رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

یه موضوعی که هست اینه که وقتی راب میزنیم وانتد ۴ دریافت میکنیم و باید ۲ ساعت توی بازی باشیم تا پاک بشه !

 

نظرمن اینه که وقتی راب میزنیم درجا وانتد دریافت کنیم و پیدی بیاد و باهامون مزاکره کنه که ایا تسلیم میشیم یا خیر درگیر میشیم (مثلا وقتی هک رو شرو میکنیم وانتد بیاد برامون اینطور بشه که ۲ نفری دیگه راب بزنیم یکی هک کنه یکی مزاکره )

و اینکه بتونیم با لباس عوض کردن وانتد هامونو پاک کنیم چون منطقن وقتی توی دنیای واقعی لباس عوض کنیم دیگه پیدی شناسایمون نمیتونه بکنع ! 

 

و اینکه دیگه اینجور نباشه تحت تعقیب نشیم با لباس عوض کردنمون

پیدی ها برن توی جاده ها بازرسی بزارن و بررسی کنن چه کسی بوده که این رابو زده ؟ و از این راه دستگیر کنن 

و اینکه شناسنامه داشته باشیم و اسمی که به پلیر ها نمایش داده میشه پاک بشه فقط ایدی ها نمایش داده بشن اسممون نه !

پیدی ها وقتی شناسنامه ماروببینن توی اونجا وانتد هامون معلوم بشه

((امید وارم منفی نظر ندید واقعا هیچ چیز ضرری نداره )) و پیدی ها مثل دنیای واقعی که حتی مجرم از دستشون فرار میکنه حقوق میگیرن همینطور باشه 

یعنی چالش پیدی این نباشه که برای حقوق باید دستگیری داشته باشه

 

خیلی نظر خوبی بود لطفا مثبت بدید که پلیرا کیف بازیرو ببرن به نفع خودتون پیش نرید 🙏

ویرایش شده توسط ali110
یادم رفت یه چیزی رو

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (-) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

ددا بیخیال این یه گیمه سید زیاد درگیر واقعیت نشو (-)

×In the name of GOD*

ImYassin.png

AlaHazraat.png

GodFayer.png

KiMiKaL.png

×The is My Name KiNG RagnaR×

×Am the king×

*ImYassIN*

نظر بنده منفی هست به چند دلیل (-).

 

تعداد پلیر ها خیلی زیاده و اینکار باعث میشه که دزدی خسته کننده بشه و هرج و مرج به وجود بیاد

 

از لحاظ آرپی و رول پلی درسته ولی بخاطر محدودیت های جی تی ای سان آندرس نمیشه

 





 

در ۱۴۰۴/۴/۹ در 20:26، ali110 گفته است:

یه موضوعی که هست اینه که وقتی راب میزنیم وانتد ۴ دریافت میکنیم و باید ۲ ساعت توی بازی باشیم تا پاک بشه !

 

نظرمن اینه که وقتی راب میزنیم درجا وانتد دریافت کنیم و پیدی بیاد و باهامون مزاکره کنه که ایا تسلیم میشیم یا خیر درگیر میشیم (مثلا وقتی هک رو شرو میکنیم وانتد بیاد برامون اینطور بشه که ۲ نفری دیگه راب بزنیم یکی هک کنه یکی مزاکره )

و اینکه بتونیم با لباس عوض کردن وانتد هامونو پاک کنیم چون منطقن وقتی توی دنیای واقعی لباس عوض کنیم دیگه پیدی شناسایمون نمیتونه بکنع ! 

 

و اینکه دیگه اینجور نباشه تحت تعقیب نشیم با لباس عوض کردنمون

پیدی ها برن توی جاده ها بازرسی بزارن و بررسی کنن چه کسی بوده که این رابو زده ؟ و از این راه دستگیر کنن 

و اینکه شناسنامه داشته باشیم و اسمی که به پلیر ها نمایش داده میشه پاک بشه فقط ایدی ها نمایش داده بشن اسممون نه !

پیدی ها وقتی شناسنامه ماروببینن توی اونجا وانتد هامون معلوم بشه

((امید وارم منفی نظر ندید واقعا هیچ چیز ضرری نداره )) و پیدی ها مثل دنیای واقعی که حتی مجرم از دستشون فرار میکنه حقوق میگیرن همینطور باشه 

یعنی چالش پیدی این نباشه که برای حقوق باید دستگیری داشته باشه

 

خیلی نظر خوبی بود لطفا مثبت بدید که پلیرا کیف بازیرو ببرن به نفع خودتون پیش نرید 🙏

درود

مخالفم (-)

موفق باشید.

SaRMaN

درود مخالفم (-) 

 

155124_25hla-1-.png

✯•╗══════✞•|༻༺|•✞════╔•✯

Tohi

✯•╝════════✞•|༻༺|•✞════════╚•✯

[Nx]

نظر بنده بنده پیشنهاد شما (-) میباشد.

پی نوشت: زیاد شدن دردسر و افزایش هرج مرج و پاک کردن وانتد ها.

f21109_26iRAN4LiFE.png

درود مخالفم (-)

 

   .ɪ ᴀᴍ ᴀ ᴡɪɴɴᴇʀ ʙᴇᴄᴀᴜꜱᴇ ɪ ᴇꜰꜰᴏʀᴅ ʜᴀʀᴅ

 

14c231_2520250831-221457.gif

سلام ( - )

d72316_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

7Op.png

d72316_25b9421-2e1f02-24image0-2-2-2-2-1

                                          𝐒𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐎𝐫𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐨𝐟 𝐏𝐨𝐰𝐞𝐫 * 𝟕𝐎𝐩

  • 9 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...