رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

پنل پشتی سامسونگ گلکسی نوت 10 در یک رندر به نمایش گذاشته شد


MahdiNt

ارسال‌های توصیه شده

galaxy-note-10-rear-panel.jpg

تصویری از پنل پشتی سامسونگ گلکسی نوت 10 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود.

سامسونگ قصد دارد در ادامه سال جاری میلادی از فبلت پرچمدار جدید خود رونمایی کند. این گوشی هوشمند در دو نسخه، استاندارد و پرو وارد بازار می شود. این محصولات از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می برند.

بر اساس شایعات گذشته، سامسونگ گلکسی نوت 10 دارای دوربین اصلی چهارگانه است. به تازگی تصویری از پنل پشتی این گوشی هوشمند به اینترنت راه پیدا کرده که چیدمان دوربین اصلی آن را به نمایش می گذارد.

این فبلت به حفره درون نمایشگر مشابه با گوشی های سری گلکسی S10 مجهز می شود. نسخه استاندارد این گوشی هوشمند دارای دوربین سلفی تکی بوده و نمونه پرو آن از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد.

در گذشته اطلاعات به چیدمان عمودی دوربین اصلی این محصول اشاره کرده بودند و حال تصویری از پنل پشتی آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است (سامسونگ گلکسی نوت 10 با چیدمان عمودی دوربین از راه می رسد).

note10.jpg

دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای طراحی مشابه با هواوی P30 پرو است؛ با این حال رندر منتشر شده بر اساس طرح های نوت 10 طراحی شده است.

بنابر این تصویر، سه سنسور دوربین اصلی به صورت عمودی روی پنل پشتی قرار می گیرند و سنسور چهارم همراه با فلاش LED در کنار آن به چشم می خورد.

سنسور اصلی بالاتر از دو سنسور دیگر قرار می گیرد و در پایین آن، سنسور اولترا واید و سپس تله فوتو قرار دارد. سنسور ToF به صورت جداگانه و زیر فلاش LED به چشم می خورد.

در رابطه با این گوشی هوشمند اطلاعات زیادی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. انرژی نسخه پرو توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود (گلکسی نوت 10 پرو به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود).

꧁☬?????_??☬꧂

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...