رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

منتظر معرفی خودروی مفهومی بنتلی در ماه جولای باشید


MahdiNt

ارسال‌های توصیه شده

bentley-unveil-concept-july-10th.jpg

خودروی مفهومی بنتلی در تاریخ 10 جولای امسال معرفی می شود. در این خودرو شاهد حضور فناوری های زیادی خواهیم بود.

امسال یکی از مهم ترین سال ها برای شرکت بنتلی محسوب می شود. این شرکت در سال جاری میلادی از نسل جدید خودروی Flying Spur و اولین خودروی پلاگین هیبریدی خود، نسخه هیبریدی بنتایگا رونمایی می کند (بنتلی بنتایگا اسپید از راه رسید؛ سریع ترین SUV جهان).

امسال جشن 100 سالگی این برند برگزار می شود. در گذشته شاهد رونمایی از یک کتاب بسیار گران قیمت از سوی این شرکت بودیم. بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Autocar در اختیار رسانه ها قرار گرفته، به توسعه خودروی مفهومی بنتلی اشاره می کند.

این خودروی کانسپت در تاریخ 10 جولای 2019 در معرض دید عموم قرار می گیرد. به نظر می رسد این خودرو با نام Centenary توسعه پیدا می کند. در این محصول شاهد استفاده از فناوری های زیادی خواهیم بود که در 30 سال آینده در خودروهای این برند مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول از اهمیت بالایی برای بنتلی برخوردار است، چرا که نشان دهنده المان های طراحی خودروهای این برند تا سال 2049 است. بنتلی استفاده از فناوری هیدروژن هیبریدی را در این محصول تایید کرده است.

589854.jpg

در حالی که گزارش ها به توسعه خودروهای برقی و هیبریدی توسط این شرکت اشاره کرده اند، توسعه خودروهای هیدروژنی توسط بنتلی تا حدودی عجیب و غیرمنتظره است.

این خودرو نشان دهنده آینده بنتلی است. نباید منتظر استفاده از طراحی فضایی در این محصول باشیم، چرا که تا 30 سال آینده همچنان خودروها با طراحی عادی معرفی و وارد بازار می شوند.

انتظار می رود این محصول با الهام از خودروهای مفهومی EXP 10 Speed 6 و EXP 12 Speed6E توسعه پیدا کند. بر اساس اعلام بنتلی، در خودروی مفهومی جدید این برند از نمایشگرهای OLED برای درب ها استفاده می شود.

꧁☬?????_??☬꧂

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...