رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

آیفون های 2020 به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند


MahdiNt

ارسال‌های توصیه شده

2020-iphones-full-screen-touch-id.jpg

اپل هنوز از آیفون های 2019 رونمایی نکرده؛ با این حال اطلاعاتی در رابطه با آیفون های 2020 به اینترنت راه پیدا کرده است. این گوشی های هوشمند به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز می شوند.

در گذشته نه چندان دور شاهد ثبت پتنتی از سوی اپل برای سنسور اثر انگشت تاچ آیدی بودیم (پتنت جدید اپل به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره می کند). به تازگی گزارشی از سوی MacRumors در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از حضور اسکنر اثر انگشت در آیفون های 2020 می دهد.

این گزارش بر اساس گفته های تحلیلگر بارکلی، Blayne Curtis نوشته شده است. این تحلیلگر به این موضوع اشاره کرده که آیفون های 2020 به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز می شود.

در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، کل نمایشگر گوشی های هوشمند آینده اپل به سنسور اثر انگشت مجهز می شود. در همین راستا، کاربران برای آنلاک دستگاه خود، می توانند انگشت خود را روی هر نقطه ای از نمایشگر قرار دهند.

در حال حاضر اکثر سنسورهای اثر انگشت زیر نمایشگر در یک محل مخصوص کار می کنند و کاربر برای آنلاک دستگاه خود، باید انگشت خود را روی یک محدوده خاص قرار دهد.

در حالی که نمی توان این گزارش را واقعی دانست، پتنت جدید اپل این موضوع را تا حدودی تایید می کند. در پتنت اپل به این موضوع اشاره شده بود که اپل در تمام نمایشگر از دوربین های کوچکی برای شناسایی اثر انگشت کاربران استفاده می کند.

اپل با معرفی آیفون X در سال 2017، تصمیم گرفت گوشی های خود را به فیس آیدی مجهز کند. در حالی که به نظر می رسد امنیت این سیستم از تاچ آیدی بیشتر است، استفاده از آن در مقایسه با سنسور اثر انگشت سخت تر است.

با توجه به این موضوع که تا سال 2020 فاصله زیادی باقی مانده است، اپل تغییرات زیادی را در تصمیم گیری های خود اعمال می کند.

꧁☬?????_??☬꧂

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...