رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

باسلام خدمت همه دوستان

بنده پیشنهادم این است که افرادی که در Job هایی مانند Trucker و Farmer و‌... میان برای بازیکنان دیگر ایجاد مزاحمت میکنند خب بعد از اینکه وانتد ۶ دریافت میکنن به کار خود ادامه میدهند و وانتد دادنِ دوباره تأثیری بر روند جلوگیری از این افراد وجود نداره و به جای Report/ دادن که ممکنه دیر رسیدگی بشه این افراد وانتد ۶ بعد از دریافت ۲ بار وانتد از Call 110/ از وانتد Arrest به وانتد کیل (Wkill) تبدیل بشن چون با توجه به اینکه وانتد Arrest زیاده و آن چنان رسیدگی نمیشه وقتی این افراد به وانتد کیل تبدیل بشن خب سریعتر توسط پلیس ها رسیدگی میشن چون معمولا تعداد وانتد کیل ها کمه و افرادی که در فکشن های مختلف پلیس هستند بیشتر دنبال وانتد کیل هستند و اینجوری هم سریعتر این افراد به زندان منتقل میشن و هم کار ادمین ها و پلیر هایی که دارن کار می‌کنند راحت تر میشه.

@Ali @Toofan @SFC @Kamyab @SajjiLey @EnDWaY @Syd @MashAli @OMlDREZA @Nigga @TheMatin @HamedKhan @DrDep و بقیه ی دوستان.

  • دوست دارم که 4
  • مرسی 3

!No one is born bad

b6c620_25842519-25GIF-20250620-015405-54

Mehrdad.png

b6c620_25842519-25GIF-20250620-015405-54

641517_26video2gif-20260518-011621.gif

7 دقیقه قبل، Mehrdad گفته است:

باسلام خدمت همه دوستان

بنده پیشنهادم این است که افرادی که در Job هایی مانند Trucker و Farmer و‌... میان برای بازیکنان دیگر ایجاد مزاحمت میکنند خب بعد از اینکه وانتد ۶ دریافت میکنن به کار خود ادامه میدهند و وانتد دادنِ دوباره تأثیری بر روند جلوگیری از این افراد وجود نداره و به جای Report/ دادن که ممکنه دیر رسیدگی بشه این افراد وانتد ۶ بعد از دریافت ۲ بار وانتد از Call 110/ از وانتد Arrest به وانتد کیل (Wkill) تبدیل بشن چون با توجه به اینکه وانتد Arrest زیاده و آن چنان رسیدگی نمیشه وقتی این افراد به وانتد کیل تبدیل بشن خب سریعتر توسط پلیس ها رسیدگی میشن چون معمولا تعداد وانتد کیل ها کمه و افرادی که در فکشن های مختلف پلیس هستند بیشتر دنبال وانتد کیل هستند و اینجوری هم سریعتر این افراد به زندان منتقل میشن و هم کار ادمین ها و پلیر هایی که دارن کار می‌کنند راحت تر میشه.

@Ali @Toofan @SFC @Kamyab @SajjiLey @EnDWaY @Syd @MashAli @OMlDREZA @Nigga @TheMatin @HamedKhan @DrDep و بقیه ی دوستان.

آره خیلی خوبه من میرم Trucker باید باخودم گان میبرم تا کشته نشم اونیکه دارن تیر میزنن رو کیل میکنم بعد w میدن بعد پلیس میاد منو میبره بعد میام دوباره 

همونایی که تیر میزدن اونجا هستند دوباره منو کیل میکنن اصلا دیگه نمیشه تراک کار کرد لطفا این ايده رو هرچه زود تر اعمال بگیرد

با تشکر 

ای جماعت از چه می نالیدن، ایراد از شماست

ما به دزدان خانه دادیم، همینا حق ماست :)

مرگ بر آن دوره ها گفتیم،دزد در خانه بود

آخر آن خانه زیبا،همین ویرانه بود :)

&___________________________________________________________________£ 

Puyo

&___________________________________________________________________€

𝕲𝖆𝖓𝕲 𝕿𝖊𝖆𝖒 𝕱𝖆𝖒𝖎𝖑𝖞

درود خدمت مهرداد عزیز 

با پیشنهادت موافقم و یک مورد دیگه هم میشه گفت که بعد وانتد 6 شدن و تکرار ایجاد مزاحمت بعد سه بار خودکار کیک یا خودکار توسط سرور ساسپند بشوند. 🌹

 🪶تنهایی جنگیدن سخت است، اما اگر به حق باشی، همان تنهایی بوی آزادی می‌دهد.🕊️


 

33 دقیقه قبل، Mehrdad گفته است:

باسلام خدمت همه دوستان

بنده پیشنهادم این است که افرادی که در Job هایی مانند Trucker و Farmer و‌... میان برای بازیکنان دیگر ایجاد مزاحمت میکنند خب بعد از اینکه وانتد ۶ دریافت میکنن به کار خود ادامه میدهند و وانتد دادنِ دوباره تأثیری بر روند جلوگیری از این افراد وجود نداره و به جای Report/ دادن که ممکنه دیر رسیدگی بشه این افراد وانتد ۶ بعد از دریافت ۲ بار وانتد از Call 110/ از وانتد Arrest به وانتد کیل (Wkill) تبدیل بشن چون با توجه به اینکه وانتد Arrest زیاده و آن چنان رسیدگی نمیشه وقتی این افراد به وانتد کیل تبدیل بشن خب سریعتر توسط پلیس ها رسیدگی میشن چون معمولا تعداد وانتد کیل ها کمه و افرادی که در فکشن های مختلف پلیس هستند بیشتر دنبال وانتد کیل هستند و اینجوری هم سریعتر این افراد به زندان منتقل میشن و هم کار ادمین ها و پلیر هایی که دارن کار می‌کنند راحت تر میشه.

@Ali @Toofan @SFC @Kamyab @SajjiLey @EnDWaY @Syd @MashAli @OMlDREZA @Nigga @TheMatin @HamedKhan @DrDep و بقیه ی دوستان.

درود بر شما با پیشنهاد شما [موافقم]

DrunkeN.png

 

Desimon.png

52 دقیقه قبل، pouyaacc گفته است:

آره خیلی خوبه من میرم Trucker باید باخودم گان میبرم تا کشته نشم اونیکه دارن تیر میزنن رو کیل میکنم بعد w میدن بعد پلیس میاد منو میبره بعد میام دوباره 

همونایی که تیر میزدن اونجا هستند دوباره منو کیل میکنن اصلا دیگه نمیشه تراک کار کرد لطفا این ايده رو هرچه زود تر اعمال بگیرد

با تشکر 

خب عشق داداش ما پلیر های مهربون هم باید یه تفریح ساده داشته باشیم مگه نه؟

(+)

  • مرسی 1

✞࿐𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑡𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑠𝑜𝑛 𝐼 𝑘𝑒𝑒𝑝 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔af9528_26217.png

1170262-SaM

𝑌𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑚𝑦 𝑑𝑟𝑒𝑎𝑚࿐✞

 

درود نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (-/+) می‌باشد.

موفق باشید.

 

ePiRuS

 

 Hustle in silence , let success make the noise

 • • F1]rst Friends] • • 

 

8 ساعت قبل، Mehrdad گفته است:

باسلام خدمت همه دوستان

بنده پیشنهادم این است که افرادی که در Job هایی مانند Trucker و Farmer و‌... میان برای بازیکنان دیگر ایجاد مزاحمت میکنند خب بعد از اینکه وانتد ۶ دریافت میکنن به کار خود ادامه میدهند و وانتد دادنِ دوباره تأثیری بر روند جلوگیری از این افراد وجود نداره و به جای Report/ دادن که ممکنه دیر رسیدگی بشه این افراد وانتد ۶ بعد از دریافت ۲ بار وانتد از Call 110/ از وانتد Arrest به وانتد کیل (Wkill) تبدیل بشن چون با توجه به اینکه وانتد Arrest زیاده و آن چنان رسیدگی نمیشه وقتی این افراد به وانتد کیل تبدیل بشن خب سریعتر توسط پلیس ها رسیدگی میشن چون معمولا تعداد وانتد کیل ها کمه و افرادی که در فکشن های مختلف پلیس هستند بیشتر دنبال وانتد کیل هستند و اینجوری هم سریعتر این افراد به زندان منتقل میشن و هم کار ادمین ها و پلیر هایی که دارن کار می‌کنند راحت تر میشه.

@Ali @Toofan @SFC @Kamyab @SajjiLey @EnDWaY @Syd @MashAli @OMlDREZA @Nigga @TheMatin @HamedKhan @DrDep و بقیه ی دوستان.

موافقم مهرداد جان ولی بنظرم بجای اینکه وقتی 2 تا وانتد گرفت از Call 110 بیایم بجاش یکار دیگه کنیم، مثلا از وقتی که دومین وانتد رو گرفت تا 5 دقیقه بعدش اگه دوباره از Call 110 وانتد بگیره، وانتدش از C-7 به C-6 تغییر پیدا کنه.

ویرایش شده توسط Syd

-Acoustic.png-

-Swear.png-

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                   ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔               ℑ 𝔞𝔪 𝔩𝔢𝔞𝔯𝔫𝔦𝔫𝔤 𝔱𝔥𝔞𝔱 𝔴𝔥𝔬               ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

                  ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                       ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔             . ℑ 𝔞𝔪 𝔦𝔰 𝔫𝔬𝔱 𝔰𝔬 𝔟𝔞𝔡            ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔                     ╝╔╗╚╝╔╗╚╝╔

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

10 ساعت قبل، Mehrdad گفته است:

باسلام خدمت همه دوستان

بنده پیشنهادم این است که افرادی که در Job هایی مانند Trucker و Farmer و‌... میان برای بازیکنان دیگر ایجاد مزاحمت میکنند خب بعد از اینکه وانتد ۶ دریافت میکنن به کار خود ادامه میدهند و وانتد دادنِ دوباره تأثیری بر روند جلوگیری از این افراد وجود نداره و به جای Report/ دادن که ممکنه دیر رسیدگی بشه این افراد وانتد ۶ بعد از دریافت ۲ بار وانتد از Call 110/ از وانتد Arrest به وانتد کیل (Wkill) تبدیل بشن چون با توجه به اینکه وانتد Arrest زیاده و آن چنان رسیدگی نمیشه وقتی این افراد به وانتد کیل تبدیل بشن خب سریعتر توسط پلیس ها رسیدگی میشن چون معمولا تعداد وانتد کیل ها کمه و افرادی که در فکشن های مختلف پلیس هستند بیشتر دنبال وانتد کیل هستند و اینجوری هم سریعتر این افراد به زندان منتقل میشن و هم کار ادمین ها و پلیر هایی که دارن کار می‌کنند راحت تر میشه.

@Ali @Toofan @SFC @Kamyab @SajjiLey @EnDWaY @Syd @MashAli @OMlDREZA @Nigga @TheMatin @HamedKhan @DrDep و بقیه ی دوستان.

موافقم دیگه کمتر اذیت میکنن 

 

ولی اگر اون موقع کاپ نبود چی 🤔

در تاریخ بنویسید

مارو در اذان صبح اعدام می کنند

در اذان شب به گلوله می بندند

کسانی که خدایشان رحمان

پیامبرشان مهربان

و امامشان مظلوم بوده

Dr.Dep.png

 

موافقم (+) 

 

                                                      

1133168-RealMojtaba

دورم پره دژمن.

نظر بنده در موردِ این پیشنهاد (+) می‌باشد.

The only things making you unhappy are your own thoughts

درود تکراری است 

                                                         Arto.png

                                                       

                                                                       

با سلام و احترام +

ٮح ٮح آدمکا ٮس که ٮو هم مٮدوه

دٮگه ڡرٮاد مٮو ساٮه ام ٮمی سٮوه

ee2c30_25IMG-20250930-155543-723.jpg

نظر بنده در رابطه با پیشنهاد شما (+) می‌باشد.

Alexander.png

The winner is the one who has no mercy

موافقم (+)

                                                             :acigar:

Fajeeh.png                                                         

موافقم (+)

                     *◄থৣ  نـہ حسرت گذشتـہ نـہ شوق ؋ـرבا  থৣ►*                            

              DooM.png                             2cd407_2637b8-InShot-20260606-232342584- 

15 ساعت قبل، Mehrdad گفته است:

باسلام خدمت همه دوستان

بنده پیشنهادم این است که افرادی که در Job هایی مانند Trucker و Farmer و‌... میان برای بازیکنان دیگر ایجاد مزاحمت میکنند خب بعد از اینکه وانتد ۶ دریافت میکنن به کار خود ادامه میدهند و وانتد دادنِ دوباره تأثیری بر روند جلوگیری از این افراد وجود نداره و به جای Report/ دادن که ممکنه دیر رسیدگی بشه این افراد وانتد ۶ بعد از دریافت ۲ بار وانتد از Call 110/ از وانتد Arrest به وانتد کیل (Wkill) تبدیل بشن چون با توجه به اینکه وانتد Arrest زیاده و آن چنان رسیدگی نمیشه وقتی این افراد به وانتد کیل تبدیل بشن خب سریعتر توسط پلیس ها رسیدگی میشن چون معمولا تعداد وانتد کیل ها کمه و افرادی که در فکشن های مختلف پلیس هستند بیشتر دنبال وانتد کیل هستند و اینجوری هم سریعتر این افراد به زندان منتقل میشن و هم کار ادمین ها و پلیر هایی که دارن کار می‌کنند راحت تر میشه.

@Ali @Toofan @SFC @Kamyab @SajjiLey @EnDWaY @Syd @MashAli @OMlDREZA @Nigga @TheMatin @HamedKhan @DrDep و بقیه ی دوستان.

 

مخالفم ببین سرور RPG هست و یکی از خوشیای بازی همین تیر اندازی و بزن بزن هست اگر بخوایم با توجه به نظریه شما جلو بریم 

مجازات قتل یک پلیر باید کشته شدن توسط پلیس باشه !

 همین بزن بزنه بیشتر حال میده و البته از طرفی این شلوغی و پر تنش بودنه سرور رو میرسونه و از طرف دیگر پلیر های تازه وارد باید متوجه سخت پول دراوردن بشن !

 

KARiM

 

🦊Im a Fox Don't Trust To Me

Monsters Family👹

مخالفم داش نگا کن سرور همینجوری گیر داره فک کن اینم اضافه بشه دیگه واویلاست اصلن gta یعنی کشتار وگرنه اگه اینجوری باشه دیگه جی تی ای نی باید دخترا توش بازی کنن

  • دوست دارم که 1

‌شَهر اَز بالا قَشَنگِه آدَما اَز دور.🖤🚷🪬

843521_25MacLaRen.png ed6521_25rabbit-gif-15-.gif

 

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...