• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل:
• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل:
• توضیحات:
با سلام و احترام خدمت ریاست اجرایی محترم، آقای @Toofan
لازم میدانم چند نکته مهم و ضروری را به صورت مختصر به اطلاع شما برسانم:
نکته: اکانتهای بنشده هیچگونه ارتباطی با اکانت HajiAmin ندارند و من صرفاً به عنوان پیگیر شکایت دوستم در این زمینه فعالیت کردهام.
دوستی که خودم به بازی معرفی کردهام، اکانتی با نام Arjmand دارد که توسط آقای @Olden از سرور محروم شده است. همچنین اکانتهای مولتی ایشان نیز به همین دلیل محروم گردیدهاند.
ممکن است این سوال برای شما پیش آید که این موضوع چه ارتباطی به من دارد و چرا شکایت را ثبت کردهام. لازم به ذکر است که دوستم به شکایت کردن و آشنایی با این فرآیند تمایلی ندارد و به همین دلیل، من اقدام به ثبت شکایت کردم.
در خصوص استفاده از عبارت “اکانتهای مولتی بنده بن شدند” در شکایت، باید توضیح دهم که این اقدام به دلیل قوانین سرور و انجمن صورت گرفته است. اگر اعلام میکردم که اکانتهای دوستم بن شدهاند، شکایت من به طور خودکار رد میشد؛ زیرا شکایت از ادمینها باید توسط خود صاحب اکانت انجام گیرد.
میخواهم به شما توضیح دهم که چرا این موضوع برای من اهمیت دارد و چرا اقدام به ثبت شکایت کردهام.
چطور ممکن است که خرید و فروش با اکانتهای مولتی که سالها آفلاین بودهاند، امکانپذیر باشد؟
من و دوستم نمیتوانیم این موضوع را بپذیریم. سوال من از شما این است که آیا نباید یک اکانت اصلی و فعال وجود داشته باشد که با آن خرید و فروش انجام شده و موجب بن شدن اکانتهای مولتی شده باشد؟
من به دنبال آزاد کردن اکانتهای مولتی نیستم و این موضوع برایم اهمیت ندارد. و فقط به اصرار دوستم این شکایت را ثبت کرده ام. همانطور که به آقای کامیاب نیز گفتم، تنها به دنبال این هستم که توضیح دهید چگونه امکان خرید و فروش با اکانتهای آفلاین وجود دارد.
مورد بعدی این هست که
آقای @EnDWaY بر اساس کدام مستندات و مدارک اکانت HajiAmin که هیچ ارتباط فنی با اکانتهای مولتی بنشده ندارد و متعلق به شخص دیگری است، مسدود شده است؟ این موضوع را قبلاً نیز با آقای @Kamyab مطرح کردهام و امیدوارم توضیحات لازم را دریافت کنم.
دوست عزیز، من قبلاً هم این موضوع را عرض کردهام و نمیدانم چرا درک آن برای شما دشوار است. همچنین، شکایت دوم من از آقای اندوای نیز با UCP دوستم ثبت شد، اما ناظمهای زحمتکش شما آن را پنهان کردهاند و من مجبور شدم با UCP خودم شکایت را ثبت کنم.
حالا از آقای @Toofan ریاست اجرایی محترم، دو درخواست دارم:
رفع مسدودی اکانت HajiAmin: خواهشمندم اکانت حاجی امین که هیچ ارتباط فنی و هیچ ربطی به این خرید و فروش ندارد، از حالت مسدودی خارج کنید.
توضیح درباره اکانتهای مولتی: اکانتهای مولتی به همراه اکانت اصلی دوستم با نام Arjmand که در وضعیت فعال قرار دارد، به دلیل یکسان بودن شماره تلفن با یکی از حسابهای مولتی، دچار مشکل شده است. من درخواست رفع محرومیت از این اکانتها ندارم، زیرا برایم مهم نیست و فقط به دلیل اصرار دوستم این شکایت را ثبت کردهام.
در نهایت، تنها میخواهم توضیح دهید که چگونه امکان خرید و فروش با اکانتهای مولتی که سالها در وضعیت آفلاین بودهاند، وجود دارد.
به نظر شما نباید یک اکانت فعال وجود داشته باشه که باهاش فرایند خرید و فروش انجام شده باشه که موجب مسدود شدند اکانت های مولتی شده باشد؟
لطف کنید این مورد رو با دقت برسی بفرمایید.
با تشکر از توجه شما،
• مدارک (فیلم یا عکس):
ucp