رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. Slap

    Slap

    توسعه دهنده


    • امتیاز

      18

    • تعداد ارسال ها

      2460


  2. Pokers

    Pokers

    لیدر اقلیت


    • امتیاز

      9

    • تعداد ارسال ها

      1272


  3. Arown

    Arown

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      9

    • تعداد ارسال ها

      1659


  4. Kamyab

    Kamyab

    مدیریت


    • امتیاز

      7

    • تعداد ارسال ها

      1568


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز از زمان 06/17/2026 در بروزرسانی وضعیت

  1. دوستان, اشنایان, و تمام اشخاص عزیزی که تبریک گفتید, حجمتون انقدر بالا بود که یه لحظه فکر کردم انجمن رو فتح کردین 👌 بی نهایت ازتون سپاسگزارم, باشد که بهترین لحظات رو تجربه کنید. همتون رو دوست دارم و دوست داشتم که دونه دونه جواب بدم اما با تعداد بالای تبریکتون ممکن نبود. دم همتون گرم, امیدوارم که به خوبی و خوشی سپری کنیم.
    14 امتیاز
  2. فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت باد 🖤🖤🖤
    8 امتیاز
  3. Staff Note خدمت شما @Toofan جان
    7 امتیاز
  4. آدم سینگل به گور بره ولی تو سمپ رل نزنه
    5 امتیاز
  5. عاشورا روز عزای عمومی ملت مظلوم است، روز حماسه و تولد جدید اسلام و مسلمانان است. (امام خمینی (ره))
    4 امتیاز
  6. داش طرف ۵ سال پیش شکایت کرده الان رسیدگی میکنی؟ ادمینا اون موقع دیموت شدن شاکی بای داده یعنی چی😂
    4 امتیاز
  7. - عزیزم؟ میشه بگی چطوری شمارت انقدر رنده؟ - از میکروفون محروم شدم چیکار کنم؟ - حاجی باریستا خونه اقا طوفانو دیدی؟ اره دیدمش پسر, لعنتی خیلی شیکو پیکه, تازه استخر شخصی و اینا هم داره, بنظرت ما هم میتونیم داشته باشیم؟ - من دلم نگهبان شخصی میخواد, نکنه تو سرور نیستم بزنن خونمو بدزدن... - خونمو میخوام تبدیل به کاخ کنم میشه؟ - خونمو میخوام لول 30 کنم میشه؟ - Expert چقدر اسمش خاصه منم میتونم یه اسم مثل این داشته باشم؟ جواب همه سوالاتتون از طرف ما: چرا نتونید؟ تو فروشگاه ویژه ارساکیاگیم, که توسط ما مدیریت و هدایت میشه, تقریبا هر چیزی که فکرشو بکنی هست! شماره رند, طراحی محیط خونتون, رفع تعلیقی, نئون رو چیزای غیر ممکن, انتقال دادن خونه به ناکجا اباد, درست کردن یه شهربازی از یه خونه کوچولو! یا یه کافه کوچولو یا بار برای خونتون! دیگه چی دوست داری؟ حتی باشگاه و وسایل کوچولو موچولو هم داریم! روز به روزم ایتم هامون بیشترو خفن تر میشه, همه اینارو با Gold یا طلا میتونی بخری و کیف کنی! پشتیبانی بیشتر در: https://forum.arsacia.ir/support/create/ واحد "فروشگاه"
    3 امتیاز
  8. قابل توجه شاکی های محترم مجموعه. در صورتی که قصد ارائه مدرک در فیلد مدارک رو دارید و قراره که فیلم اپلود کنید, لزومی نیست که حتما از سایت اپارات استفاده کنید, اپارات برای تولید محتوا استفاده میشه. قبلا ذکر کردیم, برای تولید محتوا در انجمن, لازم هست که از اپارات استفاده کنید, اما برای شکایات این مورد صدق نمیکند. میتوانید از اپلودسنتر های معتبر و قانونی استفاده کنید جهت شکایت. دانا و پیروز باشید.
    3 امتیاز
  9. داش من 3 ماه پیش سر تایم دیموت شدم یه تیکتِ ارتباط با موسس برای بخشش دادم عمو @Kamyab میونیجر ساسپندیم رو رفع کرد درخواست دادم کلی صبر کردم و دوباره امروز هلپر شدم ولی تو هنوز اون تیکتِ بخشش رو جواب ندادی 🤣🤣🤣🤣🤣
    2 امتیاز
  10. 2 امتیاز
  11. نامردی مد نبود نامردان جاش انداختن💯
    2 امتیاز
  12. مبارک باشه مشتی 🍷 از این به بعد مپ سنگین باشه جزو مخاطبین دعا های @Fayez قرار میگیری 😂
    2 امتیاز
  13. https://uploadkon.ir/uploads/194f20_26InShot-20260620-235108117.mp4 دمت گرم داداش
    2 امتیاز
  14. من همان شاعر مستم که شبی باخت تو را با دلی غم‌زده، یک جرعه غزل ساخت تو را
    2 امتیاز
  15. Those who are aware of the future https://astranex.ir/uplweb/uploads/Music/hava nagila.mp3
    2 امتیاز
  16. بچه ها از نرم افزار تغلب استفاده میکنین حداقل باهاش کل کل نکنین یهو اتفاقات بدی میوفته توش میمونین مگه نه؟ @Movement
    2 امتیاز
  17. سلام عزیزم چه پروفایل قشنگی داری
    2 امتیاز
  18. کامیاب جان ماشاالله چقدر شاکی داری🙄 شکایات پر شده از شکایت دارم | کامیاب 😐😐
    2 امتیاز
  19. اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ (اَبَداً) ما بَقیتُ وَ بَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ وَ لاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ فرارسیدن ماه محرم به مسلمانان و شیعیان جهان تسلیت باد🖤🥀
    2 امتیاز
  20. 1 امتیاز
  21. @Ali دیگه چخبر (@DawN یه کپی نریم ازت👀)
    1 امتیاز
  22. درود. طبق فرمایشات فاندر محترم مجموعه لطفا محبت کنید زین پس از قرار دادن پروفایل، امضا یا حتی کاور اشخاص سیاسی خودداری کنید. تمرکز ما بر ایجاد محیطی گیمینگ و به دور از سیاسته. ممنونم🙏
    1 امتیاز
  23. 1 امتیاز
  24. 1 امتیاز
  25. 1 امتیاز
  26. به به مبارکه سلطان مهران ❤️ 🔥
    1 امتیاز
  27. تبریک میگم بهت تو لیست اهداف احتمالی حمله قرار گرفتی 😂✌️
    1 امتیاز
  28. به به مبارکه مهران جون آقا خیلی خوشحال شدم حلالت😍🥰 بی‌زحمت ی چند تا مورد میخواستم بگم کمه زیر ۱۰۰ تای 😅
    1 امتیاز
  29. سلام داش برنامه بنویس اون پلنو پابلیک کنم؟🥹🎀
    1 امتیاز
  30. بلاخره شد ❤️ بلاخره پاسخ زحماتو گرفتی بلاخره رنگ خوشگلی که راجبش حرف میزدیمو گرفتی 🌹 بهترین خبری بود که توی این چند وقت شنیدم ❤️ آپدیتمون نشه DEVELOPER?
    1 امتیاز
  31. اوووووه مهرانو چه خوشگل مشگل شده بوس بهت عمو مبارکه انشالله منیجریت
    1 امتیاز
  32. 1 امتیاز
  33. 1 امتیاز
  34. مانند شیشه‌ای که خریدار سنگ بود این دل شکستن تو، برایم قشنگ بود
    1 امتیاز
  35. سربازان... امروز ژنرال هموسو آخرین فرمان خود را صادر می‌کند. سال‌ها در کنار شما جنگیدم، پیروز شدم، شکست خوردم، اما هیچ‌گاه پرچم را بر زمین نگذاشتم. هر نبرد، هر پیروزی و هر خاطره، نام شما را در تاریخ این سرزمین ثبت کرد. امروز زمان آن رسیده که میدان نبرد را ترک کنم. اما بدانید، یک ژنرال هرگز فراموش نمی‌شود؛ او تنها از میدان کنار می‌رود تا افسانه‌اش در یادها بماند. پرچم را بالا نگه دارید، متحد بمانید و اجازه ندهید شعله این اتحاد خاموش شود. این پایان راه ژنرال هموسو نیست؛ پایان یک فصل و آغاز افسانه‌ای دیگر است. تا ابد سرافراز باشید... خداحافظ، جنگجویان. ⚔️🛡️🔥
    1 امتیاز
  36. 1 امتیاز
  37. 1 امتیاز
  38. 2020 ادمین نبوده شکایت بررسی کنه؟
    1 امتیاز
  39. شاید هم این وضعیت رو بعد ۵-۶ سال دیگه ببینه 😂😂😂
    1 امتیاز
  40. زندگی ما زخم بود... و محرم حسین همیشه مرحم🖤
    1 امتیاز
  41. @AbbasMZ مبارک خوش برگشتی
    1 امتیاز
  42. مبارکه سلطان بدرخشی در رنک جدیدت💖
    1 امتیاز
  43. وای سی‌سی بریم فردا ناخونامون خوشگل کنیم؟؟😍✌️💅
    1 امتیاز
  44. تولدت مبارک داش احسان 😉❤️ ایشالا تو سال جدید بترکونی مشتی🔥 🎂Happy birthday😘 @MashAbdollah🫡
    1 امتیاز
  45. فکر نمیکردم این را بگویم ولی دلم برای شما تنگ شده به آنجا بیاید که غم نیست...
    1 امتیاز
  46. اطلاعیه: درحال حاضر تیم Designer (طراح) مجموعه هیچ عضو جدیدی دریافت نمیکند, لطفا تیکت, پیام, یا ریپورتی در رابطه با عضویت ارسال نکنید. شرایط عضویت درحال حاضر به شدت سخت و در سطح حرفه ای است و در صورتی که کمتر از یک طراح ارشد باشید شانس حضور در تیم را نخواهید داشت. هر چند در صورتی که فکر میکنید میتوانید تمام طراحان حال حاضر را شکست دهید و ان ها را به چالش بکشید, یا سطح و مهارت طراحی شما بهتر و بسیار قوی تر از طراحان کنونی ما باشد, میتوانید جهت اقدام در انجمن مجموعه به بنده یک پیام خصوصی ارسال کنید, در اسراع وقت بررسی خواهم کرد, توجه کنید در صورت هرگونه تلاش برای استفاده از هوش مصنوعی به صورت غیر حرفه ای یا انبوه, و حتی انکار کردن استفاده از ان, میتواند منجر به ممنوع الورودی شما به تیم شود, لذا خواهشمندیم به تمامی نکات توجه فرموده و از مهارت خودتان بهره ببرید. مدیر بازاریابی / بازرگانی, مهران.
    1 امتیاز
  47. کسرا ساب لیدر 🔥 /invite me
    1 امتیاز
  48. کجایی؟ چرا غیب شدی یهو
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...