رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

ارسال‌های توصیه شده

سلام عزیزان دل این موضوع در فروم نه مطلب طنز هست و نه شوخی.

 

بر اساس واقیعت هست.

 

من صبح این تاریخ تصادف کردم و خلاصه سرعتم مجاز بوده حدود ۳۰ یا ۳۵ تا بودم ولی ترمزم خوب نبود ولی میخوام اینو بگم عزیزان با موتور یا ماشین میرید بیرون یواش برید چون من حالا درسته سنم پایین بودا ولی شما حواستون جمع کنید.

 

و مراقب باشید.

 

تورو خدا یواش برید برا خودتون میگم من حالا آسیب جدی ندیدم ولی صدمه به موتور خودم و ماشین یارو خیلی وارد شده.

 

ی بخشی از این مطلب طنز هست.😂😂😂

 

 

ماشین یارو زنه تا نصفه رفته بود تو 🤣🤣🤣

 

ولی مقصر اون بود.

 

ویدئو:

https://uploadkon.ir/uploads/2cf523_24۲۰۲۴۱۲۲۳-۱۲۴۳۴۰.mp4

 

 

مطلب رو کامل بخونید چون واقعیه و مراقب خودتون باشید.

 

فعلا.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

عالی بود ولی من زیاد تند نمیرم با ماشین نهایت ۱۰۰تا

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-640879
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 دقیقه قبل، MadFlighT گفته است:

عالی بود ولی من زیاد تند نمیرم با ماشین نهایت ۱۰۰تا

من توی اوتوبان سپاهان شهر اصفهان که هستم میرم میام حد اقل حد اقل چون بر گشتش سر زیری هست موتور با دنده ۴ ۱۲۰ تارو میره بعد تازه همین موتور توی ویدئو صفحه کلاژ نداره با ۴ سال پیش که خریدمش 🤣🤣🤣🤣🤣

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-640883
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موووتوریییه سالمه خدارو شکر خدارو شکر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

88cb25_26InShot-20260525-115546246.png

1124414-Jas

                                  ♧ ◇ ♡ ♤

1125408-Excellency

962605_26InShot-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B6

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641004
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

موتوریه منم سیید ولی سالم ام 😂😂😂

 

7 ساعت قبل، KaftarBaze گفته است:

موووتوریییه سالمه خدارو شکر خدارو شکر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641235
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ولی پام شکست و تو اتل و کچه 😂😂😂

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641370
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دهنت سرویس تو اون موقعیت داری فیلم میگیری 😂😂

فقط اون زنه اونور که میگه 

موتوریه سالمه ؟ خداراشکر خداراشکر 😂

My.account

TakFaz.png

cc2f-InShot-20260507-165154118.gif

My.boro

Marti.png

TheCarTel.png

CiGgar.png

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641584
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

21 ساعت قبل، Rahebe گفته است:

من توی اوتوبان سپاهان شهر اصفهان که هستم میرم میام حد اقل حد اقل چون بر گشتش سر زیری هست موتور با دنده ۴ ۱۲۰ تارو میره بعد تازه همین موتور توی ویدئو صفحه کلاژ نداره با ۴ سال پیش که خریدمش 🤣🤣🤣🤣🤣

🤣

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641588
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره فیلم گرفتم ولی اون موقع با پای شکسته رفتم فیلم گرفتم 🤣🤣🤣🤣🤣

 

اینم پام که شکسته:

 

bbaa24_24۲۰۲۴۱۲۲۴-۲۲۳۶۳۱.jpg

 

فعلا اتل هست تا بعد برم کچ بگیره 😂😂😂

 

من مرد عمل ام با پای شکسته رفتم فیلم گرفتم 🤣🤣🤣

3 دقیقه قبل، Yysin گفته است:

دهنت سرویس تو اون موقعیت داری فیلم میگیری 😂😂

 

 

 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641589
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 دقیقه قبل، Rahebe گفته است:

اره فیلم گرفتم ولی اون موقع با پای شکسته رفتم فیلم گرفتم 🤣🤣🤣🤣🤣

 

اینم پام که شکسته:

 

bbaa24_24۲۰۲۴۱۲۲۴-۲۲۳۶۳۱.jpg

 

فعلا اتل هست تا بعد برم کچ بگیره 😂😂😂

 

من مرد عمل ام با پای شکسته رفتم فیلم گرفتم 🤣🤣🤣

 

 

 

خدارا شکر خداراشکر

❤️ 𝑨𝒎𝒊𝒏 ❤️

:) . 𝐈 𝐆𝐫𝐞𝐰 𝐔𝐩 𝐀𝐥𝐨𝐧𝐞, 𝐖𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐎𝐫 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 :)

𝗠𝘆 𝗙𝗮𝘃𝗼𝗿𝗶𝘁𝗲 𝗦𝗼𝗻𝗴

  • 𝗠𝘆 𝗔𝗰𝗰𝗼𝘂𝗻𝘁  

1013006-Sonorous

  • 𝗠𝘆 𝗕𝗿𝗼 

𝓜𝓪𝓷𝓲 1131513-Reo 

𝓐𝓶𝓲𝓷 1038420-Acoustic 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641595
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

نکنید ناموصا 😂🥲

                          

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641597
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دهنت سرویس🤣🤣

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641598
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

اره دیگه.

 

خلاصه شما تند نرید من خرییت خری یَت کردم انجام دادم این کارو ولی شما مراقب خودتون باشید.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641603
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حاجی مطمئنی سالمی ؟ 🤣🤣🤣

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641611
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

ایشاالله ازادیت

سلطان

 

(از بند اتل و گچ)🤣

ویرایش شده توسط AQaARiaN
غلط املایی

خوابم میاد                               

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641613
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

22 ساعت قبل، Rahebe گفته است:

سلام عزیزان دل این موضوع در فروم نه مطلب طنز هست و نه شوخی.

 

بر اساس واقیعت هست.

 

من صبح این تاریخ تصادف کردم و خلاصه سرعتم مجاز بوده حدود ۳۰ یا ۳۵ تا بودم ولی ترمزم خوب نبود ولی میخوام اینو بگم عزیزان با موتور یا ماشین میرید بیرون یواش برید چون من حالا درسته سنم پایین بودا ولی شما حواستون جمع کنید.

 

و مراقب باشید.

 

تورو خدا یواش برید برا خودتون میگم من حالا آسیب جدی ندیدم ولی صدمه به موتور خودم و ماشین یارو خیلی وارد شده.

 

ی بخشی از این مطلب طنز هست.😂😂😂

 

 

ماشین یارو زنه تا نصفه رفته بود تو 🤣🤣🤣

 

ولی مقصر اون بود.

 

ویدئو:

https://uploadkon.ir/uploads/2cf523_24۲۰۲۴۱۲۲۳-۱۲۴۳۴۰.mp4

 

 

مطلب رو کامل بخونید چون واقعیه و مراقب خودتون باشید.

 

فعلا.

داش خیلی طبیعی بود تصادفت

  Number One Family 

fbc703_25IMG-20251203-214037.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641646
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

زُل بزن به شاهکارت..!

به غمی که رو به روته.!

🙂

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641654
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شانس خوبی داری رفیق

برو خداتو شکر کن

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641678
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

شانس اوردی

ویرایش شده توسط Cheatero
درست کردن جملات

ιn тнe naмe oғ god

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641708
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

حاجی ماشین خیلی رفته ته ولی موتوره خدای اصله😂

 

خداروشکر خودت و موتورت سالمی

 My.  Account 

 

GodSon.png

 

 

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641713
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

23 ساعت قبل، Rahebe گفته است:

سلام عزیزان دل این موضوع در فروم نه مطلب طنز هست و نه شوخی.

 

بر اساس واقیعت هست.

 

من صبح این تاریخ تصادف کردم و خلاصه سرعتم مجاز بوده حدود ۳۰ یا ۳۵ تا بودم ولی ترمزم خوب نبود ولی میخوام اینو بگم عزیزان با موتور یا ماشین میرید بیرون یواش برید چون من حالا درسته سنم پایین بودا ولی شما حواستون جمع کنید.

 

و مراقب باشید.

 

تورو خدا یواش برید برا خودتون میگم من حالا آسیب جدی ندیدم ولی صدمه به موتور خودم و ماشین یارو خیلی وارد شده.

 

ی بخشی از این مطلب طنز هست.😂😂😂

 

 

ماشین یارو زنه تا نصفه رفته بود تو 🤣🤣🤣

 

ولی مقصر اون بود.

 

ویدئو:

https://uploadkon.ir/uploads/2cf523_24۲۰۲۴۱۲۲۳-۱۲۴۳۴۰.mp4

 

 

مطلب رو کامل بخونید چون واقعیه و مراقب خودتون باشید.

 

فعلا.

دادش درست میشه👇

 

https://uploadkon.ir/uploads/c8c624_24f035b16b67631e5dbcf54f802133739553877333-480p.mp4

 

بدون رنگ در میاد!

                              🪬 133 🪬    ‌   

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641726
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱۴۰۳/۱۰/۴ در 01:16، Rahebe گفته است:

سلام عزیزان دل این موضوع در فروم نه مطلب طنز هست و نه شوخی.

 

بر اساس واقیعت هست.

 

من صبح این تاریخ تصادف کردم و خلاصه سرعتم مجاز بوده حدود ۳۰ یا ۳۵ تا بودم ولی ترمزم خوب نبود ولی میخوام اینو بگم عزیزان با موتور یا ماشین میرید بیرون یواش برید چون من حالا درسته سنم پایین بودا ولی شما حواستون جمع کنید.

 

و مراقب باشید.

 

تورو خدا یواش برید برا خودتون میگم من حالا آسیب جدی ندیدم ولی صدمه به موتور خودم و ماشین یارو خیلی وارد شده.

 

ی بخشی از این مطلب طنز هست.😂😂😂

 

 

ماشین یارو زنه تا نصفه رفته بود تو 🤣🤣🤣

 

ولی مقصر اون بود.

 

ویدئو:

https://uploadkon.ir/uploads/2cf523_24۲۰۲۴۱۲۲۳-۱۲۴۳۴۰.mp4

 

 

مطلب رو کامل بخونید چون واقعیه و مراقب خودتون باشید.

 

فعلا.

دست فرمون ۲۰ داداش حرف نداشت😂❤️

                                 My Account;

3ecc-b58516-24n15128-88771092-5CEE-4F7E-

1165315-MeeHDi

 

                             My Love;

 

1042672-Asaal

3ecc-b58516-24n15128-88771092-5CEE-4F7E-

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-641790
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

16 ساعت قبل، Yysin گفته است:

دهنت سرویس تو اون موقعیت داری فیلم میگیری 😂😂

اون که اره داداش دست فرمون ۲۰ ولی توی آیین نامه راهنمایی و رانندگی طبق ماد قانون ۴۷ اگه اشتباه نکنم نوشته گردش از چپ وقتی صورت می‌گیرد که ماشینی در حال حرکت نباشد از سمت دیگر و اون موقع میشه پیچید ولی مقصر بازم اون ماشین بود و ماشین رفت پارکینگ و الان من ۱۰۰ میلیون دیه گرفتم 😂😂😂

 

چون پام شکسته بود اگهبری بالا عکسش هست.

 

 

9 ساعت قبل، Meehdi گفته است:

دست فرمون ۲۰ داداش حرف نداشت😂❤️

 

 

 

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-642035
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

14 ساعت قبل، Amirjansuz گفته است:

دادش درست میشه👇

 

https://uploadkon.ir/uploads/c8c624_24f035b16b67631e5dbcf54f802133739553877333-480p.mp4

 

بدون رنگ در میاد!

اون که اره بدون رنگ در میاد اینو که به بابام گفتم میگه کمر بند کشم کرد به خاطر این حرف که گفتم بدون رنگ و سالم در میاد 🤣🤣🤣🤣

 

 

ولی دوستان اگه ی وقت تصادف کردید بگید من همه جام درد می کنه تا بتونید دیه رو خیلی بگیرید و حالشو ببرید و شکایت کنید و رضایت ندید تا پول دستتون بیاد 😂😂😂

 

و هیچ وقت نگید ماشین یا موتور نره پارکینگ بزارید بره تا دستش به شما گیر بشه و نگه برو از بیمه استفاده کن.

 

 

من الان مشکل تصادف اینه😂😂

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

1110770-Sassanians

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Lohraseb.png

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

لینک به دیدگاه
https://forum.arsacia.ir/topic/55871-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D9%88%D8%A7%D9%82%DB%8C%D8%B9%D8%AA/#findComment-642049
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است!

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
  • کاربران آنلاین در این صفحه   0 کاربر

    • هیچ کاربر عضوی، در حال مشاهده این صفحه نیست.
×
×
  • اضافه کردن...