رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

LeuN

عضو
  • تعداد ارسال ها

    586
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط LeuN

  1. LeuN

    کاش نتا وصل نمیشد...

    اون که آره از یه جا کلن از گیم کنده شدم خاندانشه
  2. LeuN

    Best Friend

    جیگرتو @Katashi
  3. LeuN

    چه اهنگ هایی گوش میکنی ؟ 🎧

    یاس پیشرو هیچکس تتلو
  4. LeuN

    200mil برای پلیرا

    داداش حالا بده یه کاریش میکنیم
  5. LeuN

    ی نگاه بنداز....

    دقیقا🤣
  6. کاکاشی رو نمیشنا سی مرد یکی از اینا چطوری پس ناروتو میبینی؟
  7. LeuN

    Sajjad

    جو نمایدو آیکوبولی مینک دومینی یدو😶😐
  8. LeuN

    زندگی یک لحظه بدون The server is full

    موافقم
  9. LeuN

    زندگی یک لحظه بدون The server is full

    اصلا حس خدایی میده بدون فولی سرور:))))))
  10. LeuN

    بهترین ( Admin ) ارساکیاگیم کیه ؟ ✨

    نگا اینارو هستم @Exit @Mute @Mehrdad @KaTa
  11. لطفا رسیدگی کنید @NalenGi- @ELN- @Haadi
  12. LeuN

    ادیت and انیمیشن pt3 مسی فن

    دمت گرم عزیزی
  13. LeuN

    درخواست گرافیکی - Hud android

    - آیا نوشتاری داخل بازی تغییر کند؟(مانند: منوی بازی):بله یک فنت قشنگ خانا - آیا حالت دور Mini-Map بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):بله به سلیقه خود گرافیست - آیا حالت Crosshair یا همان نشانه اسلحه تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید)بله به سلیقه گرافیست خفن باشه - آیا نماد های داخل بازی تغییر کند؟(مانند: آیکن اسلحه فروشی و رستوران ها) : خیر - آیا عکس Fist یا همان آیکن مشت تغییر کند؟بله یک انیمه از کاکاشی - آیا فونت نوشتاری چت تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید فونت ارائه دهید):بله یه حالت کشیده به پایین و خوانا باشه - آیا نماد های اسلحه های بازی تغییر کند؟(در صورت تمایل میتوانید عکس ارائه دهید):خیر @NalenGi اگه میشه درست کن دمت با تشکر
  14. LeuN

    ادیت and انیمیشن pt3 مسی فن

    اینم سازه خودم کلن اگر دوست دارید تماشا کنید👇 https://www.aparat.com/shorts/2059344215970820096 اگه خوشتان اااامد ری اشکن بزنید زیگرا 😉 [به افتخار @Jozi and @Eksir]
  15. LeuN

    ادیت and انیمیشن pt2 راموس فنا

    یه انیمیشن دیگه مخصوص راموس فن ها👇 https://www.aparat.com/shorts/2059264749839294464 اگه خوشتون اومد ممنون میشم ری اکشن بزنید😋😊 [پارت بعدی به خاطر @Jozi مسی میشه😂😅]
  16. LeuN

    ادیت and انیمیشن رونالدو فن

    یه انیمیشن سازه خودم رو بایه ادیت ترکیب کردم برای رونالدو فنا https://www.aparat.com/shorts/2058934331149590528 این هست
  17. LeuN

    خوش شانس ترین پلیر ارساکیا بیاد D:

    حاجی بگید کی این قدر خوش شانسه <خودم که خیری ندیدم ولی یه جا بدردم خورد> [یه رفیق خوب پیدا کردم]
  18. به نظر من [بهترین cmd چیست از خودم] [ادیت تخیلی از @SaySeti هم بازدید خوبی داره]
  19. LeuN

    کیا تا الان Mute نشدن؟؟؟

    برام سواله واقعا؟
  20. LeuN

    چه سبک از موزیک رو گوش میدی؟

    من خودم : رپ فارس phank
  21. LeuN

    کدوم اهنگ هارو بیشتر از همه گوش میدی

    خودم:ŤÆŢĄŁÞ TaKnumber # Hichkas [اونایی که از رو علامتا شناختن🗿]
  22. LeuN

    آشوب ترین پلیر ارسا کیه؟؟؟

    @JACK3ON مردم آزاری نکن
  23. LeuN

    مسی یا رونالدو

    بچه ها نظر بدید
  24. LeuN

    بهترین cmd در ارساکیا چیست

    به نظر خودم redeem/
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...