رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Orthodox

عضو
  • تعداد ارسال ها

    117
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Orthodox

  1. پس چی (زن رو کجای دلم بزارم😑)
  2. Orthodox

    مسی یا رونالدو ؟؟؟؟؟

    فععععععک نکنم 😁
  3. Orthodox

    ایشالله سال دیگه...

    فک کنم باید به نوه هات بگی سرچ کنن
  4. Orthodox

    مسی یا رونالدو ؟؟؟؟؟

    فقط Goat به جز Goat کسی چیزه دیگه ای رو دوست داره؟
  5. یبار تو پینتبال بود با اندروید و با FPS 45
  6. اره گفتی که ار ال کرفت رو بیاری زده میشی از سرور یا از ماینکرفت؟
  7. Orthodox

    آقا یه خاطره خنده دار دارم 🤣

    تازه کلاهبرداری رو شروع کرده کمکش میکردی 🤣🤣 🤣
  8. Orthodox

    استعدادیابی AG

    عجب استعدادی جذاب میشه
  9. Orthodox

    تک معدن://

    Iron آخه همه رو دایموند یا ندرایت گیر میکنن بعد Iron 😂
  10. هم مرسی از اطلاعات و وقتت هم مرسی از حوصله‌ بالات
  11. دومی و سومی رو اصن نگو جالب اینه اولی رو نه دیدم نه شنیدم زیاد چرا؟
  12. Orthodox

    چطور پول جم میکنید

    به سختی فراوان و با توکل بر خداوند
  13. Orthodox

    انجام وظیفه...

    مطمئنی؟ فک نکنما
  14. Orthodox

    چرا چای ؟

    با امضات واقعا حال کردم اصلا دما ۴۰ ۵۰ به بالا برای چای‌ وجود داره
  15. Orthodox

    انجام وظیفه...

    عجب افسر وظیفه شناسی میدونی که وقتی از وانتد طرف ۱ دقیقه مونده میای میگیری چقدر دعات میکنه ساعت ۶ صبح؟
  16. دیگه با این اوضاع فقط میشه خندید
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...