سلام خوبی. من شما رو نمیشناسم. شما هم من رو نمیشناسی. کلاً کسی من رو نمیشناسه.
ولی دیدم حالت بابت رنک هلپری خوبه و افراد دارن بهت تبریک میگن، من هم اتفاقی پروفایل فرومت رو باز کردم و دیدم. خلاصه، مبارکت باشه. قدر این دلخوشیها رو بدون. با تمام وجود.