رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

۸ شایعه‌ی غیرواقعی درباره‌ی بازی‌های GTA که همه باور کردند


SWAT

ارسال‌های توصیه شده

شایعات در دنیای بازی‌های ویدئویی نقش پررنگی دارند. بعضی از آنها بسیار مهم و پرحاشیه هستند و برخی نیز جنبه‌ی شوخی دارند؛ اما به هیچ‌وجه نمی‌توان نقش آنها و تاثیری که روی مخاطبان می‌گذارند را نادیده گرفت.
 

 با ۸ شایعه غیر واقعی بازی GTA همراه باشید.

وقتی یک شایعه منتشر می‌شود، کمتر کسی به غیرواقعی بودن آن فکر می‌کند، اما حقیقت این است که در بیشتر موارد، شایعه‌ها واقعیت ندارند و نباید به آنها توجه شود. در این مقاله نیز ما به شایعاتی می‌پردازیم که غیرواقعی هستند، اما تقریبا همه‌ی افراد آنها را باور کرده‌اند. شایعاتی مربوط به مجموعه‌ی GTA، یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌ها در دنیای بازی‌های ویدئویی، که همواره حرف و حدیث‌ها درباره‌ی شماره‌های مختلف آن زیاد بوده است. با زومجی همراه باشید تا تعدادی از مهمترین شایعات مربوط به این مجموعه را مورد بررسی قرار دهیم.

285d94d1708fd4fc7629d1995ba8d2a1f72fa0fd



1_الویس پرسلی به شکل زامبی در GTA 3 و GTA: Vice City حضور دارد

 

الویس پرسلی یکی محیوب‌ترین خوانندگان و بازیگران قرن بیستم میلادی است. شایعه‌ای که بازیکنان GTA 3 و Vice City را بسیار شگفت‌زده کرد، حضور پرسلی در خیابان‌های این بازی‌ها، آن هم به صورت زامبی بود! ابن شایعه مربوط به مقاله‌ی نوشته شده در روزنامه‌ای به نام خروس آزادی است که در هر دو بازی نام برده شده وجود دارد.
روی جلد این روزنامه یک تیتر جالب دیده می‌شود: «الویس زامبی پیدا شد». اگرچه این موضوع فقط یک شوخی مسخره با شایعات واقعی دهه‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی بود، اما برخی از افراد آن را جدی گرفتند و کار به جایی رسید که بعضی از بازیکن‌ها ادعا کردند که پرسلی را در محله‌ی لاس ونچراس استریپ دیده‌اند!

اما درست مانند تیتر روزنامه‌ها که بر اساس یک واقعیت در دنیای واقعی شکل گرفتند، شخصیت‌های شبیه پرسلی نیز کنایه‌ای بودند به افرادی که ادای پرسلی را درمی‌آوردند و نقش او را بازی می‌کردند.
نه تنها چند نوع از این شخصیت‌ها، با لباس‌ها و ظاهر مختلف در بازی حضور داشتند، بلکه ممکن بود در یک مکان چندتا از آنها را کنار یکدیگر ببینیم؛ بنابراین هیچ‌یک از آنها نمی‌توانند الویس پرسلی باشند؛ ضمن اینکه علاقه‌ای به خوردن مغز مردم نیز از خود نشان نمی‌دهند!



b0f7ff043ff70d5f5760f48b31812714ca294c41



2_ در GTA: San Andreas دایناسور وجود دارد

 

اگر ارتش امریکا در GTA: San Andreas شما را تحت تعقیب قرار دهد، احتمالا به این فکر می‌افتید که چقدر عالی می‌شد اگر یک ولاسیرپتور (یک نوع دایناسور گوشتخوار) به کمک‌تان می‌آمد و شما را از شر آنها خلاص می‌کرد.
اگر این چنین باشد حتما جزء آن دسته از افرادی هستید که از شنیدن خبر حضور دایناسور‌ها در San Andreas حسابی استقبال کردید. این شایعه عنوان می‌کرد که دایناسور یا حداقل جسد آن در بازی قابل مشاهده است و برای پیدا کردنش بازیکن‌ها باید از یک سری کدهای مخفی استفاده کنند. متاسفانه یا خوشبختانه این موضوع حقیقت نداشت و خبری از مارمولک‌های عظیم‌الجثه در San Andreas نبود.

این شایعه به قدری پررنگ شد که مادسازها را به فکر انداخت تا برای بازی یک ماد طراحی کنند و دایناسورها را به سن آندریاس بیاورند. حتی بعد از San Andreas نیز تقریبا برای تمام بازی‌های مجموعه‌ی GTA ماد دایناسور ساخته شده است!
در GTA 5 نیز دایناسورها جزو موضوعات مورد علاقه‌ی مادسازها هستند؛ علاوه بر این راکستار نیز در پاسخ به محبوبیت این مسئله، یک دایناسور صورتی رنگ و بزرگ را در GTA 5 قرار داده است. همچنین نوشته‌هایی که روی برخی از دیوارها در بازی دیده می‌شوند، به یک دایناسور که روی پشتش زین دارد اشاره می‌کنند.
به هر حال این‌ها فقط شایعه هستند و اگر دایناسور می‌خواهید بهتر است The Lost World: Jurassic Park سال ۱۹۹۷ را روی پلی‌استیشن بازی کنید.

4dda8f8875066f4dccc07e1d4ee944593c129e4c

3_پاگنده و هیولای دریاچه در GTA: San Andreas قابل مشاهده هستند
 

شایعات درباره‌ی وجود هیولاهای مختلف در GTA زیاد است؛ یک موش غول‌پیکر که در فاضلاب‌های لیبرتی سیتی زندگی می‌کند، موجودی عظیم‌الجثه که در اعماق دریاچه‌ی San Andreas ساکن است و بسیاری از موجودات عجیب و غریب دیگر که نامشان را فقط در قصه‌ها و افسانه‌ها شنیده‌ایم.
اما مهمتر از همه پاگنده است؛ موجودی بزرگ که بی شباهت به گوریل نیست و از GTA 3 به بعد، حضورش در تمام قسمت‌های مجموعه شایعه شده است.

برخی از این هیولاها نتیجه‌ی باگ‌های گرافیکی و فنی بازی هستند که باعث می‌شوند شخصیت‌ها و سایه‌ها شکل عجیبی پیدا کنند؛ بازیکن‌ها هم طبق معمول منتظر فرصت‌ هستند تا شایعه بسازند و اسم‌های مختلف روی این هیولاهای اشتباهی بگذارند. گاهی نیز یک سوءتفاهم یا برداشت نادرست منجر به شایعه‌سازی می‌شود؛ مثلا اسکلت‌هایی که در بازی GTA 5 در کف دریا پیدا شده‌اند متعلق به یک وال هستند، نه یک هیولای افسانه‌ای! با همه‌ی این‌ها، راکستار بالاخره تصمیم گرفت تا پاگنده را در جدیدترین شماره‌ی GTA قرار دهد؛ شاید شما هم جزو افرادی باشید که این موجود را در جنگل‌های سن‌ آندریاس دیده‌اید.
9c1f23048810ce5031a1d5d021f2ef645f1753a7


4_صورت‌ چرمی، کله‌ هرمی، سامارا و پیگزی در GTA: San Andreas باعث وحشت مردم می‌شوند
 

اگر پاگنده و هیولای دریاچه نتوانستند شما را بترسانند، حتما صورت‌ چرمی (شخصیت فیلم The Texas Chainsaw Massacre)، کله‌ هرمی (از بازی Silent Hill)، سامارا (شخصیت محوری فیلم‌ The Ring) و پیگزی (از بازیManhunt) می‌توانند این کار را انجام دهند.
البته ما خیلی خوشبختیم که این‌ها نه در GTA: San Andreas و نه در دنیای واقعی وجود خارجی ندارند.

در GTA: San Andreas ساختمان‌ها و مکان‌های متروکه‌ی زیادی وجود داشتند که این موضوع باعث شد تا طرفداران بازی شروع به ساخت شایعات متعدد درباره‌ی آنها بکنند. مثلا گفته می‌شد آن کارگاه چوب‌بری عجیبی که در وسط جنگل قرار داشت، پایگاه اصلی صورت چرمی است و اگر به آنجا نزدیک شوید، او فورا شما را از بین می‌برد؛ سامارا احتمالا از داخل تلویزیون سی‌جی، شخصیت اصلی GTA: San Andreas، وارد دنیای این بازی شده است؛ کله‌ هرمی و پیگزی هم طبق شایعات در یک کلبه‌ی چوبی در خارج از شهر زندگی می‌کنند.
 هبچ کدام از این شخصیت‌ها هرگز در بازی دیده نشدند، به جز سامارا که آن هم نتیجه‌ی یک باگ فنی بود که عابرین پیاده را در مکانی اشتباهی ظاهر می‌کرد. با این حال بعدها مادهای زیادی برای GTA: San Andreas ساخته شدند که این شخصیت‌ها را به بازی اضافه می‌کردند.
d318e8b99f03adc0c924e4e9830e1a16312fbd05
5_
روح مادر سی‌جی درون خانه‌ی او در GTA: San Andreas زندگی می‌کند

اوه! این یکی واقعا ترسناک است! آیا روح مادر سی‌جی برگشته تا پسرش را بترساند؟ یکی از عجیب‌ترین شایعات GTA: San Andreas همین مورد است که بیان می‌کند روح بورلی جانسون هنوز درون خانه‌اش زندگی می‌کند و قصد ترک کردن سن آندریاس را ندارد.
حتی درباره‌ی این موضوع تصاویری نیز در اینترنت منتشر شد و به شدت گرفتن شایعات کمک کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، مرگ بورلی بود که باعث شد سی‌جی پس از سال‌ها دور بودن از خانواده، تصمیم بگیرد که به جمع آنان بازگردد. ممکن است بورلی که احساس می‌کرده توسط پسرش در میان دار و دسته‌ی خلافکارها تنها رها شده است، حالا از گور برخاسته و می‌خواهد انتقام بگیرد؛ این می‌تواند یک داستان جالب برای توجیه حضور او در بازی باشد، اما این فقط یک شایعه است. هیچ‌کس تا به حال نتوانسته روح مادر سی‌جی را در داخل خانه‌اش و یا گورستانی که در نزدیکی آنجا قرار داشت ببیند؛ تصاویری که در این باره منتشر شده بودند نیز با فتوشاپ ساخته شده‌اند.
 

48cdc4a398112da42d4185a12126a5e89e44f4aa
6_برخی از شخصیت‌ها در بازی تمایل به خودکشی دارند!!!

 

زندگی کردن در محیط‌های بی‌قانون و پر از هرج و مرجی مثل لیبرتی سیتی و لوس سانتوس واقعا عذاب‌آور و ناامیدکننده است. شخصیت‌های بازی نیز این را به خوبی درک می‌کنند؛ آنها از زندگی بی‌هدفی که در این شهرها دارند خسته شده‌اند، به همین دلیل است که خود را از بالای سقف خانه‌ها و پل‌ها به پایین پرت می‌کنند و یا ناگهان به وسط خیابان می‌پرند و بدنشان را زیر یک کامارو که با نهایت سرعت در حال حرکت است می‌اندازند. این یک مسئله‌ی غم‌انگیز است، اما هیچ ربطی به احساس نارضایتی شخصیت‌های بازی یا خستگی آنها از زندگی ندارد.

درست است که شخصیت‌های بازی GTA 3 خود را از بالای پل‌های بزرگراه به پایین پرت می‌کنند یا عکاس‌های خیابانی در GTA: San Andreas به دریا می‌روند و غرق می‌شوند، اما تمام این‌ها در اثر باگ‌های تشخیص مسیر اتفاق می‌افتند. بله، شخصیت‌های بازی میل به خودکشی ندارند؛ آنها فقط تا حدودی احمق هستند!
c0dcad21d6d092375ad8fd6f07cb2276b5e710b6


7_شما می‌توانید آتلانتیس را در GTA: San Andreas و GTA 5 پیدا کنید
 

بازی‌های مجموعه‌ی GTA حتی میزبان تئوری‌های علمی و تاریخی نیز بوده‌اند. از وجود موجودات فضایی در بازی بگیرید تا کنده‌کاری‌های عجیب و غریب روی کوه‌ها و دیواره‌ی غارها؛ اما یکی از پررنگ‌ترین شایعات بازی، وجود شهر غرق‌شده‌ی آتلانتیس در زیر آب‌ها اقیانوس است. این شایعه ابتدا در GTA: San Andreas مطرح شد؛ بعدها با انتشار تریلر بازی GTA 5 که مکانی شبیه آتلانتیس را در زیر آب نشان می‌داد، وجود این شهر افسانه‌ای در قسمت پنجم مجموعه نیز بر سر زبان‌ها افتاد.

این شایعه از آنجا قوت گرفت که در هر دو بازی تصاویری دیده می‌شد که یک شهر غرق شده در زیر آب را به نمایش می‌گذاشتند، اما این تصاویر در GTA: San Andreas مربوط به یک ماد بودند که پس از انتشار بازی برای آن ساخته شد. در مورد GTA 5 نیز تصویری که در تریلر بازی به نمایش درآمده بود یک کشتی بزرگ غرق شده را نشان می‌داد، نه آتلانتیس. اما این دلیل نمی‌شود که از جستجو و اکتشاف در زیر آب‌های لیبرتی سیتی دست بردارید؛ راکستار کلی چیز شگفت‌انگیز در اعماق اقیانوس مخفی کرده که پیدا کردنشان کار هر کسی نیست. زیر آب‌های GTA 5 هم اسکلت یک وال غول‌پیکر را پیدا می‌کنید و هم سرنخ‌هایی از یک قاتل سریالی، اما مطمئن باشید هیچ اثری از آتلانتیس نخواهید یافت.

8898f350383e93feac5988cb7bb44726501f3c42
8_جت‌پک در GTA 5 هم وجود دارد

این یکی شاید بهترین شایعه‌ای باشد که در بازی‌های GTA شنیده‌ایم و آرزو کردیم که به واقعیت تبدیل شود. تجربه‌ی استفاده از جت‌پک در GTA: San Andreas به قدری جالب بود که طرفداران مجموعه مایل بودند این وسیله‌ را در GTA 5 نیز در اختیار داشته باشند. وقتی که تریلر رسمی این بازی منتشر شد، یک کلبه‌ی کوچک در کوهستان چیلیاد را به نمایش می‌گذاشت. گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی این کلبه زیاد بود، اما هیچ کدام از شایعات به اندازه‌ی وجود یک جت‌پک در داخل کلبه قوت نداشتند.

با گذشت زمان و انتشار GTA 5 مشخص شد که وجود جت‌پک در داخل این کلبه تنها یک شایعه‌ی ساختگی است. یکی از کاربران سایت ردیت، خود را به بالای کوه چیلیاد رساند و در آنجا با این حقیقت غم‌انگیز مواجه شد. کلبه‌ی کوچک بالای کوه تنها یک ایستگاه تله‌کابین بود که در داخلش هیچ جت‌پکی وجود نداشت، اما در عوض یک نقاشی عجیب در این ایستگاه دیده می‌شد که شکل‌های مبهمی را نشان می‌داد؛ نکته‌ی جالب اینکه یکی از این شکل‌ها شبیه جت‌پک بود! محبوبیت جت‌پک نزد هواداران مجموعه‌ی GTA به قدری است که آنها هنوز هم ناامید نشده‌اند و به جستجو برای پیدا کردن این وسیله‌ی دوست‌داشتنی در GTA 5 ادامه می‌دهند.


امیدوارم تا به اینجای کار لذت برده باشید بنده به همراه تیم وی بسیاری از ایستراگ ها و راز های بازی را بررسی کرده ایم و ویدیو انها را در صورت استقبال قرار داده میشود
ویدیو های ساخته شده توسط ما: بالای 100 عدد

برای بررسی دقیق تر میتوانید با User 
ArshiaSwaT.png
در ارتباط باشید تا بعد خدا نگه دار
 

ویرایش شده توسط swat0098
Add Media

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ممنون از پست خوبتون

نقل قول

شاید شما هم جزو افرادی باشید که این موجود را در جنگل‌های سن‌ آندریاس دیده‌اید.

در این رابطه لازمه بگم که من خودم چند سال پیش وقتی داشتم نسخه اسنو رو بازی میکردم به همراه یکی از دوستام پا گنده رو پیدا کردیم

جالب بود اولش تا نزدیمش کاری باهامون نداشت

روش یه عالمه کیت انفجاری (Stachel explosives) نصب کردیم و منفجرش کردیم، چندین متر پرت شد هوا و وقتی افتاد رو زمین میومد دنبالمون

دوستانی که میخان ببیننش نسخه snow بازی رو نصب کنید ، کلید کنترل رو به همراه کلید + سمت راست کیبورد چندبار بزنید تا باریدن برف با بیشترین شدت (یا حداقل یه لول کمتر از بیشترین شدت) بشه و بعد با هلیکوپتری جتپکی چیزی برید تو جنگل دنبالش بگردید

ویرایش شده توسط Tommy

C₁₇H₂₁NO₄

 

There can only be one king 

 

PabloEscobar.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ارسال شده در (ویرایش شده)
در 16 ساعت قبل، Tommy گفته است:

ممنون از پست خوبتون

در این رابطه لازمه بگم که من خودم چند سال پیش وقتی داشتم نسخه اسنو رو بازی میکردم به همراه یکی از دوستام پا گنده رو پیدا کردیم

جالب بود اولش تا نزدیمش کاری باهامون نداشت

روش یه عالمه کیت انفجاری (Stachel explosives) نصب کردیم و منفجرش کردیم، چندین متر پرت شد هوا و وقتی افتاد رو زمین میومد دنبالمون

دوستانی که میخان ببیننش نسخه snow بازی رو نصب کنید ، کلید کنترل رو به همراه کلید + سمت راست کیبورد چندبار بزنید تا باریدن برف با بیشترین شدت (یا حداقل یه لول کمتر از بیشترین شدت) بشه و بعد با هلیکوپتری جتپکی چیزی برید تو جنگل دنبالش بگردید

ممنون از شما اما معمولا ناپدید میشه و فرصت بستن کیت انفجاری و .... رو به کسی نمیده تو ویدیو ما داخل آپارات که حدودا 50,000 نفر هم دیدن همین اتفاق رخ داد ! و ناپدید شد احتمالا نسخه برفی شما دارای اشکالاتی بوده رو نسخه اصلی تست کنید

ویرایش شده توسط swat0098

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...

پیگزی و پاگنده و چند تا چیز دیگه توی نسخه بتا بودند اما چون حجم بازی خیلی بالا میرفته از بازی حذف شدن و چون کامل حذفشون نکردن فقط آثاری ازشون به جا مونده .

روح مادر سی جی هم یک مود بوده که خود راکستار هم گفته ما حتی توی نسخه بتا هم مادر سی جی رو قرار ندادیم .

 

خودمم کف کردم ?

 

ویرایش شده توسط alireza07

 من همینم که هستم

نمیخوره نصیحت به دردم

لوتیم عقیدم یه لبخند

بقیه رو نبینم بترسن

عا...

Ravager.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 هفته بعد...
در در ۱۳۹۸/۶/۱۰ در 19:16، Steam گفته است:

وای فک کنم از این به بعد شب ها خواب ببینم

??

 

Sweet dreams :)

ویرایش شده توسط SWAT

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۸/۶/۱۲ در 09:59، alireza07 گفته است:

پیگزی و پاگنده و چند تا چیز دیگه توی نسخه بتا بودند اما چون حجم بازی خیلی بالا میرفته از بازی حذف شدن و چون کامل حذفشون نکردن فقط آثاری ازشون به جا مونده .

روح مادر سی جی هم یک مود بوده که خود راکستار هم گفته ما حتی توی نسخه بتا هم مادر سی جی رو قرار ندادیم .

 

خودمم کف کردم ?

 

مرسی از توضیحاتت ولی من تایید نمیکنم آخه بازی 5 گیگ این حدوداس چه قد مگه میخواد یه خوک و یه غول حجم بگیره اینام به اصطاح ایستراگن اگرم میخواست حذف کنن حذف میکردن دیگه :) شرکت به اون بزرگی آثار به جا نمیزاره که

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۸/۶/۱۴ در 09:28، G0DFather گفته است:

عجب ?

:D 

Can't believe it?

در در ۱۳۹۸/۶/۲۲ در 20:38، DarKAnGeL گفته است:

بسی جالب و عالی

❤️?
 

 

در 8 ساعت قبل، farazmo گفته است:

چه جالب تاحالا نشنیده بودمشون ولی قشنگ بود.

راستش شنیدنی نیست دیدنیه ولی بازم مرسی که وقت گذاشتی ❤️

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در 14 ساعت قبل، SWAT گفته است:

راستش شنیدنی نیست دیدنیه ولی بازم مرسی که وقت گذاشتی ❤️

همون نه شنیدم این چیزارو نه دیدمشون.

ostad__faraz.png

 

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

جالب بود.

 

                    OpieWinston.png

                                                                                 Alireza

                                                                                                   

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 2 ماه بعد...

البته gta 5 هایی هم هستن که دستکاری شدن و چیزهایی مثله همون پاگنده و..... اضافه شدن

                                                                              Devil May Cry

         
                       HeRoiN.png                                                                                                                       
                                                                                    

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 ماه بعد...
  • 3 هفته بعد...
  • 6 ماه بعد...
  • 2 هفته بعد...

بیشتر این چیزایی ک گفتی یک مدل مود هستش از جمله روح مادر cj??

?? ???'? ???? ??? ???????, ???? ??????? ??? ?? ???? ????

 

ما دوستامونو از دست نمیدیم، فقط یاد میگیریم کیا واقعی ترن

 

    

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۸/۲/۱۱ در 19:27، SWAT گفته است:

_پاگنده و هیولای دریاچه در GTA: San Andreas قابل مشاهده هستند

شبیه Boss خودمونه

??? ???????? ????? ?? ???
????? ?? ? ????? ?? ???????'? ????

!????? ?? ??? ????? ??????? ??

 

iNSaNe.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۸/۱۲/۱۲ در 22:57، OpieWinston گفته است:

جالب بود.

 

?
 

 

در در ۱۳۹۹/۲/۲۳ در 15:27، HeRoiN گفته است:

البته gta 5 هایی هم هستن که دستکاری شدن و چیزهایی مثله همون پاگنده و..... اضافه شدن

درسته
 

 

در در ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ در 13:13، Quanta گفته است:

?

??
 

คгรђเครฬคՇ#
Arshiaswat.png
? ??? ??? ?????'? ???? ??? ?? ????? ???? ??? ?????? 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۸/۲/۱۱ در 19:27، SWAT گفته است:

6_برخی از شخصیت‌ها در بازی تمایل به خودکشی دارند!!!

عکس این قسمت، یه کاراکتر هست که همش داره با خودش حرف میزنه

همش میگه اونا دارن ما رو میبینن

و از اینجور حرفا

میتونید تو گوگل سرچ کنید 

Mr. Trenchcoat

و چیزای جالبی ازش ببینید

جدا از این حرفا مطلبت خوب بود:D

 

 

ALIREZA_RM.png271.png

 

The.Second.RM.png176.png

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در در ۱۳۹۸/۶/۲۴ در 13:22، Shayea گفته است:

جالب ترین چیزش اینه که همه ی این مود ها وجود داره?

من جز مادر سی جی همشو بدون مود دیدم خب الکی نیست یه فیلم برات میزارم بعدا بدون مد ماشین smoke داره وسط یه جا حرکت میکنه و میزنه بهت

ما ملت شهادتیم?اما حسینیم بیا ما منتظریم ??مرد این میدان ما هستیم برای شما???

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...