رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

iMTeHRaN

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    936
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط iMTeHRaN

  1. iMTeHRaN

    گزارش اعضا

    • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: درود و احترام خدمت مسئولین آقای MarBurG جعل اکتیویتی انجام دادن که در مدرک زیر مشخص هست • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: و اگه واضح نبود https://agsa.arsacia.ir/players/factionactivity/MarBurG/15
  2. بابت تاخیر شرمنده ولی 

    مبارکه جیگر

    1. FuRyGod

      FuRyGod

      فدات مرسی عزیزم ♥

  3. iMTeHRaN

    درخواست استعفاء

    عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ نداشتن وقت - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید همه عالی بودید دوستون دارم ❤
  4. مبارکه گل

  5. فرمانده

    ماموریت شما به پایان رسید

    +Respect

  6. عجب پروفییییییییییییییییییی

     

  7. iMTeHRaN

    بهترین کیه؟

    ۱۰۰ درصد @Sajjad @Kamyab @Toofan @Ali همتون عالی اید
  8. لیدری مبارک

    1. Jalall

      Jalall

      ممنون جیگر 🔥

  9. همه چیز ابدی نی 

    کاش موقعی که لیدر بودی فکشنت رو تست میکردم 🙂

    موفق باشی

    +Respect

    1. Destroyer

      Destroyer

      دقیقا هیچ چیزی ابدی نیست.

      بلاخره یه روزی همه خداحافظی میکنن و تنها چیزی که ازشون میمونه خاطرات خوب یا بدیه که از خودشون جا میزارن. خودم به شخصه همیشه سعی بر این داشتم که رفتاری خوب با همه داشته باشم و از خودم خاطرات بدی بجا نزارم.

      ❤️

  10. مبارک باشه عزیزم

    1. Allah

      Allah

      فدات گل

  11. iMTeHRaN

    ملتفت میم پارت 2 + قرعه کشی

    سلاممممممممم حالتون چطوره خوبید؟ اومدیم با پارت 2 ملتفت میم اگه پارت 1 رو ندیدید: کلیک لینک پارت 2: کلیک تو این پارت تا ته خلاقیت اضافه کردم به میم ها دیدم حمایت ها بالاس گفتم بسازیم اگه لایک ها برسه به 20 تا به 1 نفر 808 گلد داده میشه +فیلم قرعه کشی پس واکنش بدید تا پول برنده شید جا داره دعوت کنم از: واکنش یادت نره جیگر (لایک بدیدددد)
  12. درود عزیزا به آموزش قرار دادن پست عضویت فکشن خوش آمدید همانطور که میدانید دیگر در فروم چیزی به اسم درخواست عضویت نیست و با آپدیت جدیدی که اومد... دیگر لازم نیست در فروم پست بدید خب بریم برای آموزش شما باید وارد NUCP بشید تا بتوانید پست عضویت قرار دهید آدرس NUCP: Sa.arsacia.ir وقتی که با اکانت خود لاگین کردید در NUCP برید به بخش اقلیت ها نکته: شما فقط در روز شنبه ساعت ۱۹ تا روز یک شنبه ساعت ۱۹ میتوانید پست دهید در غیر این صورت نمی‌توانید پست دهید خب بعد در زمانی که مشخص شده وارد بخش اقلیت ها میشید و اگر دیدید اقلیتی هست که نیازمند عضو هست برید روی اقلیت مورد نظر کلیک کرده و روی گزینه ی آبی در خواست عضویت کلیک کنید بعد وارد یک مکان میشید که می توانید فرم پر کنید بعدش که فرم رو پر کردید درخواست را ارسال کنید... بعد از اینکه مسئولین پست شما رو بررسی کردن شما در اولویت می روید نکات خیلی مهم ۱. در بازی از دستور linkforum/ برای اتصال اکانت انجمن به اکانت گیم استفاده کنید چون نیاز هست ۲. هرگز بعد از ارسال در خواست روی گزینه ی لغو در خواست عضویت کلیک نکنید چون پست شما رو حذف می‌کند امید وارم از این آموزش لذت برده باشید سوالی داشتید بپرسید اگه لایک ها بالا باشه و تحریم ها بگذارن براتون ویدیو نیز آپلود میکنم بدرود عزیزانم
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...