رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

WolfKiller

عضو
  • تعداد ارسال ها

    141
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط WolfKiller

  1. در پیام شخصی شما ارسال شد در صورت رضایت بنده رو تگ کنید و کلمه بسته شود را تایپ کنید
  2. WolfKiller

    بهترین دلال که میشناسید کیه ؟

    @Kabos و...
  3. ۲ inf که الان هیچ کدام ندارم رفتم اسکین گرفت از شدت سوز گذاشتم تو امضاxd
  4. WolfKiller

    Sajjad

    فک‌نکنم
  5. خوب بود
  6. WolfKiller

    کشف موجودی خطرناک

    خوب بود
  7. با تشکر از @Nazy و @NalenGi بسته شود
  8. اگه میشه یک ویدئو کتاب آموزشی برایم ارسال کنید
  9. سلام اگه میشه لطفا یک ویدئو کوتاه درست کنید ورگل برایم ارسال کنید
  10. اموزش عوض کردن نشانه بازی اگه میشه برایم در ویدیو بفرستین در پیام شخصی با تشکر
  11. WolfKiller

    عوض کردن فنت بازی

    باسلام بنده میخوام فنت بازی عوض کنم ولی بلد نیستم لطفا گرافیست های محترم پیگری کنید با تشکر در پیام شخصی بنده ارسال کنید لطفا ویدیو باشه
  12. دمت گرم @NalenGiبسته شود
  13. چی شود @NalenGi نساختی
  14. چشم دادش اصلا شبه اونی که درخواست دادم نیست
  15. @NalenGiجان لطفا پیگیری کن عزیز
  16. https://dl.toolschi.com/view.php?f=4b8d72e596775ecf.png فیست های که برای @KoM داده بودی لطف اولی بزارید بصورت دایره باشه
  17. WolfKiller

    درخواست گرافیکی| HuD Android

    - آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی):بله یک فنت قشنگ خانا - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):خیر - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید)بله به سلیقه گرافیست برای گالری خوب باشه - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : خیر - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟بله یک انیمه دختر باشد که @NalenGi برای @KoM درست کرد - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید):بله - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):خیر @NalenGi اگه میشه درست کن دمت با تشکر متن اشتباه نوشته بودم درست کردم در پایینی
  18. WolfKiller

    درخواست گرافیکی| Fist

    - موضوع: fist - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) عکس انیمه دختر به صورت دایره باشه و اینکه دور شما به خط مشکی باشه - نوشته روی عکس: خالی - توضیحات بیشتر: میخوام انیمه دختر باشه و همونی برای @KoM روی HuD یش گذاشتن @NalenGi شما برای @KoM hud درست کردی اگه میشه fist برام بفرست
  19. WolfKiller

    بهترین VIP سرور کیست؟

    @Nazy va @KoM و...
  20. بسته شود @Nazy تیک راهم زدم
  21. WolfKiller

    برنامه ساخت HuD Android

    با سلام اگه میشه لطفا کنید بگید با چه برنامه ای HuD Android می سازید و اینکه اموزش ساختم بدید که دیگه دمتون گرم @BigMeeti @OghYanooS @NaZaniNZeinab و بقیه گرافیست ها محترم
  22. WolfKiller

    صندلی داغ/ NaZaniNZeinab

    دروددد جناب @NaZaniNZeinabمیخوایم امشب بیشتر باهاتون اشنا شیم، سوالای منو جواب بده(سوالای که نخواستی رو خالی بزار) اسم واقعیت چیه؟ چند سالته؟ اهل کجایی؟ بهترین فکشن بنظرت؟(تو هر دسته) بهترین رفیقت؟ چند سال شد تو ارساکیا هستی؟ معمولاً اوقات فراغتت رو چطور می‌گذرونی؟ بیشتر اهل آنلاین بودنی یا دنیای واقعی؟ اگه بخوای خودت رو در سه کلمه توصیف کنی، چی می‌گی؟ به نظرت مهم‌ترین ویژگی یک دوست خوب چیه؟ ماشین موردعلاقت تو سرور؟ کسی که تو استف باهاش هیچوقت حال نکردی؟ وال زدن بهت با کی حال میده؟ نوب ترین رفیقت کیه؟ بهترین و بدترین cmd؟ کی با گیم اشنات کرد کلا چطوری با ارساکیا اشنا شدی؟ ادمین های که باهاشون رفیقی؟ جای اقای علی اساسین بودی چیو تو گیم تغییر میدادی؟ بنظرت چی باعث میشه گیم رو بزاری کنار؟ ارساکیا تو چند کلمه توصیف کن چرا تاریخ چه اسم اکانت فرومت پور اسم حسین. تمام.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...