کنید!

    2 - در مدارس ما، انبوهی از دانستنی ها به خورد بچه ها می دهند که قریب به اتفاق شان اساساً به درد نمی خورد. خواندن و نوشتن و تسلط نسبی بر روی چهار عمل اصلی ریاضی، مهم ترین دستاورد 12 سال عمر بی بازگشت بچه های ماست و حال آن که همه این ها را می توان در مدت کوتاه تری هم آموخت. الگوریتم، معتلات، نام باکتری ها و تعداد پاهای شپش و ... در زندگی ما هیچ گاه به کار نیامد و به زندگی کودکان مان نیز غنایی نخواهد بخشید.

    بچه های ما 12 سال از کودکی و نوجوانی شان درمدارس سپری می کنند بی آن که خودباوری، کنترل خشم، کار گروهی، حل مسأله، مدیریت زمان، اقتصاد فردی، اعتماد به نفس، تنظیم روابط اجتماعی، حقوق شهروندی، سواد رسانه ای، نحوه غذا خوردن، مراقبت از سلامتی جسمانی و ... را یاد بگیرند.   

    آنها حتی بعد از سال ها نشستن در کلاس های زبان انگلیسی و عربی، از خواندن یک متن روزنامه ای معمولی هم به این زبان ها عاجرند. 
    آیا این اتلاف همه جانبه عمر و هزینه، تبریک دارد؟!

     

    3 - بچه ها ما مجبورند برخلاف ساعت بیولوژیک شان صبح های زود از خواب بیدار شوند و درست در ساعاتی که باید به اقتضای سن شان در خواب ناز باشند، با خواب آلودگی به مدرسه بروند و بدن شان دچار کمبود خواب مزمن شود.

    4 - بچه های ما مجبورند، کیف های سنگین مدرسه را که بیش از حد استاندارد بر ستون فقرات شان فشار وارد می کند بر دوش بکشند و مستعد دردهای پا و کمر در بزرگسالی شوند.

    5 - بچه های ما -به ویژه در سال های اولیه دوره ابتدایی- از بازی ها، فضاها، موقعیت ها و رفتارهای مناسب کودکی محروم می شوند و به جای کودکی، درگیر مشق و رقابت و استرس امتحان و دیر شدن مدرسه و ... می شوند.

    6 - بچه های ما در مدارسی درس می خوانند که به تفاوت هایشان اهمیتی داده نمی شود؛ برای نظام آموزشی ما مهم نیست که کدام دانش آموز در ریاضی استعداد دارد و کدام در ادبیات؟ کدام شان مستعد تبدیل شدن به یک ورزشکار بزرگ است و کدام شان در علوم انسانی یا هنر نقاشی آتیه دارد؟
    همه را به یک چوب می رانند و همه را با یک متر و محک می سنجند.

    7 - اگر قرار است آغاز سال تحصیلی را تبریک بگوییم باید به موسسات کنکور و کمک آموزشی تبریک گفت که از صدقه سر میلیون ها دانش  آموز و خانواده هایشان، درآمدهای میلیاردی دارند و نیز به صدا و سیما که قراردادهای میلیاردی با این مؤسسات می بندد و حساب هایش را پر می کند. پس چرا باید به دانش آموزان و خانواده های آنان تبریک گفت که قرار است چاه نفت مؤسسات باشند! 

    فقط افسوس . . . .
     

    • دوست دارم که 1
    • مرسی 3
  5. با سلام و خسته نباشید به همه دوستان

     

    در این صفحه نام یک فیلم یا سریال یا انیمیشن که خودتون دیدین رو با ذکر بهترین سکانس به ما معرفی کنید تا ماهم با دیدن اون فیلم لذت ببریم

    فرقی هم نداره تو چه ژانری باشه 

    ترسناک . اکشن . علمی تخیلی . عاشقانه . خانوادگی . و....

     

    نام فیلم : گینگز من ۱

    سکانس : دعوا در کلیسا

    ==========

    نام فیلم : اسمان خراش

    سکانس : هنگام بالا رفتن از جرثقیل

    ==========

    نام فیلم : اونجرز پایان بازی

    سکانس : جمع شدن همه انتقام جویان و حمله به تانوث (اخر فیلم)

    ==========

    نام فیلم : پسر جهنمی ۲۰۱۹

    سکانس : مبارزه با غول ها

    ==========

    نام فیلم : پی کی (PQ)

    سکانس : همش قشنگه کجاشو بگم اخه ?

    ==========

    نام انیمیشن : angry birds 2

    سکانس : دزدین کارت در دستشویی

    ==========

    • مرسی 1
  6. مشخصات سامسونگ گلکسی فولد

    بدنه: تاشو، صفحه نمایش به سمت داخل تا خواهد شد. در حالت تا شده دارای ابعاد ۹*۶۲.۹*۱۵.۵ میلی متر و در حالت باز شده دارای ابعاد ۱۶۰.۹*۱۱۷.۹*۶.۹ میلی متر می باشد. نقره ای فضایی و سیاه کیهانی از رنگ های اصلی آن می باشند، سبز مریخی و آبی ستارگان برای بدنه در کنار طلایی و نقره ای تیره برای لولاهای آن در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که گوشی ۲۶۳ گرم وزن دارد.

    صفحه نمایش: نمایشگر اصلی: نمایشگر تاشو ۷.۳ اینچ لمسی خازنی Dynamic AMOLED، وضوح ۱۵۳۶*۲۱۵۲، نسبت ۴.۲:۳ و ۳۶۲ پیکسل بر هر اینچ. نمایشگر ثانویه (کاور): ۴.۶ اینچ سوپر AMOLED، وضوح ۷۲۰*۱۶۸۰، نسبت ابعاد ۲۱:۹ و ۳۹۹ پیکسل بر هر اینچ.

    دوربین عقب: اصلی: سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، دیافراگم f/1.5-2.4 معادل ۲۶ میلی متر، فاصله کانونی (۷۷ درجه میدان دید)، پیکسل دوگانه PDAF به همراه ویژگی OIS. تله فوتو: سنسور ۱۲ مگاپیکسلی، دیافراگم f/2.4 معادل ۵۲ میلی متر، فاصله کانونی (میدان دید ۴۵ درجه ای)، PDAF، OIS. فوق عریض: ۱۶ مگاپیکسل، دیافراگم F/2.2 معادل ۱۲ میلی متر. فاصله کانونی (میدان دید ۱۲۳ درجه ای) و فوکوس ثابت.

    دوربین جلو: اصلی: ۱۰ مگاپیکسل، دیافراگم f/2.2 معادل ۲۵ میلی متر. فاصله کانونی (میدان دید ۸۰ درجه ای)، PDAF. ثانویه (فقط عمق): ۸ مگاپیکسل، دیافراگم f/2.2، میدان دید ۸۵ درجه ای، لنز با فوکوس ثابت.

    دوربین کاور: ۱۰ مگاپیکسل، دیافراگام f/2.2 معادل ۲۵ میلی متر. فاصله کانونی (میدان دید ۸۰ درجه ای)، PDAF.

    ضبط ویدئو: عقب: تا ۴K و ۲۱۶۰p با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه، EIS تا ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه، حرکت آهسته تا ۱۰۸۰p با سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه، حرکت فوق آهسته تا ۷۲۰p با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه برای حداکثر ۰.۴ ثانیه (۱۲ ثانیه پخش با سرعت نرمال). ضبط با کیفیت HDR10+. جلو: تا ۲۱۶۰p با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با EIS.

    سیستم عامل/نرم افزار: اندروید ۹ پای، رابط کاربری سامسونگ One UI.

    چیپ‌ست: اسنپدراگون ۸۸۵ (۷ نانومتری): پردازنده ۸ هسته ای (یک ۲.۸ گیگاهرتزی، سه هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Kyro Gold و چهار هسته ۱.۷ گیگاهرتزی Kyro 485 Silver)؛ پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۴۰.

    حافظه: ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، بدون درگاه میکرو اس‌دی.

    باتری: مجموع ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعت، Li-Ion (بدون قابلیت تعویض)، شارژ سیمی ۱۵ وات (سازگار با شارژ سریع و نسخه دوم QuickCharge)، شارژ سریع ۱۵ وات بی سیم ۲.۰، Wireless PowerShare.

    ارتباطات: دو سیم کارت: یک نانو و یک eSIM (در صورت وجود)؛ LTE-A، تجمع موج ۶ باند، ۱۸ (۱۵۰ مگابایت بر ثانیه)، Wi-Fi a/b/g/n/ac/ax MU-MIMO؛ GPS، GLONASS، Beidou، Galileo، NFC، بلوتوث نسخه ۵.۰. USB تایپ C، بدون جک ۳.۵ میلی متری هدفون.

    متفرقه: سنسور اثر انگشت در سمت چپ، اسپیکرهای استریو.

    هر قطعه جدیدی از تکنولوژی که در نظر دارید را می توانید در گلکسی فولد بیابید؛ جدیدترین تراشه اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲ گیگابایت رم، نیم ترابایت حافظه ذخیره سازی با سریعترین سرعت ممکن، دوربین ۳گانه در پشت، دو دوربین روی گوشی و حتی یک دوربین فوکوس اتوماتیک برای سلفی خارج از گوشی. همچنین یک باتری بزرگ، مجموعه ای وسیع از گزینه های ارتباطی، اسپیکرهای استریو و … از دیگر ویژگی های آن به شمار می روند.

    یکی از معضلات گلکسی فولد مقاوم نبودن آن در برابر آب است. ولی به عنوان یک معجزه در تکنولوژی شاید بتوان از این مورد چشم پوشی کرد البته شاید هم چون ضدآب بودن تکنولوژی نسل قبل است در آن تعبیه نشده است.

    =========================================================

    گلکسی فولد واقعا یک گوشی منحصر بفرد است. لحظه ای که برای اولین بار آن را در دست می گیرید و صفحه را تا می کنید و راه اندازی اولیه را انجام می دهید، کمی وحشت آور است. این اتفاق خیلی نادری است که در این دنیای تکنولوژی هنوز هم چیزی به این اندازه نادر باشد. در عصر طرح های جادویی و نمایشگرهای بزرگ، نزدیک ترین نوآوری که انتظار می رود یک گوشی کشویی رول شونده است.

    ولی گلکسی فولد این مسیر را تغییر داد. این یک نوآوری جدید است و واقعا غیرقابل پیش بینی بوده است، صفحه نمایشی بزرگ با کیفیت بالا. گوشی ناچ دارد اما برای چه کسی مهم است؟ همچنین مهم تر از همه تاشو است، یک گوشی تاشونده قابل انعطاف….

    اما کاربران بسیاری وجود دارند به جرئیات دقیق گلکسی فولد توجه می کنند، یعنی همان افرادی که با پرداخت ۲۰۰۰ دلار انتظار ماه و ستاره و … دارند. البته ممکن است بسیاری از آنها نا امید شوند زیرا گلکسی فولد نه تنها از سرحد کمال برخوردار نیست، بلکه حتی نزدیک به استاندارد پرچمدارهای امروزی نیست.

    بعد از چند روز با این اسباب بازی جدید، شادی از بین خواهد رفت و شور طلایی ته نشین خواهد شد. گلکسی فولد اولین و مهم ترین کانسپت در این زمینه است. این گوشی هر شکافی که از یک نسل جدید تکنولوژی انتظار می رود را داراست و اگر شما آماده کنار آمدن با آنها نیستید بهتر از اولین گلکسی فولد استفاده کنید.

    در این حالت، شما گلکسی فولد را تنها به عنوان یک گوشی هوشمند خواهید دید. اما واقعا اینگونه نیست. این بیشتر از یک تبلت اندرویدی است که تا می شود و در جیب شما جا می گیرد. این دستگاه بسیار لطیف است و فوق العاده به گرد و غبار ذرات ریز حساس است و اگر مراقب آن نباشید هرلحظه ممکن است این ذرات به زیر نمایشگر تاشونده آن وارد شوند.

    شما نمی توانید فولد را هرجایی همراه خود ببرید، نه در باران یا برف، نه در ساحل، نه نزدیک به استخر، حتی ممکن است اجازه ندهید کودکی نزدیک آن شود. بنابراین اگر به دنبال امنیت هستید بهتر است یک گوشی اضافی برای چنین مواردی داشته باشید. بله داشتن یک گلکسی فولد به معنای داشتن یک گوشی پشتیبان است و در برخی موارد می توانید هردو را همراه خود ببرید. قبل از اینکه این بررسی آماده شود سامسونگ تمام این گوشی ها را به سبب آسیب نمایشگرهای آنها برای بازبینی بیشتر جمع آوری کرد. این یکی از عواقبی است که ممکن است پیش قدم بودن در عرضه یک تکنولوژی جدید برای شما پدید آورد. پول زیادی سرمایه گذاری شده است و ممکن است هیچگاه ثمربخش نباشد.

    ==========================={{{نظر نهایی}}}===============================

    با توجه به قیمت گران، احتیاط ها و مسائل بالقوه که احتمالا با آن مواجه خواهید شد، تصمیم با شماست که می خواهید میت X بخرید یا گلکسی فولد. در این زمینه شما باید تصمیم بگیرید که کدام روش برای تا شدن گوشی بهتر است.

    گلکسی فولد مانند یک نمونه اولیه است که شما می توانید چند ماه یا حتی چند سال پیش از اینکه کاملا آماده شود آن را خریداری کنید و به شما یک نگاه اجمالی از آینده اعطا می کند. کامل نیست ولی یک نمایش کامل از آینده است.

    =========================مزایا======================

    طراحی آینده نگر و یک فاکتور دیده نشده

    دو نمایشگر واقعا با کیفیت

    عمر باتری قابل اعتماد

    سریع ترین و قوی ترین بسته سخت افزاری موجود: ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFC 3.0

    دوربین عالی هم برای تصویر و هم برای ویدئو

    رابط کاربری دوست داشتنی One UI و قابلیت های چند وظیفه‌ای فوق العاده

    ========================معایب======================

    یک دستگاه کانسپت (مفهومی) است و گوشی نمی باشد بلکه تبلت است

    در برابر گرد و غبار و آب مقاوم نیست و ممکن است ذرات کوچک زیر نمایشگر وارد شوند

    سخت است از شکاف نمایشگر صرف نظر کنید

    گران است و مشخص نیست آیا هرگز عرضه جهانی خواهد شد یا خیر

    _______________________________________________________________________

  7. با سلام

    من خودم در فکشن ttc کار می کنم و میبینم که همه فکشن ها هلیکپتر دارن به جز ttc 

    البته این هلیکپتر در بازی موجوده (در بخش داستانی هم بود که باید با استفاده از ان یک ماشین را جا به جا می کردیم...نمی دونم یادتون هست یا نه...)

    ولی در کل خواستم پیشنهاد اضافه کردن ای هلیکپتر را داده باشم . اگر هم قبول شد باید ی جایگاه دیگه براش در نظر بگیرید چون towls و towlv کمی کوچیکه برای هلیکپتر

    اونو دیگه من نمی دونم مثلا ی ساختمون باشه که ببریمش اون بالا یا ی گودال باشه که ماشینو بندازیم اون تو و مثلا از دستورات hctowlv/ و hctowls/ استفاده کنیم ( حرف hc مخفف هلیکپتره )

    عکسش هم براتون میزارم

    زیرش هم ی اهنربا زرد ردنگ هست که با طناب به هلیکپتر وصل شده

    تازه میتونیم سریع تر به درخواست servic mechanic/ هم رسیدگی کنیم

     

    با تشکر از AGSA

     

    %DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B9%DB%B0%DB%B9%DB%

    • دوست دارم که 2
  8. در در ۱۳۹۸/۳/۱۵ در 11:01، Diamoond258 گفته است:

    معلم ریاضی : چرا ریاضی نخوندین؟
    بچه ها : امتحان عربی داشتیم
    معلم عربی : چرا عربی نخوندین؟
    بچه ها : امتحان ریاضی داشتیم
    و اینگونه بود که ما دیپلم گرفتیم

    اینو راست میگه خدایی ??

  9. با سلام

    خدایی با این که میگن این سریال افتضاح تموم شد و ... باید بگم اتفاقا جالب تموم شد این سریال بر اساس کتاب های نغمه یخ و اتش نوشته شده ولی لزوما نباید مثل اون باشه که ?

    من با چند جا از سریال خیلی حال کردم 

    ۱: اونجایی که دنریس با اژدها و ارتش دوتراکی ها حمله کردن به جیمی لنیستر خیلی قشنگ بود واقعا با اون سکانس خیلی حال کردم ?

    ۲: در نبرد (حرامزاده ها) وقتی انگشت کوچیکه با ارتش ایری ها (اگه اشتباه نکنم) اومد کمک جان اسنو . اون صحنه هم خیلی خوب بود

    ۳: وقتی که دنریس ردکیپ رو با اژدها خراب کردن و ملکه سرسی (که به نظر من ملکه نیست ? چون خیلی شیشه خورده داره) با جیمی لنیستر زیر اوار مردن دلم خنک شد ? البته جیمی حقش نبود (با ارفاق البته)

    از چند تا لحظه هم واقعا ناراحت و البته بسیار شوکه شدم

    ۱: بعد از قسمت شب طولانی که پادشاه شب کشته شد (خیلی تخیلی ?) وقتی دنریس داشت با اژدها پرواز میکرد که یکیشون هم حسابی صدمه دیده بود اون مرده که اسمش الان یادم نمیاد با اون کمان های بزرگ اژدها زخمیه رو زدن (زدن تو گردنش ?) خیلی شوکه شدم (به دنبالش اعصابمم خیلی خورد شد)

    ۲: اون سکانس که پادشاه شب با ی نیزه یخی اژدها رو زد (یادتون میاد چجوری خونش ریخت؟) خیلی شوکه اور بود البته پیش بینی میکردم ی بلایی سر یکی از اژدها ها بیاد ولی نه اینکه به این افتضاحی کشته شه

    با تشکر از AGSA 

    یا علی

  10. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: qBALROGp.png
    • سن واقعی: 19
    • اسم واقعی: محمدحسین
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید: ادم خوبی ام و وظیفه شناس
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 3 تا 6
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 12:00 تا 21:00
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید: نداشتم
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه): به این کار علاقه دارم لباس فرمش هم قشنگه
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون متعهد به وظیفمم
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 2 یا 3

  11. • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: 
    qBALROGp.png

    سن واقعی: 19
    • اسم واقعی: محمد حسین
    • در 30 کلمه خود را توصیف کنید:  فردی شوخ و موقع کار جدی
    • روزانه چقدر بازی می کنید؟ 2 تا 4ساعت
    • در چه ساعت هایی بازی می کنید؟ (مثلا 08:00 - 12:00): 12:00-22:00
    • چرا شما فکشن قبلی را ترک کردید:در فکشنی نبودم
    • برای چه می خواهید به این فکشن بیایید؟ (حداقل 30 کلمه): تاکسی رانی دوست دارم XD
    • چرا فکر می کنید که این فکشن جای مناسبی برای شما هست؟ چون به تاکسی رانی علاقه دارم
    • روزانه چند بار انجمن را چک می کنید؟ 1 یا 2 بار

×
×
  • اضافه کردن...