گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
نمایش تمامی دنبال کننده ها
دیروز در 17:14
دیروز در 02:56
پنجشنبه در 22:06
سهشنبه در 12:42
سهشنبه در 11:33
99
نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط ChiefKeef
مهم نی کی زده باشی ورود به گیم و ریجستر چه سالی باشی.(چیکار میشه کرد از فلان سال داری پلی میدی)؟
اینکه پیگیر پنل کِرَکی باشی یه قضیه دیگست لولوکس
XO XO XO
باس نزن حاجی پیگیر سمپ نباش ! بیخیالش شو حاجی.
البته سنت کمه کَریریت فلکس سمپ و ریجستره.
با اینا دو کیلو سیب زمینی میدن بت لولوکس؟
مراقبت کن.