رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

آیفون های 2019 به قابلیت بلوتوث دوگانه مجهز می شوند


MahdiNt

ارسال‌های توصیه شده

iphones-2019-dual-bluetooth.jpg

 

اطلاعات جدیدی در رابطه با آیفون های 2019 در اختیار رسانه ها قرار گرفته که خبر از پشتیبانی آن ها از قابلیت بلوتوث دوگانه می دهد.

امروز شایعه جدیدی در رابطه با آیفون های 2019 در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این شایعه، اپل برای پرچمداران آینده خود قابلیتی را در نظر می گیرد که سامسونگ از زمان معرفی گلکسی S8، به پرچمداران خود اضافه کرده است.

سامسونگ این قابلیت را Dual Audio نامگذاری کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد به صورت همزمان موسیقی را توسط دو دستگاه بلوتوثی مانند اسپیکر، پخش کنند.

در حال حاضر بسیاری از گوشی های هوشمند قادر به اتصال به دو دستگاه بلوتوثی هستند؛ با این حال هر کدام دارای یک پروفایل بلوتوث مخصوص به خود هستند. برای مثال شما می توانید دو هدفون را به یک اسمارت فون متصل کنید، اما توسط یکی صحبت کنید و با دیگر به موسیقی گوش فرا دهید.

New-iPhone-XIRMax-schematics-and-concept

بر اساس گزارشی جدید، اپل به دنبال افزودن قابلیتی مشابه با Dual Audio سامسونگ به آیفون های 2019 است. سامسونگ برای این قابلیت، پرچمداران خود را به بلوتوث 5.0 مجهز کرده، بنابراین اپل نیز می تواند این ویژگی را به آیفون های آینده خود اضافه کند.

گوشی های آیفون 8، آیفون 8 پلاس، آیفون X، آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون ایکس آر دارای بلوتوث 5.0 هستند، بنابراین شاید بتوان با یک بروزرسانی نرم افزاری، این قابلیت را به گوشی های قدیمی تر اپل نیز اضافه کرد.

در حال حاضر نمی توان این گزارش را تایید کرد، چرا که اپل در رابطه با آن واکنشی از خود نشان نداده است. این شرکت به احتمال زیاد مانند سال های گذشته در ماه سپتامبر سال جاری میلادی از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. انتظار می رود این محصولات دارای دوربین اصلی سه گانه و دوگانه باشند.

꧁☬?????_??☬꧂

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...