تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 05/14/2026 در پست ها
-
سلام و درود خدمت تمام کسانی که این متن رو میخونن در بازی ما وقتی دستور /g یا /garage رو میزنیم میبینیم هم موتور هم ماشین هم هلیکوپتر و یا هر چیز دیگری یه جا هستن ولی چرا مرتب نکنیمشون؟ به عنوان مثال مثلا شما ۴ تا ماشین داری ۲ تا هلیکوپتر ۱ موتور ۱ قایق همشون یه جا هستن ولی اکه مرتب سازیشون کنیم وقتی دستور /g یا /garage رو بزنیم اول از همه ۴ تا گذینه بیاد 1_Vehicle 2_motorcycles 3_Ships یا boats فرقی ندارن 4_Air vehicle بعدا مثلا میخوایم بریم بخش ماشین رو اولی میزنیم بخش موتور دومی بخش قایق سومی و بخش هواپیما با هلیکوپتر چهارمی و بعدا لیست باز میشه و فقط در لیست چیزی که میزنید هست و این نظر به نظر خودم نیازه برای بازی و جالب تر هست اگه خوشتون اومد بگید ولی اگه با نظر من مخالف هستید دلیلش هم بیان کنید امید وارم خوشتون اومده باشه و این نظر عملی شا بدرود7 امتیاز
-
3 امتیاز
-
2 امتیاز
-
درودی مجدد خدمت تمامی دوستان با آرساکیا میم قسمت سوم در خدمت شما هستیم Click با زدن بر روی لینک بالا میتوانید قسمت سوم رو تماشا کنید امیدوارم لذت برده باشید همچنین اگر تعداد ری اکشن ها به ۳۰ عدد برسه به عنوان جایزه این ماشین زیر بین افراد قرعه کشی خواهد شد. @Syd @Danth @Wine @Puri @Exit @Fayez @Destroyer @McQueen @MashAli @TheMatin @KinGmT @RonaIdo @Celeste @RealFarzad @Semtex @Bogart @HamedKhan @Karadayi @Varagh @DawN @imALiS @Omid @Pokers @KaDkHoDaa @BigMeeti @Slap @Allah @MooNو مابقی دوستان موفق باشید.2 امتیاز
-
برای درخواست مرخصی طبق فرم زیر به تاپیک پاسخ دهید: - عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی و به فرمت رو به رو باشد: YYYY-MM-DD مثال 25-12-2022) (خود آن روز هم حساب است): - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ • نکات: - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده نمی توانید از مرخصی خود استفاده کنید! - تا زمانی که درخواست مرخصی شما توسط Leader پذیرفته نشده صبور باشید و دو بار پست ندهید! - برای نیامدن به Meeting واجب است که درخواست مرخصی بدهید تا FW دریافت نکنید، قابل توجه که از تعداد درخواست مرخصی شما کم خواهد شد. - مسئولیت غیبت شما در Meeting و روز های دیگر همراه با مرخصی به عهده خودتان هست، مثلاً اگر قوانینی در اقلیت تغییر یابد، شما باید از بخش اطلاعیه های اقلیت از آن مطلع شوید و داشتن مرخصی و ندانستن قوانین بروز شده برای ما دلیل موجهی نخواهد بود!1 امتیاز
-
به نام خدا باعرض سلام و احترام خدمت تمامی عزیزان آرساکیا گیم عکس پنل کاربری: اولین بار هست که وارد اقلیت "News Reporter" می شوم و خوشحال هستم که با یک مجله خوب در خدمت شما باشم. بنده و ادمین @Ezi در حال مصاحبه بودیم؛ که یهو صدای دو عدد جنگنده رادار گریز دوژمن آمریکایی از نوع F-35 USA به گوشمون اومد: بنده و @Ezi ترسیدیم و با سرعت دنده گاز رو زدیم و از اون منطقه فرار کردیم. بنده و @Ezi تو راه داشتیم هایده گوش میدادیم و یهو دوباره صدای جنگنده دوژمن اومد ولی اینبار جایی رو نزدن! ولی اینبار همه چی فرق میکرد، اینبار جنگنده ها برای سوخت رسانی در یک ناو بزرگ به نام "Abraham Lincoln" فرود اومدن! بنده هم کنجکاو شدم تا اونجا رو بررسی کنیم. به @Ezi گفتم تو ماشین هایده گوش کن تا برم و بیام! به صورت مخفیانه وارد ناو شدم تا ببینم اونجا چه خبره. خلاصه که رفتم و وارد ناو شدم تا اطلاعات و معلومات ویژه ای از این ناو کسب کنم و به سازمان فدرال ارائه بدم و با موفقیت این اطلاعات رو با استفاده از ریز پرنده جاسوسی با موفقیت کسب کردم. چون نصف شب بود و همه خواب بودن با @Ezi تو ماشین خوابیدیم تا صبح شه. صبح شد، صبح همگی بخیر! میخواستیم به مدیر اطلاعات فدرال یعنی سید علی LaMaRi @Scorpro زنگ بزنیم، زنگ زدیم زنگ زدیم زنگ زدیم... جواب نداد! تو صحرا بودم، هیچی تو صحرا وجود نداشت! یه دفعه یه معلمی رو دیدم که از تشنگی داشت جون میداد، که سوار ماشینش کردم و یه ساندیس بهش دادم و کولر رو واسش زدم. چند تا سؤال از این معلم پرسیدم: شما چه کسی هستید؟ بنده خداوردی هستم اینجا چه میکنی؟ چند عدد سارق ماشین و اموالم رو دزدیدن😭 خلاصه که دلم برای این معلم زحمتکش سوخت. ناگهان به یک جاده خاکریز مواجه شدیم! که دیدیم دو عدد پدافند روسی که با نام "Pantsir-SMD-E" مواجه شدیم. که یهو یکی از کارمندان سازمان اطلاعات فدرال با من تماس گرفت. نام این شخص متی کار ضحاک بود "MeetiMareZahakProMax" اخطار داد که از این منطقه فوراً خارج شوند وگرنه به عنوان جاسوس یا تخریبگر دستگیر میشید. ما هم ترسیدیم. در حین برگشتن از این منطقه چندین انفجار به گوش آمد💥 صدای جنگنده آمد که شروع به شلیک موشک های هوا به زمین پیشرفته دوژمن از نوع "Kh-35UE" آغاز شد. پدافند ها فعال شدند🪖 صدای انفجار خیلی بلندی به گوش رسید💥 که یکی از جنگنده ها با سرعت خیلی بالا زدن و فرار کردند و از منطقه نظامی خارج شدند. که با یک افسر فدرال که نامش LoveGod بود مصاحبه کردیم. که بصورت قانونی وارد این منطقه شدیم و از آنجا عکاسی کردیم. متأسفانه همانطور که در عکس مشاهده میکنید پدافند منهدم شده بود. که این ناو هواپیما بر سریع از این تنگه خارج شد و با حمله نیروی دریایی مواجه شدند. تشکر از تمام دوستان - ری اکشن یادت نره رفیق😉1 امتیاز
-
🦋های گایز🦋 من کیمیام و اومدم با یه ویدیو میم دیگه نظر و ری اکشن فراموش نشه دوستان خودتون رو منشن(تگ) کنید مرسیی 🤍🧸🤍🫀 ویدیو جدید: https://aparat.com/v/fvkh02a پارت قبلی:1 امتیاز
-
ری اکشنم نسبت به وقتی که میبینم تو Paintball سر چیزای مسخره بحث میکنن 🥳 https://www.aparat.com/shorts/20548914314283458561 امتیاز
-
1 امتیاز
-
نیو پلیر King1396: داش هلپر چطوری پولیس شم؟ هلپر: باید اول توی فروم اکانت بسازید نیو پلیر King1396: داش هلپر حرف بزن من اینگلیسی بلد نیستم هلپر: نمیتونم نیو پلیر King1396: داش هلپر حرف بزن یا فارسی بنویس اینگلیسی بلد نیستم هلپر: نمیتونم PC ام و میکروفون ندارم نیو پلیر King1396: داش هلپر حرف بزن یا فارسی بنویس اینگلیسی بلد نیستم هلپر: نمیتونممممممممممممممم 🤬 نیوپلیر King1396: شما ها چجوری هلپر شدید بلد نیستید پولیس شید همچنان من در ذهنم که فشاری ام: پولیس حالا یا پلیس؟ هلپر های عزیز بگید ببینم تا حالا به این پلیر ها برخوردید؟1 امتیاز
-
سلااااااااااااااااااااااااام علیکمممممممممممممممممممممممممممممم بروبچ اندراحوال🗿👍 آقا پارت ۷ رسید ولی خداییش سرویسم کردید واسه پارت ۷💘👀 برای مشاهده کلیک کنید✨ پارت های قبلی🗿👇 پارت ۱ | متی میم💘 پارت ۲ | متی میم👀 پارت ۳ | متی میم3️⃣ پارت ۴ | متی میم🍉 پارت ۵ | متی میم🎉 پارت ۶ | متی میم🗽 @Bold @Hemoso @AliExpert @Semtex @Salvage @Shemr @Azure @Vinak @AmirLeoN @Destroyer @Shemr @Nigga @TheMasTeR @iMohammadAmin @iMohammad @iMohammadTaha @Buff @Robert @Rupert @daiya @NightStorm @Scorpro @Drage @Taaha @Wine @Genius @207 @Karadayi @Karadeniz @Arnold @ZakharAsli @SaDaFi @021Kidd @Varagh @Edrik @amirdii @SAITO @iRaMaN @Reo @iArsalan @JimmyHernandez @TheHeRo @Many @Carlos @TheMatin @ZeRoX @Wine @Pokers @mioo @plays @DawN @Semtex @ArmouR @Tohi @Habs @Die @Tiem @FRIX @DictatoR @Taaha @Mehrab @SaySeti @TheMatin @Ghafas @DrDep @PeyGir @Kabos @Soulja @Slap @McQueen @EnDWaY @207 @GamBroN @Ever @Cervo @daiya @Hary @iBaRaZanDe @SaDaFi @Wise @Ever @EliTe @VisuaL @EzraeeI @Parsi @EliTe @imALiS @StormRage @Pedi @sHaFaQ @Nicolay @VisuaL @AmoHossein @SAITO @MooN @Allah @AmuArsalan @EmamZamanAJ @Tab @Astroid @Mehrsam @Eroded @assault @Movement @Izeh @AminCaT @Ting @ThePrince @abolfazlgold @AmuHossein @Empratur @AmoReza @AbbasMZ @Timothee @zemestoon @SARBAZZEMESTAN @andiya @Rowdy @Varagh @Vintus @Williams @iEslaM @UFC @Fuluki @TakFaz @Syd @EaSy @AlBeRT @RealFarzad @Yass @AmiirHosseiN @SaGhi @KaTa @Conquest @Shifo @New @TurkZaban @iBehzad @Captain @RealBLF @Putin @AbbasMZ @Daddy @POrAnG @Ebad @FarhadMehrad @iSaM @Forrest @Mehrdad @iBehzad @iBehnam @HaajAqA @Fayez @Odin @Olden @Kenil @iZahra @Carl @MuJahid @Body @ZeranG @Puria @UFC @AmirMeeTi @sandyy @Sandy @Alereza @HoxeiN @SpyKer @NoRecoil @FeLan @Elmira @KoBeL @Saleh @SaIeh @Tak @GodOfSniper @Lakhte @Shoti @Integer @RoKuO @PeToS @SaTaN @VaNeX @Shahrooz @ZombieRanger @Silence @Aras @Sistani @SwaG @RoDaKi @Omiid @RoTiS @EnTeR @hafi @CoNoR @SaLiOne @RudeGod @FuRyGod @AghANiMA @Karadeniz @Karadayi @Epstein @EnX @LilPeep @Morad @AmuArMaN @AmuAbbas @JaVidQ @Rizo @iMaFiA @Genius @ACiDO @Champ @Omid @Hazzard @KalanTar @Nigga @Kiya @iNViSiBIe @BigCheater @Mehrab @AGmilad @Terrorism @Arown @RezaKhan @Mobiina @HoMeR @Catherine @DrDep @Sazo @cristiano @Nigger @PeDrY @iLoRenZo @Farab @shoniz @TheHeRo @AlwayS @FcPoker @LOR @DawN @Lucka @Luckita @Rizo @Peiyman @sHaFaQ @kabosvar @AghaSinaa @omar @Rayson @daem @TheSmarTy @Clean @Aura @NiK @Artam @dagger @Danth @EnTeR @MohammadMahaN @Strict @KaroLin @Ghazall @Gard @Shahzadh @Murder @AliAkOmA @MuNDeGaR @NiK @DoNaLd @FuRyGod @Melissa @Meta @Rizo @Owj @RevenT @RaFiKi @Hadiseh @Wins @Win @Hemoso @Mythic @ORTEGA @Anita @shoniz @SwaG @SARDARBALOCH @TeKrAri @AghaAmin @Chris @DadSeTaN @Reo @Noted @Mehrab @Seloll @Mary @SeyedErfan @Luckita @Aura @plays @Vitto @Ezi @DictatoR @Survivel @Unholy @hiradmk @Hary @MahBanu @MonkeyDluffy @Y4S @All @KAVIR @VaLeRiaN @QaFaS @Artam @iAdwin @MomSorry @ForGoTTeN @AliAlwayS @Forces @AbbasMZ @V700 @iNaRuTo @Universe @mouse @AmirLeoN @naznin @DrMokhber @ReVeN @SAITO @Ghartal @HajBehshti @ArthurMorgan @ELN @KrillZ @Stam @MILADemon @TimeWaster @Meta @Tondbad @Ghafas @WeekEnd @Saul @ImYassIN @Deni @LinGard @DeathWolf @AmirKiller @Tijay @naznin @MiLo @HeRoX @tonam @Arown @RealSobhan @AmirJahed @Arown @Jozi @MachineGuN @AmirLeGenD @KinGmT @ZeRoX @damege @GreenCactus @iiman @GADTeRoR @Eroded @Rainbow @UFC @Venezuela @Khast @Chanoda @MammadReza @FallenLucifer @DiViNePoWeR @Sami @CboT @DayiMehran❤️ @Tia و بقیه دوستان که یادم رفت شرمنده🤝💘 ری اکشن نتونستید بزنید فردا سرتون لبخند بر لباتون مهمتره❤️💘1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
IN THE NAME OF GOD درودی دوباره دوستان اومدیم با پارت 7 عرفان میم ولی با سوژه 😂 امیدوارم خوشتون بیاد در صورت ندیدن پارت هایه قبل با کلیک کردن روی لینک هایه پایین میتونین تماشا کنید پارت 8: Click پارت 7: Click پارت 6: Click پارت 5: Click پارت 4: Click پارت 3: Click پارت 2: Click پارت 1: Click در صورت رسیدن لایکا به بالا 250 تا به نفر اول یک عدد 2K Gold و به نفر دوم یک عدد 808 Gold داده خواهد شد. ** تمامی میم های موجود صرفا جهت خنده ی شما بوده و حتی 0.00000000001% هم قصدی برای توهین به شما وجود نداشته است امیدوارم لذت ببرید ** از وب اپ KinGmTLottory برای قرعه کشی حتما دیدن فرمایید. Click اگر دوست داشتید در پارت بعدی حضور داشته باشید بهم پیام بدهید.1 امتیاز
-
سلام به بروبکس فروم من اومدم با اولین ویدیو میم امیدوارم که خوشتون بیاد ری اکشن یادتون نره نظراتتون برام با ارزشه💝انگیزه بدید پارت های بعدیم بسازم https://www.aparat.com/v/xeryfd51 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
