AmirHo3eiin در پستRadar یک ارسال را به عنوان پاسخ، انتخاب کرد
سلام و درود
اگه خود مپ رو میگید که باید فایل مپ رو که از ۴۴ قسمت تشکیل میشه رو داشته باشید و با نرم افزار هایی مثل IMG manager برید و اون مپ رو با مپ اصلی که در فایل gta3.img هست جا به جا کنید