رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

OghYanooS

گرافیست
  • تعداد ارسال ها

    978
  • تاریخ عضویت

تمامی مطالب نوشته شده توسط OghYanooS

  1. بسته شد + موفق باشید
  2. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  3. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  4. بسته شد + موفق باشید
  5. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  6. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  7. OghYanooS

    آرساکیا یا مهد کودک؟

    بمال اینجا وقتی مدارس مجازی میشه😂
  8. بسته شد + موفق باشید
  9. شنیدم تولدته

    مبارک باشه 🎉🍰

  10. OghYanooS

    فقط چای

    چه دستای سفید و خوشگلیی 😍
  11. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  12. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  13. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  14. @Destroyer @Rate @BaLLoCH @Marina @Mohny @Hushang
  15. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  16. بسته شد + موفق باشید
  17. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  18. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  19. بسته شد + موفق باشید
  20. درود؛ فرم درخواست شما نادرست است. لطفاً تاپیک جدیدی درست کنید بسته شد
  21. OghYanooS

    Sajjad

    میشه به عنوان Pet هم ازش استفاده کرد 🗿
  22. OghYanooS

    باگ قوانین دسته ویژه (انجمن)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: دستور /d در بازی حذف شده اما در قوانین دسته ویژه هنوز هست (باید دستور /dep جایگزین بشه) - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): به بخش قوانین دسته ویژه در انجمن بروید
  23. OghYanooS

    باگ قوانین دسته ملایم (انجمن)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: دستور /d در بازی حذف شده اما در قوانین دسته ملایم هنوز هست (باید دستور /dep جایگزین بشه) - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): به بخش قوانین دسته ملایم در انجمن بروید
  24. درود؛ در صورت رضایت بنده را تگ و کلمه "بسته شود" را بنویسید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...