رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. AmirBerLyN

    AmirBerLyN

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      18

    • تعداد ارسال ها

      1165


  2. BigMeeti

    BigMeeti

    عضو


    • امتیاز

      17

    • تعداد ارسال ها

      5071


  3. Show

    Show

    عضو


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      103


  4. Khalvat

    Khalvat

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      6

    • تعداد ارسال ها

      1091


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/21/2026 در همه بخش ها

  1. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: این هاستر عزیز اومدن چک پیسی بنده، ایشون بهم گفتن تیر بزن من تیر زدم تا اینجا نتم درست بوده، بعد ایشون از من درخواست Anydesk id کردن و منم آیدی رو به ایشون دادم و وقتی که ایشون درخواست دادن منم accept کردم و وارد سیستم بنده شدن، همان لحظه ای هم که وارد سیستم بنده شدن نت من کاملاً فیکس و درست بود، بعد ایشون یا با برنامه یا نمیدونم سر در نمیارم چیکار کردن نت بنده قطع و وصل شد و بنده از سرور خارج شدمو ایشون از Anydesk افتادن بیرون و بن کردن • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - OldWaller
    15 امتیاز
  2. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: 2026/06/21
    11 امتیاز
  3. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: ticket بی دلیل و Ms بی دلیل • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: @ConQuestt مدارک برای لیدر محترم ارسال گردید.
    5 امتیاز
  4. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام درود بنده 7 ماه در تیم استف بودم قبل از استفاع حساب نمیکنم بنده تو لیست ادمین بودم پارسا خراب کرد چیزی نگفتم کاری نکردم و گفتم ولش کن ایشون ادمینی منو بی دلیل خراب کرد گفت لحن بد هلپمی ولی کسی شکایت نکرده بود و ایشون مدرک ندارد از تو هلپمی من چند روز پیش هم من اشتباه دستم رفت تو مایک آهنگ پخش شد من 2 تا SV داشتم و 1 SV داد دیموت شدم ایشون میگه شما در پینتبال کل میکنید و مدرک داشتم طرف فحش ناموس میداد چند روز به پارسا PM میدادم که وقت داری ولی ایشون کنار پینتبال داشت با بچه ها حرف میزد و به ما اهمیت نمیداد پارسا شما پارتی بازی کردید و منو دیموت کردید منی که این همه تو تیم به بهترین حالت ممکن زحمت کشیدم اینطوری جواب میدید؟ چرا انقد بی انصافی هست در تیم من تمام تلاشم رو کردم ایشون زد تو ذوق من • مدارک (فیلم یا عکس):من مدارکی نباید بدم
    4 امتیاز
  5. - عکس محیط کاربری شما: - 1 عکس شما: استایل خفن احمد نیگا قبل از ورود به استادیوم لوس آنجلس:
    4 امتیاز
  6. با عرض سلام و احترام فراوان خدمت تمامی بازیکنان محترم آرساکیا گیم لیست برندگان این هفته به شرح زیر می باشد: برنده اولین مسابقه هفته "Mission impossible: Prototype" ⇊ "Taha233" برنده دومین مسابقه هفته "Cloud wheels" ⇊ "Dead_org" "Westor" با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما موفق و پیروز باشید. با تشکر از تیم طراحی مجموعه ❤️ @Olden تیم برگزار کننده رویداد های ویژه
    4 امتیاز
  7. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: فحاشی در چت • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/381621_26Screenshot-۲۰۲۶۰۶۲۱-۲۱۰۰۴۷-AGSA.jpg
    3 امتیاز
  8. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: این هاستر عزیز اومدن چک پیسی بنده، ایشون بهم گفتن تیر بزن من تیر زدم تا اینجا نتم درست بوده، بعد ایشون از من درخواست Anydesk id کردن و منم آیدی رو به ایشون دادم و وقتی که ایشون درخواست دادن منم accept کردم و وارد سیستم بنده شدن، همان لحظه ای هم که وارد سیستم بنده شدن نت من کاملاً فیکس و درست بود، بعد ایشون یا با برنامه یا نمیدونم سر در نمیارم چیکار کردن نت بنده قطع و وصل شد و بنده از سرور خارج شدمو ایشون از Anydesk افتادن بیرون و بن کردن. • مدارک (فیلم یا عکس): Ucp - OldWaller
    3 امتیاز
  9. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: ایشون به جای اینکه ۱۰ ثانیه صبر کنن پس از ۷ ثانیه وانتد دادن • شاهد ها: - • مدرک/عکس یا فیلم: اگر لازم بود بگید بدون سانسور ارسال بشه https://uploadkon.ir/uploads/2f8a20_ 26IMG-20260621-042253-965.jpg
    3 امتیاز
  10. عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: به جان عزیزم منو اصلا رفیقم گذاشته بود سی ان ان اِ وی ، اومدم پیاده وسط خیابون جمع شده بودن گفتم ببینم جریان چیه دیدم تیکت بی دلیل بهم داد اونم تیکت سرعت که بنده وسیله نقلیه باهام نبود و اینکه ادمین های عزیز پیگیری کنن کاملا متوجه میشن من تو اون ساعت و در اون مکان وسیله نقلیه باهام نبود رفیقم که کنار سی ان ان هست مشخصه ایشون من رو رسونده بود • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/file/db2d-Screenshot-۲۰۲۶۰۶۱۸-۱۵۲۱۱۹-AGSA.jpg
    2 امتیاز
  11. با سلام و درود خدمت شما عزیزان. خوب اومدیم با یه میم خفن امیدوارم حمایت شه به قید قرعه یک عدد inf و مقدار ناچیزی 4.000.000 پول بازی میم: https://www.aparat.com/v/gcvabmo حمایت کنید دوستان: @Ali @Sajjad @BigMeeti @Farab @ConFessor @RealMojtaba @RealFarzad @Ramtin @End @EnDWaY @Mobin @Jalad @Kiya @Kimy @Roya @noob @ak01mi @ELN @KinG @king123 @McQueen @Amir @AmirBerLyN @Nigga @RealMehRaN @faraz @CoNoR @Empratur @Alireza @Jaazab @Kirito @ToFaN @G0DFATHER @God @Tofaan @amin_point @Javad @Mobina5544 @mobii @Mobiina @MiLaDAG @Pedi @saha @Faezeh @shafagh @P00UA @Matin @KingNavid44 @BeLaDi @Aras @farbod @gang123264 @P00YA @K09 @OAGA @M004 @mamad @GTR @B2K @Abbas @T800 @Die @Dia @BaaLaaCH @11780 @Orax @CAAC @DICT4TOR @DictatoR @arad @Arda @FaTaL @AmirReza @PoddiN @x1001x @farzad @CR7 @merabam @Mehrab @Mehrdad @yones @radical @Fati @RealBoy @H0sein @D0KY @AmirMehdi @AmirMehrab @AmirMahdi @TFG @OPOO @i03ERROR @88Abolfazl13 @MooN @HamiD @B4LaaCH @SiNa @S1TAKO @Y4S @Ara و دوستان دیگر
    2 امتیاز
  12. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: با سلام و درود بنده یک شکایت کردم که اون فرد در اون موقع با نیک خودش شکایت کرده و بعد از ساعتی نیک نیم رو چنج دادن و عوض کردن و ادمین مربوطه اون اکانت تازه ساخته شده رو مجازات کردن • مدارک (فیلم یا عکس): Click
    2 امتیاز
  13. فرم: • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: تیر زدن به ماشین • مدارک (فیلم یا عکس): https://up.20script.ir/do.php?filename=7a22-InShot-20260620-155240776.mp4
    2 امتیاز
  14. 2 امتیاز
  15. 2 امتیاز
  16. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات:درود، اول از همه به هیچ عنوان مسئول وار های عزیز مجازات نشوند، همانطور که میدونید جناب Lucifer این هفته بن چیت خوردند و رقابت فکشن TRM چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه با VLA بوده است و این ۳تا وار رو فکشن TRM پیروز شدند و از انجایی که داخل قانون امده است اگر کسی داخل رقابتی بن چیت شود تورف ها به فکشن روبرو بک میخورد. بنده صحبتی با ادمین Wise داشتم که گفتند رنک های بالاتر این تصمیم رو دارند تا چند روز اینده فستیوال رو برگذار کنند ولی هنوز از فکشن TRM هیچ تورفی بک نخورده به فکشن VLA و رقابت بین تاپ برتر و تاپ دو ۲عدد تورف هست یعنی اگر تورف TRM بک بخوره جای اول و دوم دسته متوسط عوض خواهد شد. (لطفا تا قبل فستیوال رسیدگی شود.) • مدارک (فیلم یا عکس):-
    2 امتیاز
  17. خدانکنه پامون باز شه اونجا
    2 امتیاز
  18. عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: بنده درخواست مرخصی گزاشتم تا ۲۱ این ماه بعد لیدر اومد به بنده Av داد به خاطر ادم حضور در تمرین ولی من درخواست مرخصی گزاشته بودم • مدارک (فیلم یا عکس): این مدرک درخواست مرخصی و ucp - Collection که AV داد
    2 امتیاز
  19. 2 امتیاز
  20. 5 روز شده نمیخواین برسی کنید؟
    2 امتیاز
  21. @Syd @Markeloff @Semtex @NothingLeft @Ghafas از نظر من بهترین لیدر فکشن هستند
    2 امتیاز
  22. @Pokers @Merkel @FcPoker @OstaCar @Fayez @Jamshid @Scorpro @AbbasMZ
    2 امتیاز
  23. مبارک باشه مشتی 🍷 از این به بعد مپ سنگین باشه جزو مخاطبین دعا های @Fayez قرار میگیری 😂
    2 امتیاز
  24. من خودم News Reporter رو ترجیح میدم و هرکس هم Paramedic رو ترجیح میده قطعا توسط @DoNaLd شستشوی مغزی داده شده
    2 امتیاز
  25. https://uploadkon.ir/uploads/194f20_26InShot-20260620-235108117.mp4 دمت گرم داداش
    2 امتیاز
  26. برای جلوگیری از درگیری های بیشتر بسته شد.
    2 امتیاز
  27. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: من پولو با رزایت کامل از طرف گرفته بدم ایم منو بن کرد • مدارک (فیلم یا عکس 😞
    1 امتیاز
  28. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: کلاهبرداری • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/1c3321_26Screenshot-20260621-183315-AGSA.jpg
    1 امتیاز
  29. درود و احترام خدمت شاکی محترم؛ و همچنین؛ @ius درود خدمت Event Organizer عزیز، 24 ساعت دارای مهلت مبنی بر ادغام مدارک Event برای بنده هستید. شاکی محترم؛ @BeLaGer از صبر و شکیبایی شما سپاسگزارم.
    1 امتیاز
  30. درود و احترام؛ شکایت شما تأیید شد. + موفق و موئید باشید. + بسته شد.
    1 امتیاز
  31. 1 امتیاز
  32. 1 امتیاز
  33. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ندارم • توضیحات: سلام بنده یه fw داشتم ماله 14روز پیش بود ایشون fw دوم رو دادن بنده رو FP کردن فقط به فکشن برگردم و لیدر مجازات نشه • مدارک (فیلم یا عکس): UCP
    1 امتیاز
  34. با سلام، طبق مشاهدات روند تیکت شما دشوار و در حال بررسی میباشد، لطفا صبور باشید تا مسئول مربوطه پیگیری های لازم را انجام دهند.
    1 امتیاز
  35. از نظر اکتیویتی و پول اینا بخوای مقایسه کنی اره نیوز ریپوتر بهتره (که البته اونم هر روز عکس جدید آپلود کردن بدبختی داره) ولی خب مدیک واسه عشق و حال و لذت بردن از بازی بهتره (مخصوصا رنک ۳ به بعد که فایر تراک دستت میاد میتونی بری مردم آزاری خیلی حال میده😂) همچنین وقتی @DoNaLd لیدری/ساب میگیره فکشن پر دختر میشه یهویی 😂😂🗿 مشکل NR اینه خسته کنندس همش تو ون باشی و علاوه بر اون اکانت مولتی هم نمیتونی فکشن دیگه ای داشته باشی
    1 امتیاز
  36. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: ـ • توضیحات: برای لیدر و ساب لیدر ارسال شد • مدارک (فیلم یا عکس): برای لیدر و ساب لیدر ارسال شد
    1 امتیاز
  37. درود و احترام. درخواست های لیدری دسته ملایم به شرح زیر می‌باشد: @3avage درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Savage @EnDOne درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Roverd @FuRyGod درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: FuRyGod @SladeWilson درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Death_Stroke @MaKTaB درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: MakTaB @AMIRALl درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: BoY @Lunex درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: به دلیل داشتن سابقه محرومیت طی 6 ماه اخیر • حساب کاربری: Lunex @FaMa درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: به دلیل داشتن سابقه محرومیت طی 6 ماه اخیر • حساب کاربری: Pack @NalenGi درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: imo @GNV درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Shamkhal @Nazism درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: BooMBooM @STig درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Tig @HaajAqA درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: HaajAqA @Kamelan درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: KaMeLaN @vairos درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: به دلیل داشتن سابقه محرومیت طی 6 ماه اخیر • حساب کاربری: Vairos @Emaad درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: به دلیل داشتن سابقه محرومیت طی 6 ماه اخیر • حساب کاربری: Emaad @Blum درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: به دلیل داشتن سابقه محرومیت طی 6 ماه اخیر • حساب کاربری: Crux @Deerawich درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Deerawich @Hajbeny درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: به دلیل داشتن سابقه محرومیت طی 6 ماه اخیر • حساب کاربری: Brax @FallenLucifer درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Jews @MamadAmin درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: MamadAmin @Eldritch درخواست شما رد شد. • دلیل رد شدن: شما از سرور محروم هستید. • حساب کاربری: Brax @MiLaN درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: RichMani @LightNight درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: LightNight @Cervo درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Cervo @MiL درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Mil @NoiR درخواست شما تایید شد. • حساب کاربری: Sepehr
    1 امتیاز
  38. باسلام و درود عملکرد ساب لیدر مربوطه صحیح بوده است. شکایت شما رد شد. شما بعد از Chat off ساب لیدر مجدد چت دادید حتی یک بار دیگر هم تذکر دادند اما توجه نکردید و به چت دادن خود ادامه دادید. موفق باشید.
    1 امتیاز
  39. عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ اینجا دیگه بدرد نمیخوره برای موندن - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: بد نبود
    1 امتیاز
  40. 👍🏻😂 قربونت رفیق چاکریم 😂 😂🤣 فدات نمیدونمیانو 🤣
    1 امتیاز
  41. • عکس از اطلاعات کنترل پنل شما: • عکس از اطلاعات کنترل پنل شخصی که می خواهید گزارش دهید: • توضیحات: درود دادن تیکت کاملا بی دلیل. • شاهد ها: ندارم • مدرک/عکس یا فیلم:
    1 امتیاز
  42. درودی مجدد اقای فرزاد @Clove این پیام جهت بررسی شکایت میباشد با تشکر از زحمات شما
    1 امتیاز
  43. عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - آیا شما مطمئن هستید که می خواهید از اقلیت خارج شوید؟ بله - برای چه از اقلیت استعفاء می دهید؟ خسته شدم میخوام فکشن های دیگه رو تجربه کنم - پیشنهادات و انتقادات خود را راجع به اقلیت و Leader آن بنویسید: خوب بودن آرزوی موفقیت براشون
    1 امتیاز
  44. با سلام @iEslaM ۲۴ ساعت زمان دارید مدارک خود را ارسال کنید
    1 امتیاز
  45. Staff Note خدمت شما @Toofan جان
    1 امتیاز
  46. با سلام و درود دوستان هستم و امروز می‌خوایم یک داستان واقعی برای شما تعریف کنیم ( دوستان این داستان رو خودمونی و با استفاده از اصطلاحات رایج بین پلیر ها استفاده کردم تا در درک مطالب راحت تر باشید). شخصی با نام‌ 666666mahdixtx666666 که به تازگی وارد سرور شده بود درحال کار کردن در دکان مکانیکی خود بود که یک simsomsam1 نامی ماشینش خراب شده بود از ان روز به بعد اقای 666666mahdixtx666666 یک دل نه صد دل عاشق simsomsam1 شده بود این اقای 666666mahdixtx666666 دلال بسیار حرفه ای و همینطور یک اختلاس گر حرفه ای بود او بعد از مدت ها کار و دلالی میخواست خانه ای داخل شهر SF‌ بخرد اما دارایی هایش به اندازه قیمت ان خانه نبود پس از simsomsam1 که از دار دنیا ۳۰۰ کی پول داشت پول هایش را گرفت و خانه را خرید سال ها گذشت 666666mahdixtx666666 بنز خرید سود کرد سندکینگ خرید و سود کرد و کلی سود پس از سود بعد از اینکه کلی سود کرد و زمان زیادی گذشت از ۳۰۰ کی پول ۲۰۰ کی ان را به simsomsam1 برگرداند این دو پلیر بد بدن مدتی از سرور دور بودند تا اینکه روزی simsomsam1 و 666666mahdixtx666666 امدند به سرور و انها با شخصی به نام hody_138 اشنا شدند. وقتی 666666mahdixtx666666 اقای hody_138 را دید یک دل نه صد دل عاشق او شد. ان پلیر که نامش hody_138 بود برای ان زمانه simsomsam1 و اقای 666666mahdixtx666666 بسیار پولدار بود در نتیجه 666666mahdixtx666666 از simsomsam1 دوری کرد و به سمت hody_138 رفت عکسی که به تازگی از ان دو پخش شده بعد از اینکه ما با اقای hody_138 اشنا شدیم زیرا که او پولدار بود خانه ی داخل شهر SF‌ را رها کرده و به سمت شهر LS حرکت کردیم اقای hody_138 در کنار یک پل که زیر ان رودخانه ای پر از ماهی بود خانه ای خریده بود در ان زمان simsomsam1 هم به ثروتی رسیده بود که بتواند دلالی خود را شروع کند. بعد از مدتی TheSami مشغول به وال زدن داخل کلن خفنه Outlaws شد و از حال Hory و Mahdixt بی خبر بود تا اینکه با عرض تأسف کلن به دلیل پرداخت نکردن مالیات از لیست کلن ها حذف شد. در ان زمان هم 666666mahdixtx666666 و هم simsomsam1 دلالی میکردند اما hody_138 حوصله این کار رو نداشت. بعد از روزها که با دلالی فراوان این دو عاشق توانستند پول زیادی پارو‌ کنند تصمیم گرفتند که نامشان را در شناسنامه عوض کنند در نتیجه 666666mahdixtx666666 ی قصه ی ما نامش را به mahdixt تغییر داد و simsomsam1 نامش را به TheSami تغییر داد و hody_138 نامش را به Hory تغییر داد این اقای TheSami مجبور شد برای مدتی به اغوش گرم رفقانش برگرده و برای مدتی دست از وال بکشه و دوباره به سراغ دلالی بره. تا اینکه روزی دلش برای وال زدن تنگ شد. و به سراغ کلن Overall Family رفت و برای مدتی وال زد اما از انجا هم خارج شد. و در نهایت دوباره به جمع رفقانش برگشت نتیجه اخلاقی: نام خود را برای اول بازی با دقت انتخاب کنید. بدرود
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...