چیزی که برام عجیبه و سوالی که برام پیش میاد این هست که تیکه به پسرا شخصیت آدم رو زیر سوال نمیبره؟ چرا اینکارو میکنی خب الان کل سوالا میرن زیر سوال (به جهت ایجاد تنش نیست بلکه جلوگیری از تنش هست)
بله، زیر سوال میره، ولی بیشترین چیزی که باهاش مواجه شدم تیکه انداختن پسرا به دخترا بود زیاد ندیدم دختری به پسری تیکه بندازه، نهتنها به دخترا بلکه تیکه انداختن پسر به پسر هم همینطور شخصیت اون شخص زیر سوال میره که چرا اینطوری میکنن با اینکه هم جنسن...