رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Lorenz

عضو
  • تعداد ارسال ها

    40
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط Lorenz

  1. خیلی ممنون @ElmiraKamrani58 بسته شد
  2. Lorenz

    کم کردن حجم‌فایل

    داداش اینشات گیف و ساپورت نمیکنه
  3. @Codeine @Tommy @Oldmemory @Cheatبه من یاد بدید فایل گیف رو حجمشو کنم ۱مگ تاپیک رو روی درست ترین و اولین جواب میبندم چون خودم اوکیش کردم فقد موندم تو حجمش همه سایتا م درست نمیکنن
  4. Lorenz

    کم کردن حجم‌فایل

    درود بر تمامی اعضای ارساکیا، میخواستم بدونم حجم ی گیف رو چجوری کم کنم؟
  5. داش گلم دارم میگم دارک قلبو ستاره رنگی چیه؟ فقد میخوام یک نوار باریک مستطیل شکل دور بک گراند باشه و رنگش بنفش باشه و متحرک همین
  6. داش نمیخوام انقد آرجیبی باشه یچی دارک باشه دورش ی نوار بنفش باریک باشه ک هی بچرخه دور عکس مثل این
  7. @Codeineداش میتونی کمک کنی؟ بخدا کارت خیلی تمیزه
  8. @Codeineمن نوکرتم داداش بسته شد
  9. داداش پشماااااااااااام بهترین عکسی بود ک تا حالا دیدم داش رو پلاکش بنویسی Lorenz هرکاری‌بگی میکنم‌بخدا دمت گرم
  10. درود دقیقا چیزی که میخواستم ولی اگه میشه یخورده بزرگتر بسازید که فیکس بک گراند دربیاد و اینکه یه پروفایل محترک ام زحمت میکشید؟
  11. درود خیلی ممنونم ولی نوار امضا دارم اگه میشه اواتار بسازید و پروفایل با اون توضیح @ArthurMorgan @ElmiraKamrani58 @RadYab @AmirBahram @Afyو...
  12. الگی اسپورت باشه رنگ نئون بنفش رنگ بدنه هم بنفش و پینت جاب چریکی داشته باشه و رینگو کف خواب بودنش و داشتن باله یا همون اسپویلر و هود و اینکه رویه یک سکو باشه رو به دریا و جلوی ماشین رو به دریا باشه و کارکتر به عقب ماشین تکیه داده باشه هواهم شب باشه ممنون میشم @ElmiraKamrani58 @AmirBahram
  13. درود جواب دادم که‌ درخواستمو گفتم و گفتم بسته نشه
  14. درود ممنون ولی بسته نشه داداش عالی شده ولی نیاز نیست فیسش انقد انسانی باشه چون زیاد خوب نمیشه بعد اگه میشه به پشت الگی روبه دریا و هوا هم شب باشه که خیلییی ممنون میشم نئون براب الگی هم بشه ممنون میشم @ElmiraKamrani58
  15. Lorenz

    درخواست گرافیکی-اواتار

    موضوع: پروفایل و بک گراند ست - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند)به سلیقه خود گرافیست - نوشته روی عکس: Lorenz به صورت ریز - توضیحات بیشتر: درود بر تمامی گرافیست های محترم و خلاق، من از شما یه درخواستی داشتم برای بک گراند پروفایلم که اگه زحمتشو بخواید بکشید کمی از سلیقه خودتون بهتره خرج کنید من یه پس زمینه برای پروفایلم میخوام که دور تا دور یک نوار خیلی باریک آرجیبی باشه و داخل پس زمینه هم یچیزایی با طرح ساده ولی شلوغ باشه رنگشم به سلیقه خودتون که به پروفایل بیاد خود پروفایل هم یچیز متحرک باشه که به پس زمینه بیاد واقعا اگه زحمتشو بکشید هرکاری بگید که درتوانم باشه انجام میدم با تشکر🌹🍃
  16. درود بر تمامی گرافیست های محترم و خلاق، من از شما یه درخواستی داشتم برای بک گراند پروفایلم که اگه زحمتشو بخواید بکشید کمی از سلیقه خودتون بهتره خرج کنید من یه پس زمینه برای پروفایلم میخوام که دور تا دور یک نوار خیلی باریک آرجیبی باشه و داخل پس زمینه هم یچیزایی با طرح ساده ولی شلوغ باشه رنگشم به سلیقه خودتون که به پروفایل بیاد خود پروفایل هم یچیز متحرک باشه که به پس زمینه بیاد واقعا اگه زحمتشو بکشید هرکاری بگید که درتوانم باشه انجام میدم با تشکر🌹🍃
  17. @Tommyدرود داش عکس گرافیکی نیاز دارم با موضوعی که گفتم تکست ادیت نمیخوام ممنون
  18. @Afy@PaKaRدرود عکسا اماده شد؟
  19. Lorenz

    Recorder-windows 7

    منظورم اینه حداکثر محدودیت حجم ریکوردش ۳گیگه و ب اندازه ۳گیگ ریکورد بگیرم دیگه نمیتونم ریکورد بگیرم
  20. Lorenz

    Recorder-windows 7

    من هر ریکوردری نصب میکنم یا حجم کمی داره یا اف پی اس دراپ میده مثل: Bandicam Ocam حجم کم اگه میشه ی ریکورد ک فریم خوب و اف پی اس دراپ نده و رایگان باشه رو پیشنهاد کنید ممنون ویندوز ۷ ام
  21. - موضوع: عکس گرافیکی - عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند) عکس کارکتر رنک ۲ فکشن تاکسی پشت الگی اسپورت - نوشته روی عکس: به سلیقه خود گرافیست فقد یه Lorenz یجاش بنویسید - توضیحات بیشتر: میخوام کارکتره ی سیس خوبو اسپورتی داشته باشه ک درحال سیگار کشیدن باشه و شب باشه
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...