تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 05/18/2026 در همه بخش ها
-
سلاااااااااااامعلیکممممممممممم اندراحوال🗿 خب آقا پارت ۹ رسید😂😂 پارت ۸ رو زدم ولی خسیس بازی در آوردید ری اکشن نزدید، منم خسیس بازی در آوردم جایزه هم ندادم🗿🫵 جهت مشاهده کلیک کنید✨ پارت های قبلی🗿👇 پارت ۱ | متی میم🎯 پارت ۲ | متی میم😶🌫️ پارت ۳ | متی میم👻 پارت ۴ | متی میم🌿 پارت ۵ | متی میم⚡ پارت ۶ | متی میم🍉 پارت ۷ | متی میم❄️ پارت ۸ | متی میم🌏 ری اکشن یادت نره سید🗿🫵29 امتیاز
-
7 امتیاز
-
سلااااااام سلاااااااااام گل پسر های نمونه امیدوارم که احوالتون عالی باشه و ایام به کام باشه برگشتیم و عرض کردم که اگر ری اکشن ها زیاد باشه میریم سراغ پارت های بعدی (( ری اکشن ها زیاد جالب نبود ولی جدی ایولا )) و سرانجام از اونجایی که خیلی دوستون دارم میریم سراغ پارت دوم ولی این پارت فرق داره اگر تعداد لایک های این پست بالای 20 نفر برسه ما یک قرعه کشی باحال بین کسایی که ری اکشن قلب زدن انجام میدیم (( جایزه محفوظه و نمیگم چیه )) پارت دوم میم های آرساکیا با BlackFlash "پارت اول میم آرساکیا با BlackFlash" اینم از بچه های گل فروم و همچنین بقیه عزیزانم یادتون نره لایکا بالای 20 باشه تا پارت سه منفجر کنیم5 امتیاز
-
📰 ارساکیا نیوز | گزارش از دل انجمن سلام به همهی عشق هایه داداش آرساکیا 🔥 چخبرررر؟ اومدیم یه سر بکشیم ببینیم تو انجمن چه خبره، کی داره گاز میده، کی داره میم میسازه، کی هم داره باگ گزارش میکنه و اعصابش خط خطیه 😅 بزن بریم 👇 ━━━━━━━━━━━━━━━ 🚗 ماشینبازا هنوز ولکن نیستن تو بخش وسایل نقلیه هنوز بحث سر اینه که «کدوم ماشین بیمه نمیندازه؟» «کدوم برا روزمره بهتره؟» «Turismo خوبه یا الکی اسم در کرده؟» هر کی یه نظری میده، یکی میگه سرعت مهمه، یکی میگه خرجش مهمه، یکی هم میگه فقط قیافه داشته باشه بسه 😐 خلاصه ماشینبازا هنوز سر موضعن. ━━━━━━━━━━━━━━━ 😂 طنز؟ نه داداش، شده آرساکیا میم! بخش طنز دیگه رسماً تغییر کاربری داده. ۹۰ درصد شده میم درباره خود سرور 😂 از اتفاقات عجیب گرفته تا سوتیها و داستانای داخل بازی. یکی یه میم میذاره، اون یکی روش میم میسازه. زنجیرهی خنده قطع نمیشه اصلاً. ━━━━━━━━━━━━━━━ 💬 گفتگوی آزاد؛ هر کی یه چیزی میگه اینجا دیگه هرچی بخوای پیدا میشه. یکی آموزش میذاره، یکی سوال میپرسه، یکی میاد فقط بحث راه بندازه. آموزش کمحجم کردن ویدیو هم گذاشته بودن که به درد اونایی میخوره که رکورد میگیرن بعد سیستمشون میگه: «داداش جا ندارم!» 😭 ━━━━━━━━━━━━━━━ 🛠 **بخش مشکلات؛ خط مقدم داستان** اینجا دیگه شوخی نداریم. باگ، مشکل، گیر، ارور… هرچی هست میاد اینجا. بعضیا واقعاً دارن با دل و جون گزارش میدن. پیگیری پشت پیگیری. ولی هنوز خبری از بتا تستر شدن نیست 😐 (حالا اسم نمیاریم کیا هستن، خودشون میدونن 😏) ━━━━━━━━━━━━━━━ ⚠️ پیشنهادات و انتقادات فعلاً قفل 🔒 بخش پیشنهادات فعلاً بسته شده. بعضیا میگن چرا، بعضیا میگن کی باز میشه، بعضیا هم فقط نگاه میکنن. باید دید داستانش چیه جلوتر. ━━━━━━━━━━━━━━━ حرف اخر 🔥 انجمن هنوز زندهس. میم هست، بحث هست، حرص هست، خنده هست. یکی آرومه، یکی عصبانیه، یکی با همه دوسته. ولی تهش همهمون یه جا جمع شدیم: آرساکیا. فعلاً همین بود عشق هایه داداش 😎 تا مجلهی بعد… _نویسنده و زحمتکش این مجله: KinGmT_ ✍️5 امتیاز
-
https://aparat.com/v/qjn2ghs سلام اومدیم با پارت جهار ebad meme @Crack @Tondbad @Hark @Ebad @Rezio @Reo @Sajjad @KoM @Setare @Slap @Ezi @Wins @Move @Movement @ahma @Ram @rahman @ELN @ELM @CADE @Teragor @Jozi @jack1380 @YaaS @Y4S @R29 @Sandy @Feramarz @YaMaZaKi @D0KY @Edrik @Thomas @Se7eN @Eagle @Dia @Smart @Road @Rond @Ronaldinho @ReaI @K0MAIL @Tommy @Blum @CeliCa @Anime @CoMBo @CLS @DiViNePoWeR @DrMokhber @EdiePulaski @BaTTLe @Empratur @FerFerY @Grants @KaTa @Karadayi @JYaMaCh @KinGmT @ijoker @LennoN @Lenovo @maahii @Omid @Mahyar68 @MaShDi @methanol @mmdTurbo @PeTroX @Rayner @RealBLF @ReaCTioNez @realELN @ELM @Refugee @Robinson @SaMeR @Saraj @SaySeti @SKANDAR @SoPrano @SweaT @Taaha @Tak @Taliver @Toofan @Weak @T800 @MaSaKo وبقیه لطفا ری اکشن3 امتیاز
-
( دلی ) https://www.aparat.com/v/fma4tly @Sandy @Neverlose @AmirLeGenD @pe3a @ELM @Elmira @Peak @DictatoR @ReVeN @Berserker @Berserk @ImFaTi @Pretty @Mobinna @Rizo @Nika @nia @Ho3ein032 @PoddiN @Osip @Petroz @PeToS @PeTroX @AbbadDn2 امتیاز
-
درود بر تمام پلیر های ارساکیاگیم بچه ها هرکس 3 تا اهنگ دلخواهتون به اشتراک بزارید در همین تاپلیک که ازش استفاده کنیم (لطفا بیشتر از 5 تا نشه) https://uploadkon.ir/uploads/8a6015_26Sajad-Shahi-3AM.mp3 1 https://uploadkon.ir/uploads/97fa15_26-RapRelease-Doodi-Amin- 2 https://uploadkon.ir/uploads/e54515_2604-Fall.mp3 3 https://uploadkon.ir/uploads/1aa915_2605-Harifam-Ni.mp3 4 https://uploadkon.ir/uploads/5c1215_264-5958580534023038070.m4a 5 لطفا خواهشا بحث درمورد هیچ خواننده ای نباشه فقط اهنگ بفرستید لطفا اگر میشه ری اکشنم بزنید گناه دارم @Aras @EDWARD @Arash @Robert @Kamyab @Sajjad @Ali @Tommy @Toofan @EnDWaY @SaySeti @ELN @Rizo @Sandy @Vintus @Mehrdad @RoDaKi @Kairos @Fix @SanSooR @TooRagi @POOBON @Masoume @Nigga @Nigger @Lad @Masdud @Taliver @VioLen @Universe @Masum @AmirMahdi @WhiteCollar @AngeI @Omid @Roast @Hydro @PermanenT @LinGard @NalenGi @OghYanooS @Terible @ZeRoX @Roozbeh @Hushang @Soulja @Shifo @Hadiseh @LighTeR @Snipe @HaajAqA @MILADemon @Pokers @FcPoker @Emilio @Emilia @Dea @Collection @SqL @AimLooK @Haadi @Godjackson @QaFeL @AliAkOmA @Crack @Fuluki @ImYasiiN @UpRoaR @Amirsezar @Roz @Markeloff @Captain @Sami @Farab @Parsi @RealFarzad @Elmira @ELM @DictatoR @AlBeRT @Wine @Karim @KarimKhan @ella @ElmiraKamrani58 @Mohny @ZakharAsli @SaDaFi @SaLiOne @MooN @Puri @Slap @Exit @Fazaei @Fayez @BigMeeti @Ezi @Mute @Allah @Varagh @Olden @Scop @TheHeRo @Tijay @Carroll @TaCo @andiya @Danth @Shapur @Tiem @Thugger @Daddy @Y4S @Pedi @tuka @StormRage @AmoReza @Ting @Genius @207 @Syd @GHIYAM @Matinjli @Shemr @EliTe @KaTa @AmoEhsan @AmirHoxeiN @AmiirHosseiN @sHaFaQ @Osip @Forces @AmirAbas @Kanan @Abuzar @VisuaL @Tak @Takaya @Silver @SilentAiM @KaDkHoDaa @MiLaD @RoTiS @BaBaa @Builder @HoxeiN @PeerLeSS @iNaRuTo @LOPY @NothingLeft @RevenT @Destroyer @Scorpro @Movement @Sebastian @SARBAZZEMESTAN @Expert @Ara @Morad @PersianGulf @Jacker @ARMiiN @TooRagi @SweaT @Semtex @Afy @AmirLeGenD @DoNaLd @SaIeh @Salvage @Williams @Mobiina @DeeR @Drage @Makima @RaHi @Leon @XuDo اگر کسی تگ نکردم ببخشید🫂❤️ منتظر ری اکشن و اهنگ هاتون هستم2 امتیاز
-
بچه های غیور اسپان رو تگ کنین👍🏻😂 همونایی که سانرایس مدل ۹۰ خونگی تو پاچه میکنن همون کسایی که با شلوار کردی دنبال سانرایس و تمپا میگردن همونایی که میگن ماشین فرسسسسسسسل همونایی که میگن یه گله آدمو برا یه سانرایس ادو ۲k نئون سفید دنبال خودشون میکشن همونایی که محسن لرستانی پلی میکنن و بقیه هم جو گیر میشن 🤙🏻بنازم بچه های غیور اسپان🤣🤣🤣🤣🤣🤣🔥 فقط از تیم ارساکیا خواهشمندم این سانرایس و تمپا رو حذف کنین🤣 تموم مشکلات The Server is full مال همین سانرایس و شلوار کردیه😂2 امتیاز
-
به نام قدرت مطلق، که هستی را سرشت چو گل در باغ هستی، آفرینش را نوشت سازنده: *** سلام به تمام شهروندان پرتلاش و قانونمدار آرساکیا! هفتهای پر از اتفاقات هیجانانگیز رو پشت سر گذاشتیم؛ از تحولات بازار گرفته تا ماجراهای غیرمنتظره در سطح شهر. بیایید با هم نگاهی بندازیم به مهمترین رویدادهایی که این هفته شهر ما رو تحت تأثیر قرار داد. 📈 بازار داغ؛ فرصتهای جدید و رقابت شدید! 💰 این هفته شاهد افزایش چشمگیر فعالیت اقتصادی در سطح شهر بودیم. مغازهها و بیزنسهای مختلف، از فروشگاههای قطعات خودرو گرفته تا املاک، با هجوم مشتریان روبرو شدند. گزارشها حاکی از آن است که تقاضا برای برخی خودروهای کمیاب و خانههای لوکس به شدت افزایش یافته و قیمتها نیز روند صعودی داشتهاند. این وضعیت، فرصت خوبی برای شهروندانی است که قصد سرمایهگذاری یا شروع یک تجارت جدید را دارند. البته، رقابت در این بازار حسابی داغ است و تنها با برنامهریزی دقیق و هوشمندی میتوان سهم بازار را از آن خود کرد. تیم اقتصادی آرساکیا در حال بررسی راهکارهایی برای تسهیل ورود سرمایهگذاران جدید و ایجاد ثبات بیشتر در بازار است. ________________________________________ 🚓 عملیات ویژه پلیس؛ امنیت در اولویت! 🚨 نیروهای زحمتکش پلیس راهنمایی و رانندگی به رهبری @DawN @Omid @AngeI و همچنین پلیس مبارزه مواد مخدر به رهبری @Scorpro، این هفته چندین عملیات موفقیتآمیز را در سطح شهر به اجرا گذاشتند. با تشدید گشتزنیها و اجرای طرحهای امنیتی، تلاش برای پاکسازی شهر از باندهای تبهکار و توزیعکنندگان مواد مخدر با جدیت بیشتری دنبال شد. در جریان یکی از این عملیاتها، یک باند بزرگ قاچاق کالا که با تراکر قصد ورود محمولهای غیرقانونی را به شهر داشت، توسط ماموران ویژه و خبره مبارزه با مواد مخدر شناسایی و متلاشی گردید. همچنین، شاهد برخورد قاطع با رانندگان متخلف و مخلان نظم عمومی بودیم. از شهروندان عزیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک، بلافاصله با پلیس از طریق شماره اضطراری ۱۱0 تماس حاصل فرمایید. ________________________________________ 🚑 خدمات اورژانسی؛ هر نفس، یک زندگی! ❤️ تیم پزشکی بیمارستان مرکزی به رهبری @NothingLeft و قائم مقام @DoNaLd نیز در هفتهای پرکار، دهها مورد امدادرسانی و مداوای اضطراری را به بهترین نحو انجام دادند. از حوادث رانندگی که موجب آتش سوزی شده گرفته تا موارد اورژانسی که نیاز به رسیدگی فوری داشتند، پرستاران و پزشکان فداکار ما شبانهروز در حال خدمترسانی بودند. طبق آمار، تعداد مراجعات به دلیل جراحات ناشی از درگیریهای خیابانی نیز نسبت به هفتههای گذشته کمی افزایش یافته است که نیاز به هوشیاری بیشتر شهروندان و رعایت قوانین شهروندی را یادآوری میکند. ________________________________________ 💐 بخش پایانی و خداحافظی 👋 هفتهای پرخبر را پشت سر گذاشتیم و دیدیم که زندگی در آرساکیا هیچوقت تکراری نیست. از تلاشهای اقتصادی گرفته تا حفظ امنیت و ارائه خدمات حیاتی، همه و همه دست به دست هم میدهند تا این شهر برای ما زندهتر و واقعیتر باشد. از همه شهروندان عزیز که همکاری خود، به این پویایی کمک میکنند، سپاسگزاریم. به یاد داشته باشید که هر تصمیم و هر اقدام شما، بخشی از داستان بزرگ آرساکیا است. منتظر رویدادهای جذابتر در هفته آینده باشید! با احترام، @iRaMaN از شهردار @Movement و شهروندان گرامی آرساکیا گیم دعوت میشود برای خوندن مجله لیست تگ ماله خودمه، خودم تایپ کردم کسی بر نداره 😡2 امتیاز
-
بهترین / صمیمی ترین ، رفیقاتو تگ کن 😂❤️ https://www.aparat.com/shorts/2055403697267134464 @AmuSaman @Terrorism @Mythic @LoDBorK 😂❤️🔥1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: تمام کسانی که ازشون شکایت بی مورد توسط این فرد شده. • توضیحات: درود و وقت بخیر خدمت پاسخ گویه محترم ، بنده قبلا هم بخاطر شکایت های متعدد و بیمورد ایشون شکایت کرده بودم اون موقع نیکشون Storm.. بوده که اقای مهرداد عزیز گفتن که در صورت بروز شکایت های بی مورد دوباره ایشون مجازات خواهد ولی ایشون هنوز مجازات نشده و به کار خودشون ادامه میدن ، ایشون هیچ تسلطی بر روی بر قوانین سرور نداشته و بخاطر همین شکایت بی مورد انجام میدن ، این دفعه دیگه باید ایشون به اشد مجازات خود برسند. به غیر این شکایت های که میزارم هزاران شکایت وجود داره حیف بنده نمیتونم قرار بدم چون از بنده شکایت نکرده ولی شاهد زیاده. موفق و موید باشید. • مدارک (فیلم یا عکس): این شکایت ایشون رد شده و به اشتباه تایید شده👆 میتونید چک بدید و این دو شکایتی که این پایین میزارم هم مربوط به بنده هستن که ایشون میخواستن به هر روشی که شده بنده رو مجازات کنن👇1 امتیاز
-
درود عزیزا به آموزش قرار دادن پست عضویت فکشن خوش آمدید همانطور که میدانید دیگر در فروم چیزی به اسم درخواست عضویت نیست و با آپدیت جدیدی که اومد... دیگر لازم نیست در فروم پست بدید خب بریم برای آموزش شما باید وارد NUCP بشید تا بتوانید پست عضویت قرار دهید آدرس NUCP: Sa.arsacia.ir وقتی که با اکانت خود لاگین کردید در NUCP برید به بخش اقلیت ها نکته: شما فقط در روز شنبه ساعت ۱۹ تا روز یک شنبه ساعت ۱۹ میتوانید پست دهید در غیر این صورت نمیتوانید پست دهید خب بعد در زمانی که مشخص شده وارد بخش اقلیت ها میشید و اگر دیدید اقلیتی هست که نیازمند عضو هست برید روی اقلیت مورد نظر کلیک کرده و روی گزینه ی آبی در خواست عضویت کلیک کنید بعد وارد یک مکان میشید که می توانید فرم پر کنید بعدش که فرم رو پر کردید درخواست را ارسال کنید... بعد از اینکه مسئولین پست شما رو بررسی کردن شما در اولویت می روید نکات خیلی مهم ۱. در بازی از دستور linkforum/ برای اتصال اکانت انجمن به اکانت گیم استفاده کنید چون نیاز هست ۲. هرگز بعد از ارسال در خواست روی گزینه ی لغو در خواست عضویت کلیک نکنید چون پست شما رو حذف میکند امید وارم از این آموزش لذت برده باشید سوالی داشتید بپرسید اگه لایک ها بالا باشه و تحریم ها بگذارن براتون ویدیو نیز آپلود میکنم بدرود عزیزانم1 امتیاز
-
♡Romantic♡ ----------------------------------------------------------------------- ☆بلاخره بعد از چند روز تمومش کردم🥲 ☆مرسی که با لایک و کامنت ازم حمایت میکنین🤍 ☆منتظر کار های جدیدتر باشین!😍 ----------------------------------------------------------------------- ☆قبل فتوشاپ: Download1 امتیاز
-
سلام و درود. اومدیم با پارت دیگه ممنون از کسانی که بهم انرژِی دادن. پارت 2 پارت 1 ممنون میشم با ری اکشن گذاشتن حمایت و انرژی بدین. ری اکشن بزنید❤️1 امتیاز
-
درود عرض ادب خدمت دوستان گلم بازم با یه اموزش دیگه امدم اموزش ورود به NUCP برای اندروید و PC لینک 2 ویدئو رو میزارم امید وارم این آموزش به درد شما خورده باشه💙 لینک. ورود به NUCP https://Sa.ArSaCiA.iR/ https://up.20script.ir/do.php?filename=a9da-InShot-۲۰۲۶۰۳۳۰-۱۵۱۶۲۸۲۷۲.mp4 Pc https://up.20script.ir/do.php?filename=a9da-InShot-۲۰۲۶۰۳۳۰-۱۴۲۱۴۶۴۵۶.mp4 اندروید1 امتیاز
-
سلاممممممممممممم علیکمممممم سلاطین اندر احوال💞 آقا پارت ۵ رو زود ساختیم سرویس کردید منو، خلاصه که خیلیا رو آوردیم سوژه کردیم از رنک بالا بگیر تا نرمال پلیر🗿🫵 خلاصه که پارت ۶ رو هم بزودی میزارم👀💘 برای مشاهده کلیک کنید✨ پارت ۱ | متی میم💕 پارت ۲ | متی میم💯 پارت ۳ | متی میم💫 پارت ۴ | متی میم🎉 @BalaaCh @ZeRoX @iMohammad @iMohammadAmin @Mute @MaKTaB @SaDaFi @ORTEGA @Salvage @ZakharAsli @Karadayi @JeffreyEpstein @207 @ELM @Danth @Tofaan16 @AlBeRT @AmirLeoN @DictatoR @HiGHBalaaCH @Die @Tiem @Tohi @Masdud @AmuArsalan @Hemoso @PaulWalker @BaLLoCH @Shifo @Scorpro @Slap @Hadiseh @DoNaLd @LOPY @FeLan @Beast @Mary @SFC @BikaS @AmoReza @Parsi @Carlos @SAITO @HaajAqA @TeKrAri @Williams @Fayez @Bogart @TooRagi @EmamZaman @EmamZamanEG @Drage @Taaha @amukarim @AmuAbbas @Sushi @GodOfSniper @EnDWaY @Wine @Genius @BlaCKWoRlD @Integer @EnTeR @Destroyer @Syd @SydMasih @EDWARD @Edwards @fury3489 @FuRyGod @Andy @Empratur @Takavar @RealFarzad @Arda @DictatoR @Ardabil @ELN @MamadSaleh @AimBot @Areno @Y4S @Captain @YaS7ar @cristiano @Afy @PeTroX @PeyGir @Pink @FaiL @Destroyer @01G @Napoli @BiGAbbas @SaIeh @AmirBahram @G0DFATHER @RoTiS @Ayhan @BaTTLe @Vintus @Wise @AghANiMA @MasterAssassins @Mentor @UFC @Luckita @Lucka @Putin @Rezza @EiffeL @sHaFaQ @MohammadAli @Mohammad @tuka @BaBaa @Kairos @Andy @TheAnDriaS @Shemr @Eksir @HoxeiN @TheHaMed @LoDBorK @Ebad @FaRHaN @NightStorm @AmuHassan @CalaCe @POrAnG @Eroded @SKANDAR @assault @iNaRuTo @NalenGi @Awrsh @Nuclear @AliExpert @Lenny @MoSSaKeN @Tiem @Chris @Khaste @TheHeRo @Dakal @SdrMahdi @mamad293 @Hobit @NeverKill @Habs @TaShar @TakFaz @AmirMahdi @Karadayi @AdlerShilang @saam430 @SaaM @PeerLeSS @KoBeL @Vident @EziKhan @Ezi @StormRage @DerDevil @DrDep @sandyy @Sandy @Allah @MooN @VaNeX @Mehrdad @TheMatin @ZapasAghANiMA @PeDrY @Tak @FaiL @Abuzar @SaGhi @AmirEzraeel @SqL @Bavafa @Collection @Marti @RaVix @pediraaam @Varagh @Dayie7 @Radovid @SaLiOne @Winner @Karim @Fadaei @Anita @Panda @Davin @EzraeeI @RevenT @SharaB @Neverlose @Daddy @iAdwin @plays @IMOBIIN @RoKuO @daiya @Buff @Bold @shon @AdlerReza @Shahrooz @Forrest @Massimo @Masum @Aras @Roozbeh @LoNeR @Pooriya @Eror @Mobiina @MaSaKo @Sepas @KinGmT @Mehrsam @TheParsa @021Kidd @Nazaanin @Jalad @Arown @TakRang @Puyo @Almait @AmoEhsan @AmoReza @MuNDeGaR @NeX @BANDERI @RealFarzad @Virane @Integer @GamBroN @Bowler @Mazlum @MamadTaj @iBehzad @Nigga @Nigger @GuCCiFLaMe @Winter @Shaheen @ShaHeisenBerg @LuFo @Terible @Tijay @Beigi @EnTeR @Behrad @Artam @Opener @OldShoT @motekhases @MmdTc @Muz @AmuSina @Palp @imALiS @NoRecoil @Omid @Olden @Fazaei @LusT @imeysam @LordMeysam @Body @Freebird @Robert @Elmiraa @CalibeR @CeliCa @Wandy @Domino @Thug @ArmanD @iBehnam @imArmin @GodAboL @AmuArMaN @ArmoRed @Mythic @ZeranG @Rosha @Slap @Suffer @Sami @FrankCastIe @MamadRoast @ThePrince @Builder @Meqdad @New و بقیه بچه ها💘💕1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
«به نامِ نامیِ یزدانِ پاک» با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم و اعضای گرامی خانواده بزرگ “ارساکیا” مایلم صمیمانه از تمام عزیزانی که در ضبط این ویدیو همراهی، همکاری و حمایت داشتند تشکر ویژه کنم؛ بزرگوارانی که با وقت و انرژی ارزشمندشان، امکان ساخت این محتوا را فراهم کردند پارت دوم تراکر "New" پارت اول تراکر (تایملاین > بخش سوم) از بین رفقایی که ویدیو رو لایک میکنن، به قید قرعه به ده نفر 808 عدد طلای بازی تعلق میگیره پس از رفع محدودیتها، تامبنیل ویدیو بهطور کامل بازطراحی و تغییر داده خواهد شد 📌حمایت بیتردید ارزشمندترین حمایتی که میتونید از من داشته باشید، لایک کردن ویدیو و دنبال کردن کاناله. از همراهی همیشگیتون ممنونم❤️ 📌ویدیو از تمام عزیزانی که در انجمن، آپارات و یوتیوب حمایت کردن تشکر میکنم بزرگوارانی که با حضور، نظرات و انرژیشون این مسیر رو پُرجوش نگه داشتن همونطور که میدونید اولویت ما همیشه کیفیت بوده و برنامهٔ اولیه انتشار ویدیو هر دو هفته بود بعد از پارت سومِ تراکر برای رفع چند مورد فنی، برنامه ریزی، ارتقای کیفیت محتوا تصمیم گرفتم یک وقفهٔ کوتاه داشته باشیم تا روی این مسائل کار کنم و با یک تیم برگردیم. در ویدیوی بعد مهمان ویژهای خواهیم داشت که بیشک بسیاری از شما با مهمان محترم آشنا هستید. تلاش بر این است بهترینهای "ارساکیا" رو دعوت کنیم تا لحظات خوش، هرچند کوتاه برایتان رقم بزنیم از صبر، همراهی و حمایت شما صمیمانه سپاسگزارم 📌دعوت بدینوسیله از بزرگواران ذیل دعوت میشود در صورت تمایل، از تاپیک بازدید نموده و دیدگاههای ارزشمند خود را اعلام فرمایند در پایان از همه بزرگواران تقاضا میشود، در صورت صلاحدید، از تاپیک بازدید نموده و اینجانب را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود بهرهمند فرمایند؛ بیتردید بهبود کیفیت این محتوا بدون همراهی و بازخورد شما عزیزان میسر نخواهد بود. چنانچه نام برخی از اعضای گرامی در بخش دعوت ذکر نشده است، صرفاً به دلیل محدودیت زمان و عدم حضور ذهن اینجانب بوده و هیچگونه قصد و غرضی در میان نیست خانواده بزرگ "ارساکیا" همواره مایه افتخار است و حضور تکتک شما عزیزان ارزشمند و دلگرمکننده میباشد 📌تاپیکهای پیشنهادی1 امتیاز
-
سلام سلام به پارت دوم PeyGir میم خوش آمدید. متأسفانه پارت ۱ حمایت آنچنانی نشد و دوست داشتم پارت ۲ رو قرار بدم که اگر حمایت به اندازه کافی بود پارت ۳ هم بزارم ولی اگر آنچنان نبود دیگه نزاریم📿👋 و یک موضوع دیگه اینه که بخاطر شانس خوبم اکانت فروم اصلیم بن شده و نمیتونم اونجا قرار بدم. Part 2 Part 1 سوژه هایی که در این میم ازشون استفاده شده: @RaiZeR @AngeI @Kamyab @Farab @Ali @Karim @StormRage و خودم از یکسری عزیزان هم باید دعوت کنیم: @Lucka @TheAbolfazl @TheVisage @Varagh @RealFarzad @Nigga @MooN @SFC @Slap @Pooriya @Epstein @Chris @Scorpro @KnoT @RealBLF @Meht @Movement @Tiem @Tohi @Foz @Tondbad @KaRin @Karim @Semtex @Saleh @KinGmT @FRIX @Bold @EmamZaman @EmEmGametr @EmamZamanAJ @Vinak @Fayez @Azure @AliQooF @Shemr @S1TAKO @DoNaLd @LOPY @SAITO @iAdwin @pe3a @Vintus @McQueen @StormRage @Peak @AbbasMZ @Meli @Carlos @207 @AmoReza @Ting @SaySeti @DawN @ZakharAsli @CareLess @LaJBaZ @DaTiS @DayiMehran @AmirMehdi @AmirMahdi @irani @Iranian @iEslaM @SaDaFi @ELM @Wise @Peak @Haadi @TriBoss @TricKsteR @Terible @Sajjad @Dea @RedDragon @DerDevil @Arta @Morad @ZeRoX @Arda @Ezi @Mute @Expat @AliExpert @AirGod @HaajAqA @Tijay @DrDep @MamadSaleh @Sazo @Mobiina @GamBroN @Williams @ParsaKenzo @ARMiiN @RadYab @Parsi @Daddy @Nokhodi @Mehrab @Radow @JESI @andiya @Rond @hamiid @DeeR @Arnold @Salvage @PaKaR @Habs @arya @WiZaRD @Y4S @What @Wine @PeToS @Noted @LoDBorK @iBehzad @POrAnG @BuleOut @BIACK @Builder @SAAD @Cube @CheRy @FaiL @Wandy @ReaLGod @Roz @Yass @KaTa @AmNiaTProPlasUltraMaxBest @Zoolbia @sHaFaQ @VEZE @Sandy @AliAkOmA @KarDorost @karma @Allah @GOAT @Goji @Martyn @Ara @Palp @AlBeRT @Arash @RaSaM @ELN @CoMBo @Khast @daiya @MalikeTh @Sistani @Barq @Pretty @kord @LORD @NoSpread @Shifo @ShibeMarG @AdlerShilang @hate @FleuR @AghaHitman @Alef @Winner @Winter @New @TheArshiya @Omid @Bavafa @Syd @Mehr @Mehrdad @KoM @Hemoso @Hushang @FeLan @NalenGi @Ghafas @QaFaS @QaFeL @PabloEscobar و بقیه دوستان...1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
• به خانواده لیدرها و تیم کارکنان مجموعه آرساکیا گیم بپیوندید. • شرایط مورد نیاز جهت ورود: داشتن حداقل سطح ۲۵ برخورداری از اخلاق حرفهای، نظم فردی و پایبندی کامل به قوانین نداشتن بیش از ۱ سابقه Ban طی ۶ ماه اخیر مواردی که مشمول این قانون نمیباشند: AFK بودن بیش از حد نداشتن بیش از ۲ سابقه Mute طی ۳ ماه اخیر محرومیت از صحبت به دلیل اسپم، مشمول این قانون نمیباشد نداشتن بیش از ۲ سابقه AJail طی ۳ ماه اخیر آشنایی کامل با کلیات و جزئیات بازی برخورداری از سلامت کامل از نظر روحی و روانی داشتن حداقل ۱۵ سال سن داشتن حداقل ۵۰ پست فعال در فروم • فرم ثبت نام در تیم: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • سن واقعی: • اسم واقعی: • تعداد ساعات فعالیت روزانه شما: • قصد لیدر شدن در کدام دسته ها را دارید؟ (دسته ملایم، متوسط و ویژه) • برای چه می خواهید به تیم کارکنان ملحق شوید؟ • آیا تأیید میکنید که تمامی قوانین در این صفحه را بهطور کامل مطالعه کردهاید و متعهد به رعایت آنها هستید؟ (بله یا خیر) • نحوه اولویتبندی و انتخاب لیدر • فرآیند اولویتبندی و انتخاب لیدر بر اساس سیستم امتیازدهی زیر انجام میشود: • امتیازات مثبت در صورتی که طی ماههای اخیر بیش از ۳۰ روز عضو تیم هلپرها بوده و بدون خروج از تیم فعالیت داشته باشید، ۶۰ امتیاز مثبت دریافت خواهید کرد. چنانچه در اقلیتی که نیاز به لیدر دارد عضو بوده و دارای رنک +۳ باشید، امتیاز به شرح زیر محاسبه میگردد: رنک ۳: ۳۰ امتیاز رنک ۴: ۴۰ امتیاز رنک ۵: ۵۰ امتیاز در صورتی که در همان دستهای که نیاز به لیدر دارد، در یکی دیگر از اقلیتها دارای رنک +۳ باشید، ۲۰ امتیاز دریافت خواهید کرد. داشتن بیش از ۲۰ ساعت فعالیت در ماه گذشته، ۱۵ امتیاز و داشتن بیش از ۶۰ ساعت فعالیت در ماه گذشته، ۲۵ امتیاز به همراه خواهد داشت. در صورت داشتن سطح بالاتر از ۷۰، ۱۰ امتیاز؛ سطح بالاتر از ۱۰۰، ۲۰ امتیاز؛ و سطح بالاتر از ۱۵۰، ۳۰ امتیاز دریافت میکنید. در صورتی که در اقلیتی که هماکنون نیاز به لیدر دارد، سابقه لیدری داشته باشید، ۳۰ امتیاز مثبت لحاظ میشود. در صورتی که سابقه لیدری در هر اقلیت دیگری داشته باشید، ۱۵ امتیاز مثبت دریافت خواهید کرد. * (در صورت دریافت امتیاز بالاتر از بند قبل، این امتیاز اعمال نخواهد شد.) داشتن سابقه عضویت در تیم ادمینها، ۳۰ امتیاز مثبت به همراه دارد. چنانچه از زمان ثبتنام شما بیش از ۳ ماه گذشته باشد و در این مدت وارد تیم نشده باشید، ۲۰ امتیاز مثبت به شما تعلق خواهد گرفت. * در صورت گذشت بیش از ۶ ماه از زمان ثبتنام، ۴۰ امتیاز مثبت محاسبه میشود. * در صورت گذشت بیش از ۹ ماه از زمان ثبتنام، ۷۰ امتیاز مثبت تعلق میگیرد. * در صورت گذشت بیش از ۱۲ ماه از زمان ثبتنام، ۱۰۰ امتیاز مثبت محاسبه میشود. * و در صورتی که بیش از ۱۸ ماه از زمان ثبتنام شما گذشته باشد، ۱۳۰ امتیاز مثبت برای شما در نظر گرفته خواهد شد. • امتیازات منفی هر بار Mute شدن در تاریخچه محرومیت از صحبت: ۲ امتیاز منفی هر بار Admin Jail شدن: ۲ امتیاز منفی هر بار دریافت Warn (اخطار): ۲ امتیاز منفی هر بار Ban شدن: ۵ امتیاز منفی • محدودیتهای زمانی مربوط به سابقه لیدری در صورتی که طی ۱۲ ماه اخیر لیدر همان اقلیتی بودهاید که اکنون نیاز به لیدر دارد: ۱۰۰ امتیاز منفی در صورتی که طی ۱۲ ماه اخیر لیدر در همان دسته بودهاید: ۸۰ امتیاز منفی در صورتی که طی ۱۲ ماه اخیر در هر اقلیتی سابقه لیدری داشته باشید: ۵۰ امتیاز منفی • تبصرهها محرومیت AFK بودن بیش از حد مشمول امتیاز منفی نخواهند بود. محرومیت از صحبت (Mute) به دلیل اسپم، مشمول امتیاز منفی نمیباشد. چنانچه شما به عنوان یکی از اولویت های اصلی لیدری برای یک اقلیت انتخاب شوید، این موضوع از طریق انجمن به شما اطلاعرسانی خواهد شد و ۴۸ ساعت فرصت دارید تا آن را بررسی و پاسخ دهید. * در صورتی که طی این مدت به پیام ارسالی پاسخ ندهید، اولویت شما از بین خواهد رفت و نام شما از لیست حذف میشود. در این شرایط لازم است دوباره ثبتنام نمایید.0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
