تخته امتیازات
مطالب محبوب
در حال نمایش مطالب دارای بیشترین امتیاز در 06/24/2023 در همه بخش ها
-
4 امتیاز
-
3 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: ب @ArSaCiA و @Meli ارسال شد • مدارک (فیلم یا عکس): ارسال شد3 امتیاز
-
با سلام خدمت پلیر های عزیز آرساکیا گیم???? امیدوارم که حالتون خوبه خوب باشه ..... یک چند تا مطلب طنز بگیم و بریم خوب: •مصارف جعبه یک بار مصرف پنیر در بعضی نقاط: – خود پنیر – قالب یخ – پیمونه برنج – جا قرصی – جا ادویه ای – جا مدادی – کاسه حمام – تفاله گیر ظرفشویی – تحویل به بازیافت – افسوس خوردن که چرا دادنش بازیافت ____________ •کار بابام از کولر گذشته دیگه شبا بلند میشه میاد مودم رو خاموش میکنه?? ____________ •بهترین مکان برای خواب خونه خود آدمه راحت ترین توالت، توالت خونه خود آدمه راحت ترین لباس، لباس خود آدمه خوش فرمون ترین ماشین، ماشین خود آدمه بهترین جزوه، جزوه خود آدمه تمیزترین دست، دست خود آدمه بامزه ترین بچه، بچه خود آدمه ولی خوشبوترین ادکلن، ادکلنه کسیه که تو خیابون از کنارت رد می شه??? حق!!!!!! ☆☆☆☆☆☆☆ •تو خیابون لم داده بودیم به یه ماشین مازراتی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی یه پسره اومد بهم گفت ماشین خودته یا بابات؟ نیم نگاهی بهش کردم و گفتم دوست داشتی تو هم یکیشو داشتی؟ سوئیچشو درآورد سوارش شد و رفت. درجا افسردگی گرفتم الانم تحت درمانم امیدوارم که خوشتون امده باشه?? @Crazzy @EveRKinG @TALA @Supervisor @Damon @Asall @DrEaMeR @kig @Fayez @Olden @Rogers @Rasputin @ArSaCiA @BesT @Arda @Robert @Abuse @Alireza @Meli @SajAli @God @Jealousy @DrDep @Rony....... و بقیه عشقاا حس نبود لایک کنید بیشتر میزارم2 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: - • توضیحات: فحاشی و فشار زیاد • مدارک (فیلم یا عکس): برای @EnDWaY ارسال شد2 امتیاز
-
2 امتیاز
-
با عرض سلام خدمت پلیر های محترم مجموعه آرساکیا گیم اقلیت گنگ و محبوب "خبرنگاران" به 4 عضو زیبا, جادار و مطمئن نیاز داره لطفا درخواست های خودتون رو تا 48 ساعت آینده در همین تاپیک ارسال کنید. (ضمن توجه بازیکنان عزیز تمامی درخواست های قبلی نادید گرفته میشود)2 امتیاز
-
۱۰ حقیقت دیوانه وار درباره ایکس باکس وان که نمی دانید??? برند ایکس باکس از ابتدای راه خود شروع سختی داشت، اگرچه با در نظر گرفتن مسیری که در برابر پلیاستیشن غیرقابل کنترل در سالیان اخیر طی کرده است، آن شروع سخت چیز چندان عجیبی نیست. به نظر میرسد که صرفا تاریخ در حال تکرار کردن خودش است.? اولین نمونه از این کنسول در سال ۲۰۰۱ توسط شرکتی عرضه شد که در آن زمان به تازگی از شر یک سری سیستمعامل رایانههای شخصی خلاص شده بود. ورود و یا حتی شاید بتوان گفت که هجوم مایکروسافت به دنیای کنسولهای بازی تقریبا غیرمنتظره بود، علیالخصوص با وجود اینکه غول عظیمی مثل سگا، در حال کنار رفتن از بازار بود و شرکتی مثل سونی با وجود کنسول پلیاستیشن 2 غیرقابل شکست به نظر میرسید.? با وجود تمام مصائب و مشکلات اما مایکروسافت با وجود جواهری به اسم Halo: Combat Evolved به مسیر خود ادامه داد و علیرغم مشکلاتی مثل کنترلرهایی با سایزی بیش از حد بزرگ و یا ناکارا بودن یک سری از طراحیها توانست که شهرت نسبتا خوبی در بازار پیدا کند و به خانههای بازیکنان راه یابد.? نوبت به کنسول ایکس باکس 360 رسید و حالا فرصتی برای مایکروسافت پیش آمده بود تا بدرخشد. مردم گرافیک بهتر و کنسول اصیلتری را میدیدند که قدرت بهتری به نمایش گذاشته بود و مشکلات سونی با کنسول پلیاستیشن 3 مثل قیمت بیش از حد زیاد آن و عدم برآوردهکردن تقاضاهای کاربران، باعث شد تا مایکروسافت در بین بازیکنان با استقبال بسیار بیشتری نسبت قبل مواجه شود.? در حال حاضر، رقابت بین جدیدترین کنسول آنها و کنسول «برای گیمرهای» شرکت سونی کاملا به سود مشتریان شده، چرا که آنها با ارائههای تخفیفهای مختلف سعی در جذب کاربران دارند. اما با تمام اینها، هیچ کدام از این شرکتها به سادگی به جایگاه امروز خود نرسیدهاند؛ در حقیقت، در برخی نقاط در تاریخ همه چیز میتوانست کاملا دگرگون شود.? بازی Sonic تا آستانه به پیش راندن تاریخ عرضه کل Xbox جلو رفت. ظاهرا به نظر میرسد که پس از بازخوردهای فاجعهباری که کنسول Dreamcast شرکت Sega با آن مواجه شد و پیامدهای بزرگ آن یعنی تصمیم این شرکت برای کنارهگیری از دنیای سختافزار و ادامه فعالیت به عنوان یک شرکت نرمافزار محور، شرکت مایکروسافت قصد داشته تا فرنچایز Sonic را قبل از ورودش به این صنعت در سال ۲۰۰۱ تحت مالکیت خود در بیاورد. دلیل به سرانجام نرسیدن این طرح عدم اعتماد آقای بیل گیتس به این بود که شرکت Sega توانایی سرشاخ شدن با سونی در اوایل دههی ۲۰۰۰ را دارد بنابراین تصمیم گرفتند تا خودشان این کار را بکنند. تاریخ کنسولها و بازیهای ویدئویی بسیار متفاوت میشد اگرکه نسلهای بعدی بچهها با این فکر بزرگ میشدند که Sonic متعلق به کنسول Xbox است. تا قبل از اینکه Xbox قطعی شود، حدود ۳۵ نام مختلف برای این کنسول انتخاب شده بودند ۱۰ حقیقت دیوانه وار درباره ایکس باکس وان که نمی دانید امید بصیری1 سال و 6 ماه و 21 روز پیش برند ایکس باکس از ابتدای راه خود شروع سختی داشت، اگرچه با در نظر گرفتن مسیری که در برابر پلیاستیشن غیرقابل کنترل در سالیان اخیر طی کرده است، آن شروع سخت چیز چندان عجیبی نیست. به نظر میرسد که صرفا تاریخ در حال تکرار کردن خودش است. اولین نمونه از این کنسول در سال ۲۰۰۱ توسط شرکتی عرضه شد که در آن زمان به تازگی از شر یک سری سیستمعامل رایانههای شخصی خلاص شده بود. ورود و یا حتی شاید بتوان گفت که هجوم مایکروسافت به دنیای کنسولهای بازی تقریبا غیرمنتظره بود، علیالخصوص با وجود اینکه غول عظیمی مثل سگا، در حال کنار رفتن از بازار بود و شرکتی مثل سونی با وجود کنسول پلیاستیشن 2 غیرقابل شکست به نظر میرسید. با وجود تمام مصائب و مشکلات اما مایکروسافت با وجود جواهری به اسم Halo: Combat Evolved به مسیر خود ادامه داد و علیرغم مشکلاتی مثل کنترلرهایی با سایزی بیش از حد بزرگ و یا ناکارا بودن یک سری از طراحیها توانست که شهرت نسبتا خوبی در بازار پیدا کند و به خانههای بازیکنان راه یابد. نوبت به کنسول ایکس باکس 360 رسید و حالا فرصتی برای مایکروسافت پیش آمده بود تا بدرخشد. مردم گرافیک بهتر و کنسول اصیلتری را میدیدند که قدرت بهتری به نمایش گذاشته بود و مشکلات سونی با کنسول پلیاستیشن 3 مثل قیمت بیش از حد زیاد آن و عدم برآوردهکردن تقاضاهای کاربران، باعث شد تا مایکروسافت در بین بازیکنان با استقبال بسیار بیشتری نسبت قبل مواجه شود. در حال حاضر، رقابت بین جدیدترین کنسول آنها و کنسول «برای گیمرهای» شرکت سونی کاملا به سود مشتریان شده، چرا که آنها با ارائههای تخفیفهای مختلف سعی در جذب کاربران دارند. اما با تمام اینها، هیچ کدام از این شرکتها به سادگی به جایگاه امروز خود نرسیدهاند؛ در حقیقت، در برخی نقاط در تاریخ همه چیز میتوانست کاملا دگرگون شود. بازی Sonic تا آستانه به پیش راندن تاریخ عرضه کل Xbox جلو رفت ظاهرا به نظر میرسد که پس از بازخوردهای فاجعهباری که کنسول Dreamcast شرکت Sega با آن مواجه شد و پیامدهای بزرگ آن یعنی تصمیم این شرکت برای کنارهگیری از دنیای سختافزار و ادامه فعالیت به عنوان یک شرکت نرمافزار محور، شرکت مایکروسافت قصد داشته تا فرنچایز Sonic را قبل از ورودش به این صنعت در سال ۲۰۰۱ تحت مالکیت خود در بیاورد. دلیل به سرانجام نرسیدن این طرح عدم اعتماد آقای بیل گیتس به این بود که شرکت Sega توانایی سرشاخ شدن با سونی در اوایل دههی ۲۰۰۰ را دارد بنابراین تصمیم گرفتند تا خودشان این کار را بکنند. تاریخ کنسولها و بازیهای ویدئویی بسیار متفاوت میشد اگرکه نسلهای بعدی بچهها با این فکر بزرگ میشدند که Sonic متعلق به کنسول Xbox است. تا قبل از اینکه Xbox قطعی شود، حدود ۳۵ نام مختلف برای این کنسول انتخاب شده بودند قبلا شنیده بودیم که نام Direct X در آخرین لحظات تولید کنسول کنار گذاشته بود اما تیم توسعهدهنده شرکت مایکروسافت چندین و چند اسم مختلف که خلاصهای از اسامی متفاوت بودند را برای این کنسول در نظر داشتند. نکته جالب این است که تیم اصلی از نام Xbox متنفر بودند اما این نام، هر دفعه با بهترین بازخوردها روبهرو میشد. در زیر میتوانید یک سری از این اسامی را ببینید: - «دستگاه شبکهای تعاملی مایکروسافت» (MIND=Microsoft Interactive Network Device) - «تجربه برتر» (E2=Extreme Eperience) - «مرکز تمام اکشن» (FACE=Full Action Center) - «واقعیت و تغییر» (R&R=Reality and Revolution) - «گیمینگ کامل مایکروسافت» (MTG= Microsoft Gaming Total) - «یکپارچه» (AIO=All in One) نور سبز مرکزی قرار بود که نشانگری از قدرت هستهای باشد هیچ چیزی به اندازهی یک انفجار اتمی بزرگ نشانگر قدرت نیست. این تفکری است که پشت چراغ سبز رنگ بزرگ در طراحی اولیه Xbox وجود داشت. نشانگری از دستگاهی با قدرت انرژی هستهای که پتانسیل بالایی دارد. حسی که به این مسئله دارید با وجود انیمیشن روشن شدن دستگاه که رنگ سبز هر دفعه به آن زندگی میبخشد تشدید خواهد شد. نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه صرف توسعه و طراحی کنترلرهای کنسول ایکس باکس وان شده است وقتی که درست به آن فکر کنید، تازه میبینید که چقدر دیوانه وار است؛ کنترلرهای کنسول Xbox One چنین هزینه دیوانهواری برای تحقیق و توسعه و سر هم کردن داشتند و در عین حال وقتی که آنها در کنار کنترلرهای کنسول Xbox 360 قرار دهیم تفاوت زیادی بین آنها نمیبینیم. از این نکته هم بگذریم که خیلی میگویند دستههای قبلی حتی بهتر هم بودند! آن ۱۰۰ میلیون دلار خرج بهبود موارد مختلفی برای طراحی مینیمالتر شد؛ از طراحی لاستیکی دکمههای آنالوگ گرفته تا تغییر کوچک در شکل کلی دسته، حساسیت ماشهها، دقت سنسور ژیروسکوپ و حذف شدن پکیج باتری. کنترلر معروف به The Duke تنها برای بازار ژاپن تعویض شده بود دستههای هیولاوار کنسول ابتدایی ایکس باکس را به یاد دارید؟ اگرچه مردم در انتقادات خود به این نکته اشاره کرده بودند که این کنترلرها تنها برای بسکتبالیستها و یا مردمانی با دستانی به بزرگی بیل مناسب است، «کنترلر S» برای امتحان کنسول Xbox در بازار ژاپن عرضه شده بود. از آنجایی که آنالوگهای آن مدلی چندان چیز بازارپسند و جذابی نبودند، ایده این بود که کنترلرهای کوچکتری بسازند که راحتتر درون دست افراد قرار گیرد، اگرچه اما مایکروسافت که چندان مشتریانی در بازار ژاپن نداشت، برنامهای برای تغییر این دستهها نداشت. نام این کنسول در ابتدا The Direct X-box بود قطعا با تکنولوژی Direct X آشنایی دارید. این نرمافزار همان تکنولوژی رندرکردن ۳ بعدی پرچمدار مایکروسافت است که یکی از بهترین نمونهها در نوع خود است که به کاربران اجازه میدهد با رایانههای شخصی متفاوت خود بازیهای یکسانی را اجرا کنند. البته با این توضیح که تفاوتهایی در زمینه نرخ فریمریت تصویر، رندرکردن و موارد این مدلی وجود دارد. مایکروسافت که بسیار از این نرمافزار راضی و متفخر بود و علاقه عامه مردم به آن را هم حس میکرد، قصد داشت که کنسول را با نام Direct X-Box به بازار عرضه کند تا اینکه بخش بازاریابی شرکت وارد عمل شد و همهچیز را کوتاهتر کرد. کنسول ابتدایی Xbox بیش از چهار میلیارد دلار ضرر در چهار سال ابتدایی به مایکروسافت وارد کرد با توجه به فروش خیلی ضعیفتر نسبت به کنسول PS2 (مخصوصا در ژاپن) و این نکته که سختافزار داخلی مورد نیاز برای ساخت این کنسول، خیلی گرانقیمت بود، هر واحد فروخته شده ضرری ۱۲۵ دلاری برای این شرکت به همراه داشت. هزینه ساخت هر دستگاه ایکس باکس اصلی ۴۲۵ دلار بود و قیمت آن ۲۹۹ دلار بود. در طی زمان و بین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ این مسئله باعث ضرر چهار میلیارد دلاری به شرکت مایکروسافت شد. ۵۴ درصد از تمامی Xbox 360 ها با حلقههای قرمز مرگ مواجه شدند حلقههای قرمز رنگ مرگ را به خاطر دارید؟ اگرچه کنسول ایکس باکس 360 در کل مجموعه قدرتمندی بود اما ۵۴ درصد از تمامی کنسولهای عرضه شده از این سری به بازار در نهایت با «حلقهی قرمز مرگ» دچار خودنابودی شدند. دلیل این مسئله آتش گرفتن یک سری قطعات داخلی بود آن هم به خاطر استفاده عادی کاربر و نه چیز دیگری. مردم به روشهای مختلفی سعی کردند که کنسول را درست کنند؛ از حرارت دادن دوباره کنسول با سشوار گرفته تا بستن آن با حوله و خاموش و روشن کردن آن و ... اما در نهایت مایکروسافت مجبور شد که تمامی کنسولهای تحت تاثیر قرار گرفته را دوباره تعمیر کند. حدود سه میلیون بار فشاردادن لازم است تا یک کنترلر Xbox را خراب کنید طبق گفتههای افراد آزمایشکننده شرکت مایکروسافت، کاری که آنها کردند این بود که هر دکمه را به صورت مجزا چهار تا پنج بار در ثانیه و در شرایط آزمایشگاهی فشار دهند که در مجموع به حدود دو میلیون عدد میرسد. از زمان عرضه این کنسولها، مایکروسافت مرتبا تستهای مختلفی را انجام داده است و در جمعبندیها احتمال داده که دستههای جدیدشان تا سه میلیون فشار و حتی بیشتر را طاقت میآورند، اگرچه دقیقتر هم اعلام کرده است که نزدیک به یک دهه باید طاقت بیاورند. بازی Resident Evil 4 تا آستانه انحصاری ایکس باکس بودن پیش رفت ۱۰ حقیقت دیوانه وار درباره ایکس باکس وان که نمی دانید امید بصیری1 سال و 6 ماه و 21 روز پیش برند ایکس باکس از ابتدای راه خود شروع سختی داشت، اگرچه با در نظر گرفتن مسیری که در برابر پلیاستیشن غیرقابل کنترل در سالیان اخیر طی کرده است، آن شروع سخت چیز چندان عجیبی نیست. به نظر میرسد که صرفا تاریخ در حال تکرار کردن خودش است. اولین نمونه از این کنسول در سال ۲۰۰۱ توسط شرکتی عرضه شد که در آن زمان به تازگی از شر یک سری سیستمعامل رایانههای شخصی خلاص شده بود. ورود و یا حتی شاید بتوان گفت که هجوم مایکروسافت به دنیای کنسولهای بازی تقریبا غیرمنتظره بود، علیالخصوص با وجود اینکه غول عظیمی مثل سگا، در حال کنار رفتن از بازار بود و شرکتی مثل سونی با وجود کنسول پلیاستیشن 2 غیرقابل شکست به نظر میرسید. با وجود تمام مصائب و مشکلات اما مایکروسافت با وجود جواهری به اسم Halo: Combat Evolved به مسیر خود ادامه داد و علیرغم مشکلاتی مثل کنترلرهایی با سایزی بیش از حد بزرگ و یا ناکارا بودن یک سری از طراحیها توانست که شهرت نسبتا خوبی در بازار پیدا کند و به خانههای بازیکنان راه یابد. نوبت به کنسول ایکس باکس 360 رسید و حالا فرصتی برای مایکروسافت پیش آمده بود تا بدرخشد. مردم گرافیک بهتر و کنسول اصیلتری را میدیدند که قدرت بهتری به نمایش گذاشته بود و مشکلات سونی با کنسول پلیاستیشن 3 مثل قیمت بیش از حد زیاد آن و عدم برآوردهکردن تقاضاهای کاربران، باعث شد تا مایکروسافت در بین بازیکنان با استقبال بسیار بیشتری نسبت قبل مواجه شود. در حال حاضر، رقابت بین جدیدترین کنسول آنها و کنسول «برای گیمرهای» شرکت سونی کاملا به سود مشتریان شده، چرا که آنها با ارائههای تخفیفهای مختلف سعی در جذب کاربران دارند. اما با تمام اینها، هیچ کدام از این شرکتها به سادگی به جایگاه امروز خود نرسیدهاند؛ در حقیقت، در برخی نقاط در تاریخ همه چیز میتوانست کاملا دگرگون شود. بازی Sonic تا آستانه به پیش راندن تاریخ عرضه کل Xbox جلو رفت ظاهرا به نظر میرسد که پس از بازخوردهای فاجعهباری که کنسول Dreamcast شرکت Sega با آن مواجه شد و پیامدهای بزرگ آن یعنی تصمیم این شرکت برای کنارهگیری از دنیای سختافزار و ادامه فعالیت به عنوان یک شرکت نرمافزار محور، شرکت مایکروسافت قصد داشته تا فرنچایز Sonic را قبل از ورودش به این صنعت در سال ۲۰۰۱ تحت مالکیت خود در بیاورد. دلیل به سرانجام نرسیدن این طرح عدم اعتماد آقای بیل گیتس به این بود که شرکت Sega توانایی سرشاخ شدن با سونی در اوایل دههی ۲۰۰۰ را دارد بنابراین تصمیم گرفتند تا خودشان این کار را بکنند. تاریخ کنسولها و بازیهای ویدئویی بسیار متفاوت میشد اگرکه نسلهای بعدی بچهها با این فکر بزرگ میشدند که Sonic متعلق به کنسول Xbox است. تا قبل از اینکه Xbox قطعی شود، حدود ۳۵ نام مختلف برای این کنسول انتخاب شده بودند قبلا شنیده بودیم که نام Direct X در آخرین لحظات تولید کنسول کنار گذاشته بود اما تیم توسعهدهنده شرکت مایکروسافت چندین و چند اسم مختلف که خلاصهای از اسامی متفاوت بودند را برای این کنسول در نظر داشتند. نکته جالب این است که تیم اصلی از نام Xbox متنفر بودند اما این نام، هر دفعه با بهترین بازخوردها روبهرو میشد. در زیر میتوانید یک سری از این اسامی را ببینید: - «دستگاه شبکهای تعاملی مایکروسافت» (MIND=Microsoft Interactive Network Device) - «تجربه برتر» (E2=Extreme Eperience) - «مرکز تمام اکشن» (FACE=Full Action Center) - «واقعیت و تغییر» (R&R=Reality and Revolution) - «گیمینگ کامل مایکروسافت» (MTG= Microsoft Gaming Total) - «یکپارچه» (AIO=All in One) نور سبز مرکزی قرار بود که نشانگری از قدرت هستهای باشد هیچ چیزی به اندازهی یک انفجار اتمی بزرگ نشانگر قدرت نیست. این تفکری است که پشت چراغ سبز رنگ بزرگ در طراحی اولیه Xbox وجود داشت. نشانگری از دستگاهی با قدرت انرژی هستهای که پتانسیل بالایی دارد. حسی که به این مسئله دارید با وجود انیمیشن روشن شدن دستگاه که رنگ سبز هر دفعه به آن زندگی میبخشد تشدید خواهد شد. نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار هزینه صرف توسعه و طراحی کنترلرهای کنسول ایکس باکس وان شده است وقتی که درست به آن فکر کنید، تازه میبینید که چقدر دیوانه وار است؛ کنترلرهای کنسول Xbox One چنین هزینه دیوانهواری برای تحقیق و توسعه و سر هم کردن داشتند و در عین حال وقتی که آنها در کنار کنترلرهای کنسول Xbox 360 قرار دهیم تفاوت زیادی بین آنها نمیبینیم. از این نکته هم بگذریم که خیلی میگویند دستههای قبلی حتی بهتر هم بودند! آن ۱۰۰ میلیون دلار خرج بهبود موارد مختلفی برای طراحی مینیمالتر شد؛ از طراحی لاستیکی دکمههای آنالوگ گرفته تا تغییر کوچک در شکل کلی دسته، حساسیت ماشهها، دقت سنسور ژیروسکوپ و حذف شدن پکیج باتری. کنترلر معروف به The Duke تنها برای بازار ژاپن تعویض شده بود دستههای هیولاوار کنسول ابتدایی ایکس باکس را به یاد دارید؟ اگرچه مردم در انتقادات خود به این نکته اشاره کرده بودند که این کنترلرها تنها برای بسکتبالیستها و یا مردمانی با دستانی به بزرگی بیل مناسب است، «کنترلر S» برای امتحان کنسول Xbox در بازار ژاپن عرضه شده بود. از آنجایی که آنالوگهای آن مدلی چندان چیز بازارپسند و جذابی نبودند، ایده این بود که کنترلرهای کوچکتری بسازند که راحتتر درون دست افراد قرار گیرد، اگرچه اما مایکروسافت که چندان مشتریانی در بازار ژاپن نداشت، برنامهای برای تغییر این دستهها نداشت. نام این کنسول در ابتدا The Direct X-box بود قطعا با تکنولوژی Direct X آشنایی دارید. این نرمافزار همان تکنولوژی رندرکردن ۳ بعدی پرچمدار مایکروسافت است که یکی از بهترین نمونهها در نوع خود است که به کاربران اجازه میدهد با رایانههای شخصی متفاوت خود بازیهای یکسانی را اجرا کنند. البته با این توضیح که تفاوتهایی در زمینه نرخ فریمریت تصویر، رندرکردن و موارد این مدلی وجود دارد. مایکروسافت که بسیار از این نرمافزار راضی و متفخر بود و علاقه عامه مردم به آن را هم حس میکرد، قصد داشت که کنسول را با نام Direct X-Box به بازار عرضه کند تا اینکه بخش بازاریابی شرکت وارد عمل شد و همهچیز را کوتاهتر کرد. کنسول ابتدایی Xbox بیش از چهار میلیارد دلار ضرر در چهار سال ابتدایی به مایکروسافت وارد کرد با توجه به فروش خیلی ضعیفتر نسبت به کنسول PS2 (مخصوصا در ژاپن) و این نکته که سختافزار داخلی مورد نیاز برای ساخت این کنسول، خیلی گرانقیمت بود، هر واحد فروخته شده ضرری ۱۲۵ دلاری برای این شرکت به همراه داشت. هزینه ساخت هر دستگاه ایکس باکس اصلی ۴۲۵ دلار بود و قیمت آن ۲۹۹ دلار بود. در طی زمان و بین سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ این مسئله باعث ضرر چهار میلیارد دلاری به شرکت مایکروسافت شد. ۵۴ درصد از تمامی Xbox 360 ها با حلقههای قرمز مرگ مواجه شدند حلقههای قرمز رنگ مرگ را به خاطر دارید؟ اگرچه کنسول ایکس باکس 360 در کل مجموعه قدرتمندی بود اما ۵۴ درصد از تمامی کنسولهای عرضه شده از این سری به بازار در نهایت با «حلقهی قرمز مرگ» دچار خودنابودی شدند. دلیل این مسئله آتش گرفتن یک سری قطعات داخلی بود آن هم به خاطر استفاده عادی کاربر و نه چیز دیگری. مردم به روشهای مختلفی سعی کردند که کنسول را درست کنند؛ از حرارت دادن دوباره کنسول با سشوار گرفته تا بستن آن با حوله و خاموش و روشن کردن آن و ... اما در نهایت مایکروسافت مجبور شد که تمامی کنسولهای تحت تاثیر قرار گرفته را دوباره تعمیر کند. حدود سه میلیون بار فشاردادن لازم است تا یک کنترلر Xbox را خراب کنید طبق گفتههای افراد آزمایشکننده شرکت مایکروسافت، کاری که آنها کردند این بود که هر دکمه را به صورت مجزا چهار تا پنج بار در ثانیه و در شرایط آزمایشگاهی فشار دهند که در مجموع به حدود دو میلیون عدد میرسد. از زمان عرضه این کنسولها، مایکروسافت مرتبا تستهای مختلفی را انجام داده است و در جمعبندیها احتمال داده که دستههای جدیدشان تا سه میلیون فشار و حتی بیشتر را طاقت میآورند، اگرچه دقیقتر هم اعلام کرده است که نزدیک به یک دهه باید طاقت بیاورند. بازی Resident Evil 4 تا آستانه انحصاری ایکس باکس بودن پیش رفت فکر کردهاید بحث «آیا بازیهای ویدئویی هنر هستند» چیزی است که در دهه اخیر به آن پرداخته شده؟ خب اشتباه فکر کردهاید چرا که دقیقا همین سوال در جلسهای بین نمایندگان خالق بازی Resident Evil یعنی آقای شینجی میکامی (Shinji Mikami) و نمایندگان یکی از خالقان Xbox یعنی کوین باچس (Kevin Bachus) مطرح شد. داستان اینگونه است که تیم مایکروسافت قصد داشتند که بازی Resident Evil 4 را برای کنسول خود خریداری کنند و چون تیم آقای میکامی تنها به زبان ژاپنی صحبت میکردند همهی حرفها را باید مترجمین انتقال میدادند. وقتی که آقای میکامی نظر تیم مقابل را درباره بازیهای ویدئویی و اینکه آیا از نظر آنها این سبک نوعی از بیان هنری محسوب میشود یا خیر پرسید، آنها نتوانستند به درستی منظور خود را انتقال دهند اگرچه که خود آقای باچس خیلی به این مسئله باور داشت که بازیهای ویدئویی چیزی بسیار بیشتر از صرف سرگرمی هستند. به همین دلیل آقای میکامی که از ملاقات با سونی و مایکرسافت گیج شده بود بعدها سراغ نینتندو رفت و با آنها توافق کرد. ویرایش شد.?1 امتیاز
-
- عکس از محیط کاربری که می خواهید جوایز را دریافت کنید: جوایز به این اکانت داده شود: - توضیح کامل باگ: وقتی JB میدیم و به فنس اخر میرسیم، با بیل زدن بهش ارور میده که شما قبلا ضربه زدید درحالی که باید بره بیرون فنس - قرار دادن عکس و فیلم کم حجم شده (در صورت لزوم): https://www.uplooder.net//files/b40fc977d73c3d4ead22d9c1a542d5c3/gta-sa-2023-06-22-20-10-06-678.mp4.html - توضیح دادن این که چگونه می توانیم خودمان با آن باگ برخورد کنیم. (چگونه آن باگ را Reproduce کنیم): داخل فیلم مشخصه البته چیزی که خودم فکر میکنم باشه، مربوط به اون قسمتیه که وقتی NG داره نگاهت میکنه نمیتونی ییل بزنی، ولی خب متن دیگهای هم مینویسه.1 امتیاز
-
سلام ودرود هدف فقط آموختن بود فیلم در لینک زیر قرار دارد: https://uupload.ir/view/carjacker_6i8p.mp4/ در صورت اجرا نشدن از این لینگ استفاده کنید https://www.uplooder.net//files/d7e2c731bc21ca2b8d81fe4993a3dfdb/Carjacker.mp4.html خیلی خوشحال میشم نظرتون و واکنشتون نسبت به این فیلم بگید: از همه گی درخواست میشود نظرشون رو بیان کنند. با تشکر1 امتیاز
-
- اضافه شدن Dealership و انتقال مقداری از ماشین ها به شهر SF - اضافه شدن Rent Bike Vehicle - اضافه شدن Mosque و در صورتی که میخواهیم Buff های High Level ادد کنیم به SF مراجعه کنیم. - اضافه شدن چندین ماشین Free در شهر - اضافه شدن GunShop دیگر - اضافه شدن یک پل ارتباطی مانند قدیم که توی LS وجود داشت برای گرفتن Fish و آسان تر کردن شغل Fish Job - اضافه شدن Bus Driver 3 به شهر SF - اضافه شدن CP دیگری برای Car Jacker در شهر SF - اضافه کردن CP / برای Materials Get و Materials Deliver در دو نقطه متفاوت از هم دیگر در شهر SF1 امتیاز
-
عکس بخش "اطلاعات کاربری" در UCP: - از چه تاریخی تا چه تاریخی درخواست مرخصی دارید؟ (تاریخ باید میلادی باشد، مثال: از 2016/11/11 تا 2016/12/11): 2023/06/24 - به چه دلیل درخواست مرخصی دارید؟ عدم دسترسی به سیستم1 امتیاز
-
درود -ماشین فری -رنت موتور -رنت ماشین(این رنته ماشينی که هست خیلی گرونه) - Duty/ به مرکز کاپ SF -اضافه کردن قسمت جدید برای شغل Garbage man در SF (مثل ۲ قسمتی بودن اتوبوس رانی منظورمه) -یک عدد PB متفرقه از LS -شغل های جدید در SF -یک عدد بیمارستان در SF که بشه اعضای Paremedic از اونجا هم سپاون شن -اضافه شدن یک قسمت تاکسی رانی برای SF -اضافه شدن یک قسمت ماشین های SI برای SF -اضافه شدن Turf های بیشتر و قابلیت برگزار کردن وار در SF -اضافه کردن یک نقطه برای مصاحبه LIVE در SF -اضافه شدن قسمت ۳ اتوبوس رانی به SF -اضافه شدن شغل شوینده جاده ها به SF -اضافه شدن DS به SF (کسانی که میخوان ماشین های Special رو ببینن و تست کنن باید به SF مراجعه کنند) -اضافه شدن Quest به SF (میدونم قراره بیاد حداقل تو این شهر بزاریدش رفت و امدش زیاد شه) فعلا تا اینجارو میدونم بقیه پیشنهاد داشتن بدن1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
با سلام و احترام خدمت شاکی عزیز @hamidreza1234 اوقات به کام: شکایت شما تایید / رد شد. دلایل: تایید: عملکردی از طرف ناظمین اَنجمن که صورت گرفته که به موارد فروم برای آشکار کردن پست شما رسیدگی نکردند. رد: شما تاریخ 16-06-2023 و 19-06-2023 و 20-06-2023 عکس روزانه قرار ندادید. نتیجه رد: AV برای 16، AV برای 19 و FW برای 20 (اعدادی که گفته شده تاریخ می باشد). +موفق باشید. +بسته شد!1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: • عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری" از شاهدین از طریق کنترل پنل: • توضیحات: متاسفانه تو این سرور سنین 6 تا 12 سال بلد نیستن به بزرگترشون احترام بزارن. • مدارک (فیلم یا عکس):1 امتیاز
-
من برای پرواز نیاز به هاستری ندارم من با باگ های اندروید پرواز میکنم https://s29.picofile.com/file/8464979650/XRecorder_23062023_010309_۰۰۱.mp4.html1 امتیاز
-
در رابطه با پیشنهاد شما باید بگم موافقم ، و به نظرم این موارد Add بشه خوبه: 1.Parkour Biz ( میشه توی این SBiz ایونت پارکور برگزار کرد و یا بدون ایونت با دوستامون بریم حال میده ، مپش هم مثل مپ سلاح سری باشه خوبه ، اما Save نداشته باشه هیجان انگیز تره. 2.Cinema Biz ( اینو نمیدونم میتونن پیاده کنن یا نه اما دلم نمیاد نگم ) ، این SBiz سینما باشه و بازیکنان بتونن برن داخل فیلم تماشا کنن ( دو حالت داره ، یکی مثل نسخه GTA V روی صفحه نمایش که فکر نمیکنم امکانش باشه ، یک حالت دیگه که بشه فیلم بره تو پوشه Movies و به صورت Single اجرا بشه ، درست مثل Mod Skin که فقط برای خودمون و هرکی اون ماد رو نصب کرده به نمایش در بیاد. ) و فیلم رو صاحب بیز با محدودیت حجم و فرمت ( MPEG. ) بتونه با یک CMD آپلود کنه و در زمانی که به Sbiz ورود شد اول اون فیلم دانلود بشه و بعد از بارگزاری به طور کامل مثل فیلم Intro پخش بشه. *امکان اینکه یک سینمای واقعی به بازی ساخت سال 2005 اضافه کرد بسیار دشواره و این Sbiz عملا یک شبیه ساز سینماست. *فیلم ها آپلود شده باید کوتاه دارای محدودیت حداقل 30 دقیقه و محدودیت حجم و فرمت باشد مثلا حجم تا حداکثر 100 مگابایت و فرمت MPEG. جهت پخش. *قوانین سینما لحاظ شود و صاحب سینما مطابق قوانین محتوا آپلود کند. 3.Casino Biz's ( موجوده فقط مثل نسخه آفلاین بازی ها فعال بشه ، و این امکان اضافه بشه که داخل این کازینو ها بازی حکم انجام داد ) 4.Gallery Biz's ( برای خرید HouseToys/ خانه از این تجارت استفاده بشه ) 5.Game Net Biz ( مینی گیم های نسخه آفلاین به این تجارت اضافه بشه و توسط بازیکنان انجام بشه ) 6.Jewelry Biz ( برای Propose/ باید از این تجارت حلقه دریافت کنیم ، و اگر نداشته باشیم Propose/ خطا بده که شما حلقه نداری ، سیستم راب جواهری هم میشه به این Biz اضافه کرد ) بازم مورد داشتم اما ایشالله اینا عملی شد بقیه هم میگم1 امتیاز
-
نمیدونم مشکل از منه یا قلبم ولی هرکی بهم خوبی کنه نمیدونم چرا درجا عاشقش میشم عاشقتونم ستونا❤❤1 امتیاز
-
ای کاش تو دوران بچگی می موندیم. زمانی که تلخ ترین چیز زندگی شربت سرماخوردگی بود، بلند ترین جای دنیا شونه های پدرم بود، خداحافظی ها معنی فردا میبینمت میداد، سردترین چیز دنیا بستنی بود، تنها جایی که زخم می شد سر زانو هایمان بود!1 امتیاز
-
1 امتیاز
-
هر چقدر هم که گذشتهتان آلوده بوده باشد، آیندهتان هنوز حتی یک لکه هم ندارد. زندگی هر روزتان را با تکه شکسته های دیروزتان شروع نکنید.!!! به عقب نگاه نکنید مگر اینکه چشماندازی زیبا باشد. هر روز یک شروع تازه است.1 امتیاز
-
@ROG مگه موتور مدیک ندیدی؟ همه کشورها دارن و 2 ساله تو ایران هم گذاشتن برای تسریع انجام کارهای بیمار و زود رسیدن و نمردنش.1 امتیاز
-
دیگه وقت رفتن ما هم رسیده... دیگه هر اومدنی یه رفتنی هم داره اگه بی ادبی یا چیز بدی از ما سر زد به بزرگی خودتون مارو ببخشید تو این چند سالی که توی آرساکیا بودم افراده زیادی همراهم بودن افراد زیادی هم به اسم دوست همراه هم بودن بعضی ها هم واقعا کمکم کردن تا به اینجا برسم از همه کسانی که همراه ام بودن تشکر میکنم @iAziz @DrDep @Iranian @Martyn @Esay @SajjiLey @Alpachino @Markeloff @Erfan @EnDWaY @Damon @iAmirAbbas @TheMasTeR @DisTanCe @Ryzen @SuperMaN و در آخر تشکر از تیم مدیریتی @ArSaCiA @SajjiLey @Meli آرزوی موفقیت برای همه دارم. ارادتمند شما Abol0 امتیاز
این صفحه از تخته امتیازات بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+03:30 می باشد