رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Soheil - Abuse


HarleyQuinn

ارسال‌های توصیه شده

• عکس سایز کوچک شما از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: KittiX.png

• عکس سایز کوچک کسی که از او شکایت دارید از "اطلاعات کاربری" از طریق کنترل پنل: Soheil.png

• عکس سایز کوچک از "اطلاعات کاربری"  از شاهدین از طریق کنترل پنل: تعداد شاهدین زیاده ... (تمامی پلیس هایی که تو درگیری بودن)

• توضیحات: با سلام خدمت مدیریت محترم , این بازیکن طی FTP که انجام شد از رنکش خیلی سو استفاده کرد از جمله خیلیاش تو فیلم و عکس نیافتاد فقط شاهد هست چند موردیش افتاد که 1 این بازیکن وسط درگیری واسه هم کلنیش Armour ست میده , 2 مگه زیر اون پل ماشین میشه رد کرد که این بازیکن از رنکش سو استفاده کرده و یه ردیف ماشین تحت عنوان Cover اسپاون کرده تا ما نتونیم نزدیکشون شیم ادم به زور وارد اون محوته میشه این ماشین گذاشته 3 بازیکن Bowman که طبق این مدارک نه وانتدی داشت نه به همراه افراد بود یه دفعه از شهر به پیش اونا رفت چه جوری ؟ Get شده ایشون Get وسط درگیری شده اگه این مورد سو استفاده نیست به مام اجازه بدید به دوستان هاسترمون بگیم مارو وسط درگیری Get کنن واسه کمک , در ضمن اینم بگم که طبق مدارکی که دارم ارسال میکنم به زمان توجه کنید که ایشون بدون وانتد بودن توی شهر در تایم توی فیلم ایشون توی درگیری پشت ماشین ها بودن , در حالی تمامی ورودی زیر پل و Cop ها بسته بودن اینکه این بازیکن Get شده کاملا مشخصه بازیکن تو یکی از مدارک به وضوح وانتد گرفتنش توی اون درگیری مشخصه در ساعت 16:09 دقیقه در درگیری که داشتیم ما همه به 2 دسته تقسیم شدیم یه دسته به سمت جلو رفتن یه دسته دیگه در ورودی پل رو بستن در ساعت 16:17 دقیقه بازیکن بدون اینکه کسی از افراد جلوی پل ببنینش یه دفعه پشت ماشیناس معلوم نیست چه جوری رد شده یا ایا Get شده ... اینم در اخر بگم که ممکنه Set armour توسط هاستر Scary انجام شده باشه چون قطعا توی یه کلن هستن ممکنه وسط درگیری واسه هم ست کرده باشن ... 

• مدارک (فیلم یا عکس): Set Armour - مدارک فیلم Bowman - عکس از تعداد مظنونین 

 

@Ali , @BiHan , @Kelton 

ویرایش شده توسط Goth

?ezgif.com-gif-maker_dr8a.gif?

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام خدمت شاکی محترم @Goth 

 

من جواب شکایت شمارو فقط با حرف میدم، درباره دادن Armour داخل یکی از فیلم های شما من در حال تیر زدن بودم و هم کلنی های بنده Armour میگیرن، کافیه با دقت نگاه کنید، چجوری میشه هم تیر زد هم تایپ کرد؟ زمانی که صفحه چت باز باشه نمیشه تیر زد و کاری کرد میدونین دیگه؟ حالا ما فرض رو بر این میزاریم که بشه، منم مثل شما دو دست دارم و نمیتونم هم کامندی رو بنویسم و هم تیر بزنم! داخل یکی دیگه از فیلم های شما فقط من HP گرفتم! توجه کنید فقط HP و فقط هم من بودم نه کس دیگه ایی! فکر نمیکنم دادن HP به خودم غیر مجاز بوده باشه.

درباره اوردن شخص BowMan باید خدمتتون عرض کنم که داخله یکی از فیلم هاتون حضور نداره اما داخل بقیه هست، داخل یکی وانتد نداره و داخل یکی دیگه سه تا وانتد داره، فکر کنم Cop attack سه تا وانتد داره، حالا این شخص داخل اقلیت بالاس هست و از اونجا میاد شما هم از HQPD، وقتی شما به ما میرسین این پلیر نمیتونه برسه؟ با اینکه نزدیک تر هم هست؟ شما این بازیکن رو Find کرده بودید که یهو بره؟ و بعدش منو Find  کردید که بخواد بیاد پیش من؟ داخل فیلم هاتون که من دیدم فقط مدیریت Kelton رو Find کرده بودید، داخل یکی از فیلم هاتون با موتور دنبال یک موتور دیگه بودید یکم رفتید جلوتر و دیدید Viper و BowMan هم هستن، جلوتر که اومدید دیدید منم هستم، حالا از جایی که من میدونم از فاصله دور نمیشه پلیر هارو دید و باید نزدیک شد، این دو پلیر هم که نزدیک من نبودن، کنار هم بودن و شروع به تیر زدن شما کردن، داخل فیلم های قبلیتون هم که زمانش به این فیلمی که گفتم نزدیک تر هست اقای BowMan کناره ما هستن و کشته نشدن که دوباره بخواییم بیاریمشون، یعنی باید خدمتتون عرض کنم شما هیچ مدرک معتبری ندادید که این بازیکن کشته شده باشه و دوباره اومده باشه، فقط داخل یک فیلم نیست اونم دقایق اول هست ولی داخل بقیه فیلم ها هست، حالا فرض رو بر این بزاریم این شخص بدون وانتد یک بار پیشه ما کشته شده توسط شما، وقتی اومدید دیدید این شخص دوباره پیش ما هست، شما از HQ خودتون که دور تر هست میرسید پس منطقیه که این شخص هم از HQ خودش برسه! فقط کافیه کمی فکر کنید و منطقی عمل کنید!

درمورد ماشین ها هم باید خدممتون عرض کنم که میشه گفت کاملا عادلانه هست، داخل یکی از فیلم های شما یک ماشین Infernus که برای اقلیت پلیس هست دیده میشه، به قول شما ماشین نمیتونه بیاد اونجا، پس ظاهرا شخصی که ادمینی داشته (مدیریت یا هاستر دیگه ایی) به شما کمک کرده! اینم یک چیزه دو طرفه بوده، اگه میخوایین ماشینی پیش ما نباشه شما هم نباید با ماشین بیایین اونجا!

Soheil.png
 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

با سلام خدمت شاکی محترم @Goth

شکایت شما پذیرفته شد.

1 روز از زمان هاستری، هاستر مورد نظر کم شد.

دلیل: برای برقراری مساوات بین شما و رابر ها ماشین های پلیس را Get کردم و به شما کمک کردم، درمورد آرمور طبق گفته ی خودم پس از استفاده از CMD بنده تذکر دادم و آرمور ها 0 شد.

اینکه کسی Gethere شده باشه داخل مدارک شما شفاف و واضح نیست زیرا خود من ندیدم که کسی را Gethere کرده باشند.

تنها به دلیل افزایش HP خود 1 روز از زمان هاستری ایشان کم خواهد شد، شما قادر به افزایش میزان سلامتی خود با استفاده از CMD نیستید. @Soheil

با تشکر.

• بسته شد •

 

 

  • دوست دارم که 2
  • مرسی 1
  • هاها 1

Kelton.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...