رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

تلاش برای وضع قوانین غیر قابل اجرا - Diamoond


URANUS

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: URANUS.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Diamoond.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: همه افرادی که در دو جلسه اخیر اقلیت حضور داشتند.

• توضیحات: با درود. این شکایت در واقع انتقادیست از کم کاری و رویکرد سرپرستان و مدیریت گذشته و حال سرور، که این بی توجهی آنها در اقدامات لیدرهایی چون لیدر فعلی اقلیت یدک کش متبلور می شود.

 

لیدر محترم هنوز نمیداند که قوانین آن چیزی هستند که در فروم ذکر شده اند. در جلسه هفته گذشته، در حالی که به وضوح در بروزرسانی سرور اعلام شده که میزان فعالیت ها اتوماتیک شده و اعضای یدک کش حداقل باید 20 فعالیت در هفته داشته باشند، بدون توجه به عواقب حرف شون، اعلام کردند باید 40 فعالیت انجام بدیم! متاسفانه در شرایطی که افراد اقلیت از ترس مجازات شدن، معمولا در مقابل اقدامات نادرست سکوت می کنند. بنده اجازه گرفتم و بهشون یادآوری کردم که قانون ذکر شده در فروم و سرور چگونه است.

اقدامات اینچنینی؛ علاوه بر اینکه خود قانون شکنی هستند، باعث قانون شکنی ها بیشتری می شوند. طبق محدودیت های اعمال شده در بروزرسانی، اگر کسی کمتر از 20 فعالیت ذکر شده داشته باشد، جریمه او این است که حقوق دریافت نمیکند. حال اگر لیدر محترم به طور خودخواسته، شرط حداقل 40 فعالیت را اعمال کرد، چه اتفاقی می افتاد؟ مثلا اگر فردی 30 فعالیت انجام میداد، طبق شرایط موجود سرور به او حقوقش را پرداخت می کرد. پس چگونه باید او رو جریمه کرد؟ جواب اخطار اقلیتی است! یعنی لیدر محترم مجبور می شود برای اجرای قانون نانوشته خود، قانون دیگری را بسازد و به افراد به دلیلی اخطار دهد که در قوانین نوشته نشده است! خوشبختانه در همان زمان، جناب @Ali موسس محترم سرور در جلسه حضور پیدا کردند، و جلوی این اقدام لیدر محترم را گرفتند:

 

http://s2.picofile.com/file/8372889518/sa_mp_004.png

http://s2.picofile.com/file/8372889526/sa_mp_005.png

http://s2.picofile.com/file/8372889542/sa_mp_006.png

 

در جلسه این هفته، ایشون باز هم قانون جدیدی ارائه کردند! ایشون اعلام کردند ماشین های پارک شده رو تاو نکنید. از آنجایی که بنده از عواقب چنین تصمیمی آگاهی داشتم، سعی کردم به ایشون نشون بدم که این حرف هیچ گونه ضمانت اجرایی نداره و مشکلات بسیار زیادی رو ایجاد میکنه، اجازه گرفتم و گفتم: سرور به اعضا اجازه تاو کردن ماشین های پارک شده رو نمیده!

ایشون فرمودند: "ماشین هایی که کنار جاده پارکه (توی پیاده رو رها شدن)، وسط خیابون نیست!"

برای نشان دادن ضعف اجرایی این تصمیم براشون توضیح دادم که این مسئله به این صورت علاوه بر اینکه قابل اجرا نیست، مشکلات فراوانی ایجاد میکنه. بهشون میگم طبق قانون شما یعنی جمله "ماشین هایی که کنار جاده پارکه، تاو کردنش ممنوعه"، اگر ماشینی داخل تجارت اجاره موتور رها شده باشه نمیشه تاو کرد!

می فرمایند: "اگر صاحب ماشین کنارش بود، نمیشه تاو کرد"

عرض میکنم: طبق جمله ی "اگر صاحب ماشین کنارش بود، نمیشه تاو کرد"، چطور باید بدونیم کسی که کنار ماشینه صاحب ماشینه، هر بار باید showcarinfo/ کرد و با این اوصاف نمیشه اصلا ماشین های رها شده در Temple رو تاو کرد چون همیشه ملت دارن اونجا می چرخن!

می فرمایند: "شما تاو کن، اگر کسی گفت نبر، نباید تاو کنی" در حالی که این قانون، بر خلاف اون حرف اولشون بود که گفته بودند  "ماشین هایی که کنار جاده پارکه، تاو کردنش ممنوعه". یعنی من اگه سوال نمیکردم همون جمله مبهم اولشون می شد قانون!

خدمتشون عرض میکنم: خب اینجوری میشه به راحتی به هرکس که دلمون خواست FW بدیم! من ماشینم رو رها میکنم، طرف بیاد تاو کنه، وقتی دور شد، میگم نبر، اسکرین میگیرم، و شما مجبور میشید به فرد خاطی اخطار بدین!

می فرمایند: اگر در اسکرین فرد تاو کننده دور بود، رد می کنم شکایت رو!

عرض میکنم: پس با این اوصاف اگه سریع ماشین رو برداریم و دور شیم، کسی نمیتونه ازمون شکایت کنه!

در نهایت وقتی متوجه میشن حرفشون اشتباهه و این قانون نانوشته قابلیت اجرا نداره، میگن حالت خوبه!؟

درک نمیکنند که من دارم ایرادات زیاد اجرای این قانون رو بهشون نشون میدم! فکر میکنن حالم خوب نیست، دارم دری وری میگم!

 

http://s5.picofile.com/file/8372894576/sa_mp_011.png

http://s4.picofile.com/file/8372894634/sa_mp_012.png

http://s3.picofile.com/file/8372894684/sa_mp_013.png

 

در نهایت مقصودشون چیه؟ اینکه ممکنه راننده به ماشینی که مدتهاست رها کرده احتیاج داشته باشه! اینکه از paintball ماشین تاو نکنید، از wita ماشین تاو نکنید (با اون بی نظمی که بازیکنان ماشین رو رها می کنند)، از جلوی بانک ماشین تاو نکنید، از جلوی بیزها ماشین تاو نکنید، از توی پیاده رو ماشین تاو نکنید، ماشینی که کسی کنارش بود تاو نکنید، ماشینی که کسی گفت نبر تاو نکنید. تکلیف چیه؟ با این شرایط بنده امتحان کردم، در عرض 2 ساعت فعالانه کار کردن، در یکی از ساعات شلوغ سرور، تنها 6 ماشین امکان تاو کردن داشت (در حالی که ماشین های فراوانی رها شده بودند که طبق یکی از شرط های بالا، نباید تاو میشدند). با این وضع اقلیت یدک کش به زودی متروکه خواهد شد! به لیدر محترم میگم این موضوع رو، می فرمایند: همینه دیگه! یعنی یدک کش باید نسبت به بقیه خالی تر باشه؟ چرا فکر میکنید فقط دسته متوسط ها و اقلیت های ویژه مهم هستند و اقلیت هایی مثل تاکسی و یدک کش اهمیتی ندارند، چه پر باشند چه خالی!؟ شاید یک عضو عادی سرور این دیدگاه رو داشته باشه! ولی چرا رهبر اقلیت یدک کش براش مهم نباشه که شرایط اعضاش بهتر میشه یا بدتر؟

 

در صورتی که سرور از قبل همه این مسائل رو پیش بینی کرده! کسی که با ماشینش میره جلوی یک تجارت، سرور بهش 3 دقیقه اجازه میده که کارش رو انجام بده و برگرده، و اعضای یدک کش امکان تاو کردن اون ماشین رو ندارند (ارور میده). و اگر بیشتر هم کار داشته باشند به راحتی می تونند خودروی خودشون رو در یک مکان مناسب park/ کنند تا هنگام برگشت، ماشینشون همونجا باشه! و ما هم امکان تاو کردنش رو نداشته باشیم!

 

فارغ از همه این مسائل و نواقص موجود در این تصمیم، افراد اقلیت طبق قانون سرور موظف به مطالعه و رعایت قوانین عمومی سرور و قوانین عمومی دسته ملایم و قوانین اقلیت هستند. که این موارد در آنها ذکر نشده است.

تا کی امثال بنده باید منتظر باشیم ببینیم لیدرها هر بار چه قانون من درآوردی را به اقلیت می چسبانند؟ چرا مدیران و سرپرستان سرور یک بار برای همیشه تصمیم نمیگیرند و به لیدرها گوش زد نمیکنند که قانون آن چیزی است که در فروم و بروزرسانی ها اعلام شده است!؟ تا کی قانون های غیر قابل اجرا فقط اضافه می شوند!؟ آیا نتیجه ای غیر از این دارد که کسی رعایت نکند، و لیدر ها هم نتوانند اجرای آن را کنترل کنند؟

بنده مخالف وضع قوانین جدید و بهبود مشکلات نیستم! ولی به شکل اصولی! اگر جناب @Mohny توسعه دهنده محترم سرور واقعا نگران این هستند که ماشینی که برای دقایق زیادی بیرون تجارت binco رها کرده اند، تا ساعت ها اونجا بمونه، خیلی راحت محدودیت های جدیدی طبق این حرف شون وضع کنند (مثلا شرط جدیدی در کدهای سرور قرار بدن که از 10 متری یا 50 متری یا اصلا 500 متری تجارت نشه ماشین تاو کرد!) یا زمان انتظار بعد از پیاده شدن راننده رو به 5 دقیقه، 10 دقیقه و حتی یک ساعت افزایش بدهند! چرا این کار رو نمی کنند!؟ چون خودشون به خوبی می دونند این شرط نواقص فراوانی داره! ولی سوال اینجاست که اگر خودشون می دونند این قانون اجرایی نیست، چرا در جلسه اقلیت، لیدر محترم رو ترغیب می کنند که این قانون اشتباه رو به صورت نانوشته اعلام کنند!؟

 

لیدر محترم خودشون هم می تونند گواهی بدن که بنده بارها ازشون خواهش کردم به قوانین موجود احترام بذارند و قوانین نانوشته و غیر قابل اجرا رو به اعضای اقلیت ابلاغ نکنند! ولی ایشون کلا حرف های بنده رو درک نمیکنند!

 

از سرپرستان و مدیران سرور عاجزانه تقاضا می کنم، به لیدرهایی که برای اقلیت ها منصوب می کنند یاد بدهند که قوانین سرور، فقط برای حفظ کردن و پاسخ دادن در تست، در فروم نوشته نشده! اگر قانون جدید قرار است وضع شود، باید پس از بررسی جوانب مختلف، در فروم اعلام شود تا همه اعضای اقلیت و حتی سایر اعضای سرور از آن قوانین و نحوه اجرای صحیح آنها مطلع شوند! بنده مدتها پیش این موضوع رو با مسئولین وقت سرور مطرح کردم که حتی پرسنل سرور، از قوانین قطعی و نوشته شده در فروم هم برداشت های متفاوتی دارند! آن وقت چگونه انتظار دارید یک فرد تازه وارد با سطح 5 صرفا با اعلام یک جمله مبهم در جلسه، که "ماشین های پارک شده را تاو نکنید" منظور شما را درک کند و آن طور که مقصود شماست آن را اجرا کند؟ تکلیف افراد غایب چیست؟ مگر  خودتان در قوانین ذکر نکرده اید که افراد غایب، باید قوانین جدید را از بروزرسانی های فروم و اطلاعیه های آن پیگیری کنند؟

 

مجددا از مدیران و سرپرستان سرور خواهش می کنم به لیدرهای منصوب شده، به خصوص لیدر فعلی اقلیت یدک کش، گوشزد کنند که به جای وضع قوانین غیر قابل اجرا، ابتدا در اجرای قوانین موجود تلاش کنند (کم کاری ها و عدم رعایت قوانین مختلف توسط لیدر محترم فعلی در شکایات دیگری قبلا به سمع و نظر سرپرست محترم رسیده است)

 

لطفا رسیدگی فرمائید

بابت طولانی شدن شکایت عذرخواهی میکنم

با تشکر

 

• مدارک (فیلم یا عکس): در توضیحات ارائه شد.

ویرایش شده توسط URANUS
  • مرسی 2

 

 

saaasssss.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موضوع شکایت مشخصه

شما در هر جلسه سعی می کنید قوانین رو نادیده بگیرید و هر بار یه نفر باید جلوی شما رو بگیره

جناب موسس سرور که در همه جلسات حضور ندارند که شما رو توجیه کنند

شما هنوز متوجه نیستید که هر تغییر در قانونی باید در فروم اعلام بشه، یا حداقل در بخش اطلاعیه ها!

تکلیف کسانی که F/ شما رو ندیدن چیه؟

  • مرسی 1

 

 

saaasssss.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • توسعه دهنده

با سلام و احترام،

 

بنده همونطور که بار ها و بار ها اعلام کردم، هیچ دخالتی به اعمال داخل بازی، قوانین و ... نمیکنم و نخواهم کرد.

صحبت هایی هم که بنده در جلسه کردم (سوال هایی که پرسیدم) جهت ایده برداری و بهبود اقلیت خودتون بود!

از این پست و پست های دیگه که توسط شما ایجاد شده، طرز بیانتون به شکلیه که با بنده مشکل شخصی دارید و کنایه های واضحتون همه چیزو مشخص میکنه.

 

لطفا ابتدا فکر کنید، سپس بیان کنید، بنده کاری به این ندارم که اقلیت شما یا هر اقلیتی، چه قوانینی داره، چه اتفاقی داره توش میوفته (تاحدودی) و ازین دسته موارد،

بنده جدا از جلسه شما در جلسات دیگه هم حضور داشتم و همشون نتیجه موفقی داشته.

 

با وجود کار هایی که دارم و ... باز هم به تک تک اقلیت ها اهمیت میدم و تا جایی که امکان پذیره شخصا هستم،

و سعی بر بهبود اقلیت دارم بلکه اعضای اون اقلیت به بهینه ترین شکل ممکن کارشونو انجام بدن.

 

اگر سوال هایی که شده توسط بنده رو دارید، ابتدا یک باره دیگه مطالعه کنید بیانات رو، فکر کنید ببینید که بنده چرا این حرف هارو زدم، و هدفم چیزی جز بهبود و بهینه سازی اقلیت شما بود؟ یا در همین راستا؟

 

شاد و پیروز باشید.

 

COMFORTABILITY KILLS

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 9 دقیقه قبل، Mohny گفته است:

با سلام و احترام،

 

بنده همونطور که بار ها و بار ها اعلام کردم، هیچ دخالتی به اعمال داخل بازی، قوانین و ... نمیکنم و نخواهم کرد.

صحبت هایی هم که بنده در جلسه کردم (سوال هایی که پرسیدم) جهت ایده برداری و بهبود اقلیت خودتون بود!

از این پست و پست های دیگه که توسط شما ایجاد شده، طرز بیانتون به شکلیه که با بنده مشکل شخصی دارید و کنایه های واضحتون همه چیزو مشخص میکنه.

 

لطفا ابتدا فکر کنید، سپس بیان کنید، بنده کاری به این ندارم که اقلیت شما یا هر اقلیتی، چه قوانینی داره، چه اتفاقی داره توش میوفته (تاحدودی) و ازین دسته موارد،

بنده جدا از جلسه شما در جلسات دیگه هم حضور داشتم و همشون نتیجه موفقی داشته.

 

با وجود کار هایی که دارم و ... باز هم به تک تک اقلیت ها اهمیت میدم و تا جایی که امکان پذیره شخصا هستم،

و سعی بر بهبود اقلیت دارم بلکه اعضای اون اقلیت به بهینه ترین شکل ممکن کارشونو انجام بدن.

 

اگر سوال هایی که شده توسط بنده رو دارید، ابتدا یک باره دیگه مطالعه کنید بیانات رو، فکر کنید ببینید که بنده چرا این حرف هارو زدم، و هدفم چیزی جز بهبود و بهینه سازی اقلیت شما بود؟ یا در همین راستا؟

 

شاد و پیروز باشید.

 

 

اگر شما معتقدید که وقتی ماشینتون رو مدتها جلوی Binco رها کردید و من اون رو تاو کردم، اگر طبق قوانین موجود هست، که اعتراض شما در جلسه اقلیت اشتباهه

اگر معتقدین که بنده حق تاو کردن رو ندارم، باید قانون مورد نظرتون رو به بنده و لیدر محترم نشون بدین تا بنده رو جریمه کنند.

اگر هدفتون بهبود قوانین و شرایط اقلیت هست، راهش حضور در میتینگ و ترغیب لیدر به اجرای یک قانون نانوشته و غیر قابل اجرا نیست!

در مورد اختلاف نظر ( نه اختلاف شخصی) بنده با شما در مورد موضوعات دیگه هم، بهتره همونجا جواب بنده رو بدین تا به یک نتیجه منطقی برای بهبود سرور برسید، نه در جلسه اقلیت، یا شکایت غیر مرتبط یا در چت عمومی سرور!

پیروز باشید

ویرایش شده توسط URANUS

 

 

saaasssss.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

الان تو خودت بگو کسی که مثلا رفته toys  بزاره ماشینشو درست کناره جاده پارک کرده چرا باید tow  شه وقتی میخواد بیاد سوارش شه اگه تو خیابون بود اره tow  کن

بعد شما میگی از /Park استفاده کنه

خب یعنی شما هر جا میری /Park میزنی؟

مثلا یکی تو lv کار داره میزنه /Park  بعد هیتمن یا به هر دلیلی میمیره باید این همه راه رو بره ماشینشو بر داره باز کناره housesh 

/park بزنه این که نمیشه.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 19 ساعت قبل، Diamoond258 گفته است:

الان تو خودت بگو کسی که مثلا رفته toys  بزاره ماشینشو درست کناره جاده پارک کرده چرا باید tow  شه وقتی میخواد بیاد سوارش شه اگه تو خیابون بود اره tow  کن

بعد شما میگی از /Park استفاده کنه

خب یعنی شما هر جا میری /Park میزنی؟

مثلا یکی تو lv کار داره میزنه /Park  بعد هیتمن یا به هر دلیلی میمیره باید این همه راه رو بره ماشینشو بر داره باز کناره housesh 

/park بزنه این که نمیشه.

 

 

لیدر عزیز، موضوع این شکایت وضع قوانین غیر قابل اجراست که هیچ جای فروم و UCP و Wiki ذکر نشده!

 

در مورد اینکه اگه کسی با ماشینش کار داره چی کار کنه اون بالا توضیح دادم! توی سرور هم بارها با شما بحث کردم! برای آخرین بار اینجا میگم!

 

کسی که با ماشینش میره جلوی یک تجارت، سرور بهش 3 دقیقه اجازه میده که کارش رو انجام بده و برگرده، و اعضای یدک کش امکان تاو کردن اون ماشین رو ندارند (ارور میده). و اگر بیشتر هم کار داشته باشند به راحتی می تونند خودروی خودشون رو در یک مکان مناسب park/ کنند تا هنگام برگشت، ماشینشون همونجا باشه! 

 

اگه هیتمن کشتش، رفت خونه، ماشین نداره؟ همون کاری کنه که NRها روزی چندین بار نیوزش میکنن و هر بار 800 دلار میگیرن براش! ماشین نداری؟ بزن Service Taxi/

 

می خواین اساسی مشکل رو حل کنید؟ اون بالا گفتم به جناب  @Mohny، ازشون بپرس چرا همچین کاری نمی کنند؟

 

خیلی راحت محدودیت های جدیدی طبق این حرف شون وضع کنند. مثلا شرط جدیدی در کدهای سرور قرار بدن که از 10 متری یا 50 متری یا اصلا 1000 متری تجارت نشه ماشین تاو کرد! یا زمان انتظار بعد از پیاده شدن راننده رو به 5 دقیقه، 10 دقیقه و حتی یک ساعت افزایش بدهند! 

 

قانون، اون چیزیه که مدتها در مورد ابعادش تفکر شده توسط چندین نفر، و در فروم اومده! اگرم تغییر کنه، اونجا بروزرسانی میشه! نه اونی که یه نفر ماشینش رو جلوی Binco ببرن، هرچی به ذهنش رسید رو بیاره توی میتینگ اقلیت و لیدر رو ترغیب کنه که به صورت قانون ابلاغش کنه!

 

یه قانون در فروم اومده!

شما میاین توی میتینگ بر خلافش، یه چیزی میگین!

بعد توی F/ اون رو نفی می کنید!

بعد توی مکالمه شخصی با مثلا بنده، یه چز دیگه میگین!

مشکل اینه دوست عزیز!

وگرنه قوانین سرور بارها و بارها در زمینه های مختلف تغییر کردن، بهتر شدن، گاهی بدتر شدن! ولی فکر میکنم همه بدونن وقتی میگیم قوانین سرور، باید کجا بریم مطالعه شون کنیم!

 

 

 

 

 

saaasssss.gif

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...