رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Bogart

شخص بسیار مهم (VIP)
  • تعداد ارسال ها

    1090
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    9

تمامی مطالب نوشته شده توسط Bogart

  1. بنازم عمو مهران، بالاخره رسیدی به اونجایی که باید

    دمت گرم 🥰

  2. ما کارامونو کردیم، وقتشه بقیه کاراشونو بکنن 🤙 (از این فاز چسیا)
  3. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود؛ هنگامی که در بازی, زمانی که سرویس بازیکنی بهتون میافته, اگر به دلایل مختلفی نتونید سرویس رو به ثمر برسونید و لغو بشه, دلیل کنسل شدن اون رو نمیتونید ثابت کنید. (مگر با ریکورد) حالا چرا این موضوع باگ تلقی میشه؟ چون در صورت سوء استفاده یا عدم سوء استفاده از این مورد, بازیکن خظاکار محسوب شده و مجازات می شود. از طرفی هنگامی که مسافر به هر دلیلی سرویسش لغو میشه, دلیلش رو نشون میده. (مثلا: Respawned, Entered an interior و ...) توجه: اگر این مورد باگ تلقی نمیشود و تنها نیاز به بهبود دارد, بنده را مطلع سازید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): نیازی نیست. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): توضیحات داده شد. در صورت توضیحات بیشتر, درخواست کنید.
  4. میبینم که Max Payne پلیرم بودی و هستی

    1. Hushang

      Hushang

      سیسی‌عه

    2. AmirMahdi

      AmirMahdi

      Max Pain در واقع 🥰

    3. Bogart

      Bogart

      @AmirMahdi خدا نکنه داداش 💔

  5. عمو لیدری مبارکت باشه 🥰

    به خوشی استفاده کنی, چرخش برات بچرخه 😂

    1. Pokers

      Pokers

      فدات شم عزیزم عشق داداش😉❤️

      😂😘

  6. مبارکت باشه عمو یونس 🥰

    1. Youni

      Youni

      کوچیکم آقا ماهان♥️🙏

  7. What a brave dark knight (about cover)

    1. Slap

      Slap

      So good to see someone knows the dark slayer

  8. Bogart

    باگ نمایندگی (اسکریپت)

    درود؛ اگر اشتباه نکنم، بدلیل اسپاون ماشین های متعدد و پشت سر هم توسط شما در نمایندگی فروش ماشین، آنتی چیت باعث بیرون افتادن شما از بازی میشه شاید هم مربوط به کدنویسی خود سمپ باشه
  9. Bogart

    (اسکریپت) باگ Bail/

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود؛ هنگامی که در زمان فروش مجوز آزادی، به کسی درخواست فروش مجوز بدهید و فرد به هر نحوی از زندان آزاد شود، (برای مثال شخص دیگری به او مجوز دهد) برای شما پیامی مبنی بر آزاد شدن فرد از زندان و لغو شدن درخواست نمی آید. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم ارسال خواهد شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): برای فروش مجوز به یک فرد زندانی اقدام کنید. اگر فرد به هر روشی از زندان آزاد شود، شاهد باگ خواهید بود
  10. بالاخره احسان چیت‌ساز کار خودشو داره میکنه 🫠

    1. Slap

      Slap

      Who's احسان چیت ساز

      and چه حوزه ای فعالیت میکند

    2. Bogart

      Bogart

      سِمَت: معاون سیاست گذاری و برنامه ریزی توسعه فاوا و اقتصاد دیجیتال

      حرفه: چیت سازی (خوراکه خودته)

  11. Bogart

    صندلی داغ | Fayez

    اگه زنم میشی تورو انتخاب میکنم @Fayez 🥰 آو, گرفتم @McQueen تحویل بگیر, تورو بخاطر خودت نمیخواد, بخاطر زنت میخواد 💔 عاااا, حیف شد که 💔 عشقِ زیاد داداشی 🥰
  12. Bogart

    تو کجا بودی؟

    اوه اوه ببین چیو از دست دادم بنازوم آقا ابول تیکه تیکه کن
  13. Bogart

    صندلی داغ | Fayez

    @Fayez میخوام یه سوال ازت بپرسم ولی اینجا نه میشه پرسیدش, نه میشه جوابش داد, بماند ... 1- از کجا با من آشنا شدی؟ (خودمم یادم نیست) 2- چرا زنگ میزدی بم وصل میکردم فحش میدادی قطع میکردی؟ 3- به غیر از تاکسی چه فکشنی دوست داری بری؟ 4- بین من و @Hushang کیو انتخاب میکنی؟ (منو انتخاب نکنی ناراحت نمیشم) 5- چرا ویسات تمومی ندارن؟ (اونایی که میدونن ...) 6- تا کی میخوای سعی کنی از پیامرسان های داخلی فرار کنی؟ (ما که میدونیم یره ...) 7- بنظرت استف در وضعیت الان چطوره؟ 8- از یک تا ده به @McQueen چند میدی؟ (منفی ام میتونی بدی) 9- اگه @AliExpert بگه مثل قدیما که CL بودی بیا WK میری؟ (اووووف چقد حال میده این سوال) 10- هنوز اکانت Pirooz دستته؟ (عالی بود رابایی که باهاش رفتیم)
  14. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود؛ اگر به کسی FDivorce/ دهید و قبل از قبول کردن درخواست, از Quitjob/ استفاده کنید و از شغل وکالت خارج شوید, فرد مورد نظر هنوز میتواند با استفاده از Acc FDivorce/ مجوز طلاق شما را خریداری کند. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم ارسال خواهد شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): ابتدا وارد شغل وکالت شوید. مجوزی از پلیس های دارای مقام +3 خریداری کنید. اقدام به فروش مجوز کنید. (FDivorce/) قبل از تایید درخواست فروش توسط شخص خریدار, از شغل خارج شوید. (Quitjob/)
  15. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود؛ هنگام استفاده از سیستم نقل قول در انجمن، شما دسترسی به چت های شخص در نقل قول ایجاد شده در قسمت نوشتن پیام برای خود دارید و میتونید سخنان فرد نقل قول شده رو داخل پستتون تغییر بدید. امکان سو استفاده از این موضوع وجود دارد. در نتیجه احساس میکنم باگ تلقی می شود. (در غیر این صورت اعلام کنید) - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم ارسال خواهد شد. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): بر روی پست شخصی در انجمن روی گزینه نقل قول بزنید. در بخش ایجاد موضوع، میتوانید نقل قول شخص مورد نظر را پاک و از اسم و تاریخ گذاشتن پست این شخص، سوء استفاده کنید.
  16. - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: درود؛ هنگامی که با استفاده از دستور Rep/ جت پکی را خریدازی میکنید، اگر با استفاده از آن به خانه ای روید که در آنجا از Rentroom/ استفاده کنید، پس از استفاده از این دستور، جت پک شما از بین میرود. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): در صورت لزوم قرار داده میشود. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): ابتدا با استفاده از Rep/ جت پکی را خریداری کنید. سپس،‌ جلوی خانه ای که قابلیت اجاره دارد، Rentroom/ بزنید. خواهید دید که جت پک شما از بین میرود.
  17. Bogart

    اوضاع نظامی گارد ملی سرور!

    درود و عرض ادب خدمت تمام اعضای محترم سرور آرساکیاگیم! عکس از محیط کاربری: بعد از مدت ها که داخل اقلیت خبرنگاران نبودم و از فضای این اقلیت دور بودم, برگشتم تا دوباره به فعالیتم در این اقلیت ادامه بدم و با توجه به شرایط جنگی کشور براتون مقاله ای آماده کردم که امیدوارم ازش خوشتون بیاد و موضوع مطلب رو دوست داشته باشید ❤️ از همین اول مقاله چند تا نکته رو بگم که در اطلاع باشید: * به دلیل اختلال در اینترنت بین الملل و مشکل آپلود سنتر های مختلف, اگر عکس هایی که براتون گذاشتم رو نتونستید مشاهده کنید از همین ابتدا پوزش بنده رو پذیرا باشید؛ کاری از دست ما هم ساخته نیست 💔 ** با توجه به اطلاعاتی که برای این مقاله نیاز بود, به یک تلاش و اراده بی وقفه برای ایجاد این مقاله لازم داشتم؛ پس لطفا با ری اکشن ها و نظراتتون از بنده حمایت کنید تا نیرو و انگیزه بیشتری برای ایجاد مقاله های بیشتر داشته باشم 🥰 خب, دیگه زیاد وقتتون رو نمیگیرم, میرم سر اصل مطلب: همونطور که از عنوان مقاله مشخصه, در این مطلب در رابطه با توان قوای نظامی موجود در بازی و الهاماتی که راکستار برای ایجاد تکسچر های اونها گرفته صحبت خواهیم کرد. شروع میکنم از محبوب دلها: 1. Hydra خب, این جت جنگی که در عکس مشاهده میکنید (امیدوارم باز شده باشه) یکی از محبوب ترین جت هایی هست که بازیکنان در سرور از اون یاد میکنند و ثروتمندان سرور که تک و توکی این جت رو به صورت شخصی روی حساب کاربریشون دارند, اون رو با چراغ های نئون مزین کردند! (قابل خریداری از فروشگاه!) خب بریم سر جتی که از اون برای ساخت تکسچر Hydra الهام گرفته شده است: * نکته: اکثر وسایل نقلیه یا تسلیحاتی که در این مقاله مشاهده میکنید, از دو یا چند وسیله ی موجود در دنیای واقعی الهام گرفته شده اند و نمیتوان به طور قطعی گفت که فلان وسیله از فلان وسیله در دنیای واقعی الهام گرفته شده است. * Harrier Jump Jet * هواپیما یا بهتره بگم Aircraft نام برده شده, یکی از جت های جنگی قدیمی از ارتش بریتانیا بوده که راکستار برای طراحی Hydra از این جت استفاده کرده است. این جت که در سال 2010 توسط یگان دریایی ارتش رویال انگلستان (The UK Royale Navy) بازنشسته شده است, آخرین بار در سال 2020 به پرواز در آمده و بعد از آن تمام مدل های این جنگنده به طور رسمی بازنشسته شدند. بریم سراغ گزینه ی بعد که چیزی نیست جز: 2. Rhino رهینو یا همون به اصطلاح عامیانه در بازی, تانک! یکی از قدرتمند ترین وسیله های نقلیه موجود در بازی هست. به طوریکه وقتی شما در نسخه ی آفلاین بازی 6 درجه ستاره تحت تعقیب میگرفتید, نظامیان Area 69 به همراه این تانک, به شما حمله میکردند و هرچه سعی میکردید با راکت لانچر یا آر پی جی اون رو نابود کنید نمیشد و عامل شکست خوردن بازیکن در برابر پلیس های بازی همینها بودند! تانکی (تانک هایی) که از اون برای طراحی تکسچر Rhino الهام گرفته شده است: M1 Abrams * از این تانک شکست ناپذیر ساخته ایالات متحده آمریکا, تعداد 10,000 فروند در واحد های نظامی آمریکا (US Army & USMC), مصر, عراق, کویت و عربستان سعودی موجود است. وزن این تانک به حدود 73.6 تن میرسد. قد آن حدود 8 فوت و از سال 1980 تا هم اکنون که خدمت شما هستیم, در سرویس به سر میبرد. از نکات جالب توجه میتواند این باشد که این تانک, تا به امروز به دست آتش هیچ دشمنی از بین نرفته و نابود نشده است! این میتونه دلیل خوبی باشه برای اینکه داخل بازی هم نمیتونستیم این تانک رو نابود کنیم 😂 خب میریم سراغ گزینه بعد: 3. Hunter این هلیکوپتر معروف بازی هم که با نام Hunter شناخته میشه, بسیار محبوبه و دارای قابلیت شلیک راکت و تیربار است. این هلیکوپتر از دسته وسایلی در بازی هست که از چند نمونه هلیکوپتر در دنیای واقعی الهام گرفته شده است. این دو مدل به صورت زیر هستند: Bell AH-1 SuperCobra / AH-1W SuperCobra * * Kamov K-50 Black Shark OR Kamov K-52 Alligator * با اینکه این مدل هلیکوپتر به هر دوی این موارد شباهت دارد, اما با مقایسه تصاویر این دو هلیکوپتر میتوان شباهت بیشتر Hunter به خانواده Cobra را مشاهده کرد. اولین پرواز این هلیکوپتر کهنسال, به سال 1969 باز میگردد. ورود این مدل به خط تولید در سال 1967 بوده و در سال 2017 به پایان رسیده است. قیمت این هلیکوپتر به 11.3 میلیون دلار میرسد! در ادامه میریم سراغ: 4. Rustler این هواپیما که هم اکنون در آشیانه Area 69 قرار دارد, سلاحی محبوب برای سربازان درجه پایین اقلیت های نظامی علیه مضنونین هوایی است! این هواپیما در بازی از سیستم تیربار برای آسیب به هدفش استفاده میکند و سیستم کنترل بسیار نرم و عجیبی دارد! این هواپیما, از هماپیما های دوران جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است: P-51 Mustang * این هواپیما که سن بسیار زیادی دارد, ساخته ایالات متحده آمریکا بوده و در جنگ جهانی دوم توسط نیرو های آمریکایی استفاده شده است. چیزی که این هواپیما را خاص و جذاب میسازد, قابلیت مانور پذیری و برد تیربار فوق العاده آن است. انتهای سرعت این هواپیما, 710 کیلومتر بر ساعت اندازه گیری شده است. وزن این هواپیما 5.4 تن و قیمت آن در سال 1945 مبلغ 50,985 دلار بود. در ادامه میپردازیم به: 5. Patriot این ماشین به سختی در نسخه آفلاین پیدا میشد و باید به مراکز نظامی جهت دزدیدن این ماشین مراجعه میکردید. در سرور اما, این ماشین مختص اعضای گارد ملی است و از آن برای پاترول بانک های شبانه نیز استفاده میشود! Patriot نیز از ماشین هایی با نام: Humvee (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) * الهام گرفته شده است. این وسیله که در دهه 1970 میلادی ساخته شد, جهت جایگزینی آن با ماشین های دیگر نظیر Jeep های نظامی بود. این ماشین جهت انتقال گروه ها و مهمات برای سربازان در خط مقدم استفاده می شده است. نقطه ضعف این ماشین ها, عدم ضدگلوله بودن آنها بود اما در زمان خودش, رقیبی سر سخت برای سری ماشین های نظامی Hummer بود که باعث شد هیچ سازمان یا نهادی Hummer های نظامی را خریداری نکنند! همچنین یادی کنیم از: 6. Predator این قایق نظامی که در تصویر میبینید, تنها وسیله موجود در بازی برای مقابله با مضنونین و مجرمین دریایی است! این قایق در بازی مجهز به تیرباری با محدودیت زمانی شلیک پشت سر هم است که در عرض چندین بار شلیک به قایق مجرمین, آن را از پا در می آورد. این قایق از قایقی در دنیای واقعی با نام: Boston Whaler Guardian * الهام گرفته شده. نکته جالب توجه اینجاست که Boston Whaler قایق تفریحی و قابل خریداری در فروشگاه های قایق است که قیمتی حدود 30,000 دلار دارد! در واقع در دنیای واقعی نیز, این قایق را تغییر کاربری داده اند (تفریحی, گردشگری به نظامی) و با استفاده از آن به گشت ساحلی میپردازند. خب به بخش جالبی از مقاله رسیدیم که قرار هست به دو تا از تجهیزاتی که در بازی فقط به عنوان مدلی برای طراحی نقشه استفاده شدند, بپردازیم. در وهله اول, به پدافند های موجود در Area 69 میپردازیم: این مدل از توپ های ضدهوایی نظامی که در بازی با عنوان SAM Site یا AA Gun شناخته میشوند, در بازی در اطراف منطقه 69 و فرودگاه Verdant Meadows موجود هستند. این توپ ضدهوایی, برگرفته از مدلی مشابه در دنیای واقعی با عنوان M45 Quadmount است اما در ام 45 به جای چهار لوله از سه لوله برای شلیک توپ استفاده شده است. جالب است بدانید که بدلیل محدودیت های PS2 تکسچر های این سازه به صورت کم جزئیات طراحی شده است. در قسمت آفلاین بازی, هنگامی که به Area 69 با هواپیما نزدیک شوید, این سیستم ها موشک هایی با قابلیت رهگیری هدف به سمت شما شلیک میکند! علاوه بر این سازه که بهش پرداختیم, در وهله دوم ناو جنگی هواپیمابر در Downtown شهر San Fierro را بررسی میکنیم: این ناو که در تصویر مشاهده میکنید, در واقع ماکتی از یک ناو هواپیمابر هست! حتی در بازی ... این ناو بدلیل باند ناکافی برای پرواز و نداشتن آسانسور هایی برای جا به جایی جنگنده های روی عرشه, ناو هواپیمابر محسوب نمیشود. اما این ناو هم مانند سایر وسایل اشاره شده, الهام گرفته از دو ناو در دنیای واقعی است: USS Nimitz-Class Aircraft Carrier (CVN-68) * USS Tarawa‑Class Amphibious Assault Ship * دو سازه ای که از انها نام برده شد, حتی در قسمت آفلاین بازی هم مورد استفاده و کنترل بازیکن قرار نمیگیرند و فقط بخش هایی از برخی ماموریت ها در انها اتفاق می افتد. اما جسارت و خلاقیت استودیو راکستار در استفاده از تکسچر های مشابه مدل های واقعی در این بازی, کیفیت و شگفت انگیز بودن این بازی را میرساند. در آخر تشکر ویژه میکنم از دوست عزیزم @Palp که بنده رو در تهیه این مجله همراهی کردند. یک فریم ببینیم از ابولفضل عزیز: https://up.20script.ir/file/e8e1-gallery28.jpg خب, مثل همیشه, به پایان مقاله مجله روزانه مون میرسیم و ازتون بابت مطالعه این مطلب تشکر ویژه دارم. امیدوارم مطالب ذکر شده در این مقاله براتون جالب باشه و ازش خوشتون بیاد! توجه داشته باشید که حدود 3 ساعت از وقت بنده برای نوشتن این مطالب و تهیه عکس ها و اطلاعات صرف شد و شدیدا منتظر حمایت های گراتقدرتون هستم! 😂❤️ دعوت میکنم از دوستان: @Palp @McQueen @FaiL @Fayez @Hushang @Vident @Williams @NIRVANA @Kamyab @ZakharAsli @SuperMaN @SaDaFi @GeneralAshkan @Blank @YoungMetro3xTime @Young @Exy @DictatoR @New @Wizardry @AbneR @AmirLeGenD @AngeI @ArmouR @Bold @Buff @Deleter @DoNaLd @EmamZamanEG @Forces @FriendOfGod @FrozenThrone @HamedKhan @HesamTigoniS @IAshkan @iMohammadAmin @Karim @LusT @Markeloff @Mehrdad @MILADemon @MohammadMahaN @Neverlose @Nigger @Nigga @Slap @ORTEGA @Parshan @Parsi @Peak @Pokers @Pooriya @ProAlit @SeniOritA @Shifo @Syd @Takaya @Tiem @Tijay @Tommy @Varagh @Vinak @Vortlu @WarranT @ZeRoX @Robert @ZombieRanger @YoungSTeR @Exile @Afy @BigMeeti @Die @EnDWaY @JinX @Destroyer @Marina و باقی دوستان که در حال حاضر به خاطر ندارم ...
  18. Bogart

    کرش شدن بازی هنگام Alt + Tab در مناطق شلوغ

    - عکس از محیط کاربری: - لینک پوشه Logs (در داخل پوشه بازی پوشه AGSAL پوشه logs را برای ما فشرده کنید و آپلود کنید و لینک آنرا در اینجا قرار دهید): لطفا کلیک کنید. - لینک عکس یا فیلم از مشکل/خطا/بازی: متاسفانه عکس ندارم, در صورت دوباره مواجه شدن با این مشکل/خطا, عکس یا فیلم تهیه میکنم. - توضیحات کامل مشکل: هنگامی که در یک منطقه شلوغ (مانند زندان بازی) بازی را به حالت Minimize در می آورم, هنگام بازگشت به بازی و Full Screen کردن آن, با این خطا مواجه میشوم. لطفا راهنمایی کنید و اگر مشکل سخت افزاری بود, بنده را مطلع سازید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...