رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Gangs


Keanu

ارسال‌های توصیه شده

یاحق

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تیم سخت کوش و توامند مجموعه

بنده قصد دارم  یک سری ایده ها و پیشنهاداتی  مرتبط با دسته ی متوسط مطرح کنم پس چند دقیقه وقت گرانبهای شمارو لازم دارم!

 

e7e89b81e4d03873f3822421f39ad9eeef9d4c54

 

 

 

 

1_بنده در نظر داشتم که که برای وار های  توافقی,کامندی برای ادمین مربوطه(ادمین وار)تعبیه شود برای مثال(/SetWar) و صفحه ای مانند لیست (RequestEvent) یا نمونه دیگری که شما بهتر صلاح میدونید باز شود که ادمین بتواند در ان اسم دو دسته متوسط, اعضا , منطقه ی مورد نظر و زمان حمله  را در ان وارد کند. و این پیام برای تمامی پلیر ها نشان داده شود(تا دیگر از کامند های /o برای خبر وار ها استفاده نکنیم) و پلیر ها بتوانند وار را ببینند.

 برای حمله این هم میتوانیم در نظر بگیریم که در زمان تعیین شده یا سرور حمله(Attack)  را بدهد یا ادمین با استفاده از کامند ای که میتونید بهشون تعبیه کنید وار رو شروع کنند تا از اتلاف زمان جلو گیری شود.

این رو هم اضافه کنم که مثلا نام کسانی که در لیست اضافه نشده نتوانند در منطقه حضور پیدا کنند  و ریسپاون شوند!

2_برای اینکه پلیر های عادی(منظور کسانی هستند که در آن دو دسته متوسطیی که وار میدهند حضور ندارند) بتوانند وار رو ببینند کامندی تعبیه شود (/SpecWar)یا (WhatchWar/) استفاده کنند و هنگامی که روی افرادی که وار میدهند (Spec)شوند اسکور برد(ScoreBoard) نیز برای ان ها نمایش داده شود تا نتوانند در وار دخالتی داشته باشند.

اینم اضافه کنم که وقتی دارند وار رو میبینند اصطلاحا(Spec) هستند نتوانند چت بدند یا یک چت خاصی مانند  (SpecChat) برای ان ها تعبیه شود که هم بتوانند با افرادی که وارو میبینند گفتگو کنند و هم موجب ازار و اذیت  کسانی که در منطقه دارند وار میدهند نشوند.

 

 

و در نهایت توجه داشته باشید که اینها تنها ایده ها و پیشنهاداتی بودند که بنده مطرح کردم و قصده بنده نیز ایجاد تنوع در دسته ی متوسط بوده.

لطفا نظرات خودتون رو با نهایت احترام در مطرح کنید.

سپاس از صبر و شکیبایی شما

@Ali @Mohny

 

ویرایش شده توسط Keanu
  • دوست دارم که 2
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام و احترام.

بنده به عنوان ادمین وار واقعا با هر دو پیشنهاد (به ویژه پیشنهاد 1) کاملا موافقم و امیدوارم حداقل پیشنهاد شماره 1 اجرا بشه (در تایم ست شده به صورت خودکار باید اتک صورت بگیره، همچنین جهت وار نیاز به اکثپت بالاترین رنک حاضر در هر دو دسته متوسط باشد (/Accept War) 

+اینکه ادمین وار توانایی دیدن امتیازات و زمان وار را داشته باشد

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...