رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

sahardp1379

عضو
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • حمایت مالی

    0 تومان 

پست ها ارسال شده توسط sahardp1379

  1. یخچال ایستاده چیست ؟ 

    %D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DB%8C%D8%AE%DA

    یخچال ایستاده یکی از انواع یخچال صنعتی بوده که دارای انواع مختلفی می باشد . صنایع برودتی کولست تولید کننده ی انواع محصولات برودتی بوده که از انواع پرفروش آن می توان به یخچال های ایستاده صنعتی را اشاره کرد . این یخچال ها دارای انواع مختلف بوده و ابعاد آنها نیز متفاوت می باشد از تفاوت های فاحش این محصولات با هم می توان به تعداد درب های انها و ابعاد آنها اشاره کرد . این محصولات به نسبت هرچه تعداد درب هایشان افزایش می یابد ، ابعاد آنها نیز تغییر می کند و بزرگتر می شود . تمامی یخچال های ایستاده کولست دارای کیفیتی بسیار بالا بوده و از معتبر ترین و برند های عرضه شده به بازار می باشد . که دارای تجهیزات و قطعات معتبر و به روز دنیا و بسیار با کیفیت میباشد از تجهیزات فنی این محصولات می تواند به این موارد اشاره کرد . 

    یکی از انواع سیستم های سرمایشی و تجهیزات برودتی که به آن ها یخچال ایستاده فروشگاهی ، یخچال ایستاده سوپرمارکت، یخچال نوشیدنی یا نوشابه و یا یخچال روباز نیز گفته می شود، یخچال های ایستاده می باشند که در دسته یخچال صنعتی قرار می گیرند و با طراحی جذاب و منحصر به فرد، دارای کاربردهای متفاوتی می باشند به طوری که یکی از نیازهای مهم هر سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی محسوب می شوند.از این یخچال ها در لبنیاتی ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، قنادی ها، قصابی ها و… استفاده می شود.

    %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%DB%8C%D8%AE%DA

    این یخچال ها به دلیل داشتن اجزایی مانند ترموسات، فن خنک کننده، سیستم گرمایش ضد برفک، درب های شیشه ای کاملا با نوع خانگی متفاوت هستند و به منظور نگهداری ظولانی مدت و حفظ  سلامت مواد غذایی در تجهیزات آشپزخانه صنعتی، هتل ها و کافی شاپ ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
    این یخچال ها از نظر ابعاد و تعداد درب باهم متفاوت هستند به طوری که در ابعاد 60 سانت تا 200 سانت و تعداد درب از تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند و به دلیل طرح استیکر جذابی که دارند بسیار پرطرفدار نیز هستند.

    %DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84_%D8%A7%DB
    عایق بندی این یخچال ها از نوع تزریق فوم می باشد و شیشه های تعبیه شده از نوع سکوریت نشکن و دوجداره می باشد که از هدر رفتن انرژی و برودت یخچال ایستاده درب شیشه ای جلوگیری می کند.این یخچال های ایستاده ویترینی در رده انرژی A هستند که مصرف برق کمی دارند از این رو به آن یخچال صنعتی کم مصرف نیز گفته می شود.موتور تعبیه شده در این یخچال ها از برند دانفوس بوده که بسیار قوی و کم مصرف می باشد. طبقات تعبیه شده در یخچال ایستاده صنعتی بسیار مستحکم بوده که بر اساس سایز یخچال متغیر می باشد.

    انواع ابعاد یخچال ایستاده

    %DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84_%D8%A7%DB

    یخچال های ایستاده در ابعاد 60، 70، 90، 120 و 200 سانت و در انواع تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب طراحی و تولید می شوند.

    انواع یخچال ایستاده 

    یخچال ایستاده تک درب: یخچال های تک درب در عرض های متفاوت 60 سانت، 70 و 90 طراحی و تولید می شوند و دارای شیشه هایی از نوع سکوریت نشکن، ترموستات دیجیتال می باشند و استیکر آن ها بر اساس سفارش مشنری نصب می شود.

    • یخچال ایستاده دو درب:

     از این یخچال های دو درب در قصابی ها، سوپرمارکت ها، داروخانه ها، لبنیاتی ها و ... استفاده می شود و در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شوند.

    • یخچال ایستاده سه درب: 

    عایق بندی این یخچال ها از نوع تزریق فوم می باشد و در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شود.

    • یخچال ایستاده چهار درب:

     در دو نوع پشت بسته و دو طرف نما در دو نوع استیل و گالوانیزه طراحی و تولید می شود و با توجه به سفارش مشتری دارای استیکر های متنوعی می باشد.

    • یخچال ایستاده شش درب:

     از این یخچال ها در هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های لبنیاتی استفاده می شود و در دو نوع نوفراست و دیفراست تولید می شوند و در طرح ها و رنگهای مختلف موجود می باشند.

    • یخچال ایستاده نوشابه:

     این یخچال ها تحت عنوان یخچال نوشابه طرح پپسی و کوکاکولا نیز شناخته می شوند و به منظور خنک نگه داشتن انواع نوشیدنی و نوشابه در فست فودی ها و سوپرمارکت ها مورد استفاده قرار می گیرند.
    یخچال ایستاده قنادی: این یخچال ها تحت عنوان یخچال کیک و شیرینی و یخچال شیرینی فروشی شناخته می شوند و در دو نوع دو طرف نما و پشت بسته طراحی و تولید می شوند و تعداد طبقات آن ها طبق سفارش مشتری متغیر است

     

    • یخچال ایستاده قصابی: 

    این یخچال ها نیز تحت عنوان یخچال مخصوص گوشت شناخته می شوند و از دو قسمت تشکیل می شوند که یک قسمت از آن ها دارای آویز و قلاب برای آویزان کردن لاشه گوشت و قسمت دیگر دارای تعدادی طبقه برای قرار دارد تکه های گوشت می باشد

    • یخچال ایستاده کبابی و جگرکی:

    این یخچال ها دارای عرض بیشتری به منظور نگهداری سیخ های کباب و جگر می باشند

    • یخچال ایستاده لبنیاتی: 

    از این یخچال ها به منظور نگهداری انواع محصولات لبنی و پروتئینی استفاده می شود و با توجه به نوع کاربرد و محصولی که در آن ها نگهداری می شود، نوع موتور آن ها متفاوت است و دارای انواع متفاوتی از جمله امبراکو، سابکول و دانفوس می باشد.

    • یخچال ایستاده سوپرمارکت:

     از این یخچال ها اغلب به منظور نگهداری نگهداری انواع محصولات لبنیاتی و پروتئینی و انواع نوشیدنی ها مورد استفاده قرار می گیرد که مجهز به نورپردازی LED هستند که موجب می شود تمامی محصولات در دیدرس مشتریان قرار بگیرد.

    • یخچال ایستاده داروخانه ای:

     این یخچال ها بسیار بهداشتی بوده و با رعایت تمامی اصول استاندارد ساخته شده اند و دارای ابعاد مختلفی می باشند و به منظور نگهداری داروها و واکسن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

     

    منبع : صنایع برودتی کولست 

    https://coolest-refrigerator.ir/category/یخچال-ایستاده

  2. معرفی انواع فریزر های صندوقی خانگی و صنعتی + راهنمای خرید

    %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9

    فریزرهای صنعتی خوابیده در مدل های مختلف اعم از فریزر صندوقی خانگی، فریزر هایپری و فریزر طرح قدیم (استیل) می باشد، که هر کدام کاربرد خاصی را در مکان های مختلفی مانند رستوران ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها، هایپر استارها و فروشگاه های زنجیره ای دارند.فریزرهای خانگی بیشترین استفاده را در سوپرمارکت ها، فروشگاه های کوچک و منازل دارند.

    فریزر های صنعتی با توجه به کاربردشان در انواع متفاوتی تولید می شوند، در این مقاله به بررسی کامل انواع فریزر صندوقی خواهیم پرداخت.

    تفاوت فریزرهای صندوقی 

    فریرز های صندوقی خانگی ، فریزر صندوقی هایپری ، فریزر صندوقی طرح قدیم ، دارای ظاهری مشابه هستند به طوریکه همه ی انها دارای شکلی مستطیل شکل و و ارتفاع کمتر از یک متر می باشند . همه ی انها دارای درب بوده و جنس بدنه شان همه از جنس استیل ضد زنگ یا گالوانیزه می باشد . تنها تفاوت انها در تعداد لگن ها درب ها و ابعاد و البته کاربر انهاست . فریزر های هایپری دارای دربی از جنس شیشه دارند و بیشتر به عنوان فریزر بستنی کاربرد دارند . فریزر های طح قدیم دارای تعداد درب بیشتری بوده و ابعاد نسبتا بزرگ تری از دونوع دیگر دارد و در تنیجه تعداد لگن های ان نیز بیشتر میباشد و محصولات قابل توجهی را در خود جای می دهد . فریزر صندوقی خانگی نیز در دو نوع دو درب و تک درب تولید شده و دارای یک یا دو لگن می باشد این فریزر دارای گنجایش های متغیر میباشد . 

    انواع فریزر صندوقی

    %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9

    • فریزر صندوقی فروشگاهی 
    • فریزر صندوقی خانگی
    • فریزر صندوقی استیل 
    • فریزر صندوقی هایپری 

    فریزر صندوقی هایپری (فریزر بستنی) در گنجایش های مختلف (300 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 600 لیتری، 650 لیتری) تولید می شوند، این فریزر در بستنی فروشی ها، سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها  مورد استفاده قرار می گیرند.

    جنس ورق های به کار رفته در بدنه ی این نوع از فریزرها از نوع گالوانیزه بوده، و قابلیت درج لوگو و استیکر مد نظر مشتری را دارند، و هم چنین جنس شیشه های آن ها از نوع نشکن می باشد، که احتمال شکستگی و ضربه دیدن شیشه ها را کم می کند.برای نمایش بهتر محصولات در داخل فریزر روشنایی LED تعبیه شده است همچنین برو این فریزر ها ترمومتر نصب شده است تا از دمای داخلی فریزر آگاهی داشته باشید. 

    مشخصات فنی فریزر صندوقی

    1. جنس بدنه گالوانیزه
    2. جنس درب : شیشه سکوریت نشکن
    3. عای بندی :  تزریق فوم
    4. مصرف انرژی :A
    5. دمای داخلی یخچال :زیر صفر
    6. قدرت موتور : ۳/۴ اسب بخار
    7. حجم فریزر: 300 لیتر/ 400 لیتر/500 لیتر/600 لیتر/650 لیتر

    فریزر صندوقی کوچک خانگی 

    %D9%87%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%

    فریزر صندوقی خانگی در دو مدل تک درب و دو درب با گنجایش های 260 لیتر و  300 لیتر طراحی و تولید می شوند، به دلیل ابعادی که دارند ببشتر برای مصارف منزل و یا سوپرمارکت ها و مغازه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.فریزر های صندوقی خانگی همچنین دارای قفل و کلید هستند و برای نگهداری انواع مواد غذایی و آزمایشگاهی به کار می روند.جنس بدنه این فریزر های صنعتی از نوع گالوانیزه بوده که قابلیت سازگاری با هر شرایط آب و هوایی را دارد.و هم چنین دارای قفل کودک بوده، و در داخل فریزرهای تک درب آن 5 سبد قرار می گیرد، و در مدل دو درب آن دارای 2 سبد بزرگ می باشد.

    فریزر صندوقی خانگی

    • ابعاد۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
    • درجه مصرف انرژیA
    • نوع ترموستاتمکانیکی
    • عایق بندیتزریق فوم پلی یورتان
    • نوع گاز مبرد۴۰۴
    • سیستمیخ زدای خودکار
    • قدرت موتور1/3 اسب بخار
    • لیتراژ۲۶۰ لیتر

    فریزر صندوقی استیل خوابیده 

    %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1%D8%B5%D9%

    فریزر های استیل از قدیمی ترین مدل های فریزر صنعتی خوابیده می باشند که در سوپرمارکت ها و مرغ فروشی ها مورد استفاده قرار می گردند البته امروزه نیز طرفدارانی دارند.این فریزر های به عنوان فریزر خشک نیز تولید می گردند.

    جنس بدنه ی داخلی و خارجی فریزرهای صندوقی طرح قدیم (استیل) از جنس استیل نگیر می باشد.به خاطر داشتن دمای صفر در این گونه از فریزرها می توان از آن ها برای منجمد کردن و حفظ کیفیت محصولاتی مانند گوشت، مرغ، ماهی و... مورد استفاده قرار می گیرند.درب های این فریزرهای استیل را اغلب به صورت مگنتی می سازند، طراحی خوبی که این فریزر دارد سبب استفاده از آن در تمام مناطق آب وهوایی ایران کاربردی بوده و در مناطق شرجی و مرطوب مورد استفاده قرار می گیرد بدنه ی داخلی فریزر طرح قدیم بسیار مقاوم و مستحکم بوده وبرای نگهداری از محصولاتی نظیر گوشت، مرغ، ماهی و سایر محصولات منجمدی که برای سالم ماندن به دمای زیر صفر نیاز دارند مناسب است.

    فریزر صندوقی طرح قدیم در سه مدل دو درب، چهار درب و شش درب ساخته می شوند، لازم به ذکر است که فریزر صندوقی طرح قدیم دو درب جزء قدیمی ترین نوع فریزر صندوقی می باشد که امروزه کمتر تولید می گردد، عایق بندی این فریزر از تزریق فوم پلی یورتان می باشد که موجب حفظ برودت فریزر و مانع از خرابی و فاسد شدن مواد فریز شده می باشد. برای سهولت جابه جایی از چرخ هایی استفاده شده است،و این فریزر بسیار جادار می باشد و محصولاتی فراوانی را در خود جای میدهد.

    مشخصات فنی فریزر  خوابیده درب استیل

    • جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
    • نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
    • انواع معمولی و خشک کن
    • قابلیت ساخت در انواع دو و چهار درب و سه و شش درب دارد
    • کمپرسورکم مصرف
    • برفک ندارد
    • قدرت کمپرسور۱ اسب

     

    فریزر صندوقی ویترینی کینو 

    %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9

    یکی از پر با کیفیت ترین فریزر های صندوقی موجود در ایران فریزر صندوقی کینو می باشد و از نظر کیفیت با فریزر های صندوقی خارجی مشابه خود برابری می کنند و در سه مدل فریزر درب محدب کینو سری CF، فریزر درب شیشه ای  کینو سری EFI و  فریزر صندوقی فروشگاهی سری EFI طراحی و تولید می گردد.

    یکی از ویژگی های این فریزر ها، استفاده از شیشه های Low E بوده تا از اتلاف انرژی و دما کاسته شود و جنس درب های آن از شیشه های سکوریت نشکن می باشد رنج دمایی این نوع از فریزر های صندوقی -10 -24 می باشد. یکی دیگر از ویژگی های این فریزر صندوقی  قابلیت شست و شوی داخل کابین می باشند که آب حاصل از آن توسط راهگاه تعبیه شده در کف محصول به خارج هدایت می گردد.

    بررسی مشخصات فنی فریزر های صندوقی کینو 

    همانطور که گفته شد فریزر های کینو از انواع مختلف تولید می گردند که بررسی تمامی انواع آن در این مطلب نمی گنجد به همین دلیل در این صفحه تنها به بررسی مشخصات فنی سری CF پرداختیم.شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات کامل به سایت محصولات کینو مراجعه فرمایید.

    مشخصات فنی فریزر صندوقی کینو سری CF

    1. ابعاد خارجی (عرض*عمق*ارتفاع)CF1255126*67*86
    2. ابعاد داخلی (عرض*عمق*ارتفاع)CF1255112*53*70
    3. رنج دمایی12-~24-
    4. نوع شیشهLOW E تک لایه
    5. نوع گاز مبردR404a
    6. جنس بدنه خارجی ورق روغنی با پوشش رنگ استاتیک
    7. ردیف انرژی A
    8. توان مصرفی (W)280
    9. تعداد طبقات/ظروف5
    10. برفک زدایی دستی
    11. نوع ترموستات مکانیکی
    12. وزن قابل تحمل هر طبقه (Kg)20
    13. جنس بدنه داخلی ورق گالوانیزه خود رنگ و مقاوم به ضربه

    فریزر صندوقی بدون برفک

    %D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A8%D8

    فریزر های فروشگاهی به دلیل آن که داری درب کشویی بوده و به راحتی باز و بسته می شود یکی از پر متقاضی ترین فریزرصندوقی میباشد . اما باز و بسته شدن مداوم درب فریزر باعث می شود تا فریزر خوابیده دچار برفک زدن بشود و همچنین باعث هدر دادن انرژی و استفاده بیش از حد از انرژی می شود . فریزر صندوقی بدون برفک صنایع برودتی کولست با ورق استیل استنلس تولید شده و به دلیل داشتن عایق بندی مناسب از نوع فوم پلی یورتان و از همه مهم تر مجهز به سیستم نوفراست بوده که از برفک زدن یخچال بستنی جلوگیری می کند . این فریزر دارای دمایی در محدوده ی صفر درجه تا منفی 18 درجه می باشد .

    قیمت فریزر صندوقی 

    قیمت فریزر های صندوقی با توجه به نوع و کاربردشان قیمت متفاوتی خواهند داشت از دیگر موارد وابسته به قیمت محصول می توان به گنجایش فریزر و همچنین برند تولید کننده آن اشاره کرد در ادامه به معرفی چند تولید کننده برتر فریزر صندوقی در ایران خواهیم پرداخت.

     

    منبع : صنایع برودتی کولست 

     

    https://coolest-refrigerator.ir/category/فریزر-صندوقی

  3. فر صنعتی

     

    %D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%81%D8%B1-%D

     

    فر صنعتی آشپزخانه یکی از ضروری ترین تجهیزا آشپزخانه صنعتی، رستوران ها، مطبخ ها، هتل ها، قنادی ها و شیرینی پزی ها، فست فودی ها و.. می باشد. که دارای انواع مختلفی می باشد از جمله فر صنعتی خانگی، فر صنعتی پیتزا، فر صنعتی ساندویچی، فر صنعتی قنادی، فر پخت کیک، فر شیرینی پزی می باشد که دارای مدل های متنوع می باشد مانند ایستاده و رومیزی و برای پخت انواع خوراکی چون پیتزا، ساندویچ و انواع کیک مناسب میباشد . 

    این فر که به فر صنعتی رستورانی نیز شناخته می شود و انواع آن توسط صنایع برودتی کولست عرضه می شود از برترین برند های معتبر و شناخته شده در بازار بوده و دارای ویژگی های مثبتی بسیاری می باشند از جمله : 

    دارای ترموستات کنترل حرارت و ولوم های متفاوت بر روی فر می باشند که به کاربر این امکان را می دهد تا درجه حرارت و زمان پخت را تعیین نماید . 

    جنس بدنه این فر و حتی سینی های تعبیه شده ی آن  نیز از نوع استیل در جه یک می باشد که از زنگ زدگی فر جلوگیری می کند و باعث دوام دستگاه می شود.

     

    منیع : صنایع برودتی کولست 

    https://coolest-refrigerator.ir/category/فر-صنعتی

  4. دستگاه بستنی ساز چیست؟

    یکی از ضروری ترین و مهم ترین تجهیزات و لوازم آبمیوه و بستنی فروشی ها ،کافی شاپ ها و همچنین لبنیاتی ها،برای تولید انواع بستنی ،دستگاه بستنی ساز صنعتی می باشد که می تواند بستنی را در طعم ها و رنگ های مختلف تولید کند.

    بستنی ساز قیفی همچنین قابلیت ترکیب دو نوع بستنی را نیز دارد.بدنه آن از جنس استیل ضد زنگ است که از مقاومت و ظرفیت خوبی برخوردار است.این محصول درمراکز تجاری، پارک‌ها و شهربازی‌ها،بستنی فروشی‌ها و مراکز عمومی بیشترین کاربرد را دارد که بسیار پر درآمد می باشد.

    سهولت در اپراتوری ماشین های بستنی ساز قیفی،هزینه ی کم سرمایه اولیه نسبت به مشاغل دیگر،بازدهی بالا،برگشت سریع سرمایه گذاری اولیه باعث شده تا این شغل جزو مشاغل پرطرفدار در این حیطه شود.تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا شاهد حضور پر کاربرد این دستگاه ها در هتل ها ،کافی شاپ ها،سوپرمارکت ها،رسوران ها،بوفه مدارس،ترمینال ها،فروشگاه های لبنیات و ... باشیم.

     

    %D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8

     

    نواع دستگاه بستنی ساز قیفی 

    • دستگاه بستنی ساز ایستاده 
    • دستگاه بستنی ساز رومیزی

     

    بستنی ساز ایستاده : دستگاه بستنی ساز ایستاده که اغلب در قنادی ها، مغازه های لبنیاتی ، بستنی فروشی ها ،کافی شاپ های بزرگ، آبمیوه فروشی ها و... مورد استفاده قرار می گیرد . این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و قابلیت تولید بستنی سنتی میوه ای اسکوپی و جلاتو را دارند که برای هر کدام بستنی ساز متفاوتی وجود دارد.

    بستنی ساز رومیزی : دستگاه بستنی ساز رومیزی نیز یکی از انواع دستگاه بستنی ساز صنعتی قیفی می باشد که مناسب برای کافه ها، منازل، قنادی ها و بستنی فروشی های کوچک می باشد. این بستنی ساز دارای ابعاد کوچکی است و بسیار سبک می باشد و به راحتی قابل جابه جایی است. 

     

    %D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8

    دستگاه بستنی ساز صنعتی چگونه کار می کند؟

    دستگاه بستنی ساز قیفی عملکرد بسیار متفاوتی با دستگاه بستنی ساز قیفی خانگی داشته و همچنین هر دستگاه بستنی ساز با توجه به قطعات به کار رفته در آن دارای عملکرد و قدرتی متفاوت می باشد در نتیجه بستنی ساز ها با برند های مختلف عملکرد متفاوتی نیز نسبت به هم خواهند داشت. اما به طور کلی کار کردن با این دستگاه بسیار راحت بوده و نیاز به هیچ گونه تخصص نداشته و شما قادر هستید تا به راحتی با این دستگاه کار کنید. 

     

    %D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87_%D8

     

    ویژگی های یکسان بستنی ساز های قیفی 

    قابل عرضه در دو مدل تک فاز و سه فاز

    توانایی تولید تعداد بالا بستنی به صورت دو رنگ

    توانایی کار طولانی مدت

    قابل استفاده در فروشگاه ها ـ مغازه های لبنیاتی ـ بستنی فروشی ها ـ قنادی ها و کافی شاپ ها

    ساخته شده در دو مدل پمپ دار و بدون پمپ

    دارای سیستم مدرن جهت تازه نگه داشتن بستنی در زمانی که از دستگاه استفاده نمی شود .

    جنس همزن دستگاه های بستنی ساز از استیل می باشد . 

    دارای صفحه نمایشگر جهت مشاهده ی دمای داخل دستگاه 

    دارای قدرت موتور 1 تا 3 اسب

    مصرف برق بهینه و بسیار پایین

    توانایی ترکیب دو طعم و رنگ را دارند .

    هجده ماه گارانتی دارند .

    پنج سال خدمات پس از فروش دارند .

     

    منبع : صنایع برودتی دنار سرما 

    https://donarsarma.ir/category/بستنی-ساز

     

  5. یخچال پرده هوا

    یخچال روباز فروشگاهی، پرده هوای خنک و سرد ایجاد می نماید و مشتریان به راحتی می توانند محصولات دلخواهشان را بردارند.
    یخچال پرده هوا برای نگهداری محصولات غذایی مانند مواد پروتیئنی، مواد لبنی مانند ماست و کره و پنیر و... که روزانه تهیه و به مصرف می رسند، استفاده می شود.
    با توجه به وجود مدل های گوناگون یخچال پرده هوا، انتخاب مدل دلخواه با توجه به کارایی آن کمی سخت به نظر می رسد، اما نگران نباشید شما با آگاهی هایی که در این مقاله بدست می آورید به راحتی می توانید یخچال پرده هوا مطابق با مکان و کاربرد مورد نیاز خود را تهیه نمایید با ما همراه شوید تا به هر آنچه که باید درباره یخچال پرده هوا بدانید دست یابید.این سیستم ها علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به محیط های بزرگ و کوچک میدهند ، بلکه پیشرفت علم و تکنولوژی هم باعث پیشرفته تر شدن آنها شده و قابلیت های زیادی درون آنها ایجاد کرده است.

     

    %D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8

     

    انواع یخچال روباز فروشگاهی

    یخچال های پرده هوا با توجه به محل قرار گیری موتور آن ها به دو نوع موتور خانه مرکزی و موتور سرخود تقسیم می شوند. با توجه به نیاز و ظرفیت فروشگاه و چیدمانی که برای آن در نظر گرفته شده است، یخچال مورد نظر انتخاب می شود.

     

    %D9%BE%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D9%87%D9%88%D8

     

    یخچال های پرده هوا با موتور سرخود

    در این مدل از یخچال ها موتور در داخل یا پشت یخچال نصب می شود. به همین علت این یخچال ها در اندازه های کوچکی ساخته می شوند و فضای کمی دارند. در این یخچال ها مصرف انرژی پایین است و جابه جایی آسانی دارند. مهم ترین عیب این محصولات کم بودن فضای درونی یخچال به علت کمپرسور و کندانسور آن ها می باشد.

     

    %DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%BE%D8

     

    یخچال روباز فروشگاهی با موتور خانه مرکزی

    این یخچال ها به علت فضای زیاد برای نگهداری و شکیل بودنشان بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است. این یخچال ها قیمت های متنوعی دارند که به نوع کمپرسور، کندانسور و اواپرتور به کار رفته در آن ها بستگی دارد. برای انتخاب این مدل از یخچال ها نکات زیر را در نظر بگیرید :

     

    • قطعات به کار رفته در موتور خانه و بدنه باید از جنس مرغوبی باشد.
    • فضای موتور خانه باید شرایط مطلوبی داشته باشد .
    • دما در تمام نقاط یخچال ثابت باشد.
    • نوع قطعات و تجهیزات به کار رفته مناسب با شرایط محیط، نوع مصرف سیستم و اندازه اواپراتور باشد.

     

    منبع : صنایع برودتی دنار سرما 

    https://donarsarma.ir/product/12/یخچال-پرده-هوا

×
×
  • اضافه کردن...