رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Destroyer

آزماینده بتا
  • تعداد ارسال ها

    2963
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    2

تمامی مطالب نوشته شده توسط Destroyer

  1. Destroyer

    بهترین برنامه ساخت GIF

    با سلام، امیدوارم که حال همتون خوب باشه؛ میخواستم بدونم که چه برنامه ای از نظر شما، قابلیت تبدیل ویدیو به گیف رو با بالا ترین کیفیت و حجم کمی رو داره؟
  2. Destroyer

    سوال اشتباه | Taketest (2)

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام، وقت بخیر توی Taketest یک سوالی وجود داره که میپرسه: با کدام CMD میتوان موسیقی های درحال پخش سرور رو آف کرد که جوابش میشه: [AudioSMG/] اما این دستور توی لانچر غیرفعال شده و کاربردی نداره - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): موجود نیست. - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): سوال های Taketest رو بررسی کنید.
  3. Destroyer

    سوال اشتباه | Taketest

    - عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: - توضیح کامل باگ: با سلام، وقت بخیر در یک آپدیتی دستور [D/] حذف شد و بجای آن، دستور [Dep/] جایگزین شد. حال این مورد در Taketest اصلاح نشده. - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): سوال های Taketest رو چک کنید.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...