رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

هواوی P30 لایت؛ پرچمداری در کالبد یک میان‌‌رده!


MahdiNt

ارسال‌های توصیه شده

huawei-p30-lite-features.jpg

فروش هواوی P30 لایت به تازگی در ایران آغاز شده است. در این مطلب نگاهی به این گوشی هوشمند و ویژگی‌های آن خواهیم داشت.

اگرچه هواوی P30 پرو به عنوان گوشی پرچمدار هواوی، قابلیت‌های بسیار بالایی دارد اما عده‌ای از کاربران ترجیح می‌دهند بودجه‌ خود را صرف گوشی‌هایی کنند که در عین داشتن مشخصات بروز، قیمت پایین‌تری نیز داشته باشند. به همین خاطر شاهد عرضه نسخه ارزان‌قیمت این پرچمدار تحت عنوان هواوی P30 لایت هستیم.

هواوی P30 لایت را می‌‌توان گزینه‌ای جایگزین برای آن دسته از افرادی دانست که به گوشی‌های P30 و P30 پرو هواوی علاقه‌مند شدند اما تصمیمی برای پرداخت هزینه زیاد جهت خرید یک گوشی پرچمدار ندارند. P30 لایت تا حدودی ویژگی‌های برادران خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

p30lite-01.jpg

از بین موارد تشابه هواوی P30 Lite با P30 و P30 پرو، می‌توان به مواردی مانند مجهز بودن به دوربین‌های باکیفیت در مقایسه با رقبا، فناوری شارژ سریع، سخت‌افزار قدرتمند، رنگ‌های چشم‌نواز و طراحی جوان‌پسند و امروزی اشاره کرد.

دوربین‌های باکیفیت

حرف P در گوشی‌های این سری برگرفته از کلمه Photography است. اگرچه ترکیب سه‌گانه دوربین‌های هواوی P30 Lite با ترکیب دوربین P30 و P30 پرو یکسان نیست؛ با این حال با توجه به سابقه درخشان گوشی‌های سری P هواوی در زمینه تصویربرداری، همچنان می‌توان انتظار عملکرد بسیار خوبی را از دوربین‌های این محصول داشت.

ترکیب سه‌گانه دوربین‌های پشتی هواوی P30 Lite متشکل از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان در تصاویر است. از سوی دیگر، دوربین سلفی هواوی پی 30 لایت که در برش قطره‌ای بالای نمایشگر قرار گرفته، سنسوری 32 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

p30lite-02.jpg

سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی این گوشی قادر است تصاویر را با کیفیت بسیار مطلوبی ثبت کند. در همین حال، هوش مصنوعی نیز با تشخیص سوژه‌ها به صورت لحظه‌ای در بیش از 22 دسته‌بندی مختلف و اعمال بهینه‌ترین تنظیمات، به بهتر شدن تصویر خروجی کمک می‌کند.

بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها معتقدند هواوی پی 30 لایت یکی از برترین گوشی‌ها در زمینه کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری در طیف محصولات میان‌رده محسوب می‌شود. این ویژگی تنها به دوربین اصلی این گوشی محدود نمی‌شود و سایر دوربین‌های گوشی، به ویژه دوربین سلفی نیز که دقیقا همان نمونه به‌ کار رفته در P30 و P30 پرو است، عملکرد چشمگیری دارد.

سخت افزار قدرتمند

هواوی P30 لایت مجهز به پردازنده هشت‌ هسته‌ای Kirin 710 ساخت هواوی است. این تراشه 12 نانومتری دارای دو خوشه چهارتایی از هسته‌ها با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و 1.7 گیگاهرتز است. از نظر عملکرد نمی‌توان این تراشه را با Kirin 980 به‌ کار رفته در P30 و P30 پرو مقایسه کرد؛ اما مقایسه آن با پردازنده‌های 14 نانومتری به‌ کار رفته در سایر گوشی‌های هم‌رده، قدرت واقعی آن را نشان می‌دهد.

p30lite-03.jpg

 استفاده از تراشه کایرین 710 در کنار 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم، باعث شده تا جای هیچ‌گونه نگرانی بابت اجرای نرم‌افزارها، بازی‌های سنگین و مالتی تسکینگ برای کاربران باقی نماند. همچنین حافظه داخلی 128 گیگابایتی این گوشی ظرفیت زیادی را برای ذخیره تصاویر، ویدئو، آهنگ و… در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از سوی دیگر پشتیبانی از 1 ترابایت کارت حافظه جانبی باعث شده کاربر بابت کمبود فضای ذخیره‌سازی هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشد.

فناوری شارژ سریع هواوی P30 Lite

باتری قدرتمند 3340 میلی‌آمپر ساعتی هواوی، مجهز به فناوری شارژ سریع 18 واتی است. بنابراین دیگر نیازی نیست مدتی طولانی را صرف شارژ کردن گوشی خود کنید. در کنار پشتیبانی از شارژ سریع، باتری این گوشی قادر است از پس یک روز کاری سنگین برآید. فرقی نمی‌کند اهل بازی، تماشای فیلم، گشت و گذار در اینترنت و یا حتی شبکه‌های اجتماعی باشید؛ باتری هواوی پی 30 لایت به خوبی تا آخر روز شما را همراهی خواهد کرد.

p30lite-04.jpg

 

رنگ‌های چشم‌نواز و طراحی جوان‌پسند

هواوی P30 لایت با استفاده از متریال باکیفیت و طراحی جوان‌پسند، به محصولی زیبا با ظاهری خاص تبدیل شده است. این گوشی به لطف لبه‌های خمیده به خوبی در دست جا می‌شود. از طرف دیگر استفاده از ترکیب شیشه و فلز باعث شده تا در دست گرفتن آن احساس خوشایند یک کالای لوکس را به کاربر منتقل کند.

p30lite-05.jpg

علاوه بر این موارد، با وجود رنگ‌های گوناگون و چشم‌نواز، کاربران می‌توانند در انتخاب طرح و رنگ گوشی خود، تنوع بالایی را در اختیار داشته باشند. این گوشی در رنگ‌های مشکی (Midnight Black)، سفید (Pearl White) و آبی (Peacock Blue) عرضه می‌شود.

꧁☬?????_??☬꧂

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...