رفتن به مطلب
مرورگر پیشنهادی آرساکیا گیم مرورگر های تحت موتور کرومیوم می‌باشد، برای دانلود روی مرورگر انتخابی خود کلیک کنید
Google Chrome Microsoft Edge Ungoogled Chromium Brave Opera GX Opera

سخنی چند با عزیزان (مطالعه این مطلب خالی از لطف نیست)


AmirMahdi

ارسال‌های توصیه شده

  • توسعه دهنده

دوستداران عزیز آرساکیا، درود

بنده چند روزی‌ست که در سطح سرور در حال فعالیت هستم و تا جای ممکن در تلاشم تا از نقص های مربوط به تارنمای محیط کاربری به نشانی agsa.arsacia.ir و همچنین از درخواست های بازیکنان در زمینه تحولات پیش رو (نظیر WUCP) مطلع شم. حضور بنده در سرور همیشگی و مستمر نیست و بنده هرچند ماه یکبار به طور اتفاقی و برای یک دوره کوتاه مدت توی سرور حضور پیدا می کنم بنابراین تسلط بنده به بازی بسیار کمتر از شما عزیزانِ فعال خواهد بود (این ضعف به مرور برطرف می شود). لازم هست مطالبی رو بگم.

 

و اما بعد...

 

قبل از ورود به بحث، توجه کنید نام حساب کاربری بنده در سرورِ بازی، Amirmetti است و در انجمن AmirMahdi. حساب های دیگری با این مضمون اگر وجود دارند متعلق به بنده نیستند و اوامر/مطالبات/شکایات/ شما از آنها شامل حال اینجانب نمی شود.


- استدعا دارم چنانچه مواردی رو در نظر دارید به عنوان پیشنهاد یا انتقاد در این رابطه در تاپیک مربوط به اون ارسال کنید، از محبت شما برای ذکرکردن نام (Mention/Tag) بی نهایت سپاسگزارم و همانطور که ملاحظه دارید این عمل به پیگیری مطالبات شما تسریع بخشیده و نیز بنده در اسرع وقت (زیر 48 ساعت) پاسخگو هستم.


- انتظار دارم با یکدیگر رفتار زیبایی داشته باشید، هستند کسانی که هنوز در پی کسب موارد نفیس و ارزنده ای (قبیل DIS یا امثالهم) هستند، هرچند این موارد برای جلوگیری و کاهش ناترازی و ناموازی بودن میزان و نحوه رعایت کارکنان / بازیکنان از مقررات وضع شده است و کار نادرستی نمی باشد، اما اینکه این کار را در راس تمایلات خود قرار می دهید باعث دشمن تراشی و از بین بردن اعتماد بقیه اعضا می شوید و ارزش و منش و شأن گروهِ موردنظر (کارکنان/اقلیت/دسته/قبیله و...) را از بین می برید و آنرا خدشه دار میکنید، کاری دوستانه نیست. حتی المقدور اگر شوخی‌ای بین دو کارگزارِ تیم کارکنان مشاهده کردید با برادری چشم پوشی کنید اما درصورت مشاهده تخلف گسترده ای، با حفظ خونسردی خوداُهم مطالباتِ مذکور را از مسئول رده خود جویا شوید - نه در ملأ عام.


- شما درمورد WUCP سوالاتی می کنید، سوالات شما تا حدودِ تعیین شده مجاز و یا بعبارتی قابل پاسخ است - نه بیشتر.


- شما درمورد UCP انتقاداتی می کنید، انتقادات شما وارد است و به دلایل مختلف این بخش از مجموعه ممکن است با مشکلاتی همراه باشد که بزودی برطرف خواهند شد یا به طور جداگانه در WUCP به آنها پرداخته خواهد شد.


- شما در مورد اینکه چرا بنده فعالیت اریب شکلی در سرور دارم سوالاتی می کنید، این مورد در مقدمه پاسخ داده شده است.


- شما در مورد فعالیت بنده در سرور به عنوان Web Developer سوالاتی می کنید، تا حدود تعیین شده فعالیت بنده در سرور مجاز است و تخطی از آن تذکر و توبیخ دارد که مدیریت از همه جهات آن مطلع اند و همچنین می دانید که بنده Hoster نیستم (و شامل این قوانین نیز نمی شوم). این بدین معناست که اینجانب هیچ مبلغی برای داشتن ویژگی های ادمینی پرداخت نکردم و DIS های بنده کمکی به عزل یا انتصاب بنده (چه پایین رو و په بالارو) نمی کند و تصمیماتی که مدیریت اتخاذ می کند، شامل حال بنده می شود.


- شما بعضی مواقع بنده رو به انجام فعالیت هایی تهدید می کنید، بنده هیچ کینه شخصی از کسی یا شخصی ندارم و با نظیر این سخن ها ناراحت نمی شوم، همه عزیزان نه تنها کارکنان بلکه کلیه بازیکنان (بدون هیچ استثنائی) برای بنده عزیزید. اگر فکر می کنید خلاف قوانین سرور رفتار می کنم می توانید به اعضای مدیریت سرور که در این صفحه راه های ارتباطی با آنها موجود است به صورت شخصی از بنده شکایت کنید، هرچند بنده پیش از هرشکایتی موارد رو با مدیریت به اشتراک می گذارم تا درصورت نیاز به واکنش یا اعمال مجازاتی از این دست، خیلی سریعتر و بدون اتلاف وقتِ شاکی، اقدامات لازمه مبذول شود. ممکن است بنده از قسمتی از بروزرسانی های سرور بدلیل مشغله بالا مطلع نشوم. (حکمت بی نظیری در این حدیث هست که با خوندنش بی بهره نمی مونید...)


- شما در خصوص اینکه چرا بنده در سرور حضور پیدا می کنم سوالاتی می کنید، این مورد شخصی است اما جای اشاره دارد که تنها راه ارتباطی من با شما همین سرور و انجمن می باشد، در صورتیکه امری واجب داشته باشید می توانید خیلی راحت و با دسترسی های بیشتری (می توانید صحبت کنید) با بنده در ارتباط باشید.

 

- شما در خصوص بروزرسانی های پیش روی سرور، موارد مربوط به Launcher، موارد مربوط به AG:SAMP (همه نسخه‌ها) و همه این دست از موضوعاتِ در دست تیم که از خارج از حوزه بنده هستند سوالاتی می کنید، بنده حتی با علم بر اینکه از همه اینها مطلع هستم موظف به پاسخگویی نیستم - از دست بنده خارج است. چه بسا گفتن این موارد، بازیکنان داشتن یا نداشتن این امکانات در آینده را کان لم یکن تلقی می کنند و عملاً فایده ای در آنها دیگر نخواهد بود.

 

- شما در مورد حقوق و مزایای بنده سوالاتی می کنید، پرسیدن سوالات شخصی مخصوصاً امثال اینها در شأن شما نیست.

 

- شما در مورد تیم مدیریت و یا عملکرد آنها نزد بنده انتقاداتی می کنید، بنده ضمن استقبال از این موضوع حتماً این دسته از مطالبات شما را به افراد حاضر در این تیم می رسانم.

 

- شما در مورد اینکه چرا وظایفی که به شما در حوزه توسعه محول شده را انجام نمی دهید، سوالاتی می کنید، با یک سوال پاسخ می دهم، شما از آنچه که در پروژه می گذرد مطلع هستید!؟

 

- شما در مورد عملکرد توسعه دهندگان نزد بنده انتقاداتی می کنید، اگر انتقادات محدود به حوزه بنده باشد پیگیری می کنم. همچنین نسبت به تعداد یا عملکرد گروهی-انفرادی آنها پیشنهاداتی ارائه می دهید و یا درخواست همکاری با بنده می کنید، تشخیص این امر تا حدودی (محدوده ای که از حوزه من خارج نیست) به عهده بنده نیز است اما تعیین صلاحیت و تشخیص نهایی افراد برای توسعه هر بخش، به عهده موسس است.

 

- شما در خصوص تاریخ انتشار WUCP سوالاتی می کنید، بنده موظف به پاسخگویی نیستم و تنها چیزی که می توانم بگویم این هست که "بزودی".


- غیبت، بدگویی، کینه توزی، نادآوری، فحاشی، دهن کجی، و رفتار و اعمال ناشایستِ هیچ کسی، برای شخص دیگر در سرور، نزد من جایی ندارد و در صورت مشاهده شدیداً برخورد می کنم - لطفاً اگر با کسی مسئله ای دارید نزد بنده بازگو نکنید اما اگر فکر می کنید وساطت بنده می تواند مشکل را حل کنید هیچ ایرادی ندارد.


- اینجانب هیچ سوء استفاده‌ای از دستورات ادمینیِ در اختیار نمی کنم و نخواهم کرد - یک بار این موضوع مطرح شد که به لطف خدا و ضمن طلب پوزش از دوست عزیزمان قضیه حل و فصل گردید.

 


و در آخر قبل از هر شکایتی، هر عملی علیه هر کسی (حتی بنده) خواهشمندم نسبت به مطالعه قوانین عمومی سرور اقدام فرمائید و در درجات مختلف در هر موقعیتی که تشریف دارید به قوانین همان بخش (مرور با رابطه‌ی بخش - زیربخش، مانند دسته ویژه - فدرال یا عمومی کارگزاران - ادمین ها) مراجعه کنید تا از حکمت کار همه دوستانِ کارگزار شاغل در تیم کارکنان (Staff) آگاه شوید.

ضمناً، طی این مدت خوشحال میشم که با اقشار مختلف در رابطه با موضوعات مختلف صحبت کنیم. (لطفاً اگر مطلبی دارید که نیازمند است شخصی پاسخ بدم به اکانت بنده پیام شخصی ارسال نمائید)

 

 

دوستدار و برادر شما امیرمهدی...

rsz_31emam-hosein-12_filr.jpg

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیر مهدی جان عشقی ❤️

یکی از مردمی ترین توسئه دهنده‌ها (بعد @Mohny)

امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی و همینطور پروژه AG:Wucp رو به بهترین نحو پیش ببری 🔥

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

امیر مهدی جان عزیز❤️ @AmirMahdi

دادا‌ شما کارت درسته انشالله در تمامی مراحل زندگیت 

موفق باشی.

خسته نباشی قدرتمند 

ویرایش شده توسط LajBaZ

   ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━

 

      if i Had A Pair Of Wings          i Would Fly Far Away✨

                                  ━━━━━━━━━━━━━━๑۩۞۩๑━━━━━━━━━━━━━

                                                                                                                     

 

Rabin.png                                

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید.
توجه: مطلب ارسالی شما پس از تایید مدیریت برای همه قابل رویت خواهد بود.

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   بازگردانی قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
  • اضافه کردن...