رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تخته امتیازات

  1. iTrevor

    iTrevor

    عضو


    • امتیاز

      30

    • تعداد ارسال ها

      126


  2. STG

    STG

    عضو


    • امتیاز

      29

    • تعداد ارسال ها

      86


  3. pe3a

    pe3a

    شخص بسیار مهم (VIP)


    • امتیاز

      16

    • تعداد ارسال ها

      1155


  4. Legendary

    Legendary

    عضو


    • امتیاز

      15

    • تعداد ارسال ها

      1343


مطالب محبوب

در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 05/21/2026 در همه بخش ها

  1. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: با سلام و درود، شکایت بنده از بن نادرست Terible رد شده، ولی به یقین بنده این تصمیم‌گیری هم نادرست بوده متوجه نمیشم با وجود قوانین برای داشتن فیلم از وار، از روی ویدیو هم تشخیص برای چیت اشتباه صورت میگیره طبیعتا برای شخصی که برای مدت طولانی در این دسته متوسط حضور داشتم و از تجهیزاتی که قیمت گزاف دارند استفاده میکنم، باید فرق بین من و اشخاصی که تجربه کمتری دارند یا تجهیزات خوبی ندارند واضح و مشهود باشد • مدارک (فیلم یا عکس):
    16 امتیاز
  2. بزن اینجا واکنش یادتون نره😅
    10 امتیاز
  3. As always i Hope you enjoy it @Slap اینم مانگکیو گفته بودی
    5 امتیاز
  4. به کمپین فقط چای بپیوندید! تنها یک ارسال عکس از چای نیاز است...
    4 امتیاز
  5. فرم: عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - توضیحات: با سلام و درود خدمت تمامیه اعضای تیم ادمینی بنده یک شب عادی مثل هر شب بعد از پایان Event رفتم و خوابیدم در تاریخ 2026/05/16 22:34:26 اگر اشتباه نکرده باشم و صبح که اومدم با کلی امید برای روز تست وقتی رو اکانت اومدم لاگین کنم دیدم که بله آقای @Kamyab بنده رو به دلیل "Contact Manager" در ساعت 2026-05-17 02:09:18 برای همیشه تعلیق کردن و این معنی رو فهمیدم که باید برم و تیکت بدم تا ببینم موضوع چیه چه موضوعی که من خودم خبر ندارم و آنقدر هم از خودم مطمئن بودم چون میخواستم به تیم هلپری آرساکیا بپیوندم و نباید مرتکب به جرمی میشدم و از یک قسمت دیگه کلی تایم زده بودم برای دسته ویژه که الان هم نوبت تست ام هست ولی خب و بعد از گذشت از این موضوع ها سری رفتم تیکت دادم به بخش ارتباط با منیجر یا مدیریت اما الان میتونم بگم ۳ روزه گذشته و جناب آقای @Sajjad به اون تیکت پاسخی فرستادن و گفتن: بنده هیچ اطلاعی ندارم که چرا شما تعلیق شدین و باید منتظر بمانید تا آقای Kamyab پاسخ شما رو بدهد و من سپس صبر کردم و دیشب یک وضعیتی رو برای آقای Kamyab فرستادم جواب اون رو داد ولی نگفت دلیل تعلیق منو و جواب تیکت رو هم نداده و من دسته ویژه که براش زحمت کشیدم و هلپری بخصوص من دائمن بخاطر شانس خوبم نمیتونم هلپر بشم آنقدر من بدبختم و اکانتم هم معلوم نیست به چه دلیلی تعلیق شده🙂 من همچنان منتظر پاسخ شما دوستان می‌مونم لطفا اکانت من رو آنبن و اگر مرتکب به جرمی شدم بگید حداقل بدونم ممنون. #در_حق_PeyGir_ناحقی_شده مدارک (فیلم یا عکس): UCP PeyGir و مدارک Kamyab بر علیه من
    2 امتیاز
  6. سلام خوشگلا حالتون خوبه؟ اومدیم با یک تاپیک قرعه کشی دار. تویه این تاپیک همه شما دوستان یک جوک میگید. و هرکی جوکش بیشتر واکنش خورد برنده قرعه کشی میشه. و قرعه‌کشی به این صورته که اگر این پست 25 واکنش بخوره یک ماشین Turismo اگر 35 واکنش یک ماشین Bullet و اگر هم 50 واکنش یک ماشین infernus و این هم بگم این قرعه کشی از الان شروع و در دوشنبه هفته آینده که میشه تاریخ 4-3-1405 تمام میشود. و این قرعه کشی یک برنده دارد. @ArthurMorgan @Anime @NalenGi @AmirMahdi @Sajjad @Ali @NeverLess @SAITO @Toofan @AliExpert @Semtex@LighTeR @DayiMehran @BigMeeti @BigMeetiSuperUltraProMax @ShibeMarG @Berserker @Mehrdad @LuciaN @VisuaL @Neverlose @CheRy @TakeOff @AmirMamad @Ara @HiGHBalaaCH @Yuu @Beigi @Scorpro @AbbasMZ @Meht @AlCheMy @visage برندارید کاره دسته خودمه
    2 امتیاز
  7. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: ایشون در خواست دوئل داشتن با بنده و موقع باخت در جمع +۵ نفر به بنده بی احترامی کردن • مدارک (فیلم یا عکس):
    2 امتیاز
  8. فستیوال دسته متوسط طی این اطلاعیه از این به بعد برترین ۲ دسته متوسطی که در دو ماه بیشترین تعداد Turf را داشته باشد (Top/)، جوایز زیر به هر یک از اعضایی که بیش از 21 روز در فکشن حضور داشته باشند تعلق می‌گیرد: رتبه 1: $200,000 BSMats 30,000 100 عدد Respect Points رتبه 2: $100,000 BSmats 15,000 50 عدد Respect Points نکته: پس از فستیوال Turf ها ریست می‌شود و فستیوال جدید آغاز می‌شود. همچنین دسته متوسط های برنده و بهترین گانگسترها در این تاپیک قرار می‌گیرد. از لینک http://agsa.arsacia.ir/factions/ ظرفیت دسته متوسط ها را بررسی کنید و ثبت نام کنید تا دیر نشده. ساعت و تاریخ شروع فستیوال: 2020-07-15 ساعت 15
    1 امتیاز
  9. درود بر تمام پلیر های ارساکیاگیم بچه ها هرکس 3 تا اهنگ دلخواهتون به اشتراک بزارید در همین تاپلیک که ازش استفاده کنیم (لطفا بیشتر از 5 تا نشه) https://uploadkon.ir/uploads/8a6015_26Sajad-Shahi-3AM.mp3 1 https://uploadkon.ir/uploads/97fa15_26-RapRelease-Doodi-Amin- 2 https://uploadkon.ir/uploads/e54515_2604-Fall.mp3 3 https://uploadkon.ir/uploads/1aa915_2605-Harifam-Ni.mp3 4 https://uploadkon.ir/uploads/5c1215_264-5958580534023038070.m4a 5 لطفا خواهشا بحث درمورد هیچ خواننده ای نباشه فقط اهنگ بفرستید لطفا اگر میشه ری اکشنم بزنید گناه دارم @Aras @EDWARD @Arash @Robert @Kamyab @Sajjad @Ali @Tommy @Toofan @EnDWaY @SaySeti @ELN @Rizo @Sandy @Vintus @Mehrdad @RoDaKi @Kairos @Fix @SanSooR @TooRagi @POOBON @Masoume @Nigga @Nigger @Lad @Masdud @Taliver @VioLen @Universe @Masum @AmirMahdi @WhiteCollar @AngeI @Omid @Roast @Hydro @PermanenT @LinGard @NalenGi @OghYanooS @Terible @ZeRoX @Roozbeh @Hushang @Soulja @Shifo @Hadiseh @LighTeR @Snipe @HaajAqA @MILADemon @Pokers @FcPoker @Emilio @Emilia @Dea @Collection @SqL @AimLooK @Haadi @Godjackson @QaFeL @AliAkOmA @Crack @Fuluki @ImYasiiN @UpRoaR @Amirsezar @Roz @Markeloff @Captain @Sami @Farab @Parsi @RealFarzad @Elmira @ELM @DictatoR @AlBeRT @Wine @Karim @KarimKhan @ella @ElmiraKamrani58 @Mohny @ZakharAsli @SaDaFi @SaLiOne @MooN @Puri @Slap @Exit @Fazaei @Fayez @BigMeeti @Ezi @Mute @Allah @Varagh @Olden @Scop @TheHeRo @Tijay @Carroll @TaCo @andiya @Danth @Shapur @Tiem @Thugger @Daddy @Y4S @Pedi @tuka @StormRage @AmoReza @Ting @Genius @207 @Syd @GHIYAM @Matinjli @Shemr @EliTe @KaTa @AmoEhsan @AmirHoxeiN @AmiirHosseiN @sHaFaQ @Osip @Forces @AmirAbas @Kanan @Abuzar @VisuaL @Tak @Takaya @Silver @SilentAiM @KaDkHoDaa @MiLaD @RoTiS @BaBaa @Builder @HoxeiN @PeerLeSS @iNaRuTo @LOPY @NothingLeft @RevenT @Destroyer @Scorpro @Movement @Sebastian @SARBAZZEMESTAN @Expert @Ara @Morad @PersianGulf @Jacker @ARMiiN @TooRagi @SweaT @Semtex @Afy @AmirLeGenD @DoNaLd @SaIeh @Salvage @Williams @Mobiina @DeeR @Drage @Makima @RaHi @Leon @XuDo اگر کسی تگ نکردم ببخشید🫂❤️ منتظر ری اکشن و اهنگ هاتون هستم
    1 امتیاز
  10. سلام دوستان، میخوام CMD های خود SA:MP رو اینجا به زبان فارسی براتون بذارم، امیدوارم که به کارتون بیاد. نکته مهم: خیلی از این دستورات در لانچر و AG:SAMP تغییر یافته‌اند و یا غیرفعال شده‌اند. این دستورات فقط برای نسخه اصلی SA:MP می‌باشد. جهت دیدن دستورات خود بازی به ویکی مراجعه کنید یا از Help/ استفاده کنید. کامند ها: Q/ (بستن بازی) Quit/ (بستن بازی) [Save [Extra/ (ذخیره مختصاتی که در آن حضور دارید به همراه اطلاعات دیگر مانند زاویه ایستادن، اسلحه‌ای که دارید، اسکین و...) (در پوشه رو به رو ذخیره می‌شود: Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\Savepositions) [FPSLimit [20-90/ (محدود کردن FPS تا یک عدد بین 20 تا 90) [PageSize [10-20/ (تغییر خط های چت باکس از 10 تا 20) TimeStamp/ (نمایش زمان قبل از هر خط لازم در آرساکیا) DL/ (نمایش مشخصات Vehicle) Interior/ (نمایش ایدی Interior در چت) HeadMove/ (فعال/غیرفعال کردن چرخش کله ی بازیکن ها) RS/ (مثل Save/ هست و مختصات شما و زاویه ایستادن شما رو ذخیره میکنه) (در پوشه رو به رو ذخیره می‌شود: Documents\GTA San Andreas User Files\SAMP\rawpositions) AudioMSG/ (این دستور در لانچر غیرفعال شده) سمپ: وقتی یک موسیقی، صدا و در کل Audio پخش میشه یک پیغام "(Audio Stream: (Music Link" نمایش داده میشه، با این دستور می‌توان غیرفعال کرد. Mem/ (نمایش مقدار استفاده شده مموری) NameTagStatus/ (اضافه شده در نسخه 0.3x سمپ؛ وقتی فعال باشه و AFK باشیم، یک ساعت شنی کنار Name Tag نمایش داده میشه) CMPStat/ (کاربردش رو نمیدونم) Rcon/ (سیستم کنترل سرور سمپ) (این دستور بخش‌های زیادی دارد و در این مقاله نمی‌گنجد، برای مثال دستور لاگین: [Rcon login [Password/) کامند های اضافه شده در نسخه 0.3.7: FontSize/ (تغییر سایز فونت از 3- تا 5) TogObjLight/ (نور آبجکت های نور دار رو قطع میکنه مثل نور نئون) CTD/ (نمایش توضیحات دوربین) HudScaleFix/ (برای Radar و HUD هست تو resolution های مختلف) کامند های حذف شده در نسخه‌های قدیمی‌تر: PM/ (این کامند به طور Default روی سمپ بوده که همه میتونستن پیام بدن اما ریموو شده و آرساکیا همین CMD رو برای Staff ساخته) TPM/ (این کامند به طور Default روی سمپ بوده که بر اساس SetPlayerTeam میتونیم با پلیرهای با Team یکسان چت کنیم.) TestDeath/ (خیلی وقته حذف شده و بنده نمیدونم کاربردش رو) کامند های مخصوص Debug (پیشرفته‌تر): Vehicle/ (انداختن ماشین) V/ (مثل Vehicle/) VSel/ (نمایش لیست ماشین برای Spawn در صورت ندونستن ایدی ماشین) Player_Skin/ (انتخاب اسکین برای پلیر) توضیحات کامل‌تر: دستور Save/ در On-Foot به شما یک AddPlayerClass با پارامترهای SkinID و X و Y و Z و Angle و Weapons می‌دهد. دستور Save/ در On-Car به شما یک AddStaticVehicle با پارامترهای VehID و X و Y و Z و Angle و Col1 و Col2 می‌دهد. دستور RS/ فقط به شما مقادیر XYZ و Angle را می‌دهد. تصویر مثال برای زمانی که NameTagStatus که روشن باشه: آخرین ویرایش: 6 مرداد 1404
    1 امتیاز
  11. سلام و درود خدمت بازیکنان عزیز، نسخه جدید مود ماشین ایرانی اندروید در اختیار شما عزیزان گل تغییرات این نسخه، • دارای 405 پارس و ماشین های دیگه • ساخته شده با تکسچر های بازی و حجم کم • رفع کرش شدن در بازی • رفع باگ در ماشین ها (ماشین چهار در روی دو در) (در های عقب نمایشی و بدون باگ) • کم حجم • قابل اجرا با تمامی پردازنده های اندروید • و.... نمای کمی از مود، لینک دانلود==> کلیک • حجم کلی 88MB • حتما خوانده شود: فایل gta3.img را به این قسمت کپی یا استخراج کنید, Android data ir.arsacia.sa files texdb. ری اکشن یادت نره مشتی ❤️ موفق باشین.
    1 امتیاز
  12. https://www.aparat.com/v/fng3pc4 هاید شد دوباره گزاشتم
    1 امتیاز
  13. ♡Romantic♡ ----------------------------------------------------------------------- ☆بلاخره بعد از چند روز تمومش کردم🥲 ☆مرسی که با لایک و کامنت ازم حمایت میکنین🤍 ☆منتظر کار های جدیدتر باشین!😍 ----------------------------------------------------------------------- ☆قبل فتوشاپ: Download
    1 امتیاز
  14. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود فحاشی بی دلیل کردن • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/9b4420_26VID-20260520-112047-218.mp4
    1 امتیاز
  15. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: درود فحاشی انجام دادن بی دلیل پیگیری شود • مدارک (فیلم یا عکس): https://uploadkon.ir/uploads/b2e520_26VID-20260520-111710-012.mp4
    1 امتیاز
  16. https://uploadkon.ir/uploads/362619_262055902347943997440.mp4 امیدوارم خنده به لبتون بیاره
    1 امتیاز
  17. شاید توی دنیای موازی Click Here OLD SCHOOL
    1 امتیاز
  18. https://www.aparat.com/v/gyqjod3 @Sandy @NeVeR @NeverKill @Neverlose @ReVeN @DictatoR @Perfect @pe3a @Peak @Pedaram @Pedaret @Mobinna @Elmira @ELM @Berserker @AmirLeGenD @AmirLeoN @Roya @nia @ImFaTi
    1 امتیاز
  19. https://uploadkon.ir/uploads/ba2720_26VID-20260520-145926.mp4 خوشتون اومد حمایتم کنید @AhuRaMazDA @Aarman @Dayie7 @aryan82 @KarDorost @DerDevil @Eroded @iDA @BigMeeti @Allah @MooN @ZeRoX @Arda @Kimiya @Aqrabe @Daenerys @DawN @SanSooR @RevenT @POrAnG @AngeI @New @arya @Fayez @BigMeeti @LOPY @Beyonder @AmirBerLyN و بقیه عزیزان
    1 امتیاز
  20. • عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فروش بالا استند • مدارک (فیلم یا عکس):
    1 امتیاز
  21. خورشید نمی‌مونه پشت ابر! Click فور فان وار بدین😋
    1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
×
×
  • اضافه کردن...