رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. Carlos

    Carlos

    عضو


    • امتیاز

      116

    • تعداد ارسال ها

      891


  2. Kamyab

    Kamyab

    مدیریت


    • امتیاز

      106

    • تعداد ارسال ها

      1564


  3. Scorpro

    Scorpro

    عضو


    • امتیاز

      95

    • تعداد ارسال ها

      1355


  4. Netanyahu

    Netanyahu

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      85

    • تعداد ارسال ها

      326


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز از زمان 05/23/2026 در پست ها

  1. به نام خدا عکس پنل بنده: با سلام و درود خدمت تمامی دوستان عزیز آرساکیا گیم. شهدا پیروزی را با خون نوشتند... (این مجله به پارت قبل ارتباط دارد) خسته و کوفته خسته بودم و رو مبل نشستم و تلویزیون رو زدم و روشن کردم، رسانه دوژمن رو گرفتم تا ببینم از اخبار چخبره! که دیدم ۳ نفر را در لیست ترور قرار دادند. NothingLeft: کادر امداد حضرت زینب (ع) Lamari: مرجع تقلید آیت الله سید علی لاماری ZeRoX: فرمانده خانم الانبیا به رسانه دوژمن توجه زیادی نکردم، با اینکه نصف شب همه خواب بودند تلویزیون رو زدم و خاموش کردم. از خونه بیرون رفتم گفتم بزار یکم بیرون دور دور بزنم! یک نگهبان زحمت کش رو دیدم که با موبایل خود مشغول فیلم دیدن بود، پیشش رفتم و سلام کردم و باهاش یه چند تا سیگار بهمن تعارف کردم و فندک رو روشن کردیم و کشیدیم. یکم باهاش حرف زدم و بهش گفتم که نیم ساعت پیش اخبار دوژمنان رو گرفته بودم که ۳ شاخه مهم رو هدف قرار گرفته بودند. Spec خندید و گفت نگران نباش همش شایعست، منم با رفتار این مأمور حال نکردم. بعد چند دقیقه صحبت صدای عجیبی اومد. با اینکه نصف شب بود نگهبان زحمت کش ما ماشین رو روش نکرد تا مردم بیدار نشن، با دوچرخه قدیمی ۲۸ ژاپنی حرکت کرد تا ببینه چخبره! صدای الله اکبر اومد🔊 منم نگران شدم، با اینکه وسیله نداشتم با سرعت خودم رو لب مرز رسوندم. که این دلاور رو دیدم که فاز رامبو ورداشته بود. با اینکه همین چند دقیقه پیش فیلم هندی دیده بود انتظار داشت با یک عدد M4 ده عدد تانک دوژمن رو نابود کند. با اینکه این دلاور مرد خشابش در حال اتمام بود بازم فاز فیلم هندی ورداشته بود، با سرعت خودم رو رسوندم و بهش گفتم برادر برگرد فایده ای نداره و باید نیرو های بیشتری به مرز اعزام کنید. بعد چند ساعت این روستا اشغال و سقوط کرد. Spec هم فاز دریاقلی ورداشته بود و با دوچرخه ژاپنی ۲۸ خودش را به مرکز خانم الانبیا رسوند و چند عدد نیرو به منطقه اعزام شدند: دوستان ما هم ساندیس نوشیدند و با صلوات محمدی به منطقه اعزام شدند. مجاهدین ما هم با پیکان باری مدل ۷۳ و با تسلیحات کامل به منطقه رسیدند برادر جمال Spec با RPG-7 و با یک صدای الله و اکبر یک تانک رو به هلاکت رساند، درگیری در منطقه شدت گرفت و تمام روستا محاصره شده بود. با اینکه دوژمنان دیدند که شکست برادران مجاهدین امکان پذیر نیست، گروهک تروریستی را که مسلح کرده بودن رو هم به منطقه اعزام کردند: درگیری تا صبح ادامه داشت...🪖 با اینکه درگیری ادامه داشت نیروی جان فدا به منطقه اعزام شدند: عمو رضا یکی از تانک هارو هدف قرار داد و با سرعت فرار کرد. با اینکه عمو رضا درحال فرار بود تانک دوم با یک تیر این دلاور رو خلاص کرد و عمورضا شربت شهادت نوشید🖤: سید فرزاد جهان آرا برای خون خواهی شهید عمو رضا، جلوی تانک با شعار الله و اکبر ایستاد: سردار بزرگ BigMeeti که نیروهای کودکان آموزش دیده جنگی ۷-۱۲ سال را برای دفاع از بیمارستان به منطقه اعزام کرد؛ این سردار بزرگ نیروهای خود را با ۴۰۵ شوتی و آهنگ محسن لرستانی روحیه داد🪖 دونفر از یاران سردار بزرگ مهدی آقا زخمی شدند, یکیشان زخم جزئی و یکیشان زخم خیلی عمیق. اون فردی که زخم خیلی عمیق دیده رو با احتیاط سوار ماشین کردیم و به بیمارستان حضرت زینب (ع) رساندیم. به سردار دلاور BigMeeti که بسیار رابطه خوبی با فرمانده خاتم الانبیا ZeRoX با بی‌سیم خبر داد که دوژمنان به صورت هوایی درحال حمله به روستا هستند، و این سردار دلاور دستور تخلیه فوری روستا داد: خبر اومد که قرار است بیمارستان رو هدف قرار بدند، و فرمانده خاتم الانبیا دستور داد هرچه سریع تر مجروحین را از بیمارستان خارج کنید، که متأسفانه دیر شد متأسفانه بیمارستان حضرت زینب (ع) رو هدف قرار دادند و خوشبختانه مجروح ما خودش را به درخت رساند و جون به سالم برد. سپس مجروح با درد خودش را به گوشه دیوار که آنجا امدادگران در حال درمان مجروحان بودند رساند: آرساکیا تسلیت🖤🥀 متأسفانه رئیس کادر امداد حضرت زینب فوات کرد🖤 هواپیما ها از آن منطقه خارج شدند. غروب شد. فرمانده خاتم الانبیا داشت با بی‌سیم صحبت می‌کرد صدای جنگنده ها را شنید و خودش را نزدیک دیوار قایم کرد: صدای انفجار به گوش رسید💥: رفتم تا ببینم چه خبره: آرساکیا تسلیت🖤🥀 متأسفانه هم فرمانده شجاع و دلیر ما هم شربت شهادت را نوشید🍹 آیت الله سیدعلی لاماری بزرگوار، مرجع تقلید مجاهدین و مردم روستا بسیار گرسنه بود زود از سوپرمارکت یک عدد تیتاب طلایی و ساندیس ۷میوه خرید. او به شدت بر ماشینش حساس بود که ناگهان خدانکنه کسی ماشینش رو بدزده و در ماشین تیتاب و ساندیس نوش جان کرد و سپس یک جنگنده دوژمن اورا هدف قرار داد و باز هم شربت شهادت نوشید: 🖤آرساکیا گیم تسلیت🖤: شهدای این داستان: تشکر از تمامی عزیزان.
    72 امتیاز
  2. سلام علیکم؛ شما ابتدا بایستی یاد بگیرید خواسته های خود را درست مطرح کنید تا ماهم برای شما و خواسته هایتان ارزش قائل شویم و آن را پیگیری کنیم. از آنجایی که پرسیده بودید، گزینش ایشان در تیم ادمینی با شخص بنده بوده و تمام کمال نیز پای حیثیت ایشان خواهم ایستاد تا مبادا اشخاص کم شعوری نظیر شما بر چهره تیم ادمینی خدشه وارد کنند. - شکایت شما بدلیل کنایه و تمسخر در شکایت رد شد. از آنجایی که قوانین را خوب بلدید نیازی به نقل قول قانون نیست و به استناد نص نامبرده از قانون شکایت بی مورد انجام داده اید و 10 روز نیز محروم خواهید شد تا درست عبرتی برای همگان شوید. از این زمان استفاده کنید و کمی آداب معاشرت یاد بگیرید. با تشکر - بسته شد.
    42 امتیاز
  3. **In The Name OF God** Click
    36 امتیاز
  4. درود و احترام. شکایت شما تایید شد. اخطار های لازم به هلپر خاطی داده می‌شود. شما هم جواب این سوال هارو در کتاب دین و زندگی پیدا کنید نه در هلپمی.
    36 امتیاز
  5. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات:با سلام و درود، من نمیدونم مشکل از چیه ولی این شکایت رو صرفا جهت اعتراض به عدالت حاکم در سرور انجام میدم. در ابتدا بنده کاملا بی دلیل بن شدم، من حتی چیت نزدم ولی احساس میکنم فقط از روی نیک‌نیم دارم بن میشم، دلیل اینکه بخاطر aim خیلی خوبم بن میشم رو متوجه نمیشم! من امروز متوجه شدم که از ورود به کلن خودم ساسپند شدم، یعنی انقدر کارم خوب بوده که واسه‌ی من قانون جدید اضافه شده؟ طبق کدوم قانون اعلامی همچین مجازاتی اعمال شده؟ من از کجا باید میدونستم با چیت زدن از کلن خودم محروم میشم؟ نباید اخطاری درباره این موضوع دریافت میکردم؟ این موارد به وضوح ثابت کننده نا عدالتی میباشد. مورد بعدی اگر دلایل این اتفاقات تعداد بن من بوده، میشناسم افرادی رو که ۲ برابر بنده از نرم افزار های تقلب استفاده کردن ولی نه hardware ban خوردن و نه تعلیق شدن و نه از کلنشون ساسپند شدن. مورد پایانی، من دیروز ریپورت دادم و پس از چند فایت با یک نفر با استفاده از نرم افزار one shot میشدم، فرد شاکی توسط هاستر-ادمین بازی محروم شد، شکایت کرد و به دست مدیریت بازی رسید و مجدد تایید شد! مورد دیگه‌ای نیست بدرود • مدارک (فیلم یا عکس): TheUnSolved UCP به اصطلاح چیتر
    35 امتیاز
  6. سلام و عرض ادب خدمت تمامی کسانی که این مطلب رو مطالعه میکنند؛ مدتهاست که یک چیزی در سیستم گزارشات مردمی به FBI میلنگد اونم رسیدگی منظم و سریع به C-8 هاست ، که پیشنهادات زیادی در این رابطه‌ شده و چیزی عملی نشده که بنده میخوام یک سیستم جدید و خفنی که تمام این مشکلات رو حل کنه ارائه بدم... شماره دستور Call 110/ که از قدیم وجود داشته یک سیستمی شلوغ و پر از گزارشات فیک است و ما باید جدا سازی کنیم، با یک دستور جدید Call 113/ (شماره سازمان اطلاعات) تمامی این مشکلات را میتوان با اضافه کردن این سیستم حل نمود. وقتی Call 113/ بزنیم چه اتفاقی میوفتد؟ اپراتور از شما فقط یک سوال میپرسد و میخواد id مضنونی که می‌خواهید او را گزارش دهید را بگویید، (متن پیشنهادی: Welcome to the Federal Information System. Please provide the ID of the suspect you wish to report) و دیگر برخلاف سیستم Call 110 سوالی از علت گزارش نمیپرسد چراکه این سیستم مخصوص C-8 هست و دیگر نیازی به آنالیز گزارشات که با چه متن یا کلمه ای مفهموم C-8 رو رسوندن نیست. سپس برای مامورین FBI وارن های Call 113 با رنگی متفاوت از گزارشات Call 110 در چت باکس نمایان می‌شود. حال این سیستم رو بنده در دو حالت ساده و پیشرفته طراحی کردم که عزیزان توسعه دهنده هرکدوم خواستند پیاده کنند: حالت ساده: همین سیستمی بود که تا اینجای کار عرض کردم و چیزی اضافه بر آن نیست. میتوان این فیلتر رو در این سیستم گزارش پیاده کرد که افرادی از جمله کسانی که در کلن وال حضور دارند، لول پایینی دارند، در اقلیت خاصی وجود دارند(مخصوصا دسته متوسط) و.... نتوان گزارش داد. حالت پیشرفته: می‌توان گزینه ای جدید در CopApp ایجاد کرد بعنوان "Popular reports" به معنای گزارشات مردمی که در حیطه کاری مامورین فدرال است و هر کسی که از طریق Call 113/ شخصی رو گزارش داد همانند وانتد به اون بخش اضافه بشه و یک جور پنل مدیریتی برای اعضا باشه به این صورت که، وقتی در اون بخش رو هر کسی کلیک میکنیم بجای گزینه Find، گزینه Assignee بفهموم محول شدن (گردن گرفتن) و هر ماموری که رسیدگی به اون شخص رو میگیره همونجا بزنه که چه کسی این شخص رو ماموریت گرفته که بره... (در همون بخش که در قسمت وانتدا میزنه که طرف بخاطر چه کاری وانتد گرفته تو اینجا میتونه متن ماموری که ماموریت رو Assignee گرفته رو بزنه) و با وجود این سیستم پیشرفته لیدر فکشن و افراد HighRank میتونن به راحتی مدیریت کنند که هر ممبری باید به چه شخصی رسیدگی میکرده و چه تعداد C-8 رسیدگی نشده وجود داره که به افراد آماده دستور بدن که رسیدگی کنند. و در آخر هر موردی که Assignee شده بعد از 10دقیقه از copapp حذف می شود. از کارکنان تیم محترم کسی خواست بنده بطور شفاهی و شفاف این سیستم رو خدمتشون توضیح میدم. دعوت میشه از تمام همکاران و تمام کسانی که دوست دارن به گزارشات بهتر رسیدگی بشه نظر مساعدشون رو ببینیم: @Timothee @Mehrdad @AbbasMZ @Ali @Sajjad @Roozbeh @Wine @Olden @EnDWaY @ZakharAsli @Terible @AmirMahdi @Mohny @Yuu @DictatoR @AlBeRT @RealFarzad @ZeRoX @MooN @Allah @EzraeeI @Kamyab @Tijay @Shifo @AmoReza @StormRage @Varagh @Tiem @Meht @Tohi @SaDaFi @EmamZamanAJ @NightStorm @Daddy @ManiDemon @FriendOfGod @Peiyman @PoRSHe @EliTe @Buyket @PeToS @BigMeeti @AminAGha @Chris @TakeOff @Rainbow @Nadiya @ArmouR @RadaN @Khalvat @NeverKill @Mentor @Martyn @MartyR @NightLight @Wins @TheVisage @ThePrince @Cailo @Reo @Exalted @DeathThought @SaTaN @HadiSi @DayiMehran @Vince @AngeI @AliExpert @Semtex @Omid @Nigga @MohammadMahaN @Farab @AbneR @AmoEhsan @Wizardry @Pokers @DawN @Markeloff @FaiL @BuTleR @DoNaLd @iKamyar @imALiS @KaDkHoDaa @Mamazi @Movement @SAITO @Carlos @Sami @Sarman @Slap @Tab @SuperMaN @OmidRezaa @Young @Toofan
    30 امتیاز
  7. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: داشتم وال میزدم دیدم بن شدم😂 • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - BerLyN
    30 امتیاز
  8. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: داده شده • مدارک (فیلم یا عکس): ذکر شده درود و خسته نباشید خدمت مدیریت محترم مجموعه @Sajjad & @Kamyab ادمین Terible از رقابت تمرینی بنده درخواست فیلم کردند و بنده نیز فیلم رو کامل و بدون هیچ مشکلی برای ایشون ارسال کردم، لازم به ذکر است که این فیلم ۲۱ دقیقه ای کل حضور بنده در رقابت بوده؛ طبق گفته خودشان ۱۰ ثانیه اول برای بن شدن بنده کافی بوده زیرا که طی اون ۱۰ ثانیه اِیم بنده بصورت کاملاً اتفاقی روی سر بازیکن اقلیت مقابل (Phantom) کشیده میشه و به همین دلیل بنده رو از سرور محروم کردند، جای تعجب است که این چطور ایم باتی هست که فقط ۱۰ ثانیه کار کرد اما در ۲۰ دقیقه و ۵۰ ثانیه پیش رو قرار نیست دیگر عمل کنه و بقول معروف قفل بشه؟ بنده کجای فیلم رو بعد از اون ۱۰ ثانیه وقت کردم چیت رو خاموش کنم که اونطوری نزنم؟ بنده حتی اختیار و حق این رو داشتم که دقیقه اول (که شامل حال همین ۱۰ ثانیه نیز میشه) رو از روی فیلم کات بزنم و برای ادمین ارسال نکنم زیرا که ادمین مربوطه از دقیقه ۲۲:۵۰ رو از من خواستند ولی من از همان اول ۲۲:۴۹ فرستادم و ارزش بُرش نداشت، پس فیلمم رو کامل برای ایشون ارسال کردم، و همین باعث محرومیت بنده شد! در پی آن بنده نیز شکایتی از ایشون ثبت کردم جهت رسیدگی به این تصمیم. سرپرست نامبرده در پاسخ به شکایت بنده (بدون هیچ توجهی به عملکرد ادمین مربوطه) فیلم کامل رقابت از شروع تا پایان رو از من خواستند! در صورتی که فیلم من کامله؛ بنده فقط همین ۲۱ دقیقه که فیلمشو گذاشتم در رقابت حضور داشتم، چطوری باید وقتی پشت سیستم نیستم فیلم میگرفتم؟! آیا ایشون مدرکی داشتند که بنده در دقایق ضبط نشده امتیاز مثبت، منفی و یا حتی اسیست زده‌ام؟ یا اینکه جایی از اواسط فیلمم کات خورده و ناقص باشه؟ بنده حتی در اواخر فیلم وقتی داشتم با دوستم خوش و بش میکردم هم فیلم رو قطع نکردم! ایشون کلا موضوع اصلی شکایت رو به یک سمت دیگه برد که انجامش عملاً غیرممکن بود؛ بنده نیز صرفا جهت شفاف سازی و واضح نمودن مسئله حرفش رو میزنم. و در نهایت ایشون بدون هیچگونه توجه و واکنشی موضوع اصلی شکایت و مدارک، از بنده این درخواستِ ناممکن، غیرمنطقی و بی ربط را نموده و شکایت رو رد کردند. لطفا قبل از محروم کردن یک بازیکن به این سادگی، به سابقه آن فرد هم یک نگاهی بیندازید. درخواست بازبینی و رسیدگی مجدد دارم، تشکر از زمانی که برای خواندن این متن گذاشتید، بدرود. فیلم کامل رقابت
    27 امتیاز
  9. Angel Of Darkness - بوس موس @Yxngzi : Music By
    26 امتیاز
  10. IN THE NAME OF GOD Click
    26 امتیاز
  11. به نام خدا عمو حسن تقدیم کند عکس پنل بنده: شاید همتون این ۴ نفر رو بشناسید، اگه نشناسید باید بشناسید🫵 اسامه بن لادن: رهبر شبه نظامی القاعده علیرضا الجولانی: فرمانده القاعده (ملقب به آرنولد) احسان البغدادی: سخنگوی القاعده دانیال ابویزید: ساندیس فروش القاعده یک کشتی در تنگه هرمز درحال عبور بود، این کشتی با پرچم آمریکا درحال رد شدن از تنگه هرمز بود. اسامه بن لادن که این خبر به گوشش رسید، غیرتش اجازه نداد که این کشتی از تنگه هرمز عبور کردند. اسامه بن لادن به احسان البغدادی دستور سخنرانی برای جامعه القاعده داد، احسان بر روی استیج سخنرانی رفت و سخن های آتشین زد که تروریست های القاعده را تحریک کرد🔥🔥 علیرضا الجولانی در باب المندب یمن تمام جزئیات کشتی را مشاهده کرد: آقای علیرضا الجولانی نیروهای کشتی رو دید که درحال تمرین کردن بودن و علاوه بر این تعدادشان زیاد بود. خلاصه که مثل فیلم هندی وارد کشتی شد. علیرضا الجولانی یک عدد ساندیس هشت میوه که از دانیال ابو یزید گرفته بود، ترکیب با خشخاش افغانستان بود و آن را نوش جان کرد. علیرضا الجولانی تبدیل به آرنولد شد! نیرو ها درحال نگهبانی بودند! علیرضا الجولانی که ساندیس هشت میوه به آن تأثیر گذاشته بود، یکی از اعضای کشتی را با کشتی خفه کن به صورت مخفی به قتل رساند. علیرضا الجولانی که کل کشتی آمریکایی رو به صورت مخفیانه بمب گزاری کرده بود، از کشتی فرار کرد. کل کشتی را به آتش کشید و شلوارش هم سوخت و بدون شلوار از کشتی خارج شد🔥 نیروی دریایی که دیر رسیدند، دیدند که کل کشتی به فنا رفته و هنوز هویت این تروریست ناشناخته بود لو نرفته. این داستان ادامه دارد🫵 با تشکر از و بقیه دوستان
    22 امتیاز
  12. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: سلام، این بن اشتباه بوده و من از هیچ چیتی استفاده نکردم. موضوعی که اتفاق افتاده مربوط به یک باگ شناخته‌شده توی بازیه که وقتی طرف مقابل از MN استفاده میکنه و باگ میشه، بعضی وقتا با یک تیر هم کیل میشه و این مورد قبلاً هم دیده شده. از ادمین های سابقه دار و کار بلد بپورسید میدونن این موضوع رو و حتی خودم حاضرم تو یک رکورد این باگ رو نشونتون بدم. اگه لازم باشه تست هم میدم یا ویدیو رکورد میکنم تا مشخص بشه قضیه چیت نبوده و فقط باگ هستش • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
    21 امتیاز
  13. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: این هاستر عزیز اومدن چک پیسی بنده، ایشون بهم گفتن تیر بزن من تیر زدم تا اینجا نتم درست بوده، بعد ایشون از من درخواست Anydesk id کردن و منم آیدی رو به ایشون دادم و وقتی که ایشون درخواست دادن منم accept کردم و وارد سیستم بنده شدن، همان لحظه ای هم که وارد سیستم بنده شدن نت من کاملاً فیکس و درست بود، بعد ایشون یا با برنامه یا نمیدونم سر در نمیارم چیکار کردن نت بنده قطع و وصل شد و بنده از سرور خارج شدمو ایشون از Anydesk افتادن بیرون و بن کردن • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - OldWaller
    20 امتیاز
  14. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و احترام ادمین محترم Slap به دلایلی نامشخص در وار توافقی میان فکشن‌های VLA و TRM، در سمت فکشن TRM و با اکانت NeverLose حضور داشتند. اینجانب نیز با اکانت imyasin در فکشن VLA در این وار شرکت داشتم. پس از چند فایت در اتک اول، ایشان ادعا کردند که عملکرد بنده مشکوک بوده است. در حالی که بنده جهت شفاف‌سازی موضوع، فیلم کامل وار را برای ایشان ارسال کردم. پس از آن، ادمین محترم بنده را Teleport کرده و درخواست دسترسی AnyDesk جهت بررسی سیستم نمودند. اینجانب نیز نهایت همکاری را داشته و دسترسی مورد نیاز را در اختیار ایشان قرار دادم. پس از تلاش‌های متعدد، موفق به انجام بررسی سیستم بنده شدند و حدود یک ساعت و سی دقیقه سیستم بنده را به‌طور کامل مورد بررسی قرار دادند. لازم به ذکر است که در طول این مدت هیچ‌گونه مورد مشکوک، برنامه غیرمجاز یا مدرکی دال بر تخلف از سوی بنده یافت نشد. با این وجود، ایشان اظهار داشتند که Sysmon سیستم بنده از سال 2025 غیرفعال بوده است. بنده تا آن زمان حتی نام این ابزار را نیز نشنیده بودم و همان لحظه با تعجب از ایشان سؤال کردم که منظورشان دقیقاً چیست، زیرا هیچ‌گونه آشنایی یا اطلاعی نسبت به موضوع مطرح‌شده نداشتم. پس از انجام تحقیقات شخصی، متوجه شدم که Sysmon یک ابزار مانیتورینگ و ثبت لاگ سیستم است که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز نصب و فعال نمی‌باشد و صرفاً برای ثبت برخی فعالیت‌های سیستم مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین متوجه شدم که بسیاری از کاربران عادی از وجود چنین ابزاری اطلاعی ندارند و استفاده از آن نیز الزامی نیست. بنابراین، با توجه به اینکه بنده هیچ آشنایی قبلی با این ابزار نداشتم و در طول یک ساعت و سی دقیقه بررسی سیستم نیز هیچ‌گونه برنامه غیرمجاز، مورد مشکوک یا مدرکی مبنی بر تخلف از سوی بنده یافت نشد، صرف غیرفعال بودن Sysmon یا عدم آگاهی بنده نسبت به آن نمی‌تواند به‌تنهایی دلیلی بر انجام تخلف یا استفاده از برنامه‌های غیرمجاز تلقی شود. با وجود همکاری کامل اینجانب در فرآیند بررسی، ارسال فیلم کامل وار، ارائه دسترسی جهت چک سیستم و همچنین عدم یافتن هرگونه مدرک مبنی بر تخلف در طول یک ساعت و سی دقیقه بررسی، متأسفانه دو روز بعد حساب کاربری بنده بن شد. لذا خواهشمند است با توجه به موارد فوق، همکاری کامل اینجانب در روند بررسی و نبود هرگونه مدرک اثبات‌کننده تخلف، موضوع مجدداً و با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. با تشکر و احترام • مدارک (فیلم یا عکس): Click
    20 امتیاز
  15. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: درود و خسته نباشید خدمت موسس محترم مجموعه @Ali بنده توضیحات و دفاعیه خودم رو کامل توی این تاپیک قرار دادم، صرفا ۲ تا نکته مهم رو خدمتتون عرض کنم. اول اینکه یک موضوعی رو بنده همین الان ازش مطلع شدم و اون اینه که بن به ریزِن Cheats که توسط ادمین Terible خوردم از UCP من پاک شده و یک بن جدید به دلیل فیلم نداشتن از وار توسط سرپرست Sina روی من زده شده، این یعنی رسماً اون بنی که من اول خوردم اشتباه بوده و این مسئله میتونه به نوبه خودش جالب باشه. مورد دوم بحث مورد درخواستی آقایون سینا و سجاد است، ایشون که به ما هیچ مدرکی ندادن که من توی دقایق ضبط نشده توی فیلمم، حضوری در رقابت داشتم یا خیر، شما ازشون بگیرید، شاید من حقی ندارم که مدرک دلیل بن شدنم رو مشاهده کنم، واقعا نمیدونم چند مرتبه دیگه باید بگم این فیلم کل حضور من توی رقابته!! شما تصور کن پشت سیستم نیستی و توی حالت AFK هستی که رقابت شروع میشه، شما چند دقیقه بعد میای پشت سیستم و میبینی خب رقابت شروع شده پس از همون لحظه که اومدی شروع به ضبط می‌کنید تا موقعی که به هر دلیلی نمیخوای دیگه وار بدی، یک نگاه با زمان باقی مانده از رقابت میکنی و میبینی قرار نیست توی اون چند دقیقه به رقابت برگردی، پس فیلمتو تمام میکنی و بعد یا سیستم رو خاموش میکنی و یا میری توی حالت AFK، این دقیقا شرایط من بود، دیگه همه چیو با شما در میون گذاشتم، دفاعیه تاپیک شکایت قبلیم این موضوع رو براتون روشن تر میکنه، @Ali علی جان شما به عنوان صاحب تام الختیار این سرور و مجموعه اگر امکانش هست و برای اینکه هم خیال من و هم خودتون راحت بشه، برید به هر روشی که میتونید لاگ بنده توی اون ساعت از رقابت رو چک کنید، ببینید من چه فعالیتی در سرور توی اون دقایق ضبط نشده داشتم. سپاس از زمانی که برای رسیدگی به شکایت بنده میگذارید، بدرود. • مدارک (فیلم یا عکس): فیلم کامل رقابت
    20 امتیاز
  16. درود مجدد از آنجایی که مسئول پاسخگویی به شکایتی که پیگیرش هستید آقایان @DictatoR و @EnDWaY بودند، وظایف خود را به درستی انجام دادند. همچنین طبق تصمیم سرپرست، ادامه بررسی شکایت شما به بخش مدیریت سپرده شده است. نتیجه‌: شما صلاحیت پیگیری مورد مذکور را ندارید و به هیچ وجه امکان پیگیری مجدد این مورد وجود ندارد. شکایت شما از @DictatoR و @EnDWaY رد شد. با توجه به اینکه طوفان و سجاد عزیزم در این مورد نقشی نداشتند، شکایت شما از ایشان تحت عنوان «عدم رسیدگی به شکایت» کاملا بی مورد بوده است. (اگر شکایت بی مورد دیگری از سوی شما مشاهده شود مجازات این مورد روی حساب کاربری شما اعمال می‌شود) همچنین با وجود اینکه تعداد دفعات توهین و تمسخر شما به ادمین‌ بیش از یکبار بوده، اینبار فقط و فقط یکی از آن‌ها محاسبه و روی حساب کاربری شما اعمال خواهد شد. (در دفعات بعدی هر بار توهین یا تمسخر شما منجر به مجازات مستقیم خواهد شد) آخرین تخفیف در مجازات: حدود ۵ مورد اقدام در جهت تهدید و باج گیری علیه بنده صورت پذیرفته. مجازات ۵ مورد تهدید و باج گیری ۵ عدد وارن می‌باشد. اگر هرکدام از تهدیدات شما علیه بنده تا ۵ روز آینده عملی شود، مجازات آن بخشیده خواهد شد و بابت آن مورد خواهان مجازات نخواهم بود. (صرفا جهت تشویق شما به عملگرایی) وارن‌ها پس از رفع تعلیق روی حسابتان اعمال خواهند شد. (اگر تا ۵ روز هریک از تهدیدهایتان عملی شد مدرک مستند تهیه کنید تا وارن مربوط به آن بخشیده شود) موارد فوق قابل چشم‌پوشی نمی‌باشند. سپاس از توجه شما مدیریت آرساکیا گیم
    19 امتیاز
  17. درود زمانی که شکایتتان را مطرح کردید بنده فقط یک سوال از شما پرسیدم: «بلد نیستی درست صحبت کنی؟» مثل اینکه بلد نیستید و بنده به ناچار با حفظ احترام همانند خودتان پاسخ می‌دهم. «این کامیاب جان» خطاب کردن بنده یک نوع بی‌احترامی محسوب میشه. خوشحال میشم اگر در بار بعدی شأن خود و ادب خانواده‌ی خود را زیر سوال نبرید. خیر بنده صاحب امتیاز نیستم عضوی هستم از اعضای آرساکیا گیم. کوچیک همه بازیکنان و اعضا هستم. متاسفانه به دلیل رفتار ناشایست شما از بررسی شکایت شما معذورم. همچنین قصد دارید که از بنده یا مجموعه باج بگیرید. متاسفانه بنده اهل باج دادن نیستم. ترجیح ‌می‌دهم تهدیداتی که در پیام خصوصی بیان کردید را عملی کنید. اگر پاسخ گرفتید که موفق باشید. اگر نگرفتید، در بار بعدی مودب باشید. شکایت قبلی شما به صورت خودکار رد شد. بدرود.
    19 امتیاز
  18. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: عرض ادب خدمت ریاست اجرایی و موسس سرور! علی جان سوال بنده اینه چرا از اکانت بنده حدود 400میل برداشته شده و لامبورگینی هارو برداشتید به کدوم اکانت دادید میشه بنده اطلاع پیدا کنم؟ ایا سوال بنده اینه شما یه توضیح درست به بنده میدید؟ بنده هر تیکتی میدم میبندن و جوابی درستی نمیگیرم! الان چرا کله لامبور های بنده رو برداشتین میشه مدارک رو واسه بنده هم ارسال کنید؟ اقای موسس میشه با بنده در ارتباط باشید و به بنده یک پلیری که سال هاست در سرور شما پلی میده و زحمت میکشه تا چنتا چیز بخره و با لذت پلی کنه شما بیای یه روزه همرو بگیری بد هیچ توضیحی ندید؟ ایا علی جان حق بنده نیست که 5 یا 6 سال در این سرورم یه جواب ساده بدید به بنده؟ برادر من حداقل بگید لامبور ها به کدوم اکانت و کجا میره زحماتی که این همه سال بنده کشیدم حقم این نیست! اگه شما صلاح میبینید کارتون رو انجام بدید و به بنده چیزی نگید اوکی درست ولی قضاوت اینو کنید یه پلیر با 6 سال پلی در مجموعه حقش این نیست که اینطوری بشه بدون هیچ توضیحی ارزوی موفقیت و تن درستی تمامیه تیم کارکنان! این شکایتم هم صرفا برای پیگیریه! بدرود. • مدارک (فیلم یا عکس): UCP AmirMohamad
    18 امتیاز
  19. MC Enjoy @Neverlose Thanks to
    16 امتیاز
  20. 15 امتیاز
  21. سلام علیکم؛ ساب لیدر فکشن مطابق با نظر بنده عمل کرده است. اشخاصی که شما نام بردید که مجازات شده اند سر این موضوع داستان متفاوتی دارند، آن هم این هست که افراد "به قصد شکایت و مدرک سازی" دست به این اقدام نزده اند. ان شاء الله با رد اینگونه شکایت ها بساط امثال شما که سرگرمیتان شکایت از بقیه و مدرک سازی هست برچیده خواهد شد. مسئول محترم لیدر، در صورتی که شخصی با موضوع مشابه مجازات شده است آن را پاک کنید. - بسته شد.
    15 امتیاز
  22. کلیک واکنش یادتون نره 😉
    14 امتیاز
  23. امیدوارم خوشتون بیاد کلیک پارت 4 کلیک پارت 3 کلیک پارت 2 کلیک پارت 1 کلیک @Sandy @Neverlose @Necrotic @NeverLess @NeVeR @N0Love @NeverDie @ELM @elman @Elmira @Perfect @Mobiina @Mobinna @MobinNeD @Mobin @Remy @Dia @DiC @DictatoR @Jozi @JOBA @Joft @Jogy @Abbas @Ali @Sajjad @Tak @ReVeN @RevenT @PoddiN @nia @Nice @Naaji @Deni @Legendary @LeGeND @AmirLeGenD @AmirLeoN @pe3a @Peak @Pedaram @Pedaret @Pretty @VaFa @VaLoiS @VLONE @Nigga @BerLyn @Berar @TheRulers @TheRules @Berserker @Beast @Berserk @Tommy @SAITO @Tocka @PeTroX @Sea @Se7eN @Sebastian @SeCShoT @Rizo
    14 امتیاز
  24. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: --- • توضیحات: درود و احترام 1- اشخاص Buddy ( در اقلیت NG ) و HASTL ( در اقلیت LSPD ) سر این مورد مجازات شدن. 2- اگر بخواهیم با توصیف شما جلو بریم پس منظور از "باید" در بند قانون MG/ هم فقط برای اینکه بدونیم MZ/ و یا ... ندهیم پس توصیفتون با احترام قلط است. 3- اگر این مورد با رنک های بالاتر در میون گذاشته شده پس این یک مورد واقعا زننده است که اشخاصی مجازات میشن اما دیگران خیر. • مدارک (فیلم یا عکس): گزارش اعضای فدرال (( در نظر داشته باشید این شکایت برای برقراریه یکسان بودن پلیر ها است که شخصی مجازات نشه و دیگری مجازات بشه، پس اگر جایی احساس کردید کنایه، تمسخر و یا ... صورت گرفته اینطور نیست ))
    14 امتیاز
  25. عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: AFK بودن زمانی که DUTY On بوده است • شاهد ها: _ • مدرک/عکس یا فیلم:
    14 امتیاز
  26. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: عرض ادب. شکایت شامل دو بخش بوده، و خواهان بررسی هردو بخش به صورت مجزا و اعمال مجازات های مربوط به هر بخش، به صورت دقیق هستم. شکایت اول: توهین به لیدر در چت Call 110/ توسط اکانت اصلی (SqL) و مولتی (Aliorg140) شکایت دوم: با توجه به فحاشی های مکرر این شخص با اکانت های مولتی و اصلی، چه در چت Dep/ و چه در چت عمومی Call 110/، طبیعتا صلاحیت شخص نام برده، برای حضور در اقلیت های دسته انتظامی زیر سوال خواهد رفت و خواهان بررسی دقیق ابعاد این موضوع از سوی مسوولین عزیز و مربوطه @Clove @DictatoR @Mehrdad هستم. پ.ن: مدارک شکایت دوم توسط همکاران عزیز جمع آوری شده و در صورت ابلاغ از سوی تیم مدیریت، افرادی که اقدام به تهیه مدارک کرده اند، شخصا میتوانند اقدام به شکایت بکنند. • مدارک (فیلم یا عکس): شکایت اول (توهین به لیدر): تصویر 1 تصویر 2 تصویر 3 شکایت دوم (عدم صلاحیت حضور در اقلیت های دسته انتظامی): شامل مدارک پیوست شده در قسمت مدارک شکایت اول + تصویر 1 تصویر 2 تصویر 3 نکته: در تصویر 2 اکانت Terrororg مولتی شخص Sql بوده که در این شکایت نیز تایید شده و مجازات اعمال شده است. ساسپند های پیاپی و بی دلیل بازیکنان پس از مطلع شدن از قطعی بودن اخراج از اقلیت LSPD در آخرین لحظات حضور در اقلیت >> شکایت اول شکایت دوم همکاری با مجرم C-6 و DM همکار کلیک
    13 امتیاز
  27. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026/06/21
    13 امتیاز
  28. با سلام و احترام در پاسخ به شکایت و توضیحات ارائه‌شده توسط جناب Sheefu یا imyasin، جهت روشن شدن ابعاد موضوع و جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست، توضیحات زیر ارائه می‌گردد. در خصوص ادعای مربوط به Sysmon شاکی در متن خود اظهار داشته‌اند: "ایشان اظهار داشتند که Sysmon سیستم بنده از سال 2025 غیرفعال بوده است." و همچنین در ادامه بیان کرده‌اند: "پس از انجام تحقیقات شخصی، متوجه شدم که Sysmon یک ابزار مانیتورینگ و ثبت لاگ سیستم است که به‌صورت پیش‌فرض روی ویندوز نصب و فعال نمی‌باشد." لازم به توضیح است که تحقیقات انجام‌شده توسط ایشان مبتنی بر یک برداشت اشتباه از موضوع بوده است. مورد مطرح‌شده در فرآیند کنترل سیستم، Sysmon نبوده است. Sysmon یک ابزار مستقل از مجموعه Sysinternals شرکت Microsoft است که نصب آن روی سیستم کاملاً اختیاری بوده و وجود یا عدم وجود آن هیچ الزامی ندارد. بنابراین توضیحات چند پاراگرافی ارائه‌شده در خصوص Sysmon اساساً ارتباطی با علت محرومیت نداشته و بر مبنای یک سوءبرداشت شکل گرفته است. موضوع مطرح‌شده در کنترل سیستم، سرویس SysMain (Superfetch) بوده است؛ سرویسی که بخشی از خود ویندوز محسوب می‌شود و وظایف مختلفی از جمله کمک به تولید و مدیریت داده‌های مرتبط با Prefetch را بر عهده دارد. در خصوص Prefetch و وضعیت سیستم شاکی بیان داشته‌اند: "صرف غیرفعال بودن Sysmon یا عدم آگاهی بنده نسبت به آن نمی‌تواند به‌تنهایی دلیلی بر انجام تخلف تلقی شود." همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد، بحث اساساً درباره Sysmon نبوده است. در بررسی سیستم مشخص شد که وضعیت سرویس SysMain تغییر یافته و همچنین در پوشه Prefetch ویندوز شرایطی مشاهده گردید که با وضعیت عادی یک سیستم سازگار نبود. جهت آگاهی بیشتر، Prefetch مکانیزمی در ویندوز است که اطلاعات مربوط به اجرای برنامه‌ها را به‌منظور افزایش سرعت بارگذاری و بهینه‌سازی عملکرد سیستم ذخیره می‌کند. در یک سیستم عادی که سرویس‌های مرتبط به‌صورت پیش‌فرض فعال باشند، فایل‌های Prefetch به‌مرور زمان ایجاد و نگهداری می‌شوند. با این حال، در زمان بررسی مشاهده شد که تقریباً هیچ اثری از داده‌های Prefetch مربوط به بازه‌های زمانی گذشته وجود نداشت و وضعیت پوشه به شکلی بود که گویی اطلاعات آن پاک‌سازی شده است؛ در حالی که تنها آثار محدودی مربوط به یک بازه زمانی خاص مشاهده می‌شد. همچنین لازم به ذکر است که سرویس SysMain در نصب پیش‌فرض ویندوز به‌صورت خودکار فعال است و تنها در صورتی غیرفعال می‌شود که کاربر یا نرم‌افزاری اقدام به تغییر وضعیت آن نماید. در خصوص مدت زمان کنترل سیستم شاکی اظهار داشته‌اند: "حدود یک ساعت و سی دقیقه سیستم بنده به‌طور کامل مورد بررسی قرار گرفت." این بخش از توضیحات به‌گونه‌ای مطرح شده که گویا فرآیند بررسی ذاتاً یک ساعت و نیم زمان برده است. در حالی که مدت زمان طولانی بررسی عمدتاً ناشی از مشکلات ارتباطی، تأخیر در انتقال تصویر AnyDesk و لگ موجود در ارتباط طرفین بود. در شرایط عادی، چنین بررسی‌هایی در مدت زمانی بسیار کوتاه‌تر و معمولاً کمتر از ده دقیقه قابل انجام است. بنابراین طولانی شدن فرآیند کنترل سیستم را نمی‌توان به حجم یا پیچیدگی بررسی نسبت داد. در خصوص موضوع فیلم وار شاکی بیان داشته‌اند: "بنده جهت شفاف‌سازی موضوع، فیلم کامل وار را برای ایشان ارسال کردم." لازم به توضیح است که در ابتدای موضوع، صرفاً از ایشان سؤال شد که آیا فیلمی از وار در اختیار دارند یا خیر. درخواستی مبنی بر الزام ارسال فیلم یا وابسته کردن نتیجه بررسی به فیلم وار مطرح نشده بود. هدف اصلی از ابتدا انجام کنترل سیستم و بررسی فنی شرایط موجود بود. در ادامه و بنا به توصیه و هماهنگی با سایر مسئولین مربوطه، فیلم نیز مورد توجه قرار گرفت؛ اما مبنای اصلی رسیدگی، کنترل سیستم بوده است نه فایل ویدئویی. در خصوص حضور بنده در وار شاکی اظهار داشته‌اند: "ادمین محترم در سمت فکشن TRM و با اکانت NeverLose حضور داشتند." این موضوع صحیح است و بنده در وار حضور داشتم و روند دوئل‌ها را مشاهده می‌کردم. با این حال مشخص نیست ذکر این موضوع چه ارتباطی با اصل پرونده و نتیجه کنترل سیستم دارد. حضور یک ادمین در یک رویداد، به‌خودی‌خود نه تخلف محسوب می‌شود و نه ارتباطی با مستندات به‌دست‌آمده از کنترل سیستم دارد. در خصوص ادعای عدم مشاهده تخلف شاکی اظهار داشته‌اند: "هیچ‌گونه مورد مشکوک، برنامه غیرمجاز یا مدرکی دال بر تخلف یافت نشد." این ادعا صحیح نیست. در طول فرآیند بررسی، موارد متعددی مورد توجه قرار گرفت و آنچه به ایشان توضیح داده شد صرفاً یکی از دلایل موجود بود، نه تمامی موارد بررسی‌شده. بنابراین این تصور که تصمیم اتخاذشده صرفاً بر اساس یک موضوع واحد صورت گرفته، با واقعیت پرونده مطابقت ندارد. در خصوص میزان همکاری در کنترل سیستم شاکی چندین بار بر همکاری کامل خود تأکید کرده‌اند. در حالی که در طول فرآیند بررسی مواردی از مداخله در روند کنترل مشاهده شد؛ از جمله جابه‌جایی‌های غیرضروری میان برنامه‌ها، بازگشت‌های مکرر به محیط بازی و تلاش برای برقراری ارتباط از طریق چت AnyDesk در زمان انجام بررسی. این اقدامات باعث کندتر شدن فرآیند کنترل و افزایش مدت زمان آن شدند. در خصوص آگاهی از وضعیت سرویس شاکی اظهار داشته‌اند: "هیچ آشنایی قبلی با این ابزار نداشتم." در حالی که در زمان بررسی مشخص بود وضعیت اجرای سرویس مورد بحث در گذشته تغییر یافته است. طبیعتاً این پرسش مطرح می‌شود که اگر هیچ‌گونه آشنایی یا دخالتی نسبت به این موضوع وجود نداشته، تغییر وضعیت سرویس از حالت پیش‌فرض به وضعیت فعلی چگونه انجام شده است. این پرسشی است که تاکنون پاسخ روشنی برای آن ارائه نشده است. نتیجه‌گیری برخلاف آنچه در متن شکایت مطرح شده، محرومیت اعمال‌شده نه بر مبنای Sysmon و نه صرفاً بر اساس یک عامل منفرد بوده است. تصمیم نهایی پس از بررسی مجموعه‌ای از موارد فنی، مستندات موجود و نتیجه کنترل سیستم اتخاذ شده و همچنین جمع‌بندی انجام‌شده صرفاً نظر شخصی اینجانب نبوده، بلکه بر اساس بررسی و تأیید سطوح مدیریتی بالاتر صورت گرفته است. لذا ادعای اینکه محرومیت صرفاً به دلیل "غیرفعال بودن Sysmon" یا یک سوءتفاهم فنی اعمال شده، با واقعیت پرونده مطابقت ندارد. سلامت و پیروز باشید. مدارک خدمت مسئول محترمی که وظیفه بررسی این شکایت را به عهده گرفته ارسال میشود.
    13 امتیاز
  29. - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: دارا بودن نرم افزار تقلب - خاموشی سرویس های اطلاعات دهنده و یا پاکسازی انها - مدت زمان مسدودیت: از 2026/6/19 تا 2026/8/19 - به مدت 2 ماه - تصویر کوچک از اطلاعات کاربری فرد مسدود شده: - دلیل مسدودیت: دارا بودن نرم افزار تقلب - خاموشی سرویس های اطلاعات دهنده و یا پاکسازی انها - مدت زمان مسدودیت: از 2026/6/19 تا 2026/8/19 - به مدت 2 ماه
    13 امتیاز
  30. سلام سلام، سلام به کل بازیکنان آرساکیا گیم امروز اومدیم با پارت یک عملیات سری نجات کودک از دست مجرمین، با کلیک کردن در ویدئو زیر فیلم را تماشا کنین و از دیدن آن لذت ببرید. فیلم امیدوارم که خوشتون اومده باشه خب بریم برای توضیحات فیلم... قسمت از این بود که برای ما گذارشی اومد از پلیری که گفته بود در خانه‌ی کینگ مصطفی جوکر صداهای آزار و اذیت شنیده میشه!؛ و بلا فاصله تیم بزرگ Los Santos Police Department وارد ماجرا شد و با هماهنگی سردار Carlo و سرتیپ Rintaro و مدیریت بخش اعضامی گروهبان ForudGah وارد خانه شدیم... نیروهای مسلح انتظامی بر خانه وارد شدن و به دنبال مجرمین آدم کش و کودک آزار میگشتن، سپس سرتیپ Rintaro فهمید که مجرم در کدوم اتاق هست و از طریق بیسیم به نیرو های داخل خانه اطلاع داد سپس نیرو ها وارد خانه شدن و در اتاقی که مجرمین در ان کمپ کردن بودن رو شکستن و وارد شدن که متاسفانه گروهبان ForudGah با اصابت گلوله جنگی زخمی و سپس شهید شدند🖤🖐 روحت شاد گروهبان و تنها یک نفر درخانه مانده بود که خودش تنها با دشمنان مبارزه میکرد.. آقای Rintaro با بدنی زخمی و آلوده به تیر داشت به کودک جوان کمک میکرد تا از دست مجرمین فرار کند.. اسم کودک کریم مشقی بود که با کمک آقا پلیسه از دست مجرمین فرار کرد و به آغوش خوانواده خود برگشت این تیم مجرمین بسیار حرفه ای و دارای شوکر برقی بودن که تاحالا کودکان زیادی رو به قتل رساندن و پس از چندین ساعت دکتر Duko از راه رسید و به سرتیپ خون اهدا کرد. سپس سرتیپ عزیز با تلاش و کوشش مجریم را دستگیر و به شهر کابل / افغانستان به سلول انفرادی منتقل کرد تا با سزای اعمالشان برسند تصاویر دستگیری مجرمین عزیزانی که در ساخت فیلم کمکمون کردن: و از عزیزان دعوت میشوند تا به ویدیو ما یک سری بزنند: جایزه این پست به کسانی که ری اکشن بزنن گردونه کشی میشه و مبلغ 500,000$ پول بازی داده میشه و اینکه ری اکشن یادت نره فیلم قرعه کشی در پست بعدی گذاشته میشه @KinGmT @Carlos @Legendary @AmuAbbas @Danth @Omid @Markeloff @Merkel @Pokers @Carlo @ @FOUR
    13 امتیاز
  31. عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: بن اشتباه درود و عرض ادب، ادمین Varagh روز یکشنبه مورخ 07-06-2026 از بنده درخواست فیلم از رقابت روز پنجشنبه مورخ 04-06-2026 رو خواستند در خصوص پیام شخصی ایشون به ما گفتند که از ساعت 16:00 تا 16:30 و از 16:45 تا 17:15 رقابت با اقلیت VLA رو براشون ارسال کنم بنده مسافرت بودم و اکانت دست من نبود دوست بنده Dagger در رقابت حضور داشت اما فقط رقابت اتک دوم بعد از ارسال مدارک فیلم ها و با توضیحات به ایشون گفتیم که اکانت بنده اتک اول در وار حضور نداشت حتی در بازی هم حضور نداشت که شما میگی فیلمش رو ارسال کنم ایشون در جواب گفتن که درحال بررسی مدارک هستیم بعد از گذشتِ 7 روز به ما پیام دادن گفتن باید از اتک اول وار هم فیلم ارسال کنی اگر نبودی باید مدرک داشته باشی که نبودی اینجا یه سوال فنی پیش میاد، دقیقا وقتی اکانت من داخل سرور حضور نداشت چجور مدرکی باید می‌گرفتیم و ارائه میدادیم؟ ایشون راهکار های زیادی از جمله تاریخ آخرین ورود و گرفتن فیلم یا مدرک قابل قبولی از هم فکشنی هات رو به ما پیشنهاد کردن ولی آیا دقیقا بعد از گذشتِ 7 روز و لاگین کردن بسیار روی اکانت چجوری من باید تاریخ آخرین ورود خودم رو چک میکردم وقتی دیگه تاریخ 04-06-2026 پنجشنبه رو به من نشون نمیداد؟ و یا حتی مدرکی از هم فکشنی های خودم میگرفتم وقتی مهلت زمان نگهداشتن فیلم های رقابت 72 ساعت بوده؟ ایشون میتونستن همون اول به ما اطلاع بدن و بگن که اگه نبودی از تاریخ اخرین ورود خودت یا از هم فکشنیای خودت مدرک تهیه کن و یا حتی خودشون با وجود ادمین بودن میتونستن چک کنن از پاسخگوی محترم تقاضا دارم آخرین ورود بنده رو تاریخ 04-06-2026 رو چک کنن و ببینن خودشون که اکانت من اصلا داخل سرور هم حضور نداشت چه برسه به وار لینک فیلم های ارسالی از رقابت: 1 2 3 به دلیل مشکلات حجم بالا و آپلود نشدن از سایت‌ها به صورت تیکه تیکه آپلود شده ولی فیلم کامل میباشد. در صورت نیاز توضیحات بیشتر یا مستندات اعلام کنید در گفتگو اضافه کنم. • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp
    12 امتیاز
  32. درود سینا آسان توهین نیست. دقت کنید حتی مترادف‌های آن هم توهین نیستند: مترادف اسان: ساده، سهل، میسر، بی رنج، راحت «سینا سهل، سینا ساده، سینا میسر، سینا بی‌رنج، سینا راحت» ضمنا قبل از هرچیز ازتون خواستم درست صحبت کنید. اما لحنتان تغییری نکرد. و به جاش سعی کردید باج بگیرید: از زمانی که یک هفته مهلت دادید 3 هفته گذشته است. حتی اگه این موارد صحت داشت، من باج بده نیستم عزیزم قبلا هم گفتم بهتون. لطفا سریعا پیگیری قضائی کنید. بنده در خدمتم. شما فرض کنید شوخی نبود این مورد هم در دادگاه پیگیری کنید.
    12 امتیاز
  33. عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ اره - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ کسی تورف نمیاد حال نمیده اینجا میرم جای دیگه که قدرمو بدونن - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: عالی
    12 امتیاز
  34. سلام و عرض ادب شاکی @SeyedErfan شکایت شما به 2 دلیل رد شد. 1- اولا مدارکی که شاکی فرستاده، اثبات کننده اینه که DM به صورت عمدی نیست. 2- مدارک دفاعیه افسرمون کامله و نشون میده که پلیر SeyedErfan به صورت عمدی خودشو میندازه جلو تیر و DM میشه. پ.ن: آدم چقدر میتونه کوچیک باشه که با ساخت مدرک جعلی و (خیلی معذرت میخوام) به اصطلاح کرم ریزی از خودش که در کار یک نفر دخالت میکنه، بیاد به عنوان شاکی، از ممبر یک فکشن شکایت کنه و ادعا کنه که مقصر طرف دیگست. اینکار فقط بی لول بودن و به اصطلاح بچه بودن شما رو اثبات میکنه!
    12 امتیاز
  35. بزن اینجا واکنش یادت نره😂
    12 امتیاز
  36. درود و احترام شما ابتدا باید یاد بگیرید که چگونه شکایت کنید تا ما برای شکایت و وقتی که گذاشتید ارزش قائل شیم. از آنجایی که ارزش و حیثیت لیدر محترم رو زیر سوال بردید بنده تمام کمال نیز پای حیثیت ایشان خواهم ایستاد تا هرگز فردی مانند شما بر چهره تیم لیدر ها لطمه و خدشه وارد نکند. - شکایت شما طبق قانون زیر رد شد. همچنین طبق قوانین از انجمن و بازی محروم خواهید شد تا دفعات بعدی این مورد رو کاملا به یاد داشته باشید. لطفا از این زمان ارزشمند برای اصلاح خود استفاده کنید.
    12 امتیاز
  37. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات:درود، اول از همه به هیچ عنوان مسئول وار های عزیز مجازات نشوند، همانطور که میدونید جناب Lucifer این هفته بن چیت خوردند و رقابت فکشن TRM چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه با VLA بوده است و این ۳تا وار رو فکشن TRM پیروز شدند و از انجایی که داخل قانون امده است اگر کسی داخل رقابتی بن چیت شود تورف ها به فکشن روبرو بک میخورد. بنده صحبتی با ادمین Wise داشتم که گفتند رنک های بالاتر این تصمیم رو دارند تا چند روز اینده فستیوال رو برگذار کنند ولی هنوز از فکشن TRM هیچ تورفی بک نخورده به فکشن VLA و رقابت بین تاپ برتر و تاپ دو ۲عدد تورف هست یعنی اگر تورف TRM بک بخوره جای اول و دوم دسته متوسط عوض خواهد شد. (لطفا تا قبل فستیوال رسیدگی شود.) • مدارک (فیلم یا عکس):-
    11 امتیاز
  38. IN THE NAME OF GOD سلام بر همه شما عزیزانی که این تایپیک رو مشاهده میکنید. امیدوارم حال دلتون عالی باشه. یک نرم افزاری تحت وب برای دوستانی که رمز لازم دارن ساختم. اگه نرم افزاری میخواهید که بسازم توی کامنت ها بگید. لینک دانلود: Password Generator By KinGmT (نکته: نرم افزار کاملا ایمن است و فارق از هرگونه بد افزار و بقیه ی موارد مخرب میباشد) آموزش استفاده از نرم افزار: فایل Password Generator By KinGmT رو از حالت زیپ خارج کنید و وارد فولدر Password Generator By KinGmT بشید و روی فایلی که درونش هست Password Generator By KinGmT چند بار کلیک کنید و یا راست کلیک کنید و روی Open With: Google Chrome بزنید. اگر سوالی یا مشکلی بود بگید. اگر تعداد لایک های این پست به بالای 100 عدد برسید مبلغ 4,000,000 پول بازی قرعه کشی میشود.
    11 امتیاز
  39. اینجا میکنیم دست پا قطع دوباره هاید شد گزاشتم
    11 امتیاز
  40. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: goto بی دلیل • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/db2607_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۰۶-۱۶-۳۸-۵۰-۳۹۶-ir-arsacia-sa.jpg https://uploadkon.ir/uploads/e99007_26Screenshot-۲۰۲۶-۰۶-۰۶-۱۶-۲۷-۳۴-۵۲۵-ir-arsacia-sa.jpg
    11 امتیاز
  41. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: چت بی مورد توی /dep استفاده از ایموجی توی چت /dep رسیدگی نکردن به /call 110 باز بودن کلب NG در صورتی که هیچ وانتدی وجود نداره • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: برای @Youni ارسال میشه.
    11 امتیاز
  42. فقط کاپوچینو 🤫
    11 امتیاز
  43. Click لایک کامنت فراموش نشه
    11 امتیاز
  44. - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ یکی از دلایلی که اومدم به این اقلیت ایجاد تنوع در خبر‌های ارسالی بود. سعی کردم در این مدت کمی که هستم خبر‌های متفاوتی رو نسبت به سایر عزیزان ارسال کنم و به خلاقیت تشویقشون کنم ، اما متاسفانه یکسری از افراد با خلاقیت مخالف هستند و به همون سیستم قدیمی عادت کردند و به دنبال اعمال مجازات هستند. - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بسیار عالی بودن ، انشاالله موفق باشن در ادامه مسیرشون
    10 امتیاز
  45. دینگ !!!توجه توجه: این فیلم دارای محدودیت +18سال است!!!
    10 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...