رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

amirdii

عضو
  • تعداد ارسال ها

    1461
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره amirdii

  • تاریخ تولد 10/18/2005

اطلاعات شخصی

  • نام کاربری در بازی
    Arto

آخرین بازدید کنندگان نمایه

19529 بازدید کننده نمایه

دستاورد های amirdii

مرشد

مرشد (12/14)

  • خیلی محبوب نادر
  • ماشین ارسال نادر
  • یک سال گذشت
  • شروع کننده مکالمه
  • یک ماه بعد

نشان‌های اخیر

217

اعتبار در سایت

بروزرسانی وضعیت تکی

نمایش تمام بروزرسانی وضعیت توسط amirdii

  1. وقتی هنوز پیام‌هاش میاد،  
    اما تو دیگه اون آدم قبلی نیستی…  
    یه حس عجیبیه. انگار اسمش روی صفحه همونه،  
    ولی دلت دیگه همون جایی که قبلاً می‌لرزید نیست.

    قبلاً با هر نوتیفیکیشنش قلبت تند می‌زد،  
    الان می‌بینی، می‌خونی، حتی شاید جواب هم بدی…  
    ولی اون شوق، اون انتظار، اون وابستگی  
    آروم‌آروم جاشو داده به یه فاصله‌ی ساکت.

    نه لزوماً ازش بدت اومده،  
    نه شاید چیزی عوض شده تو پیام‌هاش؛  
    فقط **تو عوض شدی**.  
    آدم‌ها گاهی بدون دعوا، بدون خداحافظی بزرگ  
    از یک رابطه عبور می‌کنن.

    و اون لحظه‌ای که می‌فهمی  
    «پیامش میاد… ولی دیگه دلم نمی‌لرزه»،  
    معمولاً یعنی یه فصل از زندگیت  
    بی‌سروصدا تموم شده.
     

  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...