تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 05/12/2026 در همه بخش ها
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: تمام کسانی که ازشون شکایت بی مورد توسط این فرد شده. • توضیحات: درود و وقت بخیر خدمت پاسخ گویه محترم ، بنده قبلا هم بخاطر شکایت های متعدد و بیمورد ایشون شکایت کرده بودم اون موقع نیکشون Storm.. بوده که اقای مهرداد عزیز گفتن که در صورت بروز شکایت های بی مورد دوباره ایشون مجازات خواهد ولی ایشون هنوز مجازات نشده و به کار خودشون ادامه میدن ، ایشون هیچ تسلطی بر روی بر قوانین سرور نداشته و بخاطر همین شکایت بی مورد انجام میدن ، این دفعه دیگه باید ایشون به اشد مجازات خود برسند. به غیر این شکایت های که میزارم هزاران شکایت وجود داره حیف بنده نمیتونم قرار بدم چون از بنده شکایت نکرده ولی شاهد زیاده. موفق و موید باشید. • مدارک (فیلم یا عکس): این شکایت ایشون رد شده و به اشتباه تایید شده👆 میتونید چک بدید و این دو شکایتی که این پایین میزارم هم مربوط به بنده هستن که ایشون میخواستن به هر روشی که شده بنده رو مجازات کنن👇7 امتیاز
-
4 امتیاز
-
به نام خدا باعرض سلام و احترام خدمت تمامی عزیزان آرساکیا گیم عکس پنل کاربری: اولین بار هست که وارد اقلیت "News Reporter" می شوم و خوشحال هستم که با یک مجله خوب در خدمت شما باشم. بنده و ادمین @Ezi در حال مصاحبه بودیم؛ که یهو صدای دو عدد جنگنده رادار گریز دوژمن آمریکایی از نوع F-35 USA به گوشمون اومد: بنده و @Ezi ترسیدیم و با سرعت دنده گاز رو زدیم و از اون منطقه فرار کردیم. بنده و @Ezi تو راه داشتیم هایده گوش میدادیم و یهو دوباره صدای جنگنده دوژمن اومد ولی اینبار جایی رو نزدن! ولی اینبار همه چی فرق میکرد، اینبار جنگنده ها برای سوخت رسانی در یک ناو بزرگ به نام "Abraham Lincoln" فرود اومدن! بنده هم کنجکاو شدم تا اونجا رو بررسی کنیم. به @Ezi گفتم تو ماشین هایده گوش کن تا برم و بیام! به صورت مخفیانه وارد ناو شدم تا ببینم اونجا چه خبره. خلاصه که رفتم و وارد ناو شدم تا اطلاعات و معلومات ویژه ای از این ناو کسب کنم و به سازمان فدرال ارائه بدم و با موفقیت این اطلاعات رو با استفاده از ریز پرنده جاسوسی با موفقیت کسب کردم. چون نصف شب بود و همه خواب بودن با @Ezi تو ماشین خوابیدیم تا صبح شه. صبح شد، صبح همگی بخیر! میخواستیم به مدیر اطلاعات فدرال یعنی سید علی LaMaRi @Scorpro زنگ بزنیم، زنگ زدیم زنگ زدیم زنگ زدیم... جواب نداد! تو صحرا بودم، هیچی تو صحرا وجود نداشت! یه دفعه یه معلمی رو دیدم که از تشنگی داشت جون میداد، که سوار ماشینش کردم و یه ساندیس بهش دادم و کولر رو واسش زدم. چند تا سؤال از این معلم پرسیدم: شما چه کسی هستید؟ بنده خداوردی هستم اینجا چه میکنی؟ چند عدد سارق ماشین و اموالم رو دزدیدن😭 خلاصه که دلم برای این معلم زحمتکش سوخت. ناگهان به یک جاده خاکریز مواجه شدیم! که دیدیم دو عدد پدافند روسی که با نام "Pantsir-SMD-E" مواجه شدیم. که یهو یکی از کارمندان سازمان اطلاعات فدرال با من تماس گرفت. نام این شخص متی کار ضحاک بود "MeetiMareZahakProMax" اخطار داد که از این منطقه فوراً خارج شوند وگرنه به عنوان جاسوس یا تخریبگر دستگیر میشید. ما هم ترسیدیم. در حین برگشتن از این منطقه چندین انفجار به گوش آمد💥 صدای جنگنده آمد که شروع به شلیک موشک های هوا به زمین پیشرفته دوژمن از نوع "Kh-35UE" آغاز شد. پدافند ها فعال شدند🪖 صدای انفجار خیلی بلندی به گوش رسید💥 که یکی از جنگنده ها با سرعت خیلی بالا زدن و فرار کردند و از منطقه نظامی خارج شدند. که با یک افسر فدرال که نامش LoveGod بود مصاحبه کردیم. که بصورت قانونی وارد این منطقه شدیم و از آنجا عکاسی کردیم. متأسفانه همانطور که در عکس مشاهده میکنید پدافند منهدم شده بود. که این ناو هواپیما بر سریع از این تنگه خارج شد و با حمله نیروی دریایی مواجه شدند. تشکر از تمام دوستان - ری اکشن یادت نره رفیق😉2 امتیاز
-
بهترین رفیق تو تگ کن و یه جمله زیبا بهش هدیه کن @NeverKill@GuCCiFLaMe@Varagh@TheSmarTy@Xanax@TheMasTeR@Reptile@ZeRoX اینا جاشون تو قلبم هست2 امتیاز
-
امشب تصمیم گرفتیم منو اقای @FeLan بچه ها رو در یک مکان جمع کنیم و یک عکس به یادگار بزاریم. اینجا جا داره که یک تشکر هم از ممبر های خودم و هم از ممبر های اقای @FeLan و @Farab داشته باشیم به خاطره همکاری خوبشون: @VAHSHAT @Aliradax @mohammadsaleh @OsTaDFaRaZ @AnGeLo @UnDeRcOvEr @Takavar @Lend @0SOHEIL0 @Tommy @Ting @Ultimate @tuka و...2 امتیاز
-
درودی مجدد خدمت تمامی دوستان با آرساکیا میم قسمت سوم در خدمت شما هستیم Click با زدن بر روی لینک بالا میتوانید قسمت سوم رو تماشا کنید امیدوارم لذت برده باشید همچنین اگر تعداد ری اکشن ها به ۳۰ عدد برسه به عنوان جایزه این ماشین زیر بین افراد قرعه کشی خواهد شد. @Syd @Danth @Wine @Puri @Exit @Fayez @Destroyer @McQueen @MashAli @TheMatin @KinGmT @RonaIdo @Celeste @RealFarzad @Semtex @Bogart @HamedKhan @Karadayi @Varagh @DawN @imALiS @Omid @Pokers @KaDkHoDaa @BigMeeti @Slap @Allah @MooNو مابقی دوستان موفق باشید.2 امتیاز
-
درود خدمت شما دوستان گرامی یک موجود بسیار خطرناک پیدا کردم که میتونه در ۱۰۰ ام ثانیه به آدم حمله کنه موجودی که تو نگاه اول بسیار معصوم و گوگولی بنظر میاد اما تو نگاه دوم..... اسمی برای این موجود گذاشته نشده اما بدلیل رفتار شبیه به سگ میتونیم توله سگ صداش کنیم عکسی ازش گرفتم که میخوام باهاتون به اشتراک بذارم، این عکس در نگاه اول هست: عکسی از نگاه دوم: تو این حالت انگار مسته و هرکی رو ببینه ممکنه باهاش کارای خوبی نکنه پیشنهاد میکنم ازش دوری کنید بدرود!2 امتیاز
-
1 امتیاز
-
با سلام خیلی کوتاه و مختصر بخوام بگم اگر در زاویه نزدیک به دنیای واقعی بخوایم در نظر بگیریم. همیشه صاحب هر وسیله حق دارد به هر قیمتی که بخواهد بفروشد، چون که مالک اون وسیله است حق دارد با 1دلار یا 200 میلیون دلار بفروشد ولی قوانین ارساکیا گیم این اجازه را نمیدهد و فقط تا قیمت استاندارد ماشین اجازه میدهد1 امتیاز
-
سلاممممممممم حالتون چطوره خوبید؟ اومدیم با پارت 2 ملتفت میم اگه پارت 1 رو ندیدید: کلیک لینک پارت 2: کلیک تو این پارت تا ته خلاقیت اضافه کردم به میم ها دیدم حمایت ها بالاس گفتم بسازیم اگه لایک ها برسه به 20 تا به 1 نفر 808 گلد داده میشه +فیلم قرعه کشی پس واکنش بدید تا پول برنده شید جا داره دعوت کنم از: واکنش یادت نره جیگر (لایک بدیدددد)1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
. با سلام و درود خدمت تمامی پلیر های آرساکیا گیم . . میخوایم ببینیم که از نظر شما پلیر های عزیز بهترین مسئول بخش ها - سرپرست ها و پاسخگوهای شکایات کیست؟! خب پس بدون معطلی بریم سراغشون لیست کامل رو این زیر مینویسم شما از بینشون انتخاب کنید: مسئول ادمین ها: Farzad > @RealFarzad و Abbas > @AlBeRT و Roozbeh > @Roozbeh. مسئول لیدر ها: Farzad > @RealFarzad و Abbas > @AlBeRT و Zerox > @ZeRoX و Puri > @Puri اینا زورشون میرسه یدونه بیشترن. مسئول هلپر ها: Farbod > @MooN و Parsa > @Exit و Arta > @Allah. سرپرست کارکنان ها: Roozbeh > @AlBeRT و Ramtin > @DictatoR و Terible > @Terible. سرپرست ها: Mobin > @ZakharAsli و Endway > @EnDWaY و Sina > @SaLiOne. پاسخگوی های شکایات: Andiya > @andiya و Ahmad > @Shemr و Olden > @Olden و Rokuo > @RoKuO منتظر پاسخ هاتون هستیم... و دوستانی که به این تاپیک واکنش بدن به چهار نفر از عزیزان 4 عدد 2K گلد داده میشه پس واکنش بزن مشتی. دوستون داریم شدید.1 امتیاز
-
https://www.aparat.com/v/pfq1911 سلام با کمی ویرایش گذاشتم اصلا هم War video خوبی نبود چون بدش بن شدم ولی خوب ☹️1 امتیاز
-
مطالب این مجله خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و آرساکیا میباشد. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- توجه / ATTENTION: هـــــدف ایـــن مجـــله تــنها ســـرگرمــی و خـــنداندن شما بوده و جنبه تـــوهین و یا زیـــرکِشی ندارد. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- کلیه حقوق مادی و معنوی خبر های این مجله متعلق به «اینجانب» بوده و هرگونه اکتساب و کپی برداری از مطالب و محتویات آن منوط به اجازه کتبی و درج منبع مأخذ خواهد بود.1 امتیاز
-
«به نامِ نامیِ یزدانِ پاک» با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت محترم و اعضای گرامی خانواده بزرگ “ارساکیا” مایلم صمیمانه از تمام عزیزانی که در ضبط این ویدیو همراهی، همکاری و حمایت داشتند تشکر ویژه کنم؛ بزرگوارانی که با وقت و انرژی ارزشمندشان، امکان ساخت این محتوا را فراهم کردند پارت دوم تراکر "New" پارت اول تراکر (تایملاین > بخش سوم) از بین رفقایی که ویدیو رو لایک میکنن، به قید قرعه به ده نفر 808 عدد طلای بازی تعلق میگیره پس از رفع محدودیتها، تامبنیل ویدیو بهطور کامل بازطراحی و تغییر داده خواهد شد 📌حمایت بیتردید ارزشمندترین حمایتی که میتونید از من داشته باشید، لایک کردن ویدیو و دنبال کردن کاناله. از همراهی همیشگیتون ممنونم❤️ 📌ویدیو از تمام عزیزانی که در انجمن، آپارات و یوتیوب حمایت کردن تشکر میکنم بزرگوارانی که با حضور، نظرات و انرژیشون این مسیر رو پُرجوش نگه داشتن همونطور که میدونید اولویت ما همیشه کیفیت بوده و برنامهٔ اولیه انتشار ویدیو هر دو هفته بود بعد از پارت سومِ تراکر برای رفع چند مورد فنی، برنامه ریزی، ارتقای کیفیت محتوا تصمیم گرفتم یک وقفهٔ کوتاه داشته باشیم تا روی این مسائل کار کنم و با یک تیم برگردیم. در ویدیوی بعد مهمان ویژهای خواهیم داشت که بیشک بسیاری از شما با مهمان محترم آشنا هستید. تلاش بر این است بهترینهای "ارساکیا" رو دعوت کنیم تا لحظات خوش، هرچند کوتاه برایتان رقم بزنیم از صبر، همراهی و حمایت شما صمیمانه سپاسگزارم 📌دعوت بدینوسیله از بزرگواران ذیل دعوت میشود در صورت تمایل، از تاپیک بازدید نموده و دیدگاههای ارزشمند خود را اعلام فرمایند در پایان از همه بزرگواران تقاضا میشود، در صورت صلاحدید، از تاپیک بازدید نموده و اینجانب را از نظرات، پیشنهادات و انتقادات ارزشمند خود بهرهمند فرمایند؛ بیتردید بهبود کیفیت این محتوا بدون همراهی و بازخورد شما عزیزان میسر نخواهد بود. چنانچه نام برخی از اعضای گرامی در بخش دعوت ذکر نشده است، صرفاً به دلیل محدودیت زمان و عدم حضور ذهن اینجانب بوده و هیچگونه قصد و غرضی در میان نیست خانواده بزرگ "ارساکیا" همواره مایه افتخار است و حضور تکتک شما عزیزان ارزشمند و دلگرمکننده میباشد 📌تاپیکهای پیشنهادی1 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد
