رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام به تمامی عزیزان آقا من یه پیشنهاد دارم که راب بیزنس و خونه اد بدید حاللا چه جوری باشه؟ اینجوری باشه که میریم یه جا اونجا ماشین هارو پارک میکنیم سره هر یه رسپیکت بتونیم هم بیز راب بزنیم و هم خونه حالا وقتی میزیم اونجا خونه هایی که تو سرور موندن و نوشته هر کدوم و بخوایم انتخاب میکنیم بعد که انتخاب شد میریم بیرون سوار ماشین میشیم میریم سمت اون لوکیشن بعد اونجا یه کد میاد اونو سریع میزنیم بعد بیز یا خونه و میگیریم و اینجوری سره مردم دیگه کلاه میره ن مردم لازم نیست کلی کار کنن اگرم یه وقط خونه ها یا بیز ها تموم شد یه تایمی بزارید که وقتی پلیر ها تا اون تایم نیان (مثلا 3 روز) خونه یا بیز بپره ممنون میشم اد بدید خدانگهدار

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74648-%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

خدایی عالی میشه

  • دوست دارم که 1

 

dbf609_263bf9-InShot-20260610-000544134.

 

 

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74648-%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87/#findComment-804862
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

10 ساعت قبل، DewsAngels گفته است:

سلام به تمامی عزیزان آقا من یه پیشنهاد دارم که راب بیزنس و خونه اد بدید حاللا چه جوری باشه؟ اینجوری باشه که میریم یه جا اونجا ماشین هارو پارک میکنیم سره هر یه رسپیکت بتونیم هم بیز راب بزنیم و هم خونه حالا وقتی میزیم اونجا خونه هایی که تو سرور موندن و نوشته هر کدوم و بخوایم انتخاب میکنیم بعد که انتخاب شد میریم بیرون سوار ماشین میشیم میریم سمت اون لوکیشن بعد اونجا یه کد میاد اونو سریع میزنیم بعد بیز یا خونه و میگیریم و اینجوری سره مردم دیگه کلاه میره ن مردم لازم نیست کلی کار کنن اگرم یه وقط خونه ها یا بیز ها تموم شد یه تایمی بزارید که وقتی پلیر ها تا اون تایم نیان (مثلا 3 روز) خونه یا بیز بپره ممنون میشم اد بدید خدانگهدار

درود

(-/+)

موفق باشید.

SaRMaN

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74648-%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87/#findComment-805128
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 5 ماه بعد...

(-)

ای جماعت از چه می نالیدن، ایراد از شماست

ما به دزدان خانه دادیم، همینا حق ماست :)

مرگ بر آن دوره ها گفتیم،دزد در خانه بود

آخر آن خانه زیبا،همین ویرانه بود :)

&___________________________________________________________________£ 

Puyo

&___________________________________________________________________€

𝕲𝖆𝖓𝕲 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕱𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74648-%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87/#findComment-988065
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 ماه بعد...
  • توسعه دهنده

با اهداء سلام و احترام،

راب بیزینس در حال حاضر وجود دارد اما دزدی از خانۀ بازیکنان خیر. همچنین جزئیات بسیار زیادی برای سیستم دزدی از خانه نیاز است تا بررسی کنیم. پیشنهاد شما رد شد.

 

با آرزوی توفیق روزافزون.

دنیا چیز بدی است چون اگر همه را هم بدست آوری چیزی بدست نیاوردی.

اما این حسن دنیا هم هست چون اگر کل آنرا هم از دست بدهی چیزی از دست ندادی.

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/74648-%D8%A7%D8%AF-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%DB%8C%D8%B2%D9%86%D8%B3-%D9%88-%D8%B1%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%87/#findComment-1171600
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • AmirMahdi موضوع را قفل کرد
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...