رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

فرم درخواست گرافیکی - حتماً خوانده شود!


Ali

ارسال‌های توصیه شده

  • مؤسس

برای درخواست گرافیکی یک تاپیک با عنوان: "درخواست گرافیکی - نوع درخواست"

مانند: درخواست گرافیکی - آواتار

 

طبق فرم زیر بزنید:

 

- موضوع: 

- عکسی که در نظر دارید: (می توانید از خود طراح بخواهید طبق موضوع برای شما عکس پیدا کند)

- نوشته روی عکس: 

- توضیحات بیشتر: 

 

---------- مخصوص طراحان! ----------

 

سایز آواتار ها معمولاً 150x250 px هستند. (Width: 150, Height: 250)

استفاده از GIF و جلوه های ویژه بلامانع است.

در صورتی که به 5 درخواست گرافیکی پاسخ دهید و طراحی را انجام دهید مقام "گرافیست" را دریافت می کنید.

گرافیست ها در صورت نداشتن فعالیت در این فروم Demote می شوند.

گرافیست ها دسترسی قفل کردن تاپیک های این فروم را دارند و تاپیک هایی که بیشتر از 5 روز فعالیتی ندارند باید توسط گرافیست ها قفل شود.

در تمامی طراحی های گرافیکی باید ArSaCiA یا ArSaCiA Game وجود داشته باشد (به صورت کوچک یا بزرگ، به میل درخواست کننده)

/\

I0lc1k.png

  • دوست دارم که 4

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 سال بعد...
  • توسعه دهنده

- درخواست هایی که در تالار درخواست های گرافیکی با عناوینی مربوط به مطالب داخل بازی* ارسال می شود، باید با عنوان "درخواست گرافیکی - طرح داخل بازی" ارسال شوند.

- در صورتیکه گرافیست موردنظر هر متقاضی، زیر مطلب تگ* شد، دیگر گرافیست ها بایستی به مدت حداقل 48 ساعت صبر کنند تا گرافیست مورد نظر اولین نمونه مربوط به طرح درخواستی را ارسال کنند، چنانچه تأیید نشد یا مدت بیشتری از 48 ساعت اولیه گذشته بود، پاسخ دادن به مطلب و ارسال نمونه اولیه توسط دیگر گرافیست ها (به جز گرافیست تگ شده) بلامانع است. توجه کنید که گرافیست بعد از گذشت مدت زمان مذکور باز هم می تواند این کار را انجام دهد و ذکر شدن این بند، دیگر گرافیست هارا به صورت "منظم" به این کار دعوت می کند تا تاپیک بی پاسخ و رها نماند. اجباری برای دیگر گرافیست ها جهت شرکت در ارسال نمونه اولیه پیشنهادی که برای متقاضی تاپیک می باشد، وجود ندارد. اما پیروی از این قاعده در جهت ارسال نمونه ها الزامی است!

- اگر گرافیستی تگ شود باید به تاپیک پاسخ دهد، با دلیل درست و منصفانه، می تواند اعلام کند که نمی تواند طرح را انجام دهد و این کار را به دیگر گرافیست ها بسپارد. در صورتی که شرایط بدین شکل بود باید گرافیست های دیگر در تاپیک شرکت کنند.

- تا جای امکان موضوع درخواست های گرافیکی کامل و واضح بیان شود تا گرافیست در صورت داشتن حق طراحی خارج از سلیقۀ فرد متقاضی طرح بتواند طرح خواسته شده را با میل و علاقۀ متقاضی تطابق دهد و جای تغییرات کمتری وجود داشته باشد.

- گرافیست ها بعد از گذشت 48 ساعت از مدتی که متقاضی پاسخ داده است یا سوالی از ایشان پرسیده‌اند و جواب نداده است (برای مثال، زمانی که گرافیست، تاییدیه نهایی طرح ارسالی یا تغییرات ثانویه را از متقاضی می خواهد)  اجازه دارند تاپیک را قفل کنند.

- شایسته است زمانی که تاپیکی ارسال شده و بعد از اولین ارسال، متقاضی خواستار قفل شدن آن می شود گرافیست ها تاپیک را رها نکرده و آنرا قفل بنمایند. چنانچه گرافیستی فراموش کرده که تاپیک را قفل نماید، انجام این امر توسط دیگر گرافیست ها ضروری است.

-گرافیست ها سعی کنند این تاپیک را همیشه بررسی و پایش کنند تا در صورت تغییرات جدید در مقررات این تالار سریعتر اطلاع‌رسانی شده و در جریان همۀ آنها قرار بگیرند.

- گرافیست ها در صورت داشتن مشکلات فنی یا شخصی که می تواند مانع فعالیت آنها در این تالار به مدت زیادی شود، آنرا به مدیریت در سریع ترین زمان ممکن اطلاع دهند تا از Demote شدن آنها جلوگیری شود.

- ممکن است تاپیک بخاطر ارسال عکس های متعدد بسیار شلوغ شده و باعث اتلاف وقت هنگام پیمایش مطالب آن شود. زین پس عکس های معمولی یا متحرک در قالب "نقل قول" ارسال شوند تا از این مشکل جلوگیری به عمل آید و ازدحامی در مطالب ارسالی ایجاد نشود. این بند برای تمامی کاربران شرکت کننده در تاپیک اعم از گرافیست و متقاضی و دیگر اشخاص صدق می کند.

 

image_2023-03-07_161130331_ln85.png

 

نقل قول

- منظور از بازی، محتوای داخلیِ سرور آرساکیاگیم می باشد و به سایر سرگرمی های دیگر اشاره ای ندارد.

- منظور از تگ یا Mention، اشاره کردن با علامت @ است که به فرد اشاره شده، اعلامیه ای ارسال می شود تا فرد در اولین فرصت بعد از اینکه وارد حساب کاربری انجمن شد، از مطلبی که به آن اشاره شده مطلع شود.

 

  • دوست دارم که 4

rsz_31emam-hosein-12_filr.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...