رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

Minecraft


Mahdiyzi

ارسال‌های توصیه شده

بازی ‌Minercraft‌ شاید مثل ‌Tetris‌ معروف نباشد، اما با چند فاکتور کوچک و ساده توانسته بیش از یک بازی باشد و خلاقیت را بی نهایت بالا ببرد.‌ تا به حال ‌Minercraft‌ حدود 5 میلیون بار فروش رفته است، بدون اینکه تیم ناشر یا ساپورت مالی داشته باشد. این بازی نمونه کاملی از خلاقیت ناب و لذت و سرگرمی است. سازنده بازی، آقای ‌Markus Persson‌ حالا دیگر به یکی از معروف‌ترین شخصیت‌ها تبدیل شده است.
در این عنوان، اینکه خالق دنیای بازی خودتان هستید، یک شعار نیست. قبل از عرضه ماینکرفت، کمتر کسی فکرش را می‌کرد که عنوانی مستقل با بودجه کم و همچنین گرافیکی تاریخ گذشته، بتواند این چنین موفقیتی به دست آورد و قشر عظیمی از بازیکنان را به سوی خود جذب کند. در حال حاضر بیش از 22 میلیون نفر در سراسر دنیا مشغول انجام این بازی هستند!
در هنگام شروع بازی مطمئناً از سبک گرافیک آن و پیکسل‌هایی که به راحتی قابل شمارش‌اند شگفت زده خواهید شد! اما Minecraft منتظر کسانی است که از زرق و برق‌های متداول این صنعت خسته شده‌اند و خواهان تجربه‌هایی نو هستند، پس بدون معطلی شروع به بازی کنید!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام.

خب منم بازی میکنم و 3 ساله دارم فعایت میکنم سرور های زیادی رفتم خونه های زیادی ساختم مطلبت کمه درمورد جوایز بهترین بازی سال 2014 حرف نزدی!!

و اینکه من خیلی چیزهارو یاد گرفتم و باید بگم در این زمینه حرفه ای هستم ماینکرافت بازی فوق العاده هست اما کسانی هستند که وقتی پا به سن 15 یا 16 سالگی میزارن

با خودشون میخندن میگن ما 5 سال داشتیم این چرت و پرت رو بازی میکردیم؟

باید بگم که ماینکرافت در زمان قدیم خیلی راز های مخوف داشت برای زیبا سازی کردن بازی شخصیت هایی مثل  Herobrain رو تو بازی جای میدادند, یا حتی NULL که خیلی ها اعتقاد دارن فقط یه باگ و وجود نداره هم مدارکی رو هم اراعه دادند وجود نول در کناره خانه خب بحث باز میشه به DIsk 11 اگر درست گقته باشم DIsk 11 مربوط به همین هاست صدای اخری Herobra..... وجو HErobrain رو ثابت میکنه خب اره هست  اما تاحالا با خودتون فکری کردید؟ که همین herobrain دردسر است یا خیر و Disk طلایی رنگ که اسمشو یادم نمیاد با این صدا هم نواست یعنی هم زمان دو دیسک رو پخش کنید که در بعضی جاها میگن ادامه اهنگ رو دیسک طلایی رنگ همان زمان میده و اینکه یا میگن همان زمان جنگ بین Null و herobrain نشون میده و موجوداتی که با درک و فهم بازی را نسبتا ترسناک میکند مصل Enderman Herobrain Null entity_404 ZombeiPigman و در نسخه های الفا و پایین مدرکی هست که در امور این موجودات رو  ثابت میکنه مثل وقتی تو لانچر هستی جدید ترین نسخه نوشته -removed herobrain  این کلمه به معنای حذف شدن نیست؟ یعنی بوده احتمال میره هست خب حالا بازی هایی مثل rust با کیفیتی بالاتر اما داستان راست فرقی جدی با ماینکرافت داره ماینکرافت بازی پیکسلی و در زمینه نمایان کردن قدیم و الیام چرا میگم راست فرق داره چون راست چیز های جدیدی داره سبک جنگی داره مثل پاجی ولی 1-تلاش برای بقا 2-ساخت یه منطقه امن(برای امنیت سازی) 3-شروع به پیشرفت 4- ساخت تفنگ برای جنگ. خلاصه به اینجا مطلب رسیدیم که ماینکرافت در همه دستگاه ها ساپورت میکنه

Xbox 360 , Xbox One, PS4, Android, IOS, PC, PS3

که این نشون میده بازی خوبی است اما چرا مناسب دستگاه های PS1 Ps2 نیست؟ گرافیک که نداره قثط پیکسلی عه درمورد این هم دلیلی وجود داره که Ps2 توان اجرا کردن ندار گرافیک نمیخواد CPU(پردازنده) ن قوی نیست.

 

 

خب دوستان امید وارم از مطلب چیزی فهمیده باشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

@reza7801

مطلبت عالی بود و ممنون که بعضی چیزارو که ننوشتم کامل کردی!

Herobrain درموردش نوشتی این هم نمیدونستم و جالب بود!

بازی rust هم بنظرم ایده ی ساختش کمی از ماین کرفت هم گرفته شده ولی بازم داستانش یکم با داستان بازی ماین کرفت فرق داره و مقصود بازی ها از هم جداست و فقط در بعضی مواقع میشه که یکی باشند!

پستت جالب بود موفق باشی!

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

×
×
  • اضافه کردن...