رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Wanted


Saber

ارسال‌های توصیه شده

با سلام

جدیدا اعضای دسته ویژه برای دادن وانتد از دستور [wa/] استفاده می کنند که خوب بد هم نیست کار را راحت تر می کند ولی مشکلاتی هم دارد که در زیر به ان می پردازیم

1.اگر شخصی اسلحه به همراه داشته باشد و قبل از گشتن حتی مقابل پلیس [tgun/] کند نمی توان هیچ وانتدی بهشون داد که باید فیکس بشه

2.داشتن 40 ثانیه وقت برای دادن یا ندادن وانتد بسیار کم است زیرا شاید بعضی مواقع باید به شخص تایمه بیشتری برای خوندن مطالب و تصمیم گیری داد همه که 4 سال سمپ بازی نکردن طرف نمی تونه سریع بخونه و یا تایپ کنه و اگر وایسی که 40 ثانیه میگذره دیگه نمیشه وانتد داد اگه وانتد هم بدی که نامردی در هر 5 ثانیه 3 تا هشدار میدی ولی طرف حتی نتونسته اولی رو کامل بخونه که وایسه و همینجوری به راهش ادامه میده ماهم به عنوان یک مامور چون نمی خوایم از 40 ثانیه بگذره وانتد میدیم لطفا تدبیری در این مورد بیندیشید.

 

باشد تا رستگار شویم

Spenta.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام، پیرو حرف دوستمون منم یک چیزی رو بگم راجبه Wanted ها...

بعضی موقع ها که ما وانتدی رو Kill میدیم (اگر Not Right to Surrender باشه) وانتدش Clear میشه و به Jail نمیره! و خیلی راحت برمیگرده سره بازیش!

لطفا اگر میشه این Bug رو Fix بکنید چون خیلی ها دارن Abuse میکنن... @Mohny

ParSAW.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...
  • مؤسس

مورد اول همین الان هم باید در سرور درست باشد و اگر کسی جلوی شما tgun کند باید wa/ برای شما بیاید! اگر اینطور نیست در قسمت گزارش باگ ارسال شود.

پیشنهاد دوم رد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...