رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

omidmohamadi

عضو
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

پست ها ارسال شده توسط omidmohamadi

  1. نمایندگی تعمیرات سرور در تهران یکی از نمایندگی هایی است که معمولا افراد زیادی با آن سر و کار دارند برای تعمیرات سرور و عیب یابی آن ها به کارشناسان این مراکز مراجعه خواهند کرد.

    سرور در واقع به معنای سرویس دهنده است و در اصطلاح به کامپیوترهای بزرگ و قدرتمندی اطلاق می‌شود که همواره روشن بوده و نیازهای کاربران را برطرف می‌کنند و اطلاعات و داده‌ها را در دسترس آن‌ها قرار می‌دهند. اما در برخی از موارد ممکن است سرور نیز با مشکلاتی مواجه شود و در چنین شرایطی باید از طریق شرکت‌های معتبر خدمات اقدام به تعمیر سرور، نمود. 

    نمایندگی تعمیرات سرور دارای چه خدماتی است؟

    خدماتی که این نمایندگی ها به مراجعین ارائه می کنند معمولا در راستای تعمیرات قطعات سرور است. گاهی برخی از قطعات سرور ها با مرور زمان یا به دلیل های دیگر از کار خواهد افتاد و به تعمیر نیاز دارند. گاهی با از کار افتادن یکی از فن های سرور قطعات سرور داغ شده و باعث می شود که هوای گرم داخل سرور به بیرون نرود این موضوع سبب خاموش و ریست شدن دستگاه می شود. 

    این امر اجازه نمی دهد که داده ها به درستی جا به جا شوند و تراکنش های لازم به خوبی صورتی بگیرد. از دیگر مواردی که این نمایندگی ها به آن خواهند پرداخت تعمیر خرابی پاور سرور، ارتقا قطعات سرور، خدمات نرم افزاری سرورهای مربوطه، ریکاوری داده های سرور، سرویس های دوره ای سرور و .. است. 

    تعمیرات تخصصی سرور در تهران

    نمایندگی تعمیرات سرور در تهران معمولا کارهای خود را به صورت تخصصی انجام داده و از بهترین ابزار موجود استفاده می کند. استفاده از کادر مجرب و حرفه ای و ارائه مشاوره به صورت تلفنی در زمینه سرور و تعمیرات آن ها جزو بهترین خدماتی است که می توانند به همشهریان تهرانی عرضه نمایند.

    تعمیر  پاور سرور در تهران 

    پاور سرور وظیفه کنترل ولتاژهای ورودی بخش های مختلف سرور همچون رم، هارد، سی پی یو و .. را بر عهده دارد. به وسیله پاور سرور سلامت قطعات مختلف تضمین خواهد شد. باید در نظر داشت اگر آسیبی به این قطعه برسد مدار سرور با مشکلاتی روبرو می شود، که باید حتما برای تعمیر آن به نمایندگی تعمیرات سرور در تهران مراجعه کرد. برای اطلاعات دقیقتر راجع به تعمیر سرور میتوانید به اینجا مراجعه کنید.

  2. یکی از مشکلات اساسی کاربران کامپیوتر و لپ تاپ، کار کردن زیاد فن لپ تاپ و کامپیوتر است که بسیاری از افراد، از این بابت دچار مشکل شده اند. این مسئله دلایل متفاوتی دارد . با توجه به تنوع زیاد قطعات سخت افزاری موجود در بازار و  استفاده از قطعات بی کیفیت ممکن است باعث کاهش طول عمر سیستم شما شود. در ادامه با علت کار کردن زیاد فن لپ تاپ آشنا خواهیم شد؛

    علت کار نکردن فن لپ تاپ 

    برای بررسی این موضوع ممکن است دلایل مختلفی وجود داشته باشد که باید بررسی شود. مهمترین عواملی که موجب کار نکردن فن لپ تاپ خواهد شد شامل موارد زیر است:

    مکان قرار گیری نامناسب سیستم 

    انباشت گرد و خاک زیاد روی فن

    ایجاد مشکل در مادربرد

    شارژ نشدن صحیح باتری

    نوسانات الکتریکی

    تغییر تنظیمات سیستم 

    موقعیت مکانی نامناسب

    یکی از مشکلاتی که بیشتر برای لپ تاپ ها رخ میدهد و ممکن است منجر به کار کردن زیاد فن لپ تاپ شود محل نامناسی بوده که سیستم قرار گرفته است. در صورتی که فکر می کنید لپ تاپ شما این مشکل را دارد، سیستم خود را روی یک سطح کاملا صاف قرار دهید و آن را ری استارت کنید.

    انباشته شدن گرد و غبار برروی فن

    فن لپ تاپ، سیستم تهویه هوای لپ تاپ است و اگر آسیب ببیند ممکن است سیستم شما دچار مشکلاتی شود. نشستن گرد و خاک زیاد روی فن میتواند منجر به کار کردن بیش از اندازه آن شود. چرا که خاک زیاد روی پره های فن نشسته و باعث می شود فن لپ تاپ به درستی کار نکند و دمای سیستم به شدت بالا رود.

    برای برطرف کردن این مشکل سیستم را خاک گیری کنید و با تمیز کردن گردو خاک به بهبود کار کرد آن کمک کنید اما اگر با این کار تغییری در عملکرد لپ تاپ ایجاد نشد، با مراجعه به متخصص مشکل را بررسی نمایید.  

    بروز هر گونه نقص فنی باعث درست کار نکردن سیستم شما شود. ایجاد مشکل در مادربورد یکی از مشکلات عمده در سیستم ها است که به افزایش سرعت فن لپ تاپ یا کامپیوتر منجر میشود. برای بهبود این مسئله میبایست به تعمیر کار مجرب و متخصص در این زمینه مراجعه نمایید. چرا که مشکلات مادر بورد میتواند موجب آسیب دیدن خازن ها یا هر مشکل دیگری شود. 

    اطلاعات بیشتر در مورد زیاد کار کردن صفحه لپ تاپ در اینجا

×
×
  • اضافه کردن...