Stallion حاجی 😂
یکی از بهترین ماشین هایی که داشتم این بود 😂
کلی گشتم دنبال همونی که خودم داشتم ولی متاسفانه هیچوقت پیداش نکردم
حاضرم پیداش کنم ففط یه میلیون بگیریمش😂
سلام دوستان حالتون چطوره
به نظرتون بهترین ماشین ایرانی چیه؟
هممون میدونیم همه ماشینای ایرانی بدن
ولی اونی که از بقیشون خوب تره به نظرتون چیه؟
اگه یکی از من بپرسه ماشین مورد علاقت چیه تو ایرانیا میگم ۲۰۶
شما چی میگید؟
حتما بنویسید ❤️