رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

اندروید 10 بر روی سامسونگ S10


AliTP

ارسال‌های توصیه شده

گوگل چند روز پیش سیستم عامل اندروید 10 را به صورت رسمی و بدون هیچ قاعده و اضافات خاصی معرفی کرد. با توجه به همین موضوع بسیاری از کاربران علاقه‌مندند تا ببینند این سیستم عالم روی گوشی انها چه شمایلی خواهد داشت و چطور می‌توان از آن استفاده کرد. کاربری برزیلی به تازگی ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرده که در آن اولین نسخه‌های آزمایشی این سیستم عامل روی گلکسی اس 10 پلاس با رابط کاربری One UI 2.0 نصب شده است.

 

این کاربر برزیلی که با نام Dude Rocha در یوتیوب فعالیت می‌کند در ویدئوی خود دو نسخه از گلکسی اس 10 پلاس، یکی با رابط کاربری One UI 1.5 و اندروید 9.0 و دیگری با رابط کاربری One UI 2.0 و اندروید 10 را مورد مقایسه قرار داده و تلاش نموده تا تفاوت‌ها و تشابهات آنها را بیان کند.

 

اگرچه در ان ویدئو ادعا می‌شود سامسونگ قصد دارد تا از سیستم ناوبری و جابجایی بین منوها که به لطف ژست‌های جدید حرکتی گوگل ارائه شده استفاده ولی اگر شما با نسخه‌های قبلی گلکسی اس 10 و رابط کاربری One UI مانند نسخه 1.5 کار کرده باشید می‌دانید که در گلکسی اس 10 این قابلیت وجود دارد که با کشیدن انگشت از قسمت پایین وسط، به صفحه خانگی هدایت می‌شوید و اگر از سمت راست یا چپ این کار را بکنید به ترتیب عملکرد Backو یا Recent Apps اجرا خواهند شد.

 

obhe_oneui-2-2.jpg

 

از دیگر قابلیت‌هایی که در این نسخه وجود دارد باید به قابلیت ضبط ویدئو از صفحه گوشی،  میانبر برای اتصال به ویندوز از داخل منوهای گوشی که طی همکاری اخیر سامسونگ و مایکروسافت ایجاد شده و در نرم‌افزار Your Phone در دسترس است و همچنین دسترسی به بخش‌های مدیا و دیوایس‌ها از طریق دکمه‌های میانبری که در صفحه نوتیفیکیشن‌ها قرار گرفته اشاره کرد.

همچنین کنترل موسیقی و مدیا در حال اجرا از همه نقاط رابط کاربری از دیگر قابلیت‌های این نسخه خواهد بود. پشتیبانی کامل از نرم افزار تحت PC سامسونگ DeX که قبلاً در مورد آن شنیده بودیم هم در این نسخه تأیید می‌شود.

 

به صورت کلی رابط کاربری گوشی تفاوت زیادی نکرده است و باید دوباره منتظر انتقادات از سامسونگ باشیم. این شرکت اگرچه با عرضه One UI تلاش نمود تجربه کاربری در دسترسی به دکمه‌ها و عوامل مورد نیاز برای تعامل با دستگاه را آسانتر کرده ولی قابلیت‌ها و سازگاری رابط کاربری برای رسیدن به بهره‌وری چندان بالا نیست و در این زمینه نیاز به بازنگری بزرگی احساس می‌شود.

 

 

AliTP.png

Best Friends ??

MrNitro.png

ali_cracker.png

Delniya.png

Other friends

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...